BENİM BAYRAMIM :)

>> 7 Ekim 2008 Salı

Tariflerini vereceğim .

İlk bayram misafirlerimin kahve sofrası,( o şekerliği ben koymadım :)))

bayramın ilk kahvaltı sofrası,

Zeytinyağlı yaprak sarması,

zeytinyağlı beyaz lahana sarması,

kıymalı-pazılı talaş böreği,

sakızlı-lorlu kurabiye,

peynirli ağzı açık poğoça,

Elmalı turta,

Su böreği.... akasya kokusu'ndan sevgili NURAYa hitafımdır :)))))

Elmalı turta,

Cevizli kadayıf.


Bayramlar, bayram hazırlıkları hayatımızda ,en çok anılarımızın olduğu zaman dilimidir bana göre. Her birimizin ne çok hatıraları vardır ,yüzümüzde keyifle gülümsediğimiz.Her evin kendine göre alışkanlıkları vardır,daima vazgeçemediğimiz.
Bende biraz eskileri hatırlıyarak, biraz bu bayramın kendine has dokusuna uyarak güle oynaya hazırlıklarımı yapmaya çalıştım.
Allah sırayı bozmasın diliyorum, bizlerden ayrılmış sevgili büyüklerimize rahmetler olsun, babamı kaybedeli 2.sene oldu. annem de,bayramı bizimle beraber geçirince, evi kapalı
kaldı :(
2 senedir zor oluyor bu hüzün, öylede olsa , hayatı kaldığı yerden devam ettirmek ,bana uygun bir rol olduğu için,renkleri siyahtan pembeye çevirip, çok güzel bir bayram yaşayıp, vede yaşattığıma inanıp,tüm hazırlıkları büyük bir sevgiyle yaptığımı söylemek istiyorum.
Hatta çok güldüğümüz,güzel bir adetimizide canlandırdım.Büyük küçük demeden her gelen misafirime çoraplar-tokalar-mendiller dağıtıp,içlerine şekerler sakladım :))))
Hemde kaynana şekeri :)))))))))))))))))))) Gerçekten işin bu kısmı çok ama çok keyifliydi :)))
Bayram bize kocaman kalabalıklarla, kocaman kalplerle, kaç kere kurup ,kaldırdığımı hatırlamadığım sofra coşkuları ve muhabbetleriyle dolu dolu geldi.Aldığım hediyelerim için de çok çok teşekkür ediyorum, çok ciciler :)
Ben bayramımı çok layıkıyla yaşadım şükürler olsun.

BAYRAMLARI SEVİYORUM, İNSANLARIDA, GELENLERİDE, GİDENLERİDE :(
KEŞKE ÜLKE KIRMIZI BAYRAKLARA BÜRÜNMESEYDİ :(
KEŞKE TATLILAR BOĞAZIMIZA DİZİLMESEYDİ,
KEŞKE KINALI KUZULARIM ÖMÜR BOYUNCA EL ÖPMEYE DEVAM ETSEYDİ...

VATAN ELBETTE SAĞ OLSUN,
AMA KINALI KUZULAR DA DAİMA YANI BAŞIMIZDA OLSUN :((((

HAYATINIZI HER ŞEYE RAĞMEN BAYRAM TADINDA YAŞAMANIZ DİLEKLERİMLE, SEVDİKLERİNİZLE BERABER ELEMSİZ KEDERSİZ BİR ÖMÜR DİLİYORUM DOSTLARIM..
YÜCE YARADAN HER BİRİNİZİ AYRI AYRI KORUSUN.

NİCE BAYRAMLARA ELELE VE DAİMA BİRLİK VE BERABERLİK DİLEKLERİMLE ,
SEVGİLER....
Bir dut masalı.

47 yorum:

SOFRAM 7 Ekim 2008 09:19  

Canım Nuray'cığım günaydın, harika bir bayram sofrası hazırlamışsın her zamanki gibi, yaptıklarının hepsi çok güzel,ellerine sağlık güzelim.Çok ta keyifli ve güzel bir bayram geçirmene de ayrıca çok sevindim.
Allah başımızdan büyüklerimizi eksik etmesin, ama tabii doğanın kanunu, büyükler boşuna dememişler, allah sıralı ayrılıklar versin diye, buradan aramızdan ayrılmış tüm yakınlarımıza babacığına allahtan rahmet diliyorum.
Tabii yaşadığımız acılar da yüreklerimizi acıttı,inşallah artık son olur diyelim,allah kimseye evlat acısı yaşatmasın.
Canım öpüyorum, her gününün bu bayram güzelliğinde geçmesi dileklerimle sevgiler...

dogada.blogspot.ru 7 Ekim 2008 09:51  

Sevgili Nunu bu bayram güzeldi fakat sonu yüreklerimizi çok yaktı hala duyduğumuz anın üzüntüsünü yaşıyoruz ALLAH şehitlerimize Rahmet eylesin Kederli ailesine sabır versin .
İnce zevkli arkadaşım sofra tek kelimeyle harika ellerine sağlık bütün güzellikler sofranızda ALLAH bereketinizi arttırsın çok güzel düşünmüşsün hediyeleri keşke bende sizlerle olsaydım kucak dolusu sevgiler canım

Ferhanca 7 Ekim 2008 09:56  

Nuraycım, Allah tekrarına erdirsin..
Aman en güzel mamalar hazırlamışısın.. Samsun diliyle kelem dolmanda çok güzel görünüyor:))
annen sizdeydi herhalde bayramada ev kalabalık olmuştur ..büyük olunca..
canım çok öptüm, nicelerine..

Demet 7 Ekim 2008 09:57  

Ne güzel hazirliklar yapmissin ne güzel bayram sofralari kurmussun Nunu, ne mutlu cevrendekilere, sevdiklerine :))
Ben de gecmis bayramini kutluyorum.
Sevgiler

meleginmarifetleri 7 Ekim 2008 10:16  

Nunucum ne güzel ne özenli sofralar bende sana misafir olmak isterdim:)
ellerine sağlık.
Kocaman öpücükler sana by

Unknown 7 Ekim 2008 10:31  

Sevgili Nunu'cum öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim özlettin kendini.
Senin kurduğun sofralar benim favorim biliyorsun ne kadar şık ve zarif o güzel yüreğine sağlık.
Menüde sultanlara yaraşır bir menü olmuş,ellerine sağlık,öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ekim 2008 10:51  

SOFRAM,fatmacığım
her bir güzel sözüne ve dileğine ayrı ayrı teşekkür ederim canım.
sevgiler....


GÜLÜN MUTFAĞI,
çok haklısın gülcüğüm,kınalı kuzularımızın rahmetleri üzerine olsun :(
ayrıca bayram sofralarımızda seni var kabul ediyorum... çok teşekkür ederim :)) sevgiler cnm.


FERHANcığım, haklısın canım KELEMsiz samsun sofrası olurmu dimi ama :))))
annemle beraber çok moralli ve harkulade bir bayram geçirdik. hep beraber nicelerine dediğin gibi tatlım.. çok sevgiler.


DEMET,
hoşgeldin uzaklardan, hep aramızda ol.daima bayram sevinci dolu yılların olsun..
sevgiler cnm.


MELEĞİN MARİFETLERİ,
Canım benimm, bekliyorumm melekciğim.
çok teşekkür ederim sevgiler cnm

Unknown 7 Ekim 2008 11:40  

nunucum ellerine sağlık bayram hazırlıkların çok güzel sevgiyle ve özenle hazırlandığı herşeyinden belli,yazında bellirttiğin gibi keşke boğazımıza dizilmeseydi keşke ana kuzuları yaşasaydı çok üzgünüm bu konuda allah ailelerine sabır versin sevgiler

akasyakokusu 7 Ekim 2008 11:47  

Nunu'cum canım benim..Harikasın harikasın.
Sultanlara yakışır sofralar kuş sütü eksik adeta.
Onuda bulursun mutlaka hepside enfes harikulade..
Hepsi hepsi birbirinden leziz görünüyor sunumlarda harika.
Eeee su böreği bana tabiki o ayrı bir favorim şimdi çokk tşkler ellerine sağlık canım..
Biliyorum içimiz hüzün dolu keyfimiz yok Allah c.c. bizlere hepimize sağlık sıhhat acılara dayanma gücü versin..Sofralarımıza bereket hayatımıza neşe ve mutluluk versin amin..

Adsız 7 Ekim 2008 11:49  

canım yengemmm..
senin sofraların daima bayram bizler için.
hediyelerimize, emeğine, güler yüzüne ve misafirferliğine çok çokkk çok teşekkür ederiz.
blog sayfan aynı senin gibi kusursuz ve ışıl ışıl.
iyiki yaptın.
hepimiz seni bir kez daha öpüyoruz. daima hayatımızda ol.
selamlar bizlerden.
bahar ailesi.

neslihan erzincan özgür 7 Ekim 2008 11:59  

Sevgili Nunu güzel dileklerine yürekten katılıyorum canım. her iki sofranda harika olmuş,bulunmak, tatmak isterdim,çok leziz görünüyor herbiri.beyaz lahana sarmasına sempatim ayrı ama,limonlayıp ne güzel yenir.ellerine sağlık canım.nice güzel bayramlara,gelirsem eğer bende isterim mendillerden,şekerlerden:-)))sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ekim 2008 12:36  

DERYAcığım
senin güzel kalbin güzel görüyor bu sofraları,olanı biteni.
çok teşekkür ediyorum canım.


DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
haklısın duygularında canım.acılar insan hayatının önünü kesen tek engel :(
ben hepinize güzel yarınlar diliyorum, çok sevgiler...


AKASYA KOKUSU,
:))))))))))))
Nuraycığım, su böreğini yaparken seninle sohbet ediyorduk,dolayısı ile öncelikle tepsi senin hakkın dı :)))
az kalsın sanada bırakmıyacaklardı :)))))
birazını kurtardım.
afiyetler olsun.
o güzel dillerinden daima dualar göresin.ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM. SEVGİLER.



BAHAR AİLESİ,
Canlarım varolun..
bizdende gönül dolusu sevgiler..


NESLİHANcığım,
daima kapım açıktır. bekliyeceğim.
lahana sarması benim içinde çok özeldir..severimm.
mendillerin-çorapların- şekerlerin şimdiden hazır canım :)))
sevgilerrrrrrr..

Adsız 7 Ekim 2008 12:58  

nunum, senin haberin yok galiba. Ben blog camiasında lahana dolmasını yasakladım :)))))

canım istiyo ve yapmasını beceremiyorum çünkü :)) napalım yasak .. Koymayın kardeşim canım çekiyor. Kapınıza dayanıcam. Aççç kapıyı nunuuuu bana lahana sarması ver derim yoksa :)

Canım benim şaka bir yana herşey birbirinden leziz.

Ellerine sağlık

sıcacık sevgiler

Delfina ; 7 Ekim 2008 13:05  

ahh nunucum çok başka bi insansın sen.iyi ki tanıdım seni.babanız için başınız sağolsun,mekanı cennetin başköşesi olsun.anneciğinize böyle sahip çıkmanız,ilgi göstermeniz ne güzel,ne büyük mutluluk.şanslı annelerden o.eşinize teşekkürler bunun için...

o hediyelikleri ne güzel düşünmüşsün nunucum,senin elini öpen eminim ki,gönül bağıyla sımsıkı bağlanıyordur hemencecik.ben öyle oldum şahsen.çok az gördüm ama çok bağlandım.

sofralar sevenlerle güzel,bereket,sağlık ve mutluluk yuvanızdan eksik olmasın,hep artsın hep çoğalsın canım nunum...

pelince 7 Ekim 2008 13:06  

Canım öncelikle babacığına allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun..Anneciğinde sizinle olmuş ,boşver evi kapalı kalsın.Sizler yanınızdasınız ne de olsa..
Sofra yine şahane olmuş,vallahi ne ararsan var sofrada..Sofra düzeni de çok şık..Ama bayram hediyesi dağıtmana çok mutlu oldum.Benimde annanem yapar ,en sevdiğim kısmıdır bayramın..Ama şimdi bizim harçlıkları çok azalttı ,vallahi 5-10 zor koyuyor içine :)) Torunumun çocuğu daha önemli deyip attı bizi bir kenara..

Allah tekrarını nasip etsin...

Sevgiler..

Adsız 7 Ekim 2008 13:14  

canım yaaa..
bir insan bu kadar hayata mı bağlı olur..
acaip bir mönü gerçekten. sen tam bir adet-usül sıralaması yapıp herkesi egale etmişsin.
allah kapılarını çoğaltsın arkadaşım.
altın kaplı servislerin ,gibi altın kalplisindir.
muhteşem ötesi olmuşş,
eline sağlık gülümm benim.

selma.

Adsız 7 Ekim 2008 13:16  

Görüntüler süper ellerinize sağlık birden karnım acıktı sanki:))sevgilerle

şeker pasta 7 Ekim 2008 13:31  

Sevgili Nunu'cuğum bayramı tam da bayram tadında yaşamışsın. Hergününün böyle neşe dolu, mutlu geçmesini dilerim.
Sevgilerle canım...

İLKAY 7 Ekim 2008 13:39  

harika bir sofra...
ellerine sağlık. babanıza allah rahmet eylesin.
tümm geride kalanlara allah sabır versin.
ama şunu biliyorum önümüzdeki bayram galiba sizdeyim.
sevgiler

pelince 7 Ekim 2008 13:57  

Nunu kabul edersen seni yeni bir oyun için ebeledim..Haberin olsun :)...

Sevgiler..

egeli 7 Ekim 2008 13:59  

NUNUMMMM,ALLAH HER ZAMAN BÖYLE SOFRALAR VE BAYRAMLAR NASİP ETSİN İNŞALLAH CANIM.....MENÜ HARİKA,HANGİNE BAKACAĞIMI ŞAŞIRDIM..ELLERİNE SAĞLIK ....ALLAH BEREKETİNİ ARTIRSIN İNŞALLAH...ÖPÜYORUM CANIM.

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ekim 2008 14:32  

ZERRİN MİSS,
:))) Canım sözz.. ben kıbrısa gelirken koca bir sarma seni bekliyor olacak :)


İŞİTME KAYBI,
Benim ipek delfinam, her şey senin pırlanta kalbinden geçtiği için güzelleşiyor gözlerinden canım. varolasınn..
Dualarına hayarnım . CANIMSIN.


PELİNccccciğim,
güldürdün beni güzelimmm :))))
ama öyledir bu işler, torunun meyvesi çok lezzetlidir.allah ömürler versin hepiniize,
sözlerine ise çok tşkr ediyorum canım benim.


SELMAcığım canım benim, seviyorum ben adetlerimizi, geleneklerimizi.çok abartmadan ,illaki yaşatmamız gerektiğine inanıyorum. mutlaka sahip çıkmalıyız.
bende senin güzel gönlünden öpüyorum ..sevgiler cnm.


DNA HARİKASI,
Merhabalar ,hoşgeldiniz,
her zaman beklerim teşekkürler.


ŞEKER PASTA,
çok güzel bir bayramdı gerçekten.
hep beraber güzel günler yaşayalım şekercim.
sevgilerrrrrr....


İLKAY
hoşgeldiniz :)))))
randevu defterime yazdım ,bekliyorum :))))))
çok teşekkür ederim.


PELİNciğim
vallahi 5 tane sobe- sırada bekliyor daha yazılacak :)))))
sıradasın canım :))) tşkrlr.

EGELİM,
:))) Çok teşekkür ederim arkadaşım.inşallah beraber aynı masalarda yemek-içmek nasip olur.
beraber çok bayramlarda buluşmak dileğimle sevgiler canımcım.

Yaşamın kıyısında 7 Ekim 2008 14:35  

Nunu'cum,
Tüm güzel temennilerine canı gönülden katılıyorum.
Ellerine sağlık, o bayram sofraları, geleneklerimiz, göreneklerimiz.
Bu yaz ki gezim seni bana kazandırdığı için mutluyım.
Sevgilerimle...

MAVİ VE PORTAKAL 7 Ekim 2008 17:26  

ELLERİNİZE SAĞLIK BU BAYRAMIN KALVALTI SOFRASI İLE AKŞAM MENÜSÜ NE OLCAK ÇOK MERAK ETTİM DOĞRUSU.TEBRİK EDERİM.

Adsız 7 Ekim 2008 17:38  

Merhabalar
İlk defa ziyaretinize geliyorum fakat inanılmaz güzel sofra ile karşılaştım...
Hepsi birbirinden güzel görünüyor.
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Damak Tadı 7 Ekim 2008 17:53  

Canım,bayramda sizde olmak varmış..))Tüm yapılanlar birbirinden nefis ve emek isteyen lezzetlerle dopdolu..Ellerine ve ellerinize sağlık..Anneciğin sağlıklı olması,senin ve ailenin mutlu olmanız,sesindeki o yumuşaklığı hissedebilmek en büyük mutlulukdu benim için..)Allah bir daha yaşatmasın ve korkutmasın..Sizleri tüm kötülüklerden uzak tutsun canım..

Aramızdan ayrılan tüm gençlerimize Allah'tan rahmet dileyip,ailelerine başsağlığı diliyorum..


Anneciğin ellerinden seninde yanaklarından öpüyorum canım..


Sevgilerle..

Adsız 7 Ekim 2008 20:40  

NUNUŞUM..
HERŞEYİYLE HARİKA HAZIRLANMIŞSIN.
KEŞKE BAYRAMDA BURDA OLSAYDIM :(((
SARMALAR- DOLMALAR-SU BÖREKLERİ-KADAYFLAR, OFF OFF OFFF...
SÜPER BİŞİYSİN SEN :)))
ELİNE SAĞLIK GÜZELLİK..
ÖPTÜM SENİ.

esin.

tatlıhayat 7 Ekim 2008 22:11  

merhaba ben :)yüz, hep susluydumun susslu görümcesiyim sizi linklerime ekledim.siz de sayfamı ziyaret ederseniz sevinirim...

Adsız 7 Ekim 2008 22:17  

Dileklerine katılmamak mümkün mü sevgili arkadaşım.Daha nice güzel bayramları,bu sefer ağız tadıyla gözyaşlarımız olmadan kutlamayı diliyorum.Sofraların gene harika olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler...

Unknown 7 Ekim 2008 22:47  

merhaba..
öncelikle tüm bayramları aynı neşeyle geçitrmenizi diliyorum.
böyle kanlı gölgelerde düşmez inşallah bayram sevincinin üzerine.
bayramları kendi evimizde geçirmeyiz.arifede olsa bayram sabahıda olsa düşeriz yollara.
eşim derki;sağken anne babalarımız gidelim ellerini öpelim.gözleri yolda kalmasın.ancak bu bayramtoğluşum gelecek diye evimizde kaldık.diğer bayrama gitme sözü verip gönül almayıda ihmal etmedik tabii.
böyle oluncada arife günü oyuncakçıda aldım soluğu.kız ve erkek çocuklar için oyuncaklar alıp paketledim.
küçücük maddi değeri az olan şeylerdi ama çocukların mutluluğu çok değerliydi..tabi bende çok mutlu oldum.
yarında kısmetse şu lorlu ve damla sakızlı kurabiyenizden yapacağım.taaa izmirden lor getirttim bu tarif için :)) gerçekten..

Pastanı Seç 7 Ekim 2008 23:17  

oh oh ne güzel bir sofra

ellerinize sağlık

zero 8 Ekim 2008 00:37  

Hep diyorum kocaman yüreğinin semeresini yiyorsun sevgili NuNu. Belli o kadar çok insana, o kadar çok sevgiye yer var ki kalbinde dolu dolu coşkuyla geçiyor her günün, her bayramın. Ben de böyle bayramlarda, yeni yıllarda, ve kendimce özel bellediğim her günde mendildi, minik çekilişli hediyelerdi alıp süprizler yapmayı çok severim sevdiklerime. Evinde nasıl bir coşku yarattığını tahmin ediyorum bu durumun:) Her günün böyle bayram neşesinde ve bereketinde geçsin:) Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Ekim 2008 08:10  

YAŞAMIN KIYISINDA ,
NURcuğumm merhabalar. benim en güzel tesadüfüm oldun gerçekten.
nerden nereye ...hoş tesadüf yoktur,bana göre. sebeplidir hayatta yaşanan her an !!!! kıymetini bileceğim bu güzel tesadüfün :)) sevgiiler.



MAVİ VE PORTAKAL.
Hoşgeldiniz :)
kahvaltıyı sundum :)
akşam yemekleride hazırda ...yakında :)))
sevgiler, tşkrlr.


TAKİPERİLERİ,
sevgili jülide hoşgeldiniz :)
bende yeni dostlar katıyorum gönül hazineme.. her zaman beklerim.
sevgilerrrrrrrr...



DAMAK TADI, GÜLCÜĞÜM HOŞGELDİN TEKRAR CANIM.
DUALARIN VE DİLEKLERİN ÖYLESİNE HUZUR VERİYORKİ ,HEPİMİZ ADINA TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİM.. VAROLASIN.



ESİNciğim,
her zaman gelebilirsin canım. daha çookk beraber olacağız inşallah. annene sevgiler -selamlar cnm.


TATLI HAYAT,
Hoşgeldiniz.



ESRA
Nede güzel demişsin. dileğimiz daima güvenli ve sağlıklı yarınlar.
çok teşekkür ederim sevgili esra. sevgiler...........


GÖNÜLDEN ELE DÖKÜLENLER
:))) bayram böyle bir şeydir işte. yarım elma -gönül alma.
çok ince düşünmüşsünüz. sizi hiç unutmayacaktır o çocuklar ve aileleride elbette.
sakızlı lorlu kurabiyeleri bekliyoruz :))) ne güzel miss gibi sakız kokacak tüm ev !!!!!!
sevgilerrrrrrrr


PASTANI SEÇ,
hoşgeldiniz
çok teşekkürler.


ZERO,
haklısın canım. az veren candanmış,çok verende maldan :))
severim ben vermeyi.
hem annem derdiki :''veren el ,alan elden üztündür ''.
biz böyle büyüdük, inşallah daima yapma gücüm olur.
dileklerine çok teşekkür ediyorum zerenciğim. sevgiler cnm.

Adsız 8 Ekim 2008 10:40  

Canım benim,
nasılda güzellikler içinde bir sofra ve lezzetler böyle.
çok doğru demisin. tam bayram olmuş.
allah tekrarına erdirsin canım.
sevgilerle öpüyorum.

NESLİHAN.

Ebruli 8 Ekim 2008 10:50  

Ne guzel bir bayram sofrasi hazirlamissin boyle. Ellerine saglik, cok yorulmus olman lazim...

Ben de istanbul'daydim bayramda, bir ugramak gerekirmis sana...

Esradan 8 Ekim 2008 14:46  

merhabalar,yazmadan geçemedim,öncelikle şu belirtmeliyim ki sitelerdeki çok uzun olan yazıları genelde okumadan geçiyorum,sizin yazınızın ilk 1-2 satırını okuduktan sonra tamamlamadan gidemedim, gerçekten çok güzel,sıcak çok içten bir yazı yazmışsınız, dediğiniz gibi keşke bu acılarda yaşanmasaydıda şeker tadında bir bayram olsaydı,ellerinize,klavyenize YÜREĞİNİZE SAĞLIK,sevgiler bırakıyorum,inşallah böyle acıları bir daha yaşamayız,Allah herkesin evladını esirgesin...

HUYSUZBALIK 8 Ekim 2008 15:41  

Nunucum o kadar güzel anlatmışsın ve harika şeyler hazırlamışsın ki. Bayramda size gelmeymişim dedim keşke :) Eşim nöbetçiydi ilk 2 günü evde tek başıma oturarak geçirdim. Ben de babamı kaybettim 4 yıl oluyor zor hakikaten biliyorum o duyguyu. Allah geride kalanlarla sağlıkla daha nice bayramlar kutlamayı nasip etsin. Sevgiler...

Adsız 8 Ekim 2008 16:35  

hayatım benim, ruhu güzel arkadaşım.
okadar güzel dillendirmişsinki,
vallahi taaa eski çocukluğumuzun bayramlarını yaşadım uzun uzunnn bir an.
bazen senin bir köşe yazarı olmanı istiyorum :--))
bazende bir roman yazmanı.
eminimki çok akıcı, çok yürekten kopan satırlar olurdu.
sen çok iyi hazmediyor çok iyi sindiriyorsun. sessiz ve sakin yaşamında her şey öylesine coşkulu. insan seninle kapılıp gidebiliyor.
bayram menün inan bana 10 NUMARA. HOŞ HEP ÖYLEDİRSİN :--)))
DAİMA BÖYLE İNSAN GÜZELİ OLARAK KAL CANIM BENİMM.

ASUMAN.B

aslı'nın mutfağı 8 Ekim 2008 17:22  

Nunu'cum ALlah sofranızdan bereketi eksik etmesin, hangisine bakacağımı şaşırdım :) Börek enfes, elmalı tart da öyle, servis tabağını da çok beğendim :)

Adsız 8 Ekim 2008 18:54  

Nunucum,
Allah herkese senin gibi hamarat marifetli olmayı nasip etsin işh. amiiiinn :))
Duyarlılığın çok gzl bende senin içten dileklerine tüm kalbimle katılıyorum,
Tüm sevdiklerinin daima yanında olmalarını dilerim.

Sevgiyle.

banu kırmızıgül 8 Ekim 2008 21:25  

canım benım hersey harıka ellerıne saglık sevgılerımle..
http://www.kibelesofrasi.com

akasyakokusu 8 Ekim 2008 22:17  

Canım merhaba..Demek güllü sakızlı tarifin var..Aşkolsun biliyorum sende hüner çookkkk marifet çokkkk..))
Benimkiler karınca kararınca hep:))
Kocaman sevgiler sana..

Adsız 8 Ekim 2008 22:37  

bir" bayram ancak böyle gelirdi senin evine zaten.
bi tanesin sen BİRRR TANEEE..
ellerin dert , gönlün tasa görmesin güzel çiçeğim.
çok çok öptün seni.


mine.

Unknown 9 Ekim 2008 00:25  

selamm
lorlu lurabiyeler yayında.
bire benimkilerin tadına bakmazmıydınız?
:))
sevgiler.iyi geceler.

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ekim 2008 08:02  

NESLİHANcığım,
hepberaber erdirsin canım. tşkrlr.


EBRULİ,
tatlı yorgunluk bunlar.
sizler için her şey..
sevgilrrr cnm.


ESRADAN,
hoşgeldiniz,
haklısınız bende uzun yazı istemiyorum.
zaten uzun değil yazım,sayfa şeklim öyle gibi görmemize neden oluyor. her zaman beklerim ,bende çok çok sevgiler yolluyorum.tşkrlr..


ESİNciğim merhaba cici balığım :)
babacığına rahmet olsun cnm.
zor oluyor haklısın. eşinin yokluğuda hüzün katmış olmalı bayrama. ama ben evdeydim, keşke gelseydin.. beklerim :))))


ASUMAN,
canım benim ne şekersin sen böyle, nelerde düşünüyorsun...
ben nasıl kitap yaarım !!!
hanngi birikimle.. vallahi diğer blog arkadaşlarıma çok çok ayıp olur. bak seni onlara yönlendireyim.
hakkını güzel veriyorlar kalemlerinin :))
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL GÖNLÜNE.


ASLININ MUTFAĞI,
tatlım doldur tabağını sevdiğin bayramlıklarla lütfen :)))
tşkrlr canımm..


BUTTREFLY,
canımmm benimm..
teşekkür ederim mahçup oluyorum ama yine ...
bizde senin güzelliklerini kurs sonrası bekliyoruz merakla !!!
sen hepimizi geçeceksin.
aynı GÖKÇE ( kakaolu pasta blogspot) gibi :))
sevgiler cnm.


BANU GÖKŞİN,
çok çok tşkrlr banucuğumm.
sevgiler cnm.


AKASYA KOKUSU
:)))))))))))
aman estağfurullah NURAYım.
benimde az biraz yaptıklarım. baksana arkadaşlarım neler yapıyor.
benimkide okyanusta bir damla vallahi.
:)))))))))))
öpüyorum seni canım.



MİNEciğim, güzelimm,
bizim ailemizde bayram coşkusuz olmaz, böyle gördük biliyorsun.
hem sizin evide atlamıyalım lütfen.
yengeme sevgiler canım.


GÖNÜLDEN ELE DÖKÜLENLER.

ahh ahh..
Lorlu -sakızlımı dedinizzzz..!!!!
HEMEN GELİYORUMM.
EVDEMİSİNİZ ????
:)))))))))

Mehtap 10 Ekim 2008 11:14  

Nunucuğum ne güzel bir sofra.Ellerine sağlık.Misafirler epey bir ziyafet çekmişlerdir herhalde.Biz ramazan bayramlarını evde geçiremediğimiz için hep özeniyorum bende.herşey çok güzel olmuş,belli ki sevgini koymuşsun bu tatlara.sevgiyle sağlıkla kal canım.

edayurt 17 Aralık 2008 15:22  

merhabalar..görselliği cok seviyorum sunumlarınız göze hitap eden eminimki midede hitap payı alandır.ankaradan sevgiyle diyorum.. www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP