SESSİZ ÇIĞLIKLAR :((

>> 27 Ekim 2008 Pazartesi



SON DURUM -2

SEVGİLİ DELFİNA ( İŞİTME KAYBI ) YOLLAMIŞ


SON DURUM -2

Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 20.10.2008 tarih ve 2008/2761 esas sayı ile vermiş olduğu kararı yoğun itiraz ve yoğun telefon trafiği sebebi ile şu an yeniden incelemeye almıştır. Muhtemelen inceleme sonucu varacağı kararı bu gün öğleden sonra açıklayacaktır.
Yaptığım telefon görüşmelerden bu bilgileri elde ettim. Öğleden sonra çıkacak olan yeni karar da eğer bizlerin aleyhine olursa, durumun düzeltilmesi ve "3.kişilerin hak ihlallerinin düzeltilmesi" şeklinde dava açmak gerekecektir. Bu durumda toplu dava da düşünülebilir. Son durum hakkında haber alır almaz buraya yazmaya çalışacağım, sevgilerimle : ufukmutfakta.blogspot.com

---------------------------------------------------------------------------------

DİKKATLE OKUYUNUZ. !!!!!!!!!!!!!!

( Bende sevgili MUTFAKTA ZEN- TİJENin desteğiyle bu yapılandırmayı kullanıyorum. Kendisine ve aracı olan arkadaşlara sonsuz teşekkürler.



Arkadaşlar, ben de herkese gönderiyorum, ama hepinizin de ilgisini çekeceğini düşünüyorum.

vtunnel.com ya da sansursuz.net ya da fastfreeproxy.com hepsi de birer çözüm olabilir, ama çeşitli kullanım zorlukları var. (bilgisayarı yavaşlatma, bazı feature'ların çıkmaması, reklam, vs görünmemesi gibi gibi...)

Şimdi size söyleyeceğim programı bilgisayarınıza indirerek Youtube dahil tüm yasaklı sitelere eski orijinal formatında girebiliyorsunuz. Google'dan Ultra Surf yazıp, güvendiğiniz bir siteden indirebilirsiniz. Ben aşağıdaki link'ten indirdim:

http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=ultrasurf&lid=6729

Yaklaşık 400 KBlik bir program, kolay yükleniyor ve bilgisayarınızı açar açmaz explorer yerine bunu tıklıyorsunuz. O size bir explorer ekranı açıyor zaten. Oradan eski hayatınıza devam ediyorsunuz. Çin'deki sansüre karşı üretilmiş ve size her bağlanışta Bahamalar'dan, Kanada'dan, ordan burdan IP veren bir program ve kesinlikle güvenli.. Tavsiye ediyorum.

Ama bu yalnızca bizim kendi bloglarımıza ve takip ettiğimiz bloglara girebilmemizi sağlıyor. Internet'teki sansür olayını ayrıca protesto etmemiz gerektiğine yürekten inanıyorum ve yapılacak her türlü protestoda varım. Bir şeyler yapmazsak sıra Facebook'a, maillere ve en sonunda toptan Internet'in kapatılmasına gelecektir.

Sevgiler..


---------------------------------------------------------------------------------


BÖYLESİNE ANLAMSIZ, BÖYLESİNE ACIMASIZ BİR SUSTURULMAYI HAKETMEMİŞ OLAN BİZ MASUM BLOGCULAR BASTIRILMAYA ÇALIŞILIYORUZ.
KİMİMİZ SADECE YEMEK YAPIYOR VE PAYLAŞIYOR,
KİMİZİZ SADECE YAZIYOR VE ÖĞRETİYOR,
KİMİMİZ İSE TÜM BECERİLERİYLE EMEKLERİNİ SERGİLEYİP PAYLAŞIYORDUK.

FUTBOLUN F SİNDEN BİLE ANLAMAYAN BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ, YAPILAN İLLEGAL BİR YAYIN NEDENİYLE KARARTILIP ZAN ALTINDA BIRAKILDI.

PEKİ YUMURTA ÇÜRÜK ÇIKINCA FABRİKAYI MI KAPATIYORUZ,
YADA YEMEĞİ BEĞENMEZSEK LOKANTAYIMI KAPATIYORUZ,
NE BİLEYİM BELKİDE ALDIĞIMIZ KİTABIN BİR SAYFASI SİLİK ÇIKINCADA YAYINEVİNİ -MATBAAYIMI KAPATACAĞIZ.. !!!!!!!

VS VS VS.......

TÜM SANSÜRLERE HHAAYYIIRRRRRRR.. TÜMÜNE. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SESSİZ KALMAYALIM... MÜCADELEDEN ASLA VAZGEÇMEYELİM...

13 yorum:

pelince 27 Ekim 2008 11:19  

Nuraycım siteni ziyaret edenlerin sayısı oldukça fazla.
Bu linkleri eklersen bir çok kişinin haberi olur diye düşünüyorum..Sessiz kalmayalım çok haklısın..

http://www.bloghareketgunu.com/imza/bloguma-dokunma/index.php?sayfa=10

http://blogspotacilsin.wordpress.com/

Öpüyorum seni....

şeker pasta 27 Ekim 2008 11:23  

Nunu'm başımıza gelenlere bak, hak,adalet, hukuk, özgürlük, hürriyet nerede kaldı... Kendi sitemize kaçak göçek giriyoruz. Bizi mecbur bırakanlar utansın.
Yazmaya devam...

Yaşamın kıyısında 27 Ekim 2008 11:32  

Ne yapacaksak yapalım sen masalına ben kıyıma kavuşalım.
nuray'cım birde imza kampanyası var ona da katılalım.
Sevgiler...

egeli 27 Ekim 2008 11:33  

NUNUCUM ,NASIL RESİM EKLİYEBİLDİN ???TAM MAİLİNE CEVAP YAZAYIM DEDİM BİR DE BAKTIMKİ RESİM BİLE KOYMUŞSUN ...BANA GELEN YORUMLARI YANYINLIYAMIYORUM ...YASIL YAPIYORSUN BANA MAİL ATARMISIN CANIM ???ŞU BAŞIMIZA GELENLERE BAK NE HALE DÜŞÜRDÜLER BİZİ.....YARIM YARIM İŞLER ,NEFRET EDERİM ....ÖPTÜM CANIM....

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Ekim 2008 12:07  

BÜTÜN PLATFORMLARI TAKİP EDELİM ARKADAŞLAR.
SAYFAYA GİRİŞ YAPAMASAKTA MUTLAKA GÖNÜLLÜ AVUKATLARIMIZIN OLUŞTURDUĞU AYDINLIK MEŞALEMİZİN ALTINDA BULUŞALIM.
BİZ İSTEMEDEN KİMSE BİZİ SUSTURAMAZ..

SEVGİLER.. NuNu

zero 27 Ekim 2008 12:14  

Bu ülkede yaşıyor olmanın mutluluğunu neden hep utanca döndürmek zorundalar? Neden bu cennet topraklarda cehennem azabı yaşatılır vatandaşlara? Yazık yazık çok yazık! Kesinlikle katılıyorum, tüm platformları takip edelim bu konuyla ilgili.

Adsız 27 Ekim 2008 13:32  

Blogumu ve arkadaşlarımı çok özledim. Ne gelen yorumları okuyabiliyorum nede yayınlayabiliyorum.

ARMİNA

Adsız 27 Ekim 2008 17:05  

canım son yazıma bak mahkeme sonrası birkaç güne açılacak sanırım blogger :) öperim çok

Adsız 27 Ekim 2008 18:20  

Sevgili CW'ın blogundan okuduğum kadarıyla iyi haberler alabilirmişiz umarım en yakın zamanda bu haksızlık sona erer Nunucum:(

Sevgiyle.

kelebeklisaniyeler 27 Ekim 2008 18:53  

Nunucum çok dogru yazmissin...bu durumda herkes destekçi olmasi lazim...ben gereken her yere imzami attim...mailimi biraktim...Turkiye'de ki arkadaslarima destekçi olmak istiyorum...ne gerekirse ben yapmaya hazirim canim...böyle saçmaliklar olmaz,inan kaç gündür üzüntülü ve sinirliyim...arkadaslarimi hepinizi geri istiyorum...buna son verilmesi lazim...bunca emek ve sevgi var yazik yaa((::
Canim öptüm seni...bu duyarliligin ve benim bilmedigim bilgiler için sana çok tesekkür ediyorum...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com
kelebeklisaniyeler.blogspot.com

ZencefilliÇörek 28 Ekim 2008 03:48  

yurtdisinda olunca olayin boyutunu anlayamadim ilk saatlerde. ama sonra baktim ki blogspot uzantili bloglara erisim engellenmis. umarim sorun en kisa surede cozulur. yazilarina devam et. takipciniz.

hepsusluydum 28 Ekim 2008 11:25  

Canım blog arkadaşlarım,orta çağ zihniyetine el ele vererek tabi ki hayır diyeceğiz.Üreten,soran, sorgulayan,yenilikçi Türk kadını olarak bu kokuşmuş yobazlığa dur demesini biliriz biz....
Sevgilerimle Zehr@

Delfina ; 28 Ekim 2008 12:25  

Nunummmm seni çok özlemiştimmmm,ayyy çok mutluyu şu an.Bloggerin açılması uzun sürmedi ya,yaşasın ,helal olsun bizlere.

hakimlerimiz bilinçlenir ve daha mantıklı kararlar vermeye başlar inşallah bundan sonra...

canım nunum,sana sımmmmmmsıkı sarılıyorum.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP