KREMALI MAKARNA

>> 3 Kasım 2009 Salı




KREMALI MAKARNA

Dilediğiniz 1 pk makarna (kısa kalın türler ideali ! )
200 gr kadar kıyma
1 iri yemeklik soğan
1 dolu yk salça
taze çekilmiş karabiber ve deniz tuzu (doğal)
2 yk dolusu sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tereyağ
1 kutu krema

YAPILIŞI :

Önceden haşlanıp hazırlanmış makarna
yağ- soğan - kıyma - salça - tuz -karabiber sırasıyla kavrulur
içine 1/2 kutu krema konulur
2 kez karıştırılıp içine hemen henüz süzülmüş makarnalar ilave edilir
servis anında mutlaka ,bir kase içinde bekleyen krema , makarna tabaklarına 1 yk eklenip, servis edilir. ( krema hemen eriyecektir makarna üzerinde )
Rende kaşar koymayın. Krema tadı etkisini yitiriyor.
* Bu makarna sıcak servis edilip anlık yenilmelidir. ( lezzeti ve aromasını alabilmek için !! )


Çok uzun yıllardır severek yaptığım harika bir lezzettir. Makarna sevmemek sanırım imkansız. Aşırı kilo- kalori sorunu olmadıkça arada deneyip yapabileceğiniz bir tarifimi paylaşıyorum sizinle. Elbetteki yüksek kalorisini göz önünde bulundurmanız gerektiğinide hatırlatarak.
Değişik lezzet arayan dostlara sevgilerimle.... AFİYET OLSUN.

( TAVUK TARİFİDE GELECEK )

8 yorum:

Sevil Şahin 3 Kasım 2009 10:36  

mAKARNA OLSUN YETER BAYILA BAYILA YERİM MERAK ETTİĞİM TATTI NOT ALDIM BİLE AKŞAMA KIZIMA YAPAYIM BARİ TŞK TARİF İÇİN CANIM ABLAM

Adsız 3 Kasım 2009 10:37  

canım günaydınlar.duymuşluğum vardı kremalı makarna için, ne yalan hiç yemedim. yap dediğine göre tavukla senin menüyü aynen akşama yapıyorum. ellerine sağlık nunucum.
güneşli günler ( nihayet bugün gördük )
GÜLDEN.Y

Bulbulunyeri 3 Kasım 2009 10:40  

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. Hiç yemedim. Ama makarna aşığı olarak evde bunu en kısa zamanda denemek istiyorum.
Sevgiyle kal.

Unknown 3 Kasım 2009 11:23  

Canım ellerine sağlık yine görsel bir şölen olmuş.Mutlu haftalar öpüyorum...

Adsız 3 Kasım 2009 11:43  

bencede hemen denenmeye değer canım
kremanın girdiği her şey büüüyülüyor benide. teşekkürler emeğine eline sağlık güzel zevkli arkadaşım. semra.

WarhaWk - Cenk 3 Kasım 2009 14:19  

Makarna bizim evde de eksik olmaz
Nuray Abla.Ellerinize sağlık.
Sevgi Saygılar , Cenk

tub@ 3 Kasım 2009 18:51  

Makarnanın her hali makbul bizim evde de:)
Ellerinize sağlık, sevgiler

Cocukla Cocuk 5 Kasım 2009 00:01  

iste beklediğim tarif:)) gecenin bu saati ve ben cok acım fotoya bakıp bakıp iç geçiriyorum..tarifi favorilerime ekledim bile...sevgiler bizden Nunu

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP