MİLFÖYLÜ ELMALI ÇİKOLATALI BOHÇALAR

>> 21 Ekim 2008 Salı






MİLFÖYLÜ MEYVE BOHÇALARI

8 adet milföy hamuru,
2 küçük elma,
2 küçük sert ! armut,
2 küçük muz (çok olgun olmasın)
2 yk. pudra şekeri
1 mandalina kabuğu ( portakal da olur, kokusunu severim mandalinanın)
200 gr çikolata (ben bayram madlenlerini kırdım içine :)

1- Tüm meyveler iri küpler halinde kesilir,
2- çikolatalar kırılıp, mandalina kab.rendesi ile karıştırılıp meyvelere eklenir.
3- kare milföylerin ortalarına tepeleme doldurulur, hamurlar bohça gibi sarılıp, ortaları kürdanla sabitlenir.
4-Yağlanmış tepsiye araları mesafe bırakılıp dizilir ve 180* de pişer.
5- O çikolataların eriyip meyvelerle nasıl da ahenkle buluştuğunu tadarak yaşamak lazım !!!!!!!!!! :)))))))))))))))))
6- tamamen soğuyunca üzerine pudra şekeri serpilir. (tarçında serperim arzu edilirse ) AFİYET OLSUN.


Haftanın bir kaç günü evde oluyorum. O günleri muhakkak arkadaşlarla geçiririm.
Geçtiğimiz hafta, bir alışveriş merkezinde sevgili arkadaşım ESİN ile karşılaştık. Kendisi işi gereği İstanbulu dolaşmakta, ama bir sabah kahvesi için 1 saatliğine uğrıyacağını söyledi o gün.Randevulaştık.
''Bana sadece tatlı bir şey yap emi'' dedi. Esin daima tek çeşit yer !! Ya tatlıdır , yada o gün için tuzludur tercihi :)
Meyveye olan düşkünlüğünü bildiğim için bu leziz ,meyve dolu ,çikolata deryalı asırlık !! tarifimi yapıverdim.
Esinciğim o gün karşılaştığımız mağazada,o anda bakındığım, ve çok beğendiğim bu tepsiyi almış benden sonra. !!!!!!!!!!!!
Paketi açtığımda çok şaşırdım ve duygulandım. Böylesine duyarlı -DİKKATLİ -zarif bir arkadaş sevilmezde ne yapılır kiiiiiiiiiiiiiii....
Teşekkürler İnce Ruhlum.

36 yorum:

HÜLYA 21 Ekim 2008 09:05  

oooh yerken milföyle beraber meyveler ne gzüel dağılır insanın ağzında.. misler gibi kokularını yayarak. elelrine sağlık nunucum .. harika bir fikir .. afiyet şeker olsun sevgiler

şeker pasta 21 Ekim 2008 09:22  

Nunu'cuğum meyve bahçelerini diyecek söz bulamıyorum...
Harikalar...
Masa çok şık görünüyor. Sanıyorum onlar peçete, tabağın yanındakiler, onlara bayıldım. masa örtün, örtünün üzerindeki ayrıntılar hepsi çok şık canım ellerine sağlık...

Damak Tadı 21 Ekim 2008 09:58  

Milföyleri ısırdığımı ve çikolataların bir an aktığını hissettim..Ne güzel bir hismiş..)Harikasın canım benim..Ben hemen Berk adı altında yapıp nasiplenmek istedim..))Müthiş!!

Arkadaşında senin gibi çok nazik ve ince düşünceli imiş..)Tepsini iyi günlerde kullan canım..

Masan her zamanki gibi çok şık olmuş..Ellerine ve gönlüne sağlık tatlım..

Yazdıklarına çok teşekkür ediyorum..Sende benim için cansın artık bundan sonra..))

Sevgilerle

Unknown 21 Ekim 2008 10:16  

nunucum yutkunarak okudum inan tahmin edebiliyorum çikolatayla meyve uyumunu ellerine sağlık tepside çok şık güle güle kullan canım sevgiler

Adsız 21 Ekim 2008 10:19  

sevgili nunu maşallah vallahi sana, çıtır çıtır negüzel bir tarif hemde meyve ve çikolatalı süper mutlaka yapıcam, bu tarifi aldım bile.. çok öpüyorum sevgiler

Bir Dilim Düş 21 Ekim 2008 11:33  

Nunucuğum ellerine sağlık canım, hızına yetişemiyorum süpersin valla!
Ellerine sağlık meyveleri milföy bohçaları harika olmuşlar ve arkadaşını da gerçekten tebrik ediyorum çok ince bir davranış. Tepsini de güle güle kullan canım.

Sevgiler,
Evren

Unknown 21 Ekim 2008 11:50  

Nunu'cum yine tablo kadar zarif ve şık bir masa,maşallah imreniyorum bu güzel şık masalara ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık.
Meyve ve çikolata dayanılmaz bir lezzet ellerine sağlık,öptüm...

akasyakokusu 21 Ekim 2008 11:53  

Canımm merhaba..Milföylerin kokusuna geldimm..
Hımmm bayıldım enfes bir tat..Ben elma rendesi ve evdeki çokokremlerden koyuyorum ortasına..Ama birkaç meyve harika olurdu aromasını hayal edebiliyorum..
Yok olmadı yutkunup gidiyorum:)))

ebrulitatlar 21 Ekim 2008 12:02  

Çok güzel olmuşlar Nunu'cum. Masada çok şık. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Pelin 21 Ekim 2008 12:07  

Nunucuğum,
Ne güzel sofralar hazırlıyorsun böyle. Ruhundaki incelik sofralarına da yansıyor belli.
Meyve bohçaları da pek güzel görünüyor.
Sevgiler

kelebeklisaniyeler 21 Ekim 2008 14:39  

Bayildim ben bu tatli bohçalara,ellerine saglik canim,mutlaka denenmesi gerek...ayrica hediyeni de gule gule kullan,arkadasliginiz hep bu sekil devam etsin,opuyorum seni...

Adsız 21 Ekim 2008 15:38  

Ay kıyır kıyır miföylü ne kadar güzel olmuştur.
Elma,armut,muz meyvelerle harika yani.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

zero 21 Ekim 2008 15:57  

Seni bloglar arası zarafet ve estetik yarışmasında (bu benim şu dakka uydurduğum bir yarışmadır:)) birinci ilan ediyorum NuNucum:) Her hazırladığın masa beni inanılmaz mest ediyor... Bohçalar da tabi ki harika:)

neslihan erzincan özgür 21 Ekim 2008 17:02  

Nunucuğum ellerine sağlık canım,çok şık olmuş pastaların,enfes görünüyorlar.yav ben bayıldım,nefisler....tepsini de güle güle kullan canım.sevgilerimle...

Adsız 21 Ekim 2008 17:25  

ALİCE HARİKALAR DİYARINDAN SESLENİYORUM.. :=]

NUNU MUHTEŞEMMM BİRİDİRRRRRRR
.......................
..............................

ESİN.........
................
.......................
..............................
...................................

bir dilim bir tutam 21 Ekim 2008 19:19  

Nunucm ben bunu cok sevdigim.Daha okurken o müthis tadi agzimda hisseder gibi oldum.Hmmmmm--Cikolata----Mandalina kabugu ve birde tarcin....Lezzete bak!!!!!

Adsız 21 Ekim 2008 19:26  

Ahhh canımcıım.
nelerde döktürmüşsün böyle,
ihtişamına hayran oldum ben bu güzellerin.
ben bunu yaparım arkadaşş.
ne hoş ve şık vede pratik tariff.
hay sağolasın kardeşş.
insan çalışınca kıymetini bilir zamanın. bak nasıl belli ama. :=))
ellerine sağlık arkadaşım..

Ferda.

Mutfak Havlusu 21 Ekim 2008 20:01  

bu sofra kıskanılır!
:)
oo lezizlerde yenir:)

Adsız 21 Ekim 2008 20:45  

harıka gorunuyor bayıldım canım ellerıne saglık afıyet olsun sevgıler..

egeli 21 Ekim 2008 20:55  

CANIM NUNUM SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK,TEPSİNİDE GÜLE GÜLE KULLAN,ÇOK HOŞMUŞ....SEVGİLER

Adsız 21 Ekim 2008 20:57  

yine bakınca seni ifade eden bir masa olmuşş.
pastana bayıldım. bende yapmak ve tatmak istiyorum. haftasonuna olabilir sanırım.
eline sağlık canımcım.

Fatoş.

Gökkuşağının Rengi 21 Ekim 2008 21:13  

Ne kadar güzel görünüyor onlar öyle ellerine sağlık:))

Mehtap Pasin Gualano 21 Ekim 2008 21:44  

Ben pek hamurlu tatli yapamam. Hatta hic yapamam. ama bu tarifi mutlaka deneyecegim, hem de kendi sevdigim meyvelerle..
gercekten cok lezzetli gorunuyor.. ellerine saglik.. Masanin ustundeki inciler de cok hos duruyor..

Unknown 21 Ekim 2008 21:44  

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!! Very delicious!!!!


Kiss,Kiss

ZencefilliÇörek 22 Ekim 2008 00:02  

bohcalar harika gorunuyor.:)ellerinize saglik..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 22 Ekim 2008 00:39  

Milföyü çokseverim ama tatlı halini pek denememiştim. Bunu en kısa zamanda denemk istiyorum. Çok lezzetli ve şık görünüyorlar.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown 22 Ekim 2008 00:52  

meyveyle olan tatlilar,kek ve turta lara bayiliyorum meyvenin verdigi o aroma kokusu lezzeti muthis birsey cok nefis olmus canim sunum mukemmel ellerine saglik.
canim nunum oglusum icin yazdigin guzel sozlere oyle duygulandimki anlatamam ,tesekkur ederim.
Harika bir dost harika bir arkadasssin.İyiki varsin sag ol var ol.
kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

fatosun mutfagından... 22 Ekim 2008 00:59  

nunucumm çok lezzetli bu bohçalar bir tane aldım..ellerine sağlık..ayrıca alttaki lahana salatasını deniycem..sevgiler

Aybike Ceylan 22 Ekim 2008 07:11  

Canim Nunu'cugum,
Oncelikle beni yanliz birakmayip, o guzel yorumlarin ile yas gunumu daha da mutlu kildigin icin cok tesekkur ediyorum. Ben daha kendime gelemedim sayili, annem ile babam geleli 10 gun oldu, ne kadar hizli gecmis:(, daha kendime gelemdim desem yeri var, zaman hizli akiyor, sizleri ziyarte edemiyorum. Odul icin de cok ama cok tesekkur ederim, cok duygulandim, en kisa zamanda cevep vermeye calisacagim, sevgilerimi gonderiyor, guzel yanaklarindan opuyorum.

NzlGl 22 Ekim 2008 09:25  

Süüpeeer:))))
(Başka bir şey yazmaya gerek yok sanırım)
ellerinize sağlık
sevgilerimle

aslı'nın mutfağı 22 Ekim 2008 10:05  

Çok güzel bahçeler bunlar .) ELlerine sağlık Nunu'cum..

Adsız 22 Ekim 2008 12:04  

Ah allahım ne muntazam bir sofra! ellerine sağlık cnm, şekli görüntüsü çok hoş olmuş gerçekten, tam ikramlık tadı da öyledir tahminimce:)

Sevgiyle.

durutarifler 22 Ekim 2008 14:34  

Çok pratik ,çok hoş bir sunum. Ellerine sağlık. Harika görünüyorlar.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ekim 2008 07:38  

Güzel kalpli arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler..
afiyetler olsun.

SEVGİLER..GÜZELLİKLER..

KelebekGibi 25 Ekim 2008 22:16  

Bu ne zerafet yaa, bu milföyler nasilda kibar gözüküyor öyle, helede o bembeyaz masa cok özenli, zevkinize hayran kalmamak elde degil dogrusu.
Elinize saglik.

Adsız 28 Ekim 2008 19:56  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP