PEYNİRLİ SUCUKLU TUZLU KEK

>> 3 Ekim 2011 Pazartesi




Geciktim tarifleri yazmaya..
Öncelikle bir önceki postuma , samimimiyet ve duygu yüklü  kalplerinizle yazdığınız tüm yorumlarınıza  ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
NE GÜZELSİNİZ....

Tarifim, blog öncesi var olan, artık unutmuş olduğum tarif defterimden alıntıdır... Çok uzun yıllar sabah kahvaltılarına, yolculuklarımızda, konuklarıma sunduğum pek beğenilen bir tuzlu kek.
Sunumu , lezzeti, yapılışı çok pratik !
Baton kalıp kullanınca  bir dilimi ortadan kesmek gerekiyor. Okadar kabarık ve dolu bir dilimki, 1 kişiye fazla geliyor !
Denemek isteyen olursa hiç zorlanmayacak biliyorum...
Hepinize keyifli bir hafta diliyor, yoğun bir çalışma dönemimize merhaba diyorum...
Diğer salata tariflerinide eklemeye gayret edeceğim gün içinde.
Çok sevgiler..


PEYNİRLİ SUCUKLU TUZLU KEK

1 sb süt
2 yumurta
3 sb un
1 küçük çb sıvıyağ
1 kab.tozu
1/2 kalıp sert ! peynir
doğranmış sucuk (hindi tercih ettim)
1/2 maydanoz
1/2 demet dereotu
2 adet çarliston biber ve ne isterseniz ...
1 küçük, incecik doğranmış kuru soğan
1 minik, rendelenmiş sarımsak
kırmızıbiber- kararbiber - nane - tuz (arzuya göre)

Ön hazırlıklar

tüm sebzeler doğranıp hazır olmalı
fırın 175* ısıtılmalı
büyük ! bir kalıp yağlanıp kullanmalı ( ben dikdörtgen ekmek kalıbı kullandım )

Yapılışı

-kek sırası gibi karıştırılır
-tüm malzemeler eklenip ,kaşıkla yedirilir hamura.
-yağlanmış kalıba dökülüp 175* pişirilir
-üzeri kızaracak
-ve mutlaka dip kısma kadar Kürdan testi ile kontrol edilecek.


Kahvaltılarda 5 çaylarında harika bir lezzet olduğunu söyliyebilirim.
Nemli, lezzet dolu, sağlıklı, doyurucu bir tuzlu kek bu.
Bana kalsa her gün bıkmadan kahvaltıda görmek isterim !!!
Ama olmaz tabii :=)


AFİYETLER OLSUN
GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM HEPİNİZE.

17 yorum:

Gönülünce 3 Ekim 2011 12:12  

Kutlama sofrasına bayıldım özenle sevgiyle hazırlanmış...Hep böyle mutlu anlarınız olur inşallah...Tuzlu kekde muhteşem olmuş ellerinize emeğinize sağlık...


Sevgiler...

PAPATYA PRENSES 3 Ekim 2011 12:24  

Bir dilim kekle kahvaltı tamam olur, yok yok içinde :)

Ellerine sağlık nunucum.

Güpgüzel bir hafta diliyorum:)

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ekim 2011 13:12  

GÖNÜLÜNCE

çok teşekkürler ederim.


papatya prenses

afiyetler olsun canım..
iyi haftalar olsun

Aycan 3 Ekim 2011 13:13  

Poğaça tadındadır ki şimdi Immmmhhhh.Çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

Adsız 3 Ekim 2011 13:20  

canım benim iyi haftalar
çok kolay gelsin iyi yolculuklar olsun, hava değişikliği olmayasın sakın.
öpüyorum tatlı
hemen yazdım
bayıldım buna çünkü
Esin

muko 3 Ekim 2011 13:44  

ellerien sağlık nunucmm harikaaaa
üşenmesemde okuldan gelen çocuklarıma yapıversem diye aklımdan geçti aslında kalkıp hemen yapmalı delikanlılarımı svindirmeli

çok güzel bir hafta seninle olsun

Federica Simoni 3 Ekim 2011 13:47  

mmmmmmmmmmm..squisita!!!baci!

Unknown 3 Ekim 2011 18:36  

süper bır görüntü,baktıkça içim açıldı.Hafta sonu deneıyecegım bende

Adsız 3 Ekim 2011 18:52  

bende not aldım canım
sünger gibi delik delik
bende yapabilsem daha ne isterim
eline sağlık sevgiler nunucuğum

Gülbin B

made in funda 3 Ekim 2011 20:22  

bu kek hem benlik hem oğlumluk hem zor beğenen biri olarak kızımlık da diyebilirim.velhasıl bir tarifle 3 kişinin aynı anda mutlu olması demek.ellerine sağlık canım.

akdenizkizi.blogspot.com 3 Ekim 2011 21:25  

peynirli ve zeytinli hamurlara bayılırım ...enfes görünüyor....

Esma 3 Ekim 2011 21:25  

Bu keki hemen yarın deneyeceğim ,hele o göz göz olmuş hali yok mu?Gel beni çayın yanında ye diyor.Ellerine sağlık güzel arkadaşım....
Esma

Unknown 3 Ekim 2011 21:33  

Bir değişik yeşil renk almış kek böylesi rengi veren içinde ne olabilir diye malzemelere tekrar göz attım nane ve dereotu.Gerçekten lezzetli olmalı...

LaMa 3 Ekim 2011 21:37  

iste bu tam benlik! hicbirseyi ayirmadan siler supururum bu keki!

noyumberry 3 Ekim 2011 21:42  

Afiyet olsun çok güzel görünüyor elinize sağlık:)
sevdiğim bir tattır,aynı zamanda misafir gelecekse kurtarıcıdır da..
kuru soğanla denemedim,taze soğanla yapıyorum..bir de kuru soğanla deneyeyim..Ağzınızın tadı bozulmasın
sevgiyle kalın:)

Adsız 3 Ekim 2011 22:47  

canımcım bencede sabah yada ikindi çayına şahane uyar
çokda beğendim kopyalayıp dosyaladım bile.
sana zeytin getiriyorum burdan haberin olsun.
dönünce haber ver. hepimizden sevgiler

sema N

Adsız 4 Ekim 2011 01:24  

Sabah deneyecektim ama sabahı bekliyemedim.:-)..Gece gece, yaptım ,yedim gönül rahatlığıyla yatıyorum çok değişik aromalı tuzlu bir kek.....Güzel öneririm herkese:-))))))
Esma

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP