COLESLAW SEVERMİSİNİZ ?????

>> 20 Ekim 2008 Pazartesi


Düz ayaklı bir pasta servisinde ,lahana yapraklarıyla sundum ,

Burada ise çukur tabakta, servis edilmiş hali.

Dünyanın en ünlü fast food restaurant zincirlerinden birisi olan K.F.C ' da tavuk çeşitleri sunulur biliyorsunuz.
Ve yanında tercihe bağlı olan salatalar gelir. Özellikle COLESLAW (lahana salatası)
benim çok uzun yıllardır sevdiğim bir çeşittir.
Evimde konuklarıma , akşamsa tavukve balık yanında , gündüz ise mevsiminde ,çay saatinde ikramda bulunuyorum.
K.F.C Tavuk yanında sunar dikkat ettiyseniz hep. bende tavuk seçimlerimde muhakkak masamızdan eksik etmiyorum.
Şimdi bu güzel lezzeti birebir saydığım tadıyla ,sadece bana has sunumuyla paylaşıyorum :)
Sevenlere afiyet olsun.

COLESLAW
1- küçük lahana ( kalabalık değilseniz yarısı)
1- havuç
1- tk. sıvı hardal
1- küçük rendelenmiş soğanın suyu
1- çk. pudra şekeri ( ben koymam çünkü lahana ve havuç çok şekerli)
4- yk. mayanez (lahana miktarı öemli,azaltabilir - çoğaltabilirsiniz )
1- yk yoğurt (lahana fazlaysa 2 yk )
1- yk krema (isteğe bağlı ama harika oluyor bunu ben ekledim )
1- yk sirke


1- lahanalar yıkanıp kurulanır (sulu kalmasın !! )
2- İncecik dilimlenir (Rondo da denedim ,ama dilim en iyi lezzettir )
3- Geniş yayvan bir kap içinde,az bir tuz ile ovalanıp öldürülür (koca lahanadan az bir şey geriye kalıyor ! )
4-Rendelenen havuçlar içine eklenip hafifçe karıştırılıp tekrar ovalanır.
5-Bir kasede,mayonez-hardal-yoğurt iyice karışıp ,lahanalara ilave edilip, birbirine yedirilir ve çok çok afiyetle yenilir.... :))))

39 yorum:

Tuba 20 Ekim 2008 08:10  

Cok severiz komsu. Yazin beylerbeyinde gorusmek dilegiyle..

Mutfaknotlari 20 Ekim 2008 08:19  

sunum harika tebrikler
ellerine sağlık
lahananın çok faydalı olduğunu bildiğimden bende sürekli yaparım

Adsız 20 Ekim 2008 08:53  

aaaaaaaaa.. nunu.
SEVMEZMİYİZZZZ..
:)))))

hemen yapmalıyım akşama.
ay sağol tarif için.
SELMA.

Delfina ; 20 Ekim 2008 09:02  

Demek kavurmadan çiğ yeniyor,öyleyse çok daha lezzetlidir bu.Hele bir de Nunum yaptıysa ohhh :)

sevgiler nunucum...

pelince 20 Ekim 2008 09:34  

Ben rusyada uzun bir sürede kaldım,onlar bu salatayı çok severek yapıyorlar.Ama tarifini hayal mayal hatırlıyordum.
Bu çok lezzetli salatayı bir çırpıda yerim ben...Ellerine sağlık..

Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ekim 2008 09:45  

TUBA,
çok seversiniz dimii :))) ???
yaza keyifle, görüşeceğiz inş..


MELİSA,
çok tşkrlr , gerçekten yenilesi bir lezzet.


SELMA,
ah canım :)
çok heyecan yaptın :)))
afiyetle emi...


DELFİNA,
canım benimm, her zaman çok şekersin..(hafif haşlanıp yapılanıda var ,paylaşacağım)


PELİNciğim
haklısın, pek çok dünya ülkesi bu sebzeyi çokk tüketiyor.
:) afiyet olsun tabii :)

Damak Tadı 20 Ekim 2008 10:06  

Sevmez olurmuyuz şekerim,bayılırız adeta..))Tarifini not ettim dünya tatlısı..))Sunum harika görünüyor,ellerine sağlık tatlım..


Sevgilerle

Adsız 20 Ekim 2008 10:18  

CANIM SAĞOLASIN.
NELERDE VAR SENDE BÖYLE !!!
BENDE NOT ALIYORUM YORUM SONRASI.
AHH SEVİMEZMİİ.
BAYILIRIZ HEMDE
İYİ HAFTALAR CNM.
esin.

neslihan erzincan özgür 20 Ekim 2008 10:19  

Günaydın Nunucuğum,salata nefis canım,ellerine sağlık.denemiştim hiç ama tavsiyene uyacağım canım,sadece hardal sevmiyorum,katmasam olur dimi.sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ekim 2008 11:07  

DAMAK TADI,
GÜLümm.. çok teşekkür ederim pamuk kalbim.. Afiyet olur inşallah :)


Esinciğim,
neler var neler :)))
afiyetle inş yaparsın.


NESLİHAN,
içinde asla hardal tadı olmuyor.
söylenmese bilinmez yani.


hepinize savgilerr.

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ekim 2008 11:08  

DAMAK TADI,
GÜLümm.. çok teşekkür ederim pamuk kalbim.. Afiyet olur inşallah :)


Esinciğim,
neler var neler :)))
afiyetle inş yaparsın.


NESLİHAN,
içinde asla hardal tadı olmuyor.
söylenmese bilinmez yani.


hepinize savgilerr.

Adsız 20 Ekim 2008 11:32  

of nefıs gorunuyor cok guzel ellerıne saglık canım sevgıler..

Adsız 20 Ekim 2008 13:00  

nunuşumm.
gerçektenmi aynı lezzet.
şşaşırdım da.
aslında malzeme listene bakınca doğru valla aynısı.
derhal lahana bulmam lazım akşama !!!
ellerine sağlık. ne kadar da şık duruyor.

öptüm arkadaşımıı.
FERDA.

Unknown 20 Ekim 2008 13:04  

Nunu'cum ellerine sağlık senin sunumlarınla her lezzet daha farklılaşıyor,iyi ki varsın,sevgiler...

Tijen 20 Ekim 2008 13:54  

Çiçek gibi olmuş, yenmez mi hiç?

Adsız 20 Ekim 2008 14:40  

oy oy ne gzl olmuş tavukla bencede süper gider Nunucum valla bana kalsa sen K.F.C aşçısı olursun görmesinler yaptıklarını:) ben hardalsız denemek isterim mayonez bana yeter:)

Sevgiyle.

laleninbahcesi 20 Ekim 2008 14:46  

sunum mükemmel, hafta içi misafirim olacak mutlaka yapacağım. Ellerinize sağlık

Pelin 20 Ekim 2008 14:58  

Çok güzel ve besleyici bir salata olmuş Nunucuğum.Bizimkilere lahana yedirmenin bir yolu olabilir.Teşekkürler tarif için.Sunumun da çok hoş olmuş.
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ekim 2008 16:32  

Banucuğum,
teşekkürler, tadı daha güzel.


FERDAcığm
aynısı !!!!!!!


DERYAcığım,
zarif olan sensin ccnm.


TİJENciğim
çok güzel yenir değil mi ??


BUTTREFLY,
:)) yok yok olamam.. :)))


LALENİN BAHÇESİ,
merhaba.
yapınca haberleşelim. tşkrlr.


PELİN ciğim,
umarım öyle olur..
yemek seçimi insanı zorluyor ,
sevgiler cnm.

meleginmarifetleri 20 Ekim 2008 17:18  

Mmmmmmmmmmm harika olmuş bayılırım lahana salatasına ellerine sağlık nunu.
Sevgiler.

Adsız 20 Ekim 2008 17:45  

gerçektende çok lezzetlidir,sevilmezmi.
ama minicik kutuda satılırken hiç tadına doyamazdım.
artık tencerelere dolduracağım sayende :))) çok mutlu etti beni bu tarif nunuşum.
sağol canım.

sevgilerle öpüyorum.

GÜLDEN .Y

MUTFAKISTAN 20 Ekim 2008 19:10  

bizim aramiz hic iyi degil
nunucugum senin sunumun cok hos
guzel gorunuyor ellerine saglik.Belki tatli oldugu icin sevemedim senin tarifinle denemek istiyorum ,belki aramiz duzelir seker koymadan oluyormus demek....
afiyet olsun sevgiler

şeker pasta 20 Ekim 2008 19:22  

Nunu harika olmuş, ellerine sağlık...

Adsız 20 Ekim 2008 20:08  

hayatcımmm
çok güzelsin yaa..
gerçekten de çok sevdiğim ve bir çeşit.
bende tarifini böyle yapmak istiyorum.şekersiz yani.
lahana satışları da patlar bu hafta :)
eline sağlık, şık ve güzel sunum
iyi akşamlar.

Ay.SEMA

ZencefilliÇörek 20 Ekim 2008 20:45  

sunum cok guzel, eminim tadi daha da guzel:) burada coleslaw'lar marketlerde hazir olarak satiliyor ama hic evde yapilmis gibi olur mu? hemen kaydediyorum tarifi..

akasyakokusu 20 Ekim 2008 20:55  

Canım benim merhaba..
Her şey harika başta sen:)
Masan,salatan dahasıııı ödülünnn tebrikler canım..
Nice arkadaşlıklara güzelliklere diyelim..
Salata nefis görünüyor canım..
Ellerine sağlık nacizane bir fikir canım..
Alt yapraklarını mor lahanada koyabilirsin renklice olur..Beş çayında minik yapraklarda harika görünüyor:)
Sevgilerimleee......

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ekim 2008 20:57  

Meleğin marifetleri,
aa çok sevindim sevmene melekciğim


Güldenciğim,
tencereler dolusu fazla gelmesin sonra ??? :))


Filizciğim,
katılıyorum sana.sebzeler çok şekerli zaten !! gerek eklemeye.


Şeker pasta,
sağolasın tatlımmm..



A. Semacığım,
ne kadar çokmuş seveni meğerse..
iyiki bu postu yaptım. bak herkes yazıo tarifi..
AFİYET OLSUN


Zencefilli Çörek,
tabii Amerika cenneti değil mi :)))) afiyet olsun.

Cocukla Cocuk 20 Ekim 2008 21:15  

coleslaw u ben de cok yapıyorum dediğiniz gibi gündüz çay ikramıyla birlikte yemekte ise tavuk yanında cok guzel gidiyor..bir de ben pudra şekeri yerine biraz beyaz soğan koyuyorum ki çok yakışıyor...sevgiler

Unknown 20 Ekim 2008 21:50  

Hello dear Nunu!
I really enjoyed the appearance of your dish! Is it fish?
I can not read what is written on revenue but I see the photos and love.

Kisses!

egeli 20 Ekim 2008 21:59  

BACIM BU SALATA HARİKA OLMUŞ ,TAM BİR VİTAMİN DEPOSU LAHANA,ÇOK SEVERİM(GAZI HARİÇ:)) ....ÖPTÜM CANIM

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 20 Ekim 2008 23:22  

Çok severim ama evde hiç denememiştim. Sunumun çok şık olmuş canım.
Ellerine sağlık
Sevgiler.

Yaşamın kıyısında 21 Ekim 2008 00:37  

bu salatadan yemek için sana uğramak gerekli mi?
Yoksa
Sevgiler...

Unknown 21 Ekim 2008 00:58  

harika nunucum eline sağlık sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ekim 2008 07:42  

AKASYA KOKUSU,
Arkadaşım geçmiş olsun,şifaların yanında olsun inşş.
bu güzelim yorumun beni çok utandırdı sevgili adaşım. çok teşekkür ederim sana.
önerini dikkate alacağım bu arada :)


ÇOCUKLA ÇOCUK,
Hoşgeldiniz :
fikrinizi çok sevdim, oda şekerli bir besin mutlaka yapacağım tşkrlr.


EU MULHER,

HI ANA
TAHANKS.............


EGELİ :))))))
Canım benimm afiyet olsun :))


Hayatın ta kendisi lokantası
HOŞGELDİNİZ
çok teşekkür ederim. sevgiler.


YAŞAMIN KIYISINDA
Ama NURcuğum nede güzel olurdu dimi ??
lahana bahane, DOSTLUK ŞAHANE :))


Düşlerimin incisi,
çok tşkrlr cnm. bendende sevgilerrrrr...

Bir Dilim Düş 21 Ekim 2008 08:27  

Nunucuğum sayende bu lezzeti unuttuğumu fark ettim çünkü koskoca Antalya'da ben henüz KFC'ye ve Pizza Hut'a rastlamadım, üstelik de zatwn KFC çok sevdiğim bir yerdir. Birazdan dışarı çıkıp lahana ve tavuk alıyorum hemen, ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Adsız 21 Ekim 2008 09:09  

Günaaaaaaayydınnnnnnn.
ayy nunu feci güzel oldu bu salata . anlatamamm.
akşam hemen bir lahana yavrusu alınır. bebek taşır gibi kucaklanır.kasaptanda bagetler alınır, bir güzel üst baş değişmeden ! mutfağa dalınır :)
bu harika şey uğruna bir işaret parmağı kesilir :((
bagetler sosla çıtır çıtır kızartılıp yanınada bu GÜZELLİK eklenince ÖMÜR BOYU SANA DUA EDİLİR :)))
HAKİKATEN ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM. VALLAHİ AYNIYMIŞŞŞ !!!!!!!!!!!

not: tencereleri doldurdum. !!!hihihihihiiii :)))

Canım benimm öptüm annene selam.

GÜLDEN.Y

Unknown 22 Ekim 2008 00:42  

nunu'cugum ne guzel bir tarif bayildim vitaminli,pratik,leziz daha neolsun degilmi goruntu Şık
bundan boyle soframdan eksik etmiyecegim bi lezzet.
ellerine saglik gulen gozlu arkadasim kocaman opuldunuz:)

durutarifler 22 Ekim 2008 14:32  

Benim de bayıla bayıla yediğim bir salatadır. Ben içine havuç koymuyorum. Hemen onuda ayrı bir salata olarak sunuveriyorum . Ellerine sağlık.
Sunumda çok şık olmuş

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ekim 2008 07:39  

AFİYET OLSUN ARKADAŞLAR..
ÇOK SEVİLDİ SALATAMIZ..
ÇOK MUTLU OLDUM.

SEVGİLER .........

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP