KAKULELİ ÇİKOLATALI CUPCAKE

>> 5 Ocak 2011 Çarşamba






Malum ,aylardır diyet serüvenim , yavaş yavaş devam ediyor !!! Hızla verilen tüm kilolara karşıyımdır. Kendime de bu sbeple 5 aylık bir süre verdim !! 4. aya girdim !!! Sanırım kullandığım kortizonun izlerini silmek için ,bu süre yeterli olacaktır .
Çok sık dışarıda şirket adına yemekler olsa da , hiç etkilenmeden gündelik beslenme tabloma devam ediyorum, ama bunun için her yerde ! yemek yemiyoruz elbette. Seçilen yerler var şirket olarak gittiğimiz, misafirlerimizi ağırladığımız. Hemen bir ön telefonla o gün listemde uygun olanları iletiyorum müesseseye böylelikle sorun kalmıyor ! Helede ağırlık balık olunca akan sular duruyor.
Ama konumuz kekten bahsetmekti :) ! Yani davetler beni engellemiyor demek istediğim bu :) Cupcakeler arkadaşım Belgin'in doğumgünü kutlaması için hazırlandı. Yeni yılın ilk haftasında doğmak hoş, hem yeni yıl, hem doğum günü, hemde pasta tadında kek yemek güzeldi.. (
Öyle dediler ! öyle istediler !
Herkes hafifleme derdindeyken ,bizde bu sene pasta yerine kekleri kestik.. Bol çikolata - karamel tadı ve mis gibi baharatlarla , portakal ve limon ferahlığında çok yenilesi bulundu, birazcıkda yeni yıl formatına bürününce çokda şirin gözüktü..
Benim elimden gelen bu kadarcıktı arkadaşlar, hem iş, hem ev, hem davet ve başka sosyal uğraşlar da dahil derken yetişebilmek de, yetiştirebilmek de beni mutlu etti.
Denemek isteyen tüm arkadaşlarıma sevgiler yolluyor, şimdiden afiyetler olsun diyorum.

ÇİKOLATALI KAKULELİ CUPCAKE (12-13 adet)

2 yumurta
1 sb kadar şeker (esmer kullandım)
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 sb süt ( bir parmak az olsun ve lıght)
2 yk. kakao
1.5 sb un ( bazen 1 yk.kadar daha gerekiyor ! )
3 yk. damla çikolata (extradan karamelde ekledim)
portakal ve limon kabuğu rendesi
1/2 çay kaşığı öğütülmüş-toz ! kakule (kuvvetli bir aromadır ! )
çok az zencefil- karanfil tozu
çubuk vanilya- kabartma tozu

-Sırasıyla kekimizi çırpalım
-en son çikolatayı ekleyip cupcake kalıplarına payedelim.
ı-sıtılmış fırında 170* pişirelim.
-soğuyup, dinlenince de,


-dilediğiniz şeker hamuruyla istediğiniz kalıplarla şekillendirip servis yapalım

AFİYET OLSUN.

15 yorum:

sarımutfak-hande 5 Ocak 2011 13:15  

süperler canım ellerine sağlık belginede mutlu yıllar dilerim

Damak Tadı 5 Ocak 2011 13:20  

Super görünüyorlar canım,ellerine sağlık..

Tekrardan mutlu yıllar diliyorum ve kocaman öpüyorum seni..


Sevgilerle daima..)

Miskokulu Lezzetler 5 Ocak 2011 13:22  

Nuray Hanımcığım size ve arkadaşınıza mutlu yıllar hayırlı seneler diliyorum .Cupcakeler hem çok şık hemde çok zarif ellerinize emeklerinize sağlık sevgiler ....

Adsız 5 Ocak 2011 13:25  

ben aşağıya yazıyorum, sen yukarıya yazıyorsun =]]]]]]]] yetişemedim sana.
bunlar ne güzel olmuş, kakulede duydum ama tadını bilmiyorum, benim doğum günüme daha var
anladın sen onu.
ellerine sağlık nurum. gerçekten çok güzel olmuşöpüyorum seni
banu

kurka 5 Ocak 2011 13:56  

yeni bir yıl, yeni başlangıç, yeni yaş..... ilk 2 yi kaldırabilirdim de 50 li yaşları görmüş biri olarak 3. kaldırabilirmiy dim:))))) şaka bi yana herkese ii seneler, yaşlar. herşey bu güzel cupkeklerin tadında olsun:))))

Adsız 5 Ocak 2011 14:10  

bayıldım bayıldım şeker,
sıraya girdik bile -)
nice yaşlar kutlayın canım
NESRİN

Saglıklımutfak 5 Ocak 2011 14:39  

Nunum süper bir kek olmuş amaç kakuleyi de oldukça severim. Muffin yapma özürlüyümdür. Mutlu seneler:)

Adsız 5 Ocak 2011 14:42  

daha ne kadar zayıflıyacaksın ??
bir deri bir kemikmi olacak sonun,
yada anaroksiyamı ?
ay allah korusun ya.
senin yerinde olsam bu güzelim kekcikleri tek tek yutarım
ölümlü bu dünya demezmiydin sen yahuu , a be nur kadın.
çok öptüm seni arkadaşcım eline sağlık cidden çok şık ve çikolata dolusu olmuş.

ferda

Adsız 5 Ocak 2011 18:14  

içim gitti nunucum bu kadar zarif olurdu bu mini kekler.
çok çok kutlu olsun,
arkadaşınızının eşinede acil şifalar dilerim

esin

lezzet sarayı 5 Ocak 2011 20:18  

ellerine sağlık çok şeker olmuşlar.

Gülcan 5 Ocak 2011 23:38  

bence harika olmuşlar keki çok severim zaten. elinize sğlık.

Adsız 6 Ocak 2011 03:50  

ELİNİZE SAĞLIK..ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR...GEÇEN GÜN BUNLARDAN ŞİPARİŞ ÜZERİNE YAPAN BİR ARKADAŞTAN TARİF SORDUM VERMEDİ İSTİYOSANIZ ŞİPARİŞ VERİN YAPAYIM DEDİ...TARİFİ GÖRÜNCE SEVİNDİM....DAHA ÖNCE BİR TARİF DENEDİM OLMADI ÇÜNKÜ..AMA SİZİN TARİF KESİN TUTAR EMİNİM...TEKRAR TEŞEKKÜRLER...

NzlGl 6 Ocak 2011 09:47  

Çok iyi fikir
pasta yerine kek
harikasın Nunucuğum :))))

Adsız 6 Ocak 2011 10:06  

bende isterim.
bende
bende
bendeeeeeeeee

gülbin

Hayattan Azıcık 12 Ocak 2011 01:35  

Evde kakule var ama meyve seklinde kucuk kucuk degil yani ama kakule alir almaz deneyecegim cunku kakuleyi sadece salatalarda tuketiyoruz bu sekilde nasil olacak merak ettim sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP