SARI ÇİLLİ KIZIN TAZELERİ :))

>> 13 Ekim 2008 Pazartesi



Pazar kahvaltılarını hepimiz sever,
Ve mutlaka özel olmasını isteriz. Hele ben bir yandan gazete okuyup bir yandan yemeğe bayılanlardanım, elbette çayımda dahil bu keyfe.
Bizde pek çok TÜRK ailesi gibi, böreksiz- poğaçasız- ızgara ekmeksiz, tostsuz omletsiz kahvaltı pek yapmıyor gibiyiz !!!!
Dünde arkadaşlarımızın Şileden getirdikleri taze çiftlik yumurtalarıyla, lezzetli bir melemen yapmaya çalıştım. (nasıl yazılıyor menemen mi yoksa :)
Geçen gün sevgili SİBEL yazmıştı sayfasında, ''şöylee bir ağzıma layık melemen bulamıyorum'' diye.. Ki haklı ,çünkü dışarlarda ev lezzetinde olamıyor ne yazıkki bazı tercihlerimiz.
En alası kendi mutfağımızda ,kendi malzemelerimizle ,damak tadıyla pişirilenler bana görede.
Öyleyse Sevgili Sibel'e armağan edeyim bu melemeni, sonrada size.. (sibel'ciğim kale'nin ekmekleri kendi imalatları canım, ben gittiğimde sormuştum )

ŞİMDİ,KARDEŞ KARDEŞ PAYLAŞIN EMİ :))))
SARI KIZIMA DA TEŞEKKÜR ETMEYİ, KESİNLİKLE UNUTMADIM TABİİ .. :))))

4 sarıkız :) yumurtası
4 iri bahçe domatesi rendelenmiş,
1 minik sarımsak rendelenmiş,(isteğe bağlı)
2 yk zeytinyağı,
3 çarliston biber dilimlenmiş,
biraz kırmızı biber, birazda rende kaşar (isteğe bağlı )

33 yorum:

Unknown 13 Ekim 2008 11:25  

Nunu'cum bayılırım menemene ellerine sağlık,sarı kıza teşekkürler,mutlu haftalar dilerim,öptüm...

akasyakokusu 13 Ekim 2008 11:49  

Canım getirenedee sarı kızadaa tşkler..
Ellerine sağlık menemen nefis görünüyor.
Bana bana ye beni diyor.
Ramazanda bile yatmadan hazırlar sahurdada sadece yumurtasını kırardım menemenin..
Ellerine sağlık sevgiler.

nazardeğmesin07 13 Ekim 2008 12:05  

nefis görünüyor sabah kahvaltısında epeydir yememiştik en yakın zamanda bende yapayım çok güzel görünüyor ellerine sağlık afiyet olsun arkadaşıma

neslihan erzincan özgür 13 Ekim 2008 12:11  

Günaydın canım,afiyet olsun size,kahvaltı gibisi var mı dimi:-)))).ellerine sağlık canım,menemen harika.sevgilerimle...

Mehtap 13 Ekim 2008 12:30  

bende bayılırım ve canım çok çekti.tamda açlığıma denk geldi Nunucuğum.İşyerimde tamda öğlen tatilindeyim ve odamdan çıkamadım henüz.Bye canım ben yemeğe çıkıyorum.ellerine sağlık.Şimdi yiyeceğim yemeğimi senin melemeni hayal ederek yiyeceğim.sevgiler.

Hayatın Ressamı 13 Ekim 2008 13:26  

bir menemen ancak bu kadar havalı olabilir.tebrikler.
bizde o saydıkların olmadan kahvaltı yapamıyoruz malesef.

şeker pasta 13 Ekim 2008 13:37  

Nunu'cuğum bu ne güzel bir görüntü...
Bu lezzeti bizimle payalştığın için sağol canım, afiyetle yedik, Yüreğine sağlık....

Adsız 13 Ekim 2008 14:56  

aman aman..
o ne güzel bir yumurta yemeği..
harikasınız vallahii
elelrinize sağlık.

seferihisar
aysel batur

Pelin 13 Ekim 2008 15:07  

Nunucuğum,
Biz de geçenlerde bir arkadaş toplantısında konuşmuştuk melemen midir yoksa menemen midir ; orjinalinde soğan var mıdır yok mudur diye. Şimdi baktım sen soğansız yapmış bir de sarmısak koymuşsun. Senin tarifin de değişikmiş. Denemeliyim.
Aşağıdaki ıslak kek ise süper olmuş.
Sevgilerimle.

Adsız 13 Ekim 2008 15:15  

canımcım,
şu kekin tarifini yazayım,akşama yapayım bizimkilere derken, zatı şahanelerine rastladımm.
sayın sarı kız hanım da pek havalı yahuu. :))) AY ömürsün.
BAYILDIM GENE BAYILDIMM.
hadi şu kekini yazayım da siteme gideyim ( eve yani :=)))
hheheheheheheheheheh
hihihiihihihihiihhi

GÜLBİN.B

Tijen 13 Ekim 2008 15:20  

Balkonda mı besliyorsun sarıkızı Nunu? (Gözümün önünden geçmedi değil yani bu manzara. Sabah balkona çıkıp yumurta toplamak...)

Unknown 13 Ekim 2008 15:22  

bizde bayılırız kahvaltıda melemen yemeğe ellerine sağlık canım sevgiler

Adsız 13 Ekim 2008 16:05  

canım benım ellerıne saglık cok guzel bende sabahları kahvaltıda yaparım bazen sevgılerımle..

NzlGl 13 Ekim 2008 16:47  

Oğlumun en sevdiği yemektir menemen.Yalnızca menemen yerken ekmek yediği için her istediğinde yaparım.
Elinize sağlık harika görünüyor

Adsız 13 Ekim 2008 17:07  

valla ben pazarı mazarı bekliyemem.. !!!!!!!
sabaha işlem tamamdır.
iş çıkışı doğruu markete ,çünkü domates yoktu evde :-]
:-]
çok klassssss bi yumurta bu !!

selma.

ayseyaman 13 Ekim 2008 17:25  

men-e-men :)
Ellerine yüreğine sağlık Nunu
Sevgilerle

pelince 13 Ekim 2008 17:36  

Nunu bana melemen kalmamış olsada ben tavada kalanları bile ekmekle sıyırmaya razıyım...Off ki ne off..Ellerine sağlık....

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ekim 2008 17:47  

Derya,
sevmeyen yok sanırım.. afiyet olsun cnm.

Akasya kokusu,
bazı şeyler gerçektende her bir şeyin önüne geçebiliyor,buda onlardan biri sanırım,

Nazar değmesin 07,
arası açılınca çok lezzetli geliyor insana ,haklısın cnm.

Neslihan cığım,
çok haklısın. en şahane öğünümüz.

Mehtap, en talihsiz zamana sen denk gelmişsin mehtap :))

Sihirli elelr,
evettt.. sofralar zengin olmalı değilmi ??
çok şükür..

Şeker pasta,
banucuğumm afiyetler olsun tatlım.


Aysel batur,
ama izmirin de çok meşhurdur kahvaltıları.
değil mi ???


Pelinciğim,
bizde soğanlı yaparız,ama arada bir.
böyle tercih ediyoruz. bol peynirlide güzel oluyor. sarımsak benden ekleme. bayılıyorummmm çünkü.

GÜLBİN :)))))))))
önce şaşırdım -siteme- deyince..
ömürsün sen anacım ,ömür..
keki yap bana resmini yolla ok :)


Tİjenciğim,
vallahi bozcaadada nasıl güzel yaptım o işi bir bilsen ...
resimler yarına inşş.
balkonda zor ötesii :))))))


Düşlerimin incisi,
ahh sevilmezmii değilmi incimm.

Banu gökşin,
çok keyifli oluyor ozaman banucumm.. afiyet olsun.


Nzlgl,
ahh annelerr...
her şeye amade..
yeterki yesinlerr.....

Selmacığımm,
işte bu kadarrrrrrrr :)))


Ayşe yaman,
çok teşekkürler canım.. :))))


Pelinciğimm,
ahh canım benimm.
ben sana sabah erkenden tazecik yumurtalarla yapıcam..ama yarın sabah gelmeyi unutma.şöylee havadar bir yerde yapıcaz kahvaltıyı..
hadi sabah görüşürüzz inşallah :)))

Ferhanca 13 Ekim 2008 18:22  

Samsunca melemen fakat ben menemen olarak bilrim..yöreye göre değişiyor dilller nası dönüyorsa herhalde:))
afiyet olsun fotoda pek güzel çıkmış..
canım çok öptümm.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... 13 Ekim 2008 18:28  

Canım bu gördüğüm görünüşü en güzel olan menemen ellerine sağlık.
Sevgiler...

Adsız 13 Ekim 2008 18:31  

canım arkadaşım
her şeyin zaten çok çokk güzel oluyorr.
şu resme bakarmısınn.
manzarası güzel yerler gibi aynı..
bravoo sana bir kere daha.
çok öptüm seni.
ESİN.

Mehtap Pasin Gualano 13 Ekim 2008 20:06  

ben bu kadar guzel yemekler yapan bir kisinin nasil formda kaldigini cok merak ediyorum. sunum da bir harika ayrica..

Baharcicegi 13 Ekim 2008 22:38  

Taze yumurtayla nefis olmustur,afiyet olsun canim

dogada.blogspot.ru 13 Ekim 2008 23:17  

Nunucum melemen hepimizin evinde kahvaltıda, yemekte hep kurtarıcı yemeğimiz olmuştur işimiz olduğunda yemek yapamamışsak birde mevsiminde bol domatesli melemen in tadına doyulmaz sarıkız sahiplenmiş mis gibi melemeni görünce ortaya nasılda kurulmuş ellerine sağlık bir melemeni bile bu kadar güzel sunan ellerin dert görmesin canım sevgiler

Adsız 13 Ekim 2008 23:21  

hakikaten o yumurtalar tazee.
baksanıza sarı kız folluğuna kurulmuşş
ohh.. yaşadınn NUNU... :))
sabaha geliyorr tazee tazeeeee..
:)))

GÜLDEN. Y

Hatice 13 Ekim 2008 23:45  

nasıl da iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık...
ıslak kek, börekler nefis nefis:))
sevgiler...

Damak Tadı 13 Ekim 2008 23:48  

Sevsinler senin sarı çilli kızını..))Başka ne diyebilirimki bu saatte..))Çok tatlısın sen!

Allah sakınıp korusun seni ve aileni canım..Öperim o tatlı yanaklarından..Ellerine sağlık..


Sevgiler..

Unknown 13 Ekim 2008 23:53  

son bir haftadır eşimde bir takıkldıki..hafta sonu yetmedi öğle arası yemeklerinde de istiyor.
mis gibide kokusu yokmu...iştahı iyice kabartıyor doğrusu:))
afiyetler olsun efendim:))

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 14 Ekim 2008 00:20  

NUNUCUMMMMMM GECE GECE VALLA CANIM COK ISTEDI..... ELLERINE SAGLIK COK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...... EN KISA ZAMANDA YAPMALI....:)))

egeli 14 Ekim 2008 01:44  

OHHHH!!!!! EKMEĞİMİ BANDIRDIMMMMM....ENFES OLMUŞ NUNUM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

:)den 14 Ekim 2008 08:54  

Nunucuğum menemene bayılırım. Dün akşam iş çıkışı evde eşimle birlikte yapıp yedik afiyetle. Senin menemen tam sevdiğim gibi görünüyor. Bulamaç kıvamındaki menemenden çok hoşlanmıyorum. Hele ortasındaki şirinlik harika:)
Ellerine sağlık canım.

SOFRAM 14 Ekim 2008 11:38  

Canım Nuray'cığım, her zaman bizlerin kurtarıcısı ama zevkle yediğimiz melemen ancak bu kadar güzel sunulur. Elerine sağlık canım,şöyle bol acılı bandıra bandıra ne de güzel yenir yanında mis gibi demli bir çayla, afiyet olsun güzelim. Öpüyorum, en içten sevgilerimle...

Bir Dilim Düş 14 Ekim 2008 13:17  

Nunucuğum geldim canım sonundaa!!! Ellerine sağlık canım çekti şimdi mutfağa gidip yapıyorum ve çayla keyifle yiyorum.

Sevgiler,
Evren

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP