AZMİN SONU ZAFERDİR !!!!!! :)))) MÜJDEEE....

>> 28 Ekim 2008 Salı



ÇİFTE BAYRAM BU OLSA GEREK !!!!!

YILMADAN YAPILAN BU HARKULADE HUKUK MÜCADELESİNİN ARKASINDA GÖRÜNEN , GÖRÜNMEYEN TÜM EŞSİZ KALPLERE ŞÜKRANLARIMI İLETİYORUM.

TEŞEKKÜRLERR TC. ADALETİNE SAHİP ÇIKAN ,YÜREKLİ ,GÖNÜLLÜ ADALET KAPLANLARI !!!!!

TEŞEKKÜRLER BENİM YILMADAN MÜCADELEMİZE KATILAN BLOG ARKADAŞLARIM.

ANLADIKKİ HEPİMİZ BİRBİRİMİZE ÇOK GEREKLİYİZ !!!!!

YARIN CUMHURİYET BAYRAMIMIZ..

HEP BERABER CUMHURİYETİMİZE VE ATAMIZA SARILALIM.....

AYDINLIK YARINLARA ELELE ,VATAN BAYRAĞIMIZ ALTINDA BİRLİK VE BERABERLİKLE YÜRÜYELİM..

VE BU ÇİFTE BAYRAMI CANI GÖNÜLDEN KUTLAYALIM .

TC.KADINLARI
VE ATATÜRKÜN KIZLARIYIZ BİZZZZZZZ !!!!!!!

EMEĞİ GEÇEN TÜM KAHRAMANLARA SEVGİLER....

nUnU

27 yorum:

Delfina ; 28 Ekim 2008 12:50  

Bayramımıza yakışır bir karar oldu bu Nunucum...

Milyonlarca insan sesini duyurabildi ya,bundan sonra inanıyorum ki herşey çok daha güzel olacak.

Güzel ülkemizi,Atatürk'Ün emanet ettiğinden daha ileri götürebilmek için dediğiniz gibi birbirimize çok ihtiyacımız var.

Demek ki birlik olunca herşey aşılır.

Nunucum tekrar sarıldım sana,çok özlemişim...

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Ekim 2008 12:58  

ELBETTE AYNEN KATILIYORUM DELFİNACIĞIMM.
VE DAİMA KARARLILIKLA YOLA DEVAM :))

NE MUTLU KALBEN TÜRKÜM !DİYEBİLENE.
SEVGİLER CNM.

şeker pasta 28 Ekim 2008 12:58  

Emeği geçen herkese çok teşekkür ler...Çok özlemişim canım sizleri...

neslihan erzincan özgür 28 Ekim 2008 12:59  

Nunucuğum çok mutluyum canım.yeniden bir arada olmak süper.öpüyorum.sevgilerimle...

pelince 28 Ekim 2008 13:23  

Hepinizi çok özlemiştim bu çabalarımızın sonucunu, kısa sürede almamız çok sevindirdi beni...

Süper!!!!

Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun...

hepsusluydum 28 Ekim 2008 13:58  

Nunucum merhabaaaaa vallahi dalım kolum kırıktı sanki...hepinizi gerçekten çok özlemiştim....Bayramın kutlu olsun canım..Sevgilerimle Zehr@

NzlGl 28 Ekim 2008 14:04  

Sevgili nunu
Bizler Atatürkü çok seven ve onun gösterdiği yolda ilerlemeyi kendine amaç edinen bir nesiliz.İyikide öyleyiz ne mutlu bize ve ne mutlu Türküm diyene!
Nice mutlu bayramlara....
Sevgilerimle

Adsız 28 Ekim 2008 14:05  

canım kutlarım sizi ışığınıza kavuşturanları..mailinle mutlu oldum.
vallahi biz bile nasıl alışmışız size.
kii sizler ne mücadele verdiniz.
AFFERİMM SİZE :)))

SEN ŞAHANE BİR CUMHURİYET KADINISIN
ZATEN...
ATATÜRKE BAĞLILIĞINI VE YAPTIKLARINI BİLİRİZ.
NE MUTLU SENİN GİBİLERE.
gözün aydın.. sevgiler canım.

NzlGl 28 Ekim 2008 14:05  

Blogumuz yeniden açıldı şükürler olsun.
Keşke bizler ülkemizi ilgilendiren her konuya böyle el atıp sonuca erdirsek ne güzel olurdu.
Teşekkürler sevgili nunu

Unknown 28 Ekim 2008 14:13  

Canım hepinizi çokkkk özledim ve çok mutluyum,öptüm...
Evet canım azmin elinden ne kurtulur yaptıkları hatanın farkına çabuk vardılar,yaşasın TÜRK KADINLARI...

Pelin 28 Ekim 2008 14:23  

Nunucuğum çok şükür kavuştuk birbirimize. Bayramınızı kutalrım.

Sevgiler

Adsız 28 Ekim 2008 14:47  

Nunucummmm,
Çok mutluyum cnmm kavuştuk sonunda bloglarımıza-özgürlüğümüze:)) mcxx

Sevgiyle.

egeli 28 Ekim 2008 15:02  

NUNUMMM....BU ANLANLI GÜNDE KAVUŞTUK BİBİRİMİZE,HEKESE BEN DE ÇOKKKK AMA ÇOKKK TEŞEKKÜR EDERİM...GÜCÜMÜZ ORTADA !!!!EL ELE VERİP NELERİ BAŞARIRIZ KANITLANDI....HEKESİ ÇOKKKK ÖPÜYORUM..

Adsız 28 Ekim 2008 15:07  

arkadaşım,
bizede ne olduysa nasılda sıkıldık kaç gündür bloglar olmayınca.
ne lazımsa size koşarmışız meğerse
aman kapanmayın bi daha.
tebrik edrim. sevgiler öptüm canım.

NESRİN.

aslı'nın mutfağı 28 Ekim 2008 16:16  

Nunu'cum kesinlikle olay basit bir blog olayı değildi zaten.. Demokrasi ve özgürlük adına uğraştık, kazandık! Cumhuriyet Bayramını kutlarım.. Sevgiler..

akasyakokusu 28 Ekim 2008 16:47  

NUNU'CUM GÖZÜMÜZ AYDIN CANIM..
BİZE BAYRAM HEDİYESİ GELDİ İNAN BU KARAR..
BÜYÜK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..

Adsız 28 Ekim 2008 17:00  

sevgili arkadaşım sabhaki mailinle çok mutlu olduk inan bana.
ehh burası türkiye demek istemezdim, ama dedirtmeyecekler bizede.
kendini ifade etme portalı engellenirmi yahu. alt tarafı yemek yapıyorsunuz,biz nede çok faydalanıyoruz. sevindik yanlışlığığınmı hatanın mı her ne ise ortadan kalkmasına.
BENDE SENİN VE YURTTAŞLARIMIZIN CUMHURİYET BAYRAMINI KUTLARIM.
öpüyorum güzelim seni.

GÜLBİN.B

Selma Alkan 28 Ekim 2008 17:33  

Merhaba Nunu ablacim sizin adiniza ve butun dostlarim adina cooook sevindim...sevgiler

Bir Dilim Düş 28 Ekim 2008 18:21  

Nunucuğum hepimize geçmiş olsun ve gerçekten de Cumhuriyet Bayramına çok yakıştı bu karar. Bayramımız kutlu olsun.

Sevgiler,
Evren

Adsız 28 Ekim 2008 18:42  

Cumhuriyet bayramın kutlu olsun nunucuğum. Çifte bayram oldu bizim için sevgiler canım.

Unknown 28 Ekim 2008 18:58  

nunucum cumhuriyet türkiyesine yakışır bir özgür ortam geri verildi tabiki mücadelemizin sonucu umarım tekrarlanmaz cumhuriyet bayramımız kutlu olsun sevgiler

Yaşamın kıyısında 28 Ekim 2008 19:42  

Sevgili Nunu'cum
Ohh çok şükür evimizin kapısı açıldı, açıldı da ben halen yorum yazamıyorum ve bazı (ve en acısı senin bloğuna)giremiyorum. Yine camdan girdim buraya kusura bakma.
Yarına düzelir inşallah.
Eh! yine gün yapalım ve sizler bize yine kek börek pişirin eski halimize dönelim.
Ailemizi bölemediler oh olsun.
Cumhuriyet bayramını kutlar sevgiyle öperim...

Ferkay 29 Ekim 2008 01:26  

Nihayet ya sesimizi duydular bu adaletsizlik son buldu. Canım benim o kadar alışmışımki boşlukta kaldım.
Sevgiler canım öpüyorum.

Adsız 29 Ekim 2008 01:27  

Zaten hakkımız olan bir karara bile, bizi sevindirecek hale getirmelerine inanamıyorum. Ama sizleri tekrardan görmek çok güzel :)
Sevgiler

Adsız 29 Ekim 2008 08:33  

85.YILDA TÜRK ULUSU DAİMA ELELE.

öpüyorum seni canım.

FERDA.

IŞILCA TATLAR 30 Ekim 2008 00:15  

Nuray'cığım,

Yeniden bir arada olmak ne güzelmiş. Gerçekten de çifte bayram kutladık bu gün.

Ben de senin ve emeği geçen bütün arkadaşlarımın bayramını kutlarım.

Sevgilerimle,

Adsız 30 Ekim 2008 04:00  

Merhaba cumhuriyet bayramınızı tüm kalbimle kutlarım,nihayetözgürüz ikikere bayram oldu bizlere. Bloğum için yazdığınız güzae dileklerinize teşekkür ederim:=Yeni tariflerim hazır beklerim...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP