TEŞEKKÜRLER

>> 22 Kasım 2009 Pazar

ANASONLU GÜNKURULU LİMONLU KEK ( nUnU mArKa )
NuNu'şun Poğoçası (tarifler pazartesiye)


SinangiL firmasına nazik jestlerinden dolayı çok teşekkürler ediyor, bende kendilerine ve SİZ sevgili arkadaşlarıma ,yine NuNu MarKa keklerimden birini ve poğaçamı hazırlayıp armağan ediyorum..

Son 1 yıldırı aşkın ekmek makinamda bu
markayı kullanmaktayım. Daha önce arkadaşlarım ve valide sultanımdan da alışkın olduğum bir markaydı. Özellikle ekmek makinası olan arkadaşlar bu marka üzerinde ısrarlı olunca bende tercih sıralamamda yer vermiştim.
Firmadan gelen yeni çeşitlerle sofralarımızda tekrar gülen mutlu yüzler ve keyifli damak tadlarıyla buluşmak üzeRe sevgiler..

HEPİNİZE İYİ PAZARLAR.

32 yorum:

Leylak Dalı 22 Kasım 2009 13:53  

Kekin görünüşü harika, elini değdiğin şeyi güzelleştiriyorsun güzel kadın.
Ne diyeyim, huzurun ve sağlığın hiç eksik olmasın...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Kasım 2009 13:55  

leylak dalı:
canımsın..
sizlerin güzellğinden her şey..
çok teşekkür ediyorum temennilerine.
HEP BERABER İNş...

Sevgi Küçük 22 Kasım 2009 13:55  

Hazırladıkların çok güzel olmuş.Kekin sunumu mükemmel!Ellerine sağlık.
Malzemelerini iyi günlerde kullan :)
Sevgiler

Unknown 22 Kasım 2009 13:56  

Selam arkadasım bende ekmek makınemde sınangil unlarını kullanıyorum ve gerçekten mennun kaldım.Bende tavsıye ediyorum senın aracılığın ile sevgıler arkadasım iyi pazarlar...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Kasım 2009 14:00  

sevgiciğim
teşekkür ederim,
sizler için her şey biliyorsun :)


sadece yemek:
haklısınız tam isabet bir seçim bu unun dokusunu seviyorum, annemin tavsiyesiydi.
sizede iyi pazarlar sevgiler..

Pembe Tatlar 22 Kasım 2009 14:42  

Canım ürünlerini güle güle tüketesin yeni tariflerle:))

Nunu marka keke bayıldım harika gözüküyor mutlu pazarlar..

Unknown 22 Kasım 2009 15:06  

Canım afiyetle yiyin inşallah kek muh
teşem.Tabii poğaçada öyle ben hayra
nım NUNU marka tüm lezzetlere.Mutlu
pazarlar öpüyorum...

Adsız 22 Kasım 2009 15:14  

hayatım nelerde gelmiş böyle çok çeşit var ben kullanmadım sayende güzelliklere mazhar olacağız. ellerine sağlık ailene iyi pazarlar afiyetler olsun şimdiden.
NESRİN.

NEŞELİ MUTFAK 22 Kasım 2009 15:16  

SANADA BU YAKIŞIR.NUNU MARKAM BENİM
SEVGİLER.

ebrulitatlar 22 Kasım 2009 16:04  

Afiyetle, güzel günlerde ye Nunu'cum. Ellerine sağlık, sevgiler..

angel 22 Kasım 2009 16:27  

selamm arkadasimm
butun arkadslar arasinda sinangil urunleri dolasmakta.vede leeztli tarfler cikiyor ortaya.hele kekin harika
sevgilerle

Narince 22 Kasım 2009 16:56  

Hediyelerini güzel günlerde kullan komşum.

Selma - DUSBAHCESI 22 Kasım 2009 16:57  

Kek muhtesem gorunuyor ellerinize saglik!!!!

aysegul 22 Kasım 2009 18:21  

Ellerine sağlık Nuray ablacığım.Ama
firma reklamı yok işte,sona annecim
kızar ama.:D:D:D
İii haftalar..Sevgilerrr

Unknown 22 Kasım 2009 18:34  

Hello dear! Ben un bu tür denemek isterim.

Bu pasta bir mucize oldu! Sizin tarifleri her zaman çok iyi.


Kisses ve iyi bir Pazar.

*********************

Hello dear! I would love to try these types of flour.

This cake was a marvel! Your recipes are always very good.


Kisses and good Sunday.

Aybike Ceylan 22 Kasım 2009 18:58  

Canim Nunum,
Ellerine saglik. Sana detaylari yazacagim, detaylari ile. Kendine iyi bak, opuyorum...

Adsız 22 Kasım 2009 19:07  

Senin elin değerde hiç kötü olabilir mi güzeller güzeli nunuu

ellerine sağlık
sevgilerrr

Anna 22 Kasım 2009 19:36  

Hii !
Your blog is beautiful too! Is it possible for you to put a translator in your blog so I can understand it? I have to ask for my daughter to talk to you in english, I can only understand portuguese hahaha .. And I really want to understand your blog, it seems wonderful!
Have a great week!
Kisses
;**

Adsız 22 Kasım 2009 21:12  

güzeldir herşeyi tabii arkadaşımızın. dinlende tarifi yaz canımcım. ne çok çeşit var nunucum.denemek lazım gelince yakından görmek sterim şimdiden afiyetler olsun herkese.
sevgiler canım
ferda

Cocukla Cocuk 22 Kasım 2009 22:04  

sinangil unu annem de kulanırdı ben de tüm pasta ve kurabiyelerimde kullanıyorum ama nedense ekmek makinasında hiç denemedim onunla ekmek yapmayı, güzel kabarıyor mu? hani makinanın camına değiyor ya bazen, uzun zamandır o şekilde kabartamıyorum yaptığım ekmekleri, eğer kabarıyorsa denerim hemen, ellerine sağlık bu arada

Damak Tadı 22 Kasım 2009 22:17  

Kek muhteşem görünüyor canım..İlk bakışta vurulmak gibi..Harikasın canım, ne diyebilirim ki başka..Ellerine kollarına sağlık..

Un'larını güzel günlerde,mutlulukla,bol keyifle kullan..Gülen yüzün hiç solmasın tatlım..Kocaman öpüyorum yanaklarından bitanem..


Not:Arkadaşın gitti..Giderken de sana çok selam-sevgilerini iletti..Dolaptkini unutma dedi ama ancak bayram dönüşü tatlım..


Sevgilerle..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Kasım 2009 22:52  

penbe tatlar,
tşkrlr canım, bakalım neler çıkacak ortaya :))


derya,
ah canım benim tatlı dillim.. teşekkürler sevgiler.


nesrin,
anlatırım canım sana, farklı ürünler var bende ilk kez deneyeceğim sırası geldikçe.


neşeli günler,
ne tatlısın :)))))))


ebruli tatlar,
inşallah ,sevgiler teşekkürler.


angel
evet canım kek farklı,
lezzet olarak bakalım beğenecekmisiniz tarif gelince.


narince,
:) teşekkürler komşum.


düşbahçesi,
çok teşekkür ederim.


ayşegül,
firma reklamı ilk kez sayfalarımda :)))
biraz torpil oldu desek :) :P



eu mulher
:)))
thank you thank you :)))


aybike ceylan,
canım merhabalar, görüşeceğiz teşekkürler.


yeşim,
canımsın çok teşekkürler ediyorum..


Anna,
thank you your compliment :)
see you again..
goog sunday


ferda,
tabii uğra bana şekercim.. beraber kritik edelim :)


çocukla çocuk
elimiz tadımız alıştı sanırım tatlım, başka kullanmuyorum artık.
ama mutlaka hepsiyle oluyordur tattım çoğunu başka markaların..


damak tadı
gülüm allah kavuştursun. sağlıkla keyifle inşallah.
güzel sözlerine canı gönülden teşekkürler ediyorum..

sağolun varolun..

Yaşamın kıyısında 22 Kasım 2009 23:47  

Nunu'm,
Yine keyif çkarması yapmışsın ve son derece güzel gözüken bir kek.
Ellerine sağlık canımcım.
Sen tarifini ver, ben yapayım sonra sen gel birlikte yiyelim. Bakalım öğrencilerin elinden çıkan nasıl oluyor.
Öpüldünüz...

tub@ 23 Kasım 2009 00:20  

Nunu'cum güller açmışsın yine:))

Ellerine sağlık canımcım

öptüm

Zeugma 23 Kasım 2009 00:33  

Ben bu blog yüzünden kilo alacağım kesiiiinnn :))))))))))

Böyle güellik yok..
Hep de gece açken okuyorum. Yapılmışı olsaydı evde kesin yarısını yemiştim :)
Rejim vs. dinlemeden hem de...
Eline sağlık gerçekten..
Sevgilerimle..

lira 23 Kasım 2009 00:37  

I adored your visit. Thank you!

Primarima 23 Kasım 2009 00:52  

Karnı Aç Olan Bakmasın diye bir yazı yazsan iyi olucak:)))) çok acıkdım poğaçalara vuruldum:)

kelebeklisaniyeler 23 Kasım 2009 01:40  

Nunucum süpersin yaaa:)) elin neye deyiyorsa onu bir kat daha fazla guzellestiriyorsun harikasin bittim kekine:)) pogaçanin kokusu buraya kadar geldi missler gibi...unlarini gule gule kullan arkadasim geldigi gibi tariflerde gelmis harikasin optm seni.

Rachel 23 Kasım 2009 01:50  

Hello, ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim ve sık sık geri gelip umut, ben blogunuza bilmek ve zaten takipçisi yapmış geldi, ben her zaman buradayım. Sen de harika tarifleri ve güzel fotoğraflar var. Varsa çeviri, ok ile bir hata olduğunu Afedersiniz!
Sizin için büyük hafta! Bjuss!

Kevser - Elda'nin Annesi 23 Kasım 2009 03:02  

Selam canim,
öncelikle güzel ve bir o kadar da ise yarayan hediyelerini güle güle kullan demek istiyorum. Valla siz TR'deki blogculari kiskanmamak elde degil, ne güzel böyle hediyeler almak ve bizlerle paylasman.

Nefis kekin ve pogacalarin tarifini bekliyorum, özellikle pogacalarin öyle yumuk yumuk cok hosuma gitti, ellerine saglik arkadasim.

Selamlar ve kocaman öptüm

Vanessa Greenway 23 Kasım 2009 06:24  

I wish I knew your language because all of these desserts look amazing! Delicious!! What a delightful blog of yours! Best, Vanessa

pelince 23 Kasım 2009 15:33  

Nunucum ellerine kollarına sağlık,nefis hazırlamışsın...
Sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP