NOEL BABA SALATASI ! :)

>> 15 Ocak 2011 Cumartesi

HOO HOO HOOOO...





Bazen değişiklik isteriz, biraz eğlence, biraz şaşırtmak,biraz farklılık, kimi zaman günün önemi ve mahiyetine uygun sofralarda şenlenmek isteriz ya, işte böyle bir günde toplandığımız soframızda noel babayla bir gün geçirmek istedik !
Eğer sizde sofranıza davet etmek isterseniz haydi buyrun beraber davet edelim.


NOEL BABA SALATASI

1 kereviz
1 ekşi elma
1 siyah turp
1 kapya biber,
2 adet siyah zeytin
süzme yoğurt ve sarımsak.

-Öncelikle sarımsaklı yoğurt içine,
-ince rendelenen kerevizler eklenip karıştırılır
-sonra ekşi elma rendesi eklenir, birbirine karıştırılır.
-yuvarlak bir servis tabağına alınıp, kaşık yardımıyla yuvarlak form verilir.
-resimdeki gibi ayrıntılara , g,r,ntilere dikkat edilerek , şapka,ağız,bıyık, kaş, göz ilaveleri yapılır.(sıkma torbası kullandım ! )
-en son siyah turp iri rendelenip, sakal kısmı oluşturulur
artık noel baba, sofralarınızda size eşlik etmeye hazır

AFİYETLER OLSUN..

17 yorum:

ELIANA-Coisas Boas da Vida 15 Ocak 2011 01:13  

lindo papai noel salada maravilhoso!

Zeugma 15 Ocak 2011 01:35  

Yaratıcılık budur.
Harika!

İçimden Geldiği Gibi 15 Ocak 2011 02:30  

Nasıl yerdim seni bir bilsen noel baba:))hoh hoh hoooo...

Adsız 15 Ocak 2011 09:01  

ben bu adama bayılırım )))
ferda

dogada.blogspot.ru 15 Ocak 2011 10:51  

HERZAMAN AYRICALIKLISIN SALATALARIN BİLE BAŞKA GÜZEL SEVGİLER NUNUCUM

TuruncuTatlar 15 Ocak 2011 22:25  

bayıldım bu noel babaya ellerine sağlık nunucum harika olmuş;)

Adsız 15 Ocak 2011 22:35  

bayıldık bayıldık doyamadık gene bakmalara.
masanın şirini olmuş canım bu.
gerçekten maşallah sana nunuş, iyi pazarlar canım sevgiler-
nesrin

zeynep -ipek butik pasta 15 Ocak 2011 23:31  

Çook şirin olmuş,harika bir fikir.

Delfina ; 16 Ocak 2011 00:07  

kardan adamın güzelliğ alttaki tabakla bütünleşmiş ve ağzımızı açıkta bırakmış :) Yine müthiş bir sunum Nunum...

Bulbulunyeri 16 Ocak 2011 15:00  

Canım,
bazen yazacak söz bulamıyorum. Harika şeyler yapıyorsun ve blogundan çok yararlanıyorum. Masa süslemen, sunumlarına bayılıyorum.
Noel babada nefis olmuş. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Adsız 16 Ocak 2011 16:33  

nunuş gözlerim parladı, ne kadar cici olmuş, dahisin arkadaşım
nasıl yaptın bu formu bende isterim püfleri pufları ipuçları
ellerine sağlık ciddende.
BANU

Mimosa Café 18 Ocak 2011 13:41  

ay aya bayıldım bu noel babaya ben! yaratıcılığın daim olsun canım. harikasın.

narcicegirengi/sevde 18 Ocak 2011 19:00  

Nunucugum ne keyifli bir gun olmus:) Yazini okurken dahi mutlu oluyor insan, o sicakligi hissediveriyor:)Allah dostluklarimizi daim etsin, dostsuz birakmasin insallah hepimizi.
Cok guzel, cok cici her sey.Cay takimin cok hos.
Ellerine saglik.
Saglikli, huzurlu gunler dilerim,
Icten sevgi ve muhabbetlerimle

Adsız 18 Ocak 2011 19:12  

hayran olmamak ne mümkün nunum benim,
bitanesin sen
FATOŞ

Pelin 19 Ocak 2011 05:29  

Süper olmuş Nunucuğum. Ellerine sağlık
Sevgiler

Pelin 19 Ocak 2011 05:30  

Süper olmuş nunucuğum. Ellerine sağlık
Sevgiler

caferengigül 19 Ocak 2011 11:51  

Pasta gibi görünüyor,şahane.İçindekilere ise bayılırım ben.Elinize sağlık.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP