YENİ YIL GELMEK ÜZEREYDİ../ EVDEMİSİNİZ ? :)

>> 11 Ocak 2011 Salı





Ben her ne kadar yayınlamakta geç kalsamda , yeni yıl gelmek üzereydi o hafta !
Burnumuzun ucunu göremeyecek kadar ,geç vakitlere dek çalışmanın yorgunluğu,haftada bir kaç kez yurt içi -yurt dışı seri iş seyahatleri düzenimizde ve bünyelerde yer alırken ! çok az olsada özveriyle sevgili arkadaşlarımı bir kaç saat görebiliyordum, ama telafilerde buluşma sözleri de sık sık tekrarlanıyordu bu sohbetlerde.
Masa 2 kişilik görünüyor, ama daha sonra aramıza bir akadaşımız daha eklenecekti.
Hemen beyaz kırpık çikolatalı ve yaban mersinli bir kek hazırlanıp, kare turta kalıbımda pişirip, soğuyunca üzerine erimiş çikolata gezdiriyorum, çam tabağın içine patates salatası yapıp hazırlıyorum, karadutumun getirdiği su böreklerini tabağa yerleştirip, kendime daha çok olmak üzere, kocaman bir tavuklu yeşil salatayla finali bitiriyorum.
Dostlar birer birer gelincede, portakallı likör eşliğinde, paristen aldığımız portakallı çikolataları da ikram ederek güne , hasretleri gidermek için başlıyoruz...
Size de sevgiler yollayıp, çok güzel bir gün diliyoruz MASAL AİLESİ OLARAK ...
***

teşekkürler ***
çok hasta değilim ama, öksürük ve kırıklığımı atmaya çalışıyorum. kocaman bir dilim su böreği ve kekin yarısınıda yemek istiyorum :)))))))) ama :
yiyemiyorum !! :))))))
gün içinde enerjimi toparlayıp ,bugün kapıdan siZlere uğrayacağım :)
EVDEMİSİNİZ ?
-------------------------
BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR !! ŞİMDİ GÖREV ZAMANIMIZ !!!
(LÜTFEN okuyalım)

53 yorum:

Sayın KARACA 11 Ocak 2011 09:01  

masanız gercekten çok güzel. Kırmızı ve beyazın uyumu sofranıza çok yakışmış. Fakat malum algıda seçicilik var ya bende şuan tepsideki kokusunu duyabildiğim türkkahvesini istiyorum tatlım :)

Adsız 11 Ocak 2011 09:07  

bayılıyorum ben sana ya.
esin

EV DEKORASYON HOBİ 11 Ocak 2011 09:13  

Yine zevkli sofralar,güzel sunumlar...Farklılık yaratmasını biliyorsunuz.Sevgiler.Aida

Adsız 11 Ocak 2011 09:43  

şahaneydi arkadaşım, kaşla göz arası, bir insan 2 saat olmadan nasıl hazırlar bunları bilmiyorum
sihirbazsın dimi nunum.
teşekkür ediyoruz sana,bir kez daha , hala portakal likörü ve çikolatasının tadı damağımda.
birde muhteşem kekin
öpüyorum canım
GÜLDEN y.

Pembe Tatlar 11 Ocak 2011 09:52  

Nunumm herşey harika tablo gibi elelrine emeğine sağlık canım...

Unknown 11 Ocak 2011 09:58  

Son derece zarif ve lezzeti bol bir sofra kurmussun o kadar kisa zaman icerisinde canim benim... Ellerine saglik, Bence bu bir yetenek.... Seni kutluyor, bol muhabbetli günler diliyorum....

Şehnaz 11 Ocak 2011 10:25  

nunucum herzamanki gibi zarif bir masa ellerine sağlık sevgiler..

http://www.lezzetibol.com 11 Ocak 2011 10:30  

Her zamanki gibi çok zarif bir masa olmuş Nunucum. Tıpkı senin gibi...
Ellerine sağlık canım

Çok geçmiş olsun canım. Hava bir iyi bir kötü. Dikkat etmek lazım...

Çok öpüyorum seni canım

sevgiler

Adsız 11 Ocak 2011 10:33  

GÜLDENDE BENDE UZUN SÜRE DOKUNAMADIK,
AMA SEN NASIL KESTİN O SALAATAYI KUZUM YA .
BİZ HALA ANNEMİZİN EVİNDEKİ KABARTTIĞI YASTIĞA DOKUNAMAYAN YILLARDA KALMIŞIZ
HAHAHHAHAHAAAA.PORTAL ÇİKOLATASI ACAİP NEFİSTİ !
ÇOK YAŞA SEN NUNUM.MUTLU ETTİN BİZİ
TEŞEKKÜRŞLER MELEĞİM,
//
BOL IHLAMUR İÇ, YAT DİNLEN 10 GÜN GEÇMİŞ OLSUN, DİNLEN ARTIK BAK KIZICAZ heeeee...
SEMRA.Y

evcilik 11 Ocak 2011 11:08  

ellerine sağlık Şeker Nunu,
çabuk iyileş lütfen..
çamağacı salatana bayıldım...
sevgiler.

Bulbulunyeri 11 Ocak 2011 11:18  

Canım,
ellerine sağlık. Harika bir masa olmuş. Yılbaşında masamı hazırlarken çok yararlandım bu güzel masalardan, yeniden teşekkür ederim.
Tatlım, galiba salgın var. Boğazımın hiç böylesine ağrıdığını hatırlamıyorum. Ayağa kalktığım halde hala öylesine halsizim ki. Bol bol taze meyve suyu, karabiberli bal ve bitki çaylarıyla ancak kendine gelirsin. Gerçi bunları çok seviyorsun zaten ama iştah olmadığı için atlamamanı rica ediyorum. Kendini zorla ve çabucak iyileş .
Sevgiyle kal.

Adsız 11 Ocak 2011 11:27  

aaaaaa nunuş üşüttün nihayeti işte.
biaz dinlenmek için seni başka şey durdurmuyor,geçmiş olsun topalamaya gayret et canım.
masana gelince az -öz yapıyorsun ya ben en çok bu yanını seviyorum. ne yediğimizi içtiğimizi biliyor be hafifçeçcik kalllkıyoruz. kalorinin hafifi olmaz ama, göz zevki müthiş duruyor ,
emeğine sağlık tatlıcanım. ASU.

Adsız 11 Ocak 2011 11:31  

BEN EVDEYİMM
ÖNCE BANA GELLLLL,BEN SANA BAKARIM
BU NE ŞAHENE MASA ARKADAŞIM
ÇAM TABAK ÇOK GÜZEL
NESLİHAN

caferengigül 11 Ocak 2011 11:47  

Öncelikle bir an önce kırgınlığınızdan kurtulmanızı dilerim.Sağlık herşeyin başı çünkü.Çok sıcak bir sofra olmuş, ellerinize sağlık.

sihirlirloklava 11 Ocak 2011 11:56  

Sevgili Nunu..herzamanki gibi tam bir görsel şölen..insan kıyıp ta yiyemez:))ellerine sağlık....

Unknown 11 Ocak 2011 12:45  

kırmızı benim rengimdir çok severim şu çam ağacı figürlü tabaktan ben de alacağım sonunda ellerinize sağlık herşey çok güzel

Adsız 11 Ocak 2011 12:56  

insanın kendini iyi hissetmesi için tek adressin biliyormusun
başak birine ihtiyaç inan olsun yok
çok güzel ötesi herşeyin
geçmiş olsun nunum sana.
dinlenmeyide bilmek gerek artuık diyorum !
öperim canım.
FERDA

Disalce 11 Ocak 2011 14:00  

of of off..ne denilir ki bu sofraya..harikasın arkadaşım:))

evatolyesi 11 Ocak 2011 14:04  

Hepsi çok güzel çam ağacına bayıldım en kısa zamanda iyileşirsiniz inşallah biz her zaman evdeyiz bekleriz:)
Sevgiler

Güngör Ekinci Saglik 11 Ocak 2011 14:21  

Sevgili Nunu'cum masana hayran kalmamak mümkün değil.
Çok geçmiş olsun canım, dikkat et kendine sevgiler.

Özlem Mertler 11 Ocak 2011 14:31  

Evde olmaz olur muyuz? Bir yere çıktığımız yok zaten:))
Buyrun bekleriz, nasılda seviniriz.
( Masa muhteşem diyeceğim hep aynı şeyleri yazıyormuşum gibi gelecek ama ben bu fotoğrafa bakıp parmaklarımı yerim.))

Duygu 11 Ocak 2011 14:57  

Minik çiçeklere bayıldım, elinize sağlık.Çok güzel gözüküyor..

Gönülünce 11 Ocak 2011 14:59  

Hazırladığını tüm masalara bakmakdan büyük zevk alıyorum...Yine harikalar yaratmışsınız ellerinize sağlık...


Sevgiler...

Sevil Şahin 11 Ocak 2011 15:02  

aa hasta mı oldun ablam çok ama çok geçmiş olsun ya bu hastalık neden peşimizi bırakmıyor benimde hala bogazım yanıyor .İlaçlar artık vucuduma yan etki yapıyor .Ama hala geçmedi boğaz yanmalarım hele sabahları bitik vaziyette kalkıyorum yataktan of ya geçsin gitsin şu üzerimizdeki karabasan ..

bu arada yukarıdakiler ne öyle bayıldım zati ne zaman sitene gelsem ağzım açık baka kalıyorum :)
seni seviyorum şekercim..

YeMeK vAkTi 11 Ocak 2011 16:10  

mmm ben bunları yemeyip seyetsem bile yeter:)Ellerine sağlık nunucum!Deya ablam için elimizden geleni yapıcaz inşallah

Ayse 11 Ocak 2011 16:33  

Cok gecmis olsun!!!

Ayse 11 Ocak 2011 16:34  

Cok gecmis olsun!!!

Zeynep'le Tarifler 11 Ocak 2011 16:40  

hepsi nefisss görünüyor
ellerinize sağlık
çok öpüyorum

MAVİANNE 11 Ocak 2011 16:42  

çokkkkk geçmiş olsun canım
bayıldım bu güzel zevkli sofraya
hele de o çam ağacı salata ne kadar şık :)))
sevgilerr

kelebeklisaniyeler 11 Ocak 2011 16:52  

Nunucum yine çok seker olmus tam görsel sölen gerçekten her zaman ki gibi harika,ayrica çok geçmis olsun kendine dikkat et lütfen sevgilerimle.

Bulbulunyeri 11 Ocak 2011 17:26  

Canım,
duyarlılığın için teşekkür ederim. İlk okuduğumda hepimiz beraber olursak güçlü oluruz gibi özlü bir söz yazdın sandım, okuyalıma dikkat etmemişim. Çok teşekkür ederim. İnşallah eşi tez zamanda iyileşir .Hesap numarasını aldım. Sevgiyle kal.

Adsız 11 Ocak 2011 19:29  

şu masanın hepimizde bıraktığı izlenim aynı şüphesiz . okadar SENKİ.
(geçmiş olsun hem arkadaşın eşine -hemde sana tatlım.
sema.n

egeli 11 Ocak 2011 20:32  

Nunucum, Paris'lere gittin demek,ne güzel bende memleketimi çok özledim.
masan yine her zamanki gibi harika,ellerine sağlık canım.
Ayrıca Deryacığımın eşi için çok üzüldüm, elimizden geldiğince yardımcı oluruz tabii,yarınımız ne olacağı belli değil ne yazık ki,Allah acil şifalar versin inşallah.
kendine iyi bak canım.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! 11 Ocak 2011 21:17  

bayıldım ben o tabağa!!! üstelik harika düzenlemişsiniz patates salatasını:) çok çok neşeli!!! çok geçmiş olsun..

Unknown 11 Ocak 2011 23:07  

masa harika... masadakiler harika :)) ellerine sağlık..

umutluhayat 11 Ocak 2011 23:47  

nefis nefis.ellerine sağlık canım

Adsız 12 Ocak 2011 00:38  

bu kadardan fazlasını dahasını hakediyorsun nunum,
keyif sağlık seninle olsun
MİNE.K

PAPATYA PRENSES 12 Ocak 2011 02:35  

Ne kadar cici bir masa böyle! Emeklerine sağlık nunucum:)

TATESAL 12 Ocak 2011 09:02  

O kadar özel ve güzel bir insansınız ki ne diyebilirim başka...fevkalade....

pelince 12 Ocak 2011 10:46  

Nunu canım bende sizi çok özledim ;) ama oturamıyorum bir türlü bilgisayar başına.. çocukların ödevleri,yazılıları vs.. kendime gelemiyorum bir türlü... bu postu iyi ki şimdi gördüm ,yoksa kaçırmış olacaktım..
Ne güzel bir sunum böyle.. o kadar zevklisin ki imkansızlıklar içinde bile sen her şeyi yaratırsın... tasarımcılık senin mesleğin olmalıymış...

ellerine sağlık...

kocaman öpüyorum..

Banu 12 Ocak 2011 20:00  

Merhaba:)) Masanız, sunumuz, tarifleriniz harika nefis ellerinize sağlık... Sevgilerimle...

Baharcicegi 12 Ocak 2011 22:43  

Nunu marka bir masa, renkli istah acici yaratici tedaylar
gecmis olsun daha düzelmedinmi canimcim

Ferkay 13 Ocak 2011 00:58  

Hem hastasın hem böyle koşturuyorsun ve bu güzel sunumları yapıyorsun.
Bu ne enerji ama sen yinede biraz dikkatli ol canım benim. Çok geçmiş olsun..
Öpüyorum.

Bir Dilim Düş 13 Ocak 2011 06:37  

Nunucuğum ne diyebilirim ki en kısa sürede İStabul'da olmak seninle tatlı bir sohbet eşliğinde kahve içmek istiyorummmmmmmm!!!
Bu arada DErya ile ilgili yazı da beni çok mutlu etti canım.

Sevgiler,
Evren

kristalkelebek(aslı) 13 Ocak 2011 10:42  

Bu masada da Nunu farkı hissediliyor; zarif ve özenli..Ellerine sağlık canım:).
Bu arada çok geçmiş olsun. Bu sıralar salgın var sanırım, çok dikkat etmek lazım.
Sevgiler, kocamaaan öpücükler Nunuşum:).
aslı

Aybike Ceylan 13 Ocak 2011 21:59  

Canim Nunum,

Her zaman ki gibi cok ozenli hersey, ellerine saglik.
Opuyorum guzel yanaklarindan...

Ayrica gecmis olsun, umarim atlatmissindir.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 14 Ocak 2011 00:08  

HEr zamanki gibi çok şık. Ellerine sağlık nunucum :)

Sevgiler..

Stil Direktoru 14 Ocak 2011 03:02  

Çok güzel görünüyor Nunum, masal ailesine maşallah öperim kocaman.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 14 Ocak 2011 11:31  

Her zamanki gibi bloğuyna girince ruhum aydınlanıyor, gözlerim parlıyor...Ellerine sağlık, masan'da,yiyeceklerde,elbette içten yazında harika olmuş...

Sevgiyle kal Nunumm

Mutfak Havlusu 15 Ocak 2011 17:24  

Harikasın!
şu patateslinin süslemesine takıldım kaldım nefis duruyor ve harika şeyleri seçerek elde etmişsin,ellerine sağlık olsun!

Meral UÇARI 22 Ocak 2012 23:27  

YENİ YIL SOFRALARINIZ ÇOK ZEVKLİ.TEK KELİME İLE MÜTHİŞ!

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP