BAHAR KAHVALTILARI 1 -

>> 12 Mart 2010 Cuma






Tam buğday unuyla yapılan Krepler

Yazdan kalan Son Kara dUT reçelim
Çikolatalı - günkurulu- yaban mersinli cupcake


Kara dut - portakal- incir reçellerim





Labneli- dereotlu salatalık dilimleri


( teşekkürler arkadaşım )


Sevgili arkadaşım Semra M. ile geçirdiğim bir kahvaltı günüydü.
Arkadaşım emekli olmuş ve ilk emekli olduğu bağımsız gününü de benimle geçirmek istemişti. ''Dilerim tüm hayatın hak ettiğin değer ve verimlilikle, sağlık içinde geçer ! ''


Her ikimiz de yıllık bakım da ! olduğumuzdan ,olabildiğince ! , doğal beslenme tarzımıza uygun , bol tahıllı, meyve sebze ağırlıklı , abartısız bir masa hazırlamaya çalıştım kendimize.
Benim abartılarım ! sadece çok değer verdiğim yakınlarıma olan hazırlık sürecidir.


YERİ GELMİŞKEN :
Bu gibi postlarımı hazırlarken ,genelde elimin ne kadar yavaş olduğunu bilemezsiniz ! Ülkenin her yanından gelen feryatlar kulağımdayken, herşeye şahitken, güllük gülistanlık sofralar kurup, başköye geçiyor izlenimi yaratmak, beni bu işi bırakmaya zorluyor artık.

Buradaki amacım, şu yaşadığımız hayatın içerisinde, açtığımız pencerelerde biraz hoş tutulmak, biraz gönül kazanmak, biraz da karşı karşıya kaldığımız gerçekleri bir nebze daha hafifletip yaşanılır VE katlanılır hale getirmektir.
Ülkemizin geçtiği dar boğazda, yaşam kalitesinin çok alt sıralara yerleştiği şu dönemlerde, bilinmelidir ki ! hiç bir '' duyarsızlık '' örneği sergilememişimdir.
Bu sayfalar '' ye iç, al- ver - gez toz- nasılsa benim karnım tok, sırtım pek , dünya yansın bana ne '' vurdumduymazlığında olan sayfalardan ASLA DEĞİLDİR ! eN AZINDAN BENİM
'' Paylaşım Bloğum ' böyle değildir.

Kayıt altında tuttuğum , her zaman dediğim gibi 'masal günlüğüm' olan , sadece hayat defterimdeki sayfalar arasında , bir ' renk skalasıdır ' !

Ben isteseydim ve halen de istersem ,bu masaları, sofraları ve ayak izlerimi, yaşanan samimi olduğuna inandığım paylaşımları, tıpkı BLOK AÇMADAN ÖNCEKİ Hayatımız gibi , sadece kendime saklar, kendim bilirdim , olur biterdi !!!

Hepimizin yaşadığı ortak sıkıntılar var . Hepimizin hayattan aldığı ortak dertler var.
Ben bunları, özel hayatım çerçevesinde sadece kendi aile hanemin içinde kalmasına özen gösteriyor, '' yemek ve paylaşım bloğu '' olarak kesinlikle ayrıntıya girmek istemiyorum.
Amacımız bağa girip, verilen üzümlerle nasiplendirilmektir, yoksa bağcıyı dövmek değildir.

HEPİNİZE KEYİFLE GEÇİRECEĞİNİZ- HUZURUNUZU DAİMA KORUYACAĞINIZ - BİRLİK VE BERABERLİK DOLU BAHAR TADINDA GÜNLER DİLİYORUM.



*
Arkadaşlar :
4 aylık saf kan dişi golden retriever' köpeğine bir aile arAnmaktadır.
( bu güzeller güzeli yavrudan ÜCRET ALINMAYACAKTIR ! )
Müraacaat için mail adresi vereceğim birazdan .

58 yorum:

Nilgün Komar 12 Mart 2010 10:04  

canım benim söylediklerine katılıyorum.. ve seni destekliyorum..

arkadaşına güzel bir başlangıç ile mutlu ettiğin için sen çok yaşaaa....

sevgiler....

Miskokulu Lezzetler 12 Mart 2010 10:06  

Gerçektende bahar bambaşka bir mevsim.Çiçeği ile böceği cıvıl cıvıl güneşi ile. Masadakı renkler ise benim inanılmaz içimi ısıttı şu anda İzmir kapalı olsada.Çok sevgiler.Elinize emeğinize sağlık

sevgi 12 Mart 2010 10:14  

Herşey inanılmaz güzel görünüyor, insan hiç birini yemeye kıyamaz valla.. ellerine, yüreğine sağlık..

daimamutfak 12 Mart 2010 10:22  

Sevgili nunu çok doğru şeyler yazmışsın. Katılmamak mümkün değil..Bahar sofran yine muhteşem.Dostlarla ne güzel geçer zaman orada..

Aylin TÜRKŞEN AYSEL 12 Mart 2010 10:26  

İçim açıldı, huzur verdi bu sofra bana. Hele o balkon masası nefis.
Aslında amacımız da kendi mutluluğumuzu başkalarıyla paylaşmak değil mi?

Saglıklımutfak 12 Mart 2010 10:26  

Sofra çok güzel gözüküyor nunucum . eline sağlık . Yazdıklarına da katılıyorum. iyi hafta sonları . Sevgiler

Adsız 12 Mart 2010 10:29  

arkadaşım benim,
bunları yazmana sebep ne ola bilemem, ama kişiliği ortada bir insansın. senden çok şey alınması gerekli alanda çok olmalı.bu kadar duyarlı biri olman hayatımızda bulunman da en büyük şanstır.
iyiki varsın canım benim.
YİNE O masanda olmak için nasıl can attım bir bilsen
iyi hafta sonları dilerim.

FERDA.

Adsız 12 Mart 2010 10:40  

güzel ve iyi kalpli arkadaşım benim
hiç düşünmeden yaptığın tüm fedakarlıklara çok teşekkürler ederim. senin için herkesin öenemi vardır. şu masaya bakacak olursak
zaten sadeliğinden bile mutluluklar çıkarmak mümkün.
herşeye teşekkür ederim ende kendim adına.
yazın mükemmeldi.
ESİN.

evcilik 12 Mart 2010 11:07  

Ne güzel bir sofra,içim açıldı cıvıl cıvıl..
Duyarsız insanlar böyle güzel şeyler oluşturamaz zaten..
Tam da dün bir arkadaşımla bu konuyu konuşuyordum,üzerinde çok fazla konuşulması ve düşünülmesi gereken konularda bende pek yorum yapmıyorum,çünkü bu konular bir iki yorumla veya üstünkörü geçilecek konular değil...
güzellikleri paylaştığın için teşekkür ederim,
sevgiler,selamlar..

Unknown 12 Mart 2010 11:18  

Zerafet Kraliçem her zamanki asil zerafetin ve yine muhteşem bir masa
Yumurtalıklar çok şeker,masa muhte
şem o güzel yüreğine sağlık çok öpü
yorum...

Adsız 12 Mart 2010 11:22  

günaydın bitanem.
harika düşüncelerini alkışlıyorum.
bu masadaki şanslı arkadaşada sivil hayatında güzellikelr dilerim.
gönlünüze sağlık mutlulukla canım.

asuman.

http://www.lezzetibol.com 12 Mart 2010 11:44  

Canım sayafna verdiğin özenden senin ne anlatmaya çalıştığını gayet iyi anlıyorum. Sana ve gösterdiğin özene, itinaya bayılıyorum. Gelen olumsuz yorum var ise kötü söz sahibine aittir diyerek yapacaklarına aynı duygularla devam etmeni istiyorum canım.
Bu arada sofrana bayıldım. Kalkmam ben böyle bir sofradan. Yapıştım şu an sandalyene ve kalkmam diye haykırıyorum.
Çok öpüyorum seni canım
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Mart 2010 12:00  

lezzeti bol
:)
tatlı Tijenciğim ve tüm arkadaşlarım :

İnanın gelen hakaret vs yorum yok. Hiç olmadı ve neden olsun ki ?
Sadece 2 tane geçmişte ! ''fikrini
açıklamaya çalışan yorum var' onlarda o sayfalarda duruyor.
Ben sadece lay lay lom bir hayatı yaşamdığımızı,
her şeye ! rağmen gülümseme gücümüzü anlatmaya çalıştım.
Dün bir blogda inanaılmaz AMİYANE gönderiler vardı. İnsanı düşündüren bir nefretle yazılmıştı
oysa bu portalların hepsi paylaşım için.
Tartışma isteyen form sayfalarında aradığını bulabilir.
Sadece kendimizi saygı sevgi çerçevesinde anlatmaya çalışalım istiyorum.
benim var sefasını ben sürerin kime ne '' zihniyetini şiddetle kınarım.

Sana ve diğer arkadaşlarıma zarifliğiniz için teşekkürler ediyorum.
HER ŞEY SİZLERE......
Yürekten SEVGİLER.

NiLaY 12 Mart 2010 12:09  

Super keyifli bir masa :)) her detayin dusunuldugu, baharin mujdecisi renklerle dosenmis, istah kabartici... yumurtaliklara deginmeden edemiycem, bayildim :)) sevgiler..

nalan 12 Mart 2010 12:56  

en yoldan çıkartanı karadut reçeli, e o kadar da olsun artık, ben de bayılırım.
ama geri kalanları bu kadar hafif olmalarına rağmen bir o kadar da iştah açıcı. sanırım marifet yiyeceğin ne olduğu değil de hazırlayanın onu sunuş biçiminde.
ellerinize sağlık, afiyet şifa olsun.

Adsız 12 Mart 2010 13:11  

hakikatende insana huzur veriyor tüm sofraların nuraycığım, baharın aslında kendisi sensin.
elelrine sağlık, sözlerine bende katılıyorum. ambians içerik anlatım kaliten muazzam.
iyi yaptım böyle birşey.
öpüyorum seni arkadaşcım. NESRİN

Mimosa Café 12 Mart 2010 13:25  

yine harika ve özenle hazırlanmış bir sofra. çiçekleri kullanımın çok hoşuma gidiyor sevgili nunu. bu eve konuk olanlar çok şanslı :) ellerine sağlık.

Delfina ; 12 Mart 2010 13:51  

Sofranın her bir ayrıntısı bahar dalalrı gibi canlı,taze ve iç açıcı.Semra Hn'ın emekliliği hep böyle bahar havasında geçsin...

Bu bloga biz dertlerimizi unutmak için geliyoruz a dostlar,kötü haberler duymak istesek, zaten tv olsun,net haberleri olsun eksik değil...

Güzel şeyler yazan Nunucuğumuza bize her an mutluluğu,huzuru,metaneti,tevekkülü hatırlatan yazıları olmasa daha karamsar olurduk...

Sizi bilemem a dostlar,o benim canımdır,karşılıksız sevdiğim büyüğümdür...

Dünya güzelliklerle dolsun her zaman....

Gönülünce 12 Mart 2010 13:55  

Ben paylaşımlarınızı okumaktan güzel resimlerinizi tekrar tekrar seyretmekten büyük zevk alıyorum...Güzel paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...Hepsi için emeğinize elinize sağlık...
Sevgiler...

Adsız 12 Mart 2010 14:04  

güzelliklerine doyulmaz bir insansın nunum benim.
okadar iç açan bir masaki, hakikaten bir domates bir salata bir bardak çay böylesine asil olduğunu farkedince eminim başlarına taçlarını takmıştır.
bir taç da benden sana olsun.
ne güzelsin ne şekersin hep.
seni seviyorum tatlıkardeşim
sema.n

Pembe Tatlar 12 Mart 2010 14:21  

Canım kesinlikle haklısın tamamen katılıyorum...
Herşey gönlünce herşey çok güzel olsun canım...
Ellerine sağlık masana bahar gelmiş:)

kelebeklisaniyeler 12 Mart 2010 14:24  

Nunucum yazin çok hos çok güzel anlatmisin...yüregine saglik. Kahvalti sofran harika hele o papatyalar en begendigim çiçektir,içim gitti çünkü burada bu sekil yapmaya imkan yok hasretle baktim,öpüyorum seni.

NzlGl 12 Mart 2010 14:56  

Ahh sevgili nuray hanım
bu kadar zarif ve düşünceli olmak zorundamısınız?
Hiç üzülmeyin sizi tanıyan , tanımak isteyen bu yazdıklarınızı gayet iyi anlayacaktır.
Sofranız tek kelime ile muhteşem. Arkadaşınızın emekliliği hayırlı olsun.
Herşey mükemmel ama ben en çok papatyalara bayılllldııımmmmm:)

kocaman sevgilerimle

Adsız 12 Mart 2010 15:05  

ne duyarlı yaklaşımlar böyle.
ülke şartları çok ağır canım sen hep farkındasın, farkettirmek zaten misyonun. ama yemeğini yaparken sofranı kurarken vatan meselesi gidişat meselesine katkıda bulunup dikkat çekmen sanada çokk yakışmış.
çiçekler kadar kadar güzel olur dilerim hayallerinde.
seni sevgiyle selamlarım nuraycığım
Mine K

pelince 12 Mart 2010 15:56  

Nuraycım bende Delfina'ya aynen katılıyorum.. Sonuçta öyle tatsız öyle kötü haberler alıyoruz ki gün boyu,şu blogları gezmek en büyük keyfim.. rahatlama noktam...
yabancı bloglardan örnek veren bloglara ise bayılıyorum,çünkü öyle tembelim ki nerde ne var çok iyi bilmem..
her blogdan bir sürü şey öğreniyorum.. ayy diyorum ne güzel süslemiş,bende senden ve bir çok blogdan ilham alıyorum...
paylaşım bunun için var,yoksa herkes kendi dünyasında yiyor ,içiyor ve geziyor tabiiki...

bu blogların amacı bu,paylaşım ve paylaşmaktan zevk alanların yeri.. yoksa başka sebep ne olabilir ki....
Senin tecrübelerin bana yol gösteriyor,yaşça senden küçüğüm ama hep adınla hitap ettim...
Bunun sebebi saygızlık etmek değil elbette,hep yanı başımda duran bir komşun bir arkadaşım gibi hissetmem...

Güzellikler hep seninle olsun.. senin paylaşımların bana her zaman keyif veriyor...

kocaman öpüyorum...

not:balkon kapanmış ama bu halide çok güzel olmuş,ellerine sağlık.. sofradaki her şey harika..

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Mart 2010 16:16  

pelince
canım benim nasıl teşekkür etsemki nezaketine.....

bana her daim lütfen adımla hitap edin :))
dilediğin gibi !

yeterki abla- teyze deme yeter :)))))))
Bu hiç hoş gelmiyor bana :)))))
hepinizi seviyor güzellikler yolluyorum.

Adsız 12 Mart 2010 16:50  

ben blog sahibi değilim ancak takip ettiğim bloglar arasında sizin blogunuzda var. bahar kahvaltıları başlığını görünce içim açıldı. edirnede yaşıyorum. ve bahar bu şehrin kıyısından bile geçmedi. hep kış hep kış yaşıyoruz. bu karanlıkta sofranız ışıl ışıldı. keyifli günler diliyorum

MAVİANNE 12 Mart 2010 16:58  

ne süper bir sofra bu böyle
ayrıntılar harika
bayıldım

endişelerinin nedenini bilmiyorum ama,
valla fotoğraflar ve yazıların içimi açıyor benim

sevgiler canım

SEVGİLERİMLE 12 Mart 2010 18:45  

O kadar güzel bir masa olmuşki,ruhum bayram etti..Resimlerden bu duyguyu hissedebiliyorsak,masanın etrafında ne kadar hoş bir duygu olur tahmin edebiliyorum...
Canım benim,dostluklar paylaşınca anlam kazanıyor.En güzelini yapıyoruz,ben kendi adıma bundan eminim.Çok güzel dokunmuşsun gitmesi gereken yere gitmiştir.
Mutluluğun,huzurun daim olsun.
Sevgilerimle...

Bulbulunyeri 12 Mart 2010 20:03  

Canım,
öncelikle Ülkenin sorunlarına asla duyarsız biri değilsin. yazılarının arasında her zaman onlara yer veriyorsun.
Blogunda yaptıklarınla dediğin gibi bir nebze de olsa sorunlardan kaçış yerimiz oluyor. Verdiğin bir çok güzel tarifler evimizde yapılırken, sofra süslemen, misafir kabul ediş şeklin, dostluğa bakış açın bir çoğumuzun hayatına renk katıyor.
Hayatta hep acılar var. Önemli olan acılar karşısında kaybolmayıp, daha güçlü çıkabilmek.
Neden böyle bir olumsuzluğa kapıldın bilmiyorum ama lütfen blogunu kapatmak gibi bir şeyi asla düşünme. Gerçekten çok üzülürüz.
Ellerine sağlık. Nefis bir masa. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş.
Sevgiyle kal.

Adsız 12 Mart 2010 20:35  

nuraycığım güzel kalpli arkadaşım
az önce seninle konuşurken söyliyebileceğim her şeyi aktardım. tüm arkadaşlarına başta sana sonsuza dek teşekkür ederim.
insanı bu çok hoş tutan yanın çok yüce.
söylediğim gibi, sorumluluk sahibi biri olman,iş hayatının, çalışanlarının zorluklarını yakından bilmen, gözümüz önündeki acılar elbet seni yaralıyor.mutlaka sizin dünyanızda seni takdir eden çoktur.
sayfanı bırakınca düzelecekse sana dediğim gibi kapat !
ama başka hayatlar senin canını acıtıyor gücüne gidiyor biliyoruz.
ben yerken içerken onlar aç diyorsun.
e sende zaten ne yiyorsun ki !
avuç dolusu ilaç , bir sürü yaşadığın hastalığın-sabrın tedavilerin arızaları seni yordu.
ama bakki bir çok insanın arayışı olmuşun. bir kitlen var.çok güzel duygular olmalı bunlar.
elinle yarattığın güzel masalına dediğin renklerden daha çok şey katki, bir kişi bile olsa seni bilen seni seven o kalbi kaybetme.
yorulduysan ara ver.
ama bende sayfam mayfam olmadığı halde ,gözümü açmadan her gün ilk sana tıklarım.
tam emekli hayatımın keyfini sürdüğüm şu günlerde bu kararın beni üzdü. hemde benim masamda =}
ülke hepimizin güzelim.
bu sayfada öyle. tek başına karar veremzsin , verdirmeyiz.
sen bize çokk lazımsın biricik arkadaşım.
allah seni evlatlarını aileni ve tüm sevdiklerini korusun.
bahar yüzlü arkadaşım :
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SANA.

Mehmet Osman Çağlar 12 Mart 2010 21:02  

Yine çok güzel pozitif bir sofra sevgili Nuray hanım.Bloğunuzda,
günün yorgunluğundan sonra dinlenmiş
olarak ayrılıyorum.İçinizin iyi ve
güzelliklerini görmek çok rahatlatıcı geliyor.

Size,eşinize ve aileye sağlıklı iyi hafta sonları dilerim.

Sevgilerimle

Tuba 12 Mart 2010 21:32  

Tam benlik bir sofra olmus..Papatya en sevdigim cicektir. Bayildimmmm...Cok sevgiler..

Asis 12 Mart 2010 22:14  

Yeterince içimizin acıdığı,üzüntünün tavan yaptığı bu günlerde sen bu muhteşem sofralarınla biraz olsun gözümüzü gönlümüzü şenlendirmişsin ellerine sağlık o sofrada olmak istedim biran..sevgilerimle

pelince 13 Mart 2010 00:22  

Nunucum sen abla olmayacak kadar gençsin...vallahi 20'lik ler senin kadar hoş değil :))
öpüyorum iyi pazarlar..

cansudere 13 Mart 2010 01:29  

gerçekten de canım bahar gibi bir esinti. sevgiler....

Tijen 13 Mart 2010 12:51  

Heyallahım ne kadın ya. Üşenmemiş süslemiş hepsini teker teker. Gelsem beni de süsler misin hatuncuğum?

mutfakcini 13 Mart 2010 16:17  

Ne güzel bahar görüntüleri.Çok şık bir sofra,zarif sunumlar..Çiçekler ayrı güzel.İçim açıldı :)
Canım doğum günü kutlaman için çok teşekkürler,çok mutlu oldum.Sevgilerimle :)

Narince 13 Mart 2010 16:43  

Sofraya bahar gelmiş gerçekten. Hem habire dertlenip durulmaz ki.

Adsız 13 Mart 2010 18:18  

canım bayılıyorum şu masalarına ya.
her zaman ayrı hislerle hazırlıklar yapabilmen yaratıcılık örneği.
senin kıymetini bilmeyen varmı acaba :) valla merak ediyorum nunucum :) ne güzellikler çıkıyor elinde.. iyi pazarlar canım benim.
banu

Mutfak Havlusu 13 Mart 2010 21:56  

Nunu ve nefis sofralar..
Ah ah olmak vardı ne harika bir sofra,ellerine sağlık emeği geçen herkesin..

Adsız 13 Mart 2010 22:20  

tatlım otel ve restaurantların pazar kahvaltıları kadar kusursuz.
ah bide senin gibi tatlı leziz olsalar ya.
çok güzel ve can alıcı olmuş nunucum. emeğine sağlk
neslihan

Güngör Ekinci Saglik 13 Mart 2010 23:51  

Sevgili Nunu’cum,
Sürekli olumlama yapmaya, pozitif olmaya ve pozitif düşünmeye çalışıyorum.Ama hayatın gerçekte hiç de kolay olmadığının, dediğin gibi ülkemizin bir dar boğazdan geçtiğinin hepimiz farkındayız. Senin bloğun ve benzer bloglar biraz nefes almamızı, gözümüzün gönlümüzün açılmasını sağlıyor ne mutlu ki. Ne kadar duyarlı bir yapıya sahip olduğunu zaten yazılarından da anlamak mümkün. Çok sevdiğim Erol Evgin’in bir şarkısının nakaratı ile sevgilerimi gönderiyorum sana.
Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
hep böyle kal
Hep cana yakın

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
Hep böyle kal
Hep bana yakın …

Güngör Ekinci Saglik 13 Mart 2010 23:51  

Sevgili Nunu’cum,
Sürekli olumlama yapmaya, pozitif olmaya ve pozitif düşünmeye çalışıyorum.Ama hayatın gerçekte hiç de kolay olmadığının, dediğin gibi ülkemizin bir dar boğazdan geçtiğinin hepimiz farkındayız. Senin bloğun ve benzer bloglar biraz nefes almamızı, gözümüzün gönlümüzün açılmasını sağlıyor ne mutlu ki. Ne kadar duyarlı bir yapıya sahip olduğunu zaten yazılarından da anlamak mümkün. Çok sevdiğim Erol Evgin’in bir şarkısının nakaratı ile sevgilerimi gönderiyorum sana.
Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
hep böyle kal
Hep cana yakın

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
Hep böyle kal
Hep bana yakın …

angel 13 Mart 2010 23:55  

slmm canmmm
kahvaltı masan harık çok şık.hele kahvaltı takımına bayıldım.ne cici yumurtalık onlar öyle nerden aldın acaba :))))
ellerıne sağlık çok guzel lezzetler yapmışşsın.harıka sunumda eklenınce dayanılmaz bır masa olmuş...

Unknown 14 Mart 2010 00:22  

Canim arkadasim, yazdiklarina tüm ictenligimle katiliyorum. Duygularini cok güzel kalemine yansitabilen bir insansin.... Biliyorum ki arkadaslarimin hemen hepsi seninle ayni duyarliga sahip, ama hepimiz duygu, düsüncelerimizi ayni ustalikla kaleme dökemiyoruz, bu yüzden bana göre sen bize, bu konuda rehbersin.... Sagol, varol, kalemine saglik.... Son olarak ta, sofran muhtesem hos görünüyor.... Hele de adi BAHAR`sa.... Sevgilerimle, nice güzel sofralara, nice güzel yayinlara....

Adsız 14 Mart 2010 11:38  

iyi pazarlar canim/
simdi bir yakinin olarak sana yazilanlari /cok candan yaklasimlari
gururlanarak okuyorum/
genis ve aydinlik dusunce gucunu takdirle izliyorum/ amacin burada belliki samimi paylasimlar/
cok basarilisin/hakettigin sevgi sana layik/ zaman zaman mutlaka takp ediyorum/hayatimin bir bolumude senin acmis oldugun blogun/
bende kendi adima cok yol aldim/
kimsye benzemedigin icin kendin kaldin kaldigin icin cok gururluym/
mutevaziligin aile yadigari sana/
her zaman keyiflie yasaman dilegimle sevgiler yolluyorum nuraycigim/
guzel/ erdemli bir insansin /
hepinize sevgiler hayatim
leyla

Sevgi Küçük 14 Mart 2010 12:15  

Ah NuNu ahhh
ne hassas ne tatlı bir insansın sen ya?seni tanıyan hiç kimsenin aklından "ohh şuna bak millet sıkıntı çekerken sefasını sürüyor" diye bir şey geçeceğini sanmıyorum. herşeyden önce bloglarımızda amaç birilerine nispet yapmak ya da birilerini kıskandırmak değil. hepimizin sıkıntıları var, hepimiz başkalarınında sıkıntıları olabileceğinin farkındayız. biz sadece azıcık farklı şeyler yazarak hem kendimizi hem de çevremizi biraz olsun dertten tasadan uzaklaştırmaya çalışıyoruz. ve başkalarının hayatına ufacıkta olsa güzel bir iz bırakmak istiyoruz.
neyse, biz birbirimizi biliyoruz.
gelelim sofraya:
1. bayıldım! resmen içim açıldı. ne kadar güzel ne kadar cıvıl cıvıl olmuş.
2. yazının linkini arkadaşlarıma gönderiyorum ki içlerinde emekli olan birileri feyz alsın! bende insanım yahu!! :)
3. Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın, tüm sofralarınız ve hayatınız böyle coşkulu ve güzel olsun.
çoook öptümmmm

aslan 14 Mart 2010 15:15  

Her zaman görmeye alışık olduğumuz eşsiz bir kahvaltı sofrası daha sevgili Nuray.Güzel paylaşım,sağolun!

İyi pazarlar dilerim.

Dostlukla..

ozguluntarifleri 14 Mart 2010 18:21  

Sen bir tanesin canim benim.... icin disin bir.. sevgi dolusun... Hayat her zaman o gulen yuzunu hep guldursun... seni seviyorum canim arkadasim.

Adsız 14 Mart 2010 18:27  

ah canım arkadaşım,
face resiimlerine bayıldım, bende kutluyorum, allah hep kalbine göre versin.
masana gelince tam papatya baharı. sarılar ve beyazlar içinde.
oyle zarifki ruhun, böylesi güzelleşebiliyorsun.
ellerine sağlık- duyarlı yaklaşımın seni özel kılıyor canım.
iyi tatiller. SELMA.

Baharcicegi 14 Mart 2010 20:41  

masaya bahar gelmis renk renk cicekler bahar meyveleri icim acildi almanyanin kar ayazinda
hepmizin hayati güllül gülüstanlik gecmiyor ama biz sadece mutgagimizda piseni yayinliyoruz özele girsek herkesin kendine göre derdi sorunu var buda hayatin bir gercegi

Cocukla Cocuk 14 Mart 2010 23:43  

Nunu'cum yazdıklarına aynen katılıyoruz...sen yine de hayatın güzelliklerini lütfen paylaşmaya devam et..sevgilerimizle

Hayatın Ressamı 15 Mart 2010 11:57  

seninle geçirilen emekliliğin ilk gününden sonra tüm hayatı bu güzel masa gibi geçer inşallah.
rüya gibi herşey tekrar tekrar bakıyorum tüm fotolara.harikalar yapıyorsun.
dokunduğun herşey bu kadar güzelleşebilirmi inanamıyorum???

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Mart 2010 18:54  

Çok Çok TEŞEKKÜRLER EDERİM.

Çabalarımın tamamı , biliyorsunuz ki sizler için.

Mümkün olduğunca çaba göstereceğim.
SEVGİLER..

TuruncuTatlar 16 Mart 2010 13:36  

nunucum yazdıklarına bende katılıyorum tatlım. Zaman zaman sofra hazırlarken içim burkulur ve kendi kendime sitem ederim insanların hepi neden bu kadar şanslı olamıyor ki diye.neyse canım bunlar derin konular sofra ve çiçekler harika ellerine sağlık sağlıkla kal..

Ebruli 16 Mart 2010 22:40  

Uzun zaman oldu size uğramayalı. Görüyorum ki yine harika sofralar, harika şeyler yapmışsınız. Süpersiniz, görüşmek üzere hoşçakalın...

Asortik Krep 17 Mart 2010 02:05  

Biri kahvaltı mı dedi :)) Nefis gözüküyor..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP