CİPSLİ , PEYNİR SOSLU SALATA ( nUnU mARkA)

>> 4 Ekim 2011 Salı

Dün kalbi Çukurca'da Şehitlerle atan,
bugün de Van'da acılar içindekilerle bir bütün olan millete; TüRK MİLLETİ denir.
ÜLKE OLARAK ACIMIZ VAR ŞİMDİ  :(((( YÜREK PERPERİŞAN  :(((((
SEL FELAKETİ, KAZALAR, GENCECİK ŞEHİTLERİMİZ
VE  7.2  VAN DEPREMİ  :(((((
TÜRKİYE ACI VATAN OLDU.... TEK DİLEĞİM SON OLMASI, ......
ENKAZ  ALTINDAKİ TÜM VATANDAŞLARIMIZA, SAĞ SELİM ULAŞILMASI DİLEĞİMLE,  HAYATINI KAYBEDENLERE RAHMET, AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUZ      :((((((

ÜKLEMİZİ :( BİZİ :( YASA VE KEDERE BOĞAN :(  24  MASUM ŞEHİT EVLADIMIZA ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUM  :-((((((((




Sakın '' sen bunlardan  yermiydin''   demeyin !! ???
Vallahi yemezdim  . BİLENLER SÖYLESİN SİZE  :=)

Tuz olan bişey yiyemiyorum !! Sadece ayda bir minicik bir tulum peyniri tadarım, O kadar da severim halbu ki .... Ama kortizol , vertigo  ve tiroid  maceralarım zaten izin vermez !

Sanıyorum 10 yıldan fazla olmuştur cips yemeyeli,   bu çeşit ozaman varmıydı , hiç hatırlamıyorum bile..
Lakin evimin delikanlıları  Seviyorlar  işte, şükür az yiyorlar !
 O sabah hazırlanırken 2 ayrı cips paketi gördüm erzak dolabımızda .
Geçen sene yurt dışındaki , yabancı müşterilerimizin misafirleriydik, aperatif lerin  yanında çerezler ve mayonezli bir sos getirdiler tabaklar da ayrıca çeşitli cipsler de  vardı.
O görüntü çağrışım yaptı ! E ,ben mayonez de yemem , evde de yok !
 Düşündüm bir süre, bir kaç kaşık   yoğurtla da denedim ehh.. fena değildi,  lakin keskin bir tat olmuyordu.
Ama buzdolabında ,kahvaltılık çekmecesinden bana gülümseyen :) labne kutusu benide gülümsetti. Hayalimde canlandırmalar yaptım ! Lezzetleri birbirleri ile yarıştırdım bişeyler yakaladım .
Sadece sevdiğim  tatlar kullandım ve ortaya böyle bir sos çıktı. Kalan cipsleri de salataya kattım, içindeki peynirler, soğanlar, lezzetler güzel bir ambians yakalamıştı.
Başka denemeler de Var !
Belki sizler hayal dünyanızla ,mutlaka daha iyi tatlara ulaşabilirsiniz. Bana da haber verip bizimle paylaşabilirsiniz !
Haydi beraber bakalım içindekilere..

CİPSLİ PEYNİR SOSLU SALATA       ( nUnU  mArKa !!!! )

Sırasıyladır !!!

- Önce güzel bir tazecik yeşil salata yapıp hazırlıyoruz, yapraklar kuru olsun !!! sulanmasın !! limon ve çok az z.yağ ! tuz koymayın derim !!!
- 1 yk. ufalanmış tulum peyniriyle karıştırıyoruz
- 2 dal taze soğan doğruyoruz
- mutlaka bir kaç yaprak taze fesleğen ve nane ekliyoruz
- 1 adet salatalık doğruyoruz
- 1/2  büyük pk. mısır cipsini ufalıyoruz ( rondoda 1 kez döndürmek yeter- yada elinizle kırın  )
- 6-7 adet ceviz içi (rondoda 1 kez dönsün -dişe gelsin !!! )
- 1 pk. peynirli mısır cipsi ( biberlisi daha güzel ! )
- zeytinyağ , sirke -hardal- şeker-
- ve Labne peynir
sos

-3 yk labne peyniri, 1 yk. zeytinyağı, biraz kırmızı biber iyice karıştırılıyor.
- 1 tatlı kaşığı elma sirkesi , yarım çay kaşığı toz şeker ve 1 çk. hardalla hepsi karıştırılıyor.
- servis anında salatanın üzerine gezdirilip hazır oluyor !! ( yoğunluğuna bakmayın, salatada sulanıyor)
-bir çok salatada kullandım, Labne Güzel bir lezzet sos olarak eşlik ediyor çünkü.
En azından dışarıda satılan soslara bir alternatif desem abartmış mı olurum ? takdir sizin !

 Yani, Tesadüflerle ortaya çıkarttığım bir sos oldu. En can alıcı yeri peynir ve cipsler muhakk ki..
Hem, Sofrada ilk biten şeydi  desem inanırmısınız ??
ya da çokmu acıkmışlardı, iştahları açıldı onu da bilemiyorum :)

DENEYİNCE KARAR SİZLERİN...
AFİYET OLSUN..

BİR SÜRE BURADA OLMAYACAĞIM, MERAK ETMEYİNİZ LÜTFEN !!

68 yorum:

ELANIN TARIFLERI 4 Ekim 2011 12:48  

Çok güzel olmuş salata, renk katmış cipsler. İyi fikir, ellerinize sağlık.
Sevgiler,
Gülcihan

Delfina ; 4 Ekim 2011 13:10  

ooooo maşallah ne çok post yayınlanmış,yoğunluktan 2 haftadır ben de perişan oldum ama hızına hayranım nunum :) bu sofralar da neymiş böyle merak ettim hemen bakayım :) peynir soslu salatayı da ilk kez duydum,afiyetle yenen yemek sonrası tarifi bekliyorum ben deee :))

Unknown 4 Ekim 2011 13:22  

Sultanım Nunu marka olduğu her halinden belli ellerine sağlık öpü
yorum.

caferengigül 4 Ekim 2011 13:25  

pek güzel pek,ellerinize sağlık.

durutarifler 4 Ekim 2011 13:25  

Tam benim oğlanlık lezzet. Ben cips yemeyeli ne çok oldu. Sevgiler

Esma 4 Ekim 2011 13:43  

Bekliyoruzz

bırtutamkekik 4 Ekim 2011 14:02  

bekliyorumm nunucumm:))
ben senin yaptığın,senin ellerinden çıkmış her şeyi yemeye hazırımm:)
lezzetinden hiç şüphe duymadım ki bu güne kadar paylaşığın hiç bir şeyden:)
heyecanla bekliyorum:))
kekiğinn...

muko 4 Ekim 2011 15:00  

kimbilir ne kadar lezzetli olmuştur eline sağlık nunucum
ama ben hiç hayal edemem üretemem ki ancak senin paylaştıklarını yapabilirim :)

sevgiler canaım

Adsız 4 Ekim 2011 15:04  

gerçekten bayılırım cipslere,
sen yeme şekerim, bana yap
ben bittim bu tarifine ,
içinde cips fikri muhteşem bişeymiş
nasıl akıl ettin bravo kız =)

nesli

Beyaz Hanımeli 4 Ekim 2011 15:45  

Ellerine sağlık, nefis olmuş. Arada bir kaçamak yapılır bence böyle güzel tatlar için. Afiyet olsun, sevgiler.

PAPATYA PRENSES 4 Ekim 2011 16:00  

Salatada kıtır ekmek veya kızarmış yufkayı çok severim. eminim cipsde güzel olmuştur. eh ne de olsa zararlı şeyler hep güzel :(:)

ellerine,fikrine sağlık Nunuuu:)

Adsız 4 Ekim 2011 16:07  

gelmiş şu güzel tarif
bende bayılıyorum ne yalan
salatada eminim çok şık olur
ben akşama yapayım söylerim sanada
labne alayım önce tabii
eline aklına beyninin hücresine sağlık tatlişim.
ASU

Filiz 4 Ekim 2011 16:25  

eline sağlık canım,salatanın görünümü harika kim bilir tadı ne kadar güzeldir:))

Unknown 4 Ekim 2011 16:34  

bence en güzeli uydurulmuş tariflerdir.lezzeti harika olur.ellerine saglık.

daimamutfak 4 Ekim 2011 16:59  

Sevgili Nunu,
salata hep güzeldir.Her daim tercihim. Seninde ellerine sağlık..bloglar harekete geçti..Ne güzel..

Sevil Şahin 4 Ekim 2011 17:04  

Nunucum senin bu nunu markalarına bayılıyorum. Şahane bir salata olmuş ben cips sever biri olarak şiddetle yapıp yiceğim hemde kocaman bir kase :))
tatlım ellerine sağlık afiyet bal olsun

Adsız 4 Ekim 2011 17:10  

canım benim süppersin
hay aklına sağlık
çok severim / semra

Mehmet Osman Çağlar 4 Ekim 2011 20:34  

Cipsli Peynirli Soslu Salatayla.. her zamanki görsellik, sunum ve kalite farkıyla! Nunu Marka tiryakiliğimizin bir kez daha tescillendiği an sevgili Nuray hanım.

Bizim de ailece her öğün sofralarımızda peynir çeşitlerimiz eksik olmaz. Ayrıca zeytine olan düşkünlüğümü bütün dostlar bilir.
Sos ise bu işin püf noktalarından biri herhalde...

Emeğinize, ellerinize, yüklendiğiniz vizyona selam olsun...ellerinize sağlık! Dostlukla...

Cocukla Cocuk 4 Ekim 2011 23:17  

valla ben de eve sokmak istemiyorum ama böyle sunumla cipse de eyvallah:)

NzlGl 5 Ekim 2011 08:14  

nUnU marka olunca orada duracak ve gözü kapalı deneyeceksin. Sonuç mutlaka 'harika' olacaktır:)))))
ellerinize , aklınıza sağlık, sevglier

Adsız 5 Ekim 2011 08:53  

günaydın nunuşkom
aaa bir yaşıma daha girdim, cipsli salatamı yaptın, önce ben üstünde ne kadar cips varsa kimseye bırakmamki, cipsli salata olduğunu anlamazlar bile ozaman hahahhahahaa..... =)))
şahane fikir bu dahiyane kadınsın yahu =)))))

gülbin B.

Stil Direktoru 5 Ekim 2011 14:11  

Her zaman ki gibi yine sunumlar süper balım döktürmüşsün Nunu'm ellerine kollarına sağlık sevgiler

bırtutamkekik 5 Ekim 2011 14:46  

mutfakta çareler tükenmez diye boşuna dememiş oktay usta değil mii nunucumm:))
mayonezz yoksa başka çareler bulunur iştee böylee enn sağlıklısındann...
nunu marka yiyecekler hep favorimizdir:)
gönül dolusu sevgilerimle...
kekiğin:)

Unknown 5 Ekim 2011 15:30  

Aylardır diyet yüzünden cips yemiyorum.Alıştımda galiba çok da aramıyorum ama salatayla peynir sos tam benlik..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız 5 Ekim 2011 16:19  

hayatım gerçekten mayonezin yerini tutar labne nefis bir lezzet severim.
salatada tahmin etmeye çalıştım yakışmıştır
gerçekten çok güzel düzenlemişsin afiyetler olsun çok beğendim nunucum sevgiler

Sema N

Elif'in defterinden 5 Ekim 2011 17:11  

İşte ama cips yaa cipss.. seviyorummm!!!

made in funda 5 Ekim 2011 17:12  

made in nunu diyosun yani...ellerine sağlık canım benim.kucak dolusu sevgi ve selamlar sana.

Adsız 5 Ekim 2011 19:32  

canım merhaba..
çalışmalar başlamış )))
peşindeyim bilesin,
hem benim oğlandan kalırsa bu salta yapılır
ama bir bakmışsın cipssiz kel kalmış =))))
ellerine sağlık ,masa muhteşem,
tabağın nefis

BANU

Aycan 5 Ekim 2011 20:40  

İmmhhh hepsinden yerim valla.hepsi birbirinden guzel.ellerine saglik canim benim.ayrica benimle adaya gelirsen cok cok cok mutlu mutlu olurum canim

Bir Dilim Düş 5 Ekim 2011 21:05  

Ellerine sağlık canımmmmmmmmmm nefiiisss ama ben en çok aşağıdaki güzeli sevdimmmmmmmmmm :)))

Sevgiler,
Evren

muhabbetsofrasi 5 Ekim 2011 22:30  

eline sağlık olsun.

labne yerine krem peynir olur mu ???

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Ekim 2011 23:38  

muhabbet sofrası,

:) ben hiç denemedim,
şu an düşünüyorum, fakat çok yoğun ve yağlı !!
siz yine labneyle deneyin lütfen.
bildiğimiz yol, en doğru yoldur hep !
:)) sevgiler

HUYSUZBALIK 6 Ekim 2011 09:45  

Yine sanatını ve yaratıcılığını konuşturmuşsun Nunum ellerine sağlık. cipsten bir tane alıp bandırasım geldi sosa :) Ellerine sağık. Sevgiler...

Bulbulunyeri 6 Ekim 2011 10:30  

Canım,
güzel mesajların içimi öylesine ısıttı ki. İyi ki tüm güzel enerjinle varsın. Blogunu açtığımda neşeni, samimiyetini hissetmeyi seviyorum. Yeniden yazıştığıma çok mutluyum. Uzunca ara vermiştin, bizleri kendinden mahrum etmiştin. Yeniden dönmüş olduğuna çok sevindim.
Nefis şeyler yapmışsın. Benim küçük kuzumda cips delisi( maalesef)Bunlara bayılır. Kastamonuda bloklara bakıyor. Söylediğimde eminim ilk deneyeceklerden
olacaktır.
Yeniden buluştuğumuz için çok mutluyum.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Ekim 2011 10:43  

bülbülün yeri

en çok özlediklerimdensin birgülcüğüm..
yorumlarındaki hakikat beni DAİMA Çok mutlu etti !

ne iyi ettin ve döndün :=))ŞÜKÜR !
çookk sevgiler..

Unknown 7 Ekim 2011 16:07  

Masal rengarenk yine :) İçim açıldı..
Kurabiyelere bayıldım ayrıca. Ben o çekirdekleri seçer seçer yerim ki :) Ellerine sağlık NuNu'cuğum..

Baharcicegi 8 Ekim 2011 00:09  

Cipsle ayrilmaz ikiliydik taki icindeki malzemeleri ögrenene kadar oglus özle olarak siparis vermese eve hic girmeyecek aslinda
Sosu degisik baska salatalardada kullanilabilir
Elcegzine saglik Nunucum

keskinli 9 Ekim 2011 12:10  

enfes bir görüntü olmus ellerine saglik sevgiler ...

Adsız 9 Ekim 2011 12:32  

tatlım iyi pazarlar
dün aile günündeydik, anneme giderken yaptım, sosu orada hazırladık ve bayıldık. cips çok yakışmış, peynirle çok güzel oldu.
çok beğenild üstelik.
herkesin selamı var teşekkür ettik
öptük seni
kocaman sevgier hayatım

Fatoş

sibelyalcincom 10 Ekim 2011 20:49  

Çok güzel görünüyorlar canım...
Çok geçmiş olsun...
Sevgiler

bırtutamkekik 11 Ekim 2011 01:30  

nunucumm!!
umarım bir sorun yoktur...
ses vermez oldu masal sayfası bir kaç gündür nedense:(
merak ettim sizi inanın..
gönül dolusu sevgilerimle...
kekiğin...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ekim 2011 07:28  

Hepinize teşekkür ederim..

Fuar hazırlıklarımız var
ve İş gezisini yeni bitirip döndük..

Teşekkür ederim merakınıza..
Toparlayıp , uğrayacağım..

Hepinize sevgilerimle..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss 11 Ekim 2011 09:55  

bu akşam tamda misafirlerim gelecekken bu salatayı ve bloğu keşfetmem süper oldu doğrusu ;) Ellerine sağlık herşey çok hoş görünüyor :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss 11 Ekim 2011 10:34  

çok tşk ederim güzel sözlerin için benden de kucak dolusu sevgiler ;)

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ekim 2011 11:09  

my princess

:)
çok sevgiler canım..

Bulbulunyeri 11 Ekim 2011 12:23  

Canım,
Merhaba demek için uğradım. Sağlıkla ve neşeyle geçsin günlerin .(ailecek inşallah.)
Sevgiyle kal.

yemekbiraşk 11 Ekim 2011 15:07  

kesinlikle sunum çok başarılı:) çok da geçmiş olsun.. peynirsiz bir yaşam heleki ayda bir benim için çok zor olurdu ama alışılıyor değilmi her şeye hayat böyle bir şey.. ayy çok dramatize oldu bu yorum:) salatayı çok beğendim cipsler çok yakışmış sarımsı ve yeşil...
sevgiler
seval

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ekim 2011 15:53  

çok teşekkür ederim arkadaşlar..
hasta değilim :=) !!

fuar hazırlıklarımız sürüyor,
yoğun haftalardayız..
bir süre sayfam hareketsiz kalabilir merak etmeyin lütfen :)

hepinize çok sevgiler....

Deniz 12 Ekim 2011 12:49  

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar. Hatta muhteşem, şahane... Bloğunuzu çok beğendim, ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
www.LensMarket.Com

ozguluntarifleri 12 Ekim 2011 22:42  

Nunucum her zamanki gibi harikasin canim salatan nefiss gorunuyor ellerine saglik canim cok opuyor sevgilerimi gonderyorum:)

mügepolat 13 Ekim 2011 12:30  

sevgili nunu, yorumun için teşekkür ederim. buralardayım bloggerı hep açıp arkadaşlarımın yayınladıklarını takip ediyorum. Ama bir taraftan da çok dağıldımış durumdayım. aşılama, okulun açılması, hastalıklar derken kendi sayfamla meşgul olamadım. tariflerim birikti. en kısa zamanda dönücem aranıza... SEvgiler....

Muhterem'le Afiyetle 13 Ekim 2011 17:25  

Sevgili Nunu,
Ellerine sağlık, salata nefis görünüyor.
Yıllar önce ofis 3-5 diye bir atıştırmalık vardı.
Paketin üzerinde salatalarda kullanabilirsiniz yazıyordu.
Bende salatalarda kullanmaya başlamıştım, çokta lezzetli oluyordu ama ürün piyasadan kalktı.
Bu tür cipslerle hiç denemedim, denemek lazım.

nesrin 14 Ekim 2011 17:49  

Nefis bir salata olmus. Bunu denemeli. Sevgiler...

Bulbulunyeri 15 Ekim 2011 10:57  

Canım,
Nerelerde kaldın diye yazacaktım. Onun için uğramıştım ama yorumlara yazdığını okuyunca fuar hazırlıklarını öğrendim. Nasıl gidiyor, çok başarılı işler olur inşallah.
Sevgiye kal.

Banu 15 Ekim 2011 13:56  

Yaa canım harikasın sunumun tariflerin markaya da bittim yani afiyet olsun sevgilerimle:)

Ferkay 15 Ekim 2011 19:47  

Nunum canım hoşgeldin sende dönüşüne çok sevindim. Yorumun için çok teşekkür ederim.
Kocaman öpüyorum..

Mehmet Osman Çağlar 15 Ekim 2011 23:13  

Sadece merhaba deyip ailece gönlünüze
göre güzel bir hafta sonu dilemek
istemiştim. Sevgilerimle..

Adsız 15 Ekim 2011 23:16  

nunucuğum,
hasret kaldık masalınızın güzelliklerine
tadı yok buraların ~~~
iyi tatiller güzel bir pazar olsun

ELİFNAĞME

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ekim 2011 23:19  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lezzet Karnavalı 16 Ekim 2011 21:50  

sevgili dut masalından ses seda çıkmayınca nerede diye merak ettim ben de.. mazallah hasta filan olmasın.. neyse ki fuar hazırlıkları varmış ( ne fuarı bu arada?:))
İyi olmanıza sevindim. Kocaman sevgiler.. Kolaylıklar diliyorum. en kısa zamnda yeni paylaşımlara devam dileğiyle..

çeşnici Handan 16 Ekim 2011 22:18  

Harika bir sos olmuş ve çok güzel bir salata ortaya çıkmış ellerine sağlık canım.İşlerinde kolaylıklar dilerim sevgiler.

Poppy @ With a Dash of Color 17 Ekim 2011 16:54  

Beautiful tablesetting with yummy spread! Love the colorful salad... looks delish! The delicate cream china looks so pretty! Thanks for sharing and for stopping by and visiting my autumn tea post. Have a great week!~Poppy

http://withadashofcolor.blogspot.com/

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ekim 2011 17:10  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sare 17 Ekim 2011 18:02  

Sevgili NuNu merhaba, bende nerelerdesiniz diye yazacaktım, ama yorumları okuyunca anladım. Pek güzel, ama ösledik.
Sevgiler.

neseersoy 18 Ekim 2011 13:25  

Nunucum ne aciki bende cips yiyemeyenlerdenim tuz sebebi ile:( tansiyon hemen oynuyor hic affetmiyor.ama ara sira kacamak yapmiyor degilim:)) boyle lezzetli bir salatanin yaninda yenmesede harika bir goruntu veriyor, ellerine saglik :))) sevgilerimle, nese

MAVİANNE 20 Ekim 2011 11:45  

harika ellerine sağlık canım
deneyeceğim

Lizabeth 20 Ekim 2011 15:35  

This all looks very delicious!

Unknown 27 Ekim 2011 11:43  

nunu cuğum,güzel paylaşımların için çok teşekkürler.bana bıraktığın sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim.bir süre tembellik yaptım.en kısa zamanda görüşmek dileği ile öpüyorum...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP