BAYRAM AMA ,ÇİFTE BAYRAM..

>> 26 Eylül 2009 Cumartesi

BURAM BURAM BAYRAAAAAAMMM.....


Likörler, mehmet efendi kahveleri, hacıbekir sakızlı-güllü lokumları ve bademleri, çikolatalar şekerlerle gelenlerimizi karşıladım...... ve mutlaka ve mutlaka, mendiller, çoraplar, çocuklara tokalar, oyuncaklar çam sakızı çoban armağanı adettendir..
bayram çay sofrası
BAYRAM YEMEKLERİ, LEZZETLERİ ( 3 gün boyunca )
zeytinyağlı barbunya
tavuk suyuna şehriye çorbası
kaymaklı ekmek kadayıfı
izmir lokma
çikolatalı tartöletler
çilek soslu muzlu tartöletler
vişneli,çikolatalı vişne soslu kek
elmalı turta
vişneli kek, elmalı turta dilimleri
pazılı talaş böreği
kıymalı patatesli gül böreği
makarna salatası
karışık patates salatası
zeytin yağlı imam bayıldı
sarma
zeytinyağlı biber dolması
sahan köfte

fırın karnıyarık

karışık domates soslu kızartmaizmir köfte
gerdan haşlama
etli nohut




HAYAT BAYRAM....

Evet evet.. hayat bayram yeri gerçekten..gerçekten görebilene, kalben hissedebilene göre, anlayabilmişlere göre ta kendisidir hayat.
eğlenmek burda, görmek burda, paylaşmak burda, tatmak burda, sevmek burda sükunet ,huzur vs ..HER ŞEY ! burda...
YA PEKİ BEN NERELERDEYDİM ??? :
Ben Assos'tan döndüğüm andan beri Valide Sultan'IMIZLA BERABER hASTANEDEyim ...Kendisinin ani rahatsızlıkları nedeniyle uzun bir seyr-ü sefer dönemi geçirdik, sıkıntılı ,düşündürücü , stresli hastane zamanlardı haliyle..ama dualar kabul görüp, melekler kapıları ardına kadar açınca bizlere, doktorlardan
bayram iznimizi bile alıp , valide sultanımızla ,evimize gelip her şeye inat tüm yakınlarımız, eş -dost konu komşu ile BAYRAMımızı yaptık.. HEMDE ÇİFTE BAYRAM...
En azından benim, Bizim için çifte bayram... Sonuçlar günler günler sonra, en nihayetinde temiz
çıktı... hal böyle olunca ,başka bayrama gerek kalmadı desem yeri !!

Tek tek cevaplıyamadığım tüm maillerinize bir kez daha teşekkürler ediyorum.... O dualar o enerjiniz o yürekten temennilerinizin her biri yerini buldu şükür....
İnsanın evi tam bayram yeri aslında..
çoğumuz farkında değil...
kimine yorgunluk, şikayet, bezginlik, mutsuzluk, hüzün, tasa vediği düşünülen evler aslında gerçekten TAM BAYRAM ALANI, BAYRAM YERİ !!!!!!
Hastanelerde bayram olmuyor, ikramlar olmuyor, her şey biraz yarım , biraz MIŞ gibi oluyor...... gözler öyle sabit ve ve öyle dalgındır ki, teselliler bile anlamını yitiriyor bazı anlarda.. Ruhlar ise suskun, küskün oluyor böyle anlarda hayata....
Ama ya evinizden içeri girince öylemi ? , kilit kendiliğinden dönüyor,
hayatın tüm pencereleri açılıyor,
tüm ışıkları yüreğinizi aydınlatıyor,
eşyalarınız, odalarınız,en sevdiğiniz fincanınız ve yastığınız ,kitabınız,terliğiniz bile size öpücükler dağıtıyor...
Yağan yağmur bile gökten düşen çiçeklere, soğuk hava bile sizin yüreğinizi serinleten tatlı yaz meltemlerine dönüşüveriyor... AYNI BİZİMKİ GİBİ.


BİZDE BU HUZUR DOLU RUH HALİMİZLE,
VALİDE SULTANIMLA BERABER ''EVİMİZDEN''SİZLERE GÜLÜMSEYEREK,SEVGİLER GÜZELLİKLER,YOLLUYORUZ....
GÖRECEĞİMİZ, PAYLAŞACAĞIMIZ NİCE NİCE BAYRAMLAR OLSUN.... TÜM ÜZÜNTÜLER SON BULSUN...
TÜM HASTALARA ŞİFALAR DİLİYORUM.......
TEŞEKKÜR EDERİZ.

90 yorum:

karamel mutfak 26 Eylül 2009 14:42  

hepside bir birinden güzelller afiyetler olsun demekten başka sölenecek birşey yok.annenizin tahlil sonuçlarının temiz çıkması ise hepsinden güzel birlikte nice güzel bayramlar geçirmeniz dilegiyle

Seda 26 Eylül 2009 14:50  

Nunucum gözüzünüz aydın tatlım sonuçların temiz çıkmasına çok sevindim ama bu bayram sofrasına bittim kurban bayramında seni ziyaret etmek istiyorum bu nefis lezzetlerin hepsini tatmak istiyorum:))))

Bir Dilim Düş 26 Eylül 2009 14:55  

Canım benim ne güzel haberler bunlar böyle çok sevindim, biliyorsun ben de uzun süredir yoğunluktan gelemiyordum kimseyi ziyarete... Ama çok güzel hjaberler aldım senden ve çok sevindim, bu arada sayfanın yenş hali çok güzel olmuş.

Sevgiler,
Evren

Delfina ; 26 Eylül 2009 14:58  

Güzel habere sonsuz şükürler olsun Nunucuğum,ellerinden öpüyorum valide sultanımızın...

Dediğiniz gibi,ev bambaşka bir yer.ev,insanın cenneti yaşadığı yer.

Güzel dileklerine sonsuz aminler diyor,hasretle sarılıyorum ...

Adsız 26 Eylül 2009 15:15  

tatlım seninle an be an yaşadığımız o günleri geçmişte bırakmak en doğrusu dediğin gibi,allah korkutmasın inşallah geçmişler olsun hepinize.

enfes sofrana,
şu güzelim yemeklere hayranlıkla bakıyorum..
güzel duygularınada candan katılıyorum..
ferah sofraların olsun.
sevgiler canım.- FERDA.

fatosun mutfagından... 26 Eylül 2009 15:58  

resimlere bakıp yutkunmaktan bir hal oldum:))hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor..ellerinize sağlık...muhteşem ötesi:))

ANBERDAN 26 Eylül 2009 17:40  

ne kadar keyifli bir blog sayfası bu böyle, rengarenk:)
geçmiş bayramınız kutlu olsun, nice bayramlara.
keyifli günler dilerim..
sevgiler..

MUTFAKISTAN 26 Eylül 2009 18:35  

NE GUZEL ANLATMISSIN NUNUCUM
COK DOGRU INSANIN EVI GIBI VARMI
HELE HASTAHANEDE GECEN GUNLERDEN SONRA.ANNECIGIN IYI TAHLILLER TEMIZ OHH TAM BAYRAM YASADINIZ
COK GECMIS OLSUN CANIM....
VALIDE SULTANA SEVGILER.....

MUTFAKISTAN 26 Eylül 2009 18:39  

BAYANLARA 40 GUN BAYRAM DEVAM EDERMIS BU GUZELIM YEMEKLER TATLILARDAN KALDIMI ACABA??????????
HARIKA GORUNUYOR CANIM AFIYET OLSUN

Adsız 26 Eylül 2009 19:10  

şanslıyız her güzelliği masada yaşadık -)
hep gülesiniz, hep bayramlar göresiniz canım arkadaşım.
harikaydı heşey..
sende öpüyorum selamlar.
BETÜL.

Leylak Dalı 26 Eylül 2009 19:11  

Nunucuğum gözün aydın, çok sevindim. Allah valide sultanına uzun ömürler versin, başınızdan eksik etmesin. Geçmiş gitmiş olsun tüm tatsız günler.
Sevgiyle kal, yüreğinin bayramı hep sürsün...

Adsız 26 Eylül 2009 19:19  

tekrar tekrar geçmiş olsun, zor zamanlarındı canım benim..
şimdi ailecek dinlenerek gülümseme zamanı.
sofraklar yemekler öyle dehşetki, sen bir harikasın nunucum
çok selamlar bizlerden canım. geçmiş olsun.
ASUMAN.

Unknown 26 Eylül 2009 20:40  

Selam canım anneniz için çok sevindim.Çok çok geçmişolsun.Yemekler hepsi harika görunuyor afiyet şeker olsun...

Adsız 26 Eylül 2009 20:40  

oooo nunumm dakikalardır gözlerimi ayırmadan sayfadayım..maşallah gülüm maşallah. kusursuz ir masa.
insan huzurlu olunca kanat takıyor adeta- haklısın canım benim.
yine geleceğim inşallah..
valide sultanımıza büyük geçmiş olsun.selam söyle tekrar.
görüşürüz canım.
FATOŞ.

Pembe Tatlar 26 Eylül 2009 21:42  

CANIM KESİNLİKLE TEK KELİME İLE HEPSİ HARİKA.....
CANIM ANNECİĞİNE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN....
BU ARADA GEÇMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN ....

Unknown 26 Eylül 2009 21:58  

nunucum çok sevindim annenin iyi olmasına yazdıklarının tümüne katılıyorum allah kimseyi evinden ayırmasın hazırladığın tüm ikramlıklarda nefis ellerine sağlık sevgiler

Adsız 26 Eylül 2009 22:04  

sana katılmamak imkansız..
canı sıkılan hastanelere bir göz atsın, mağaza dolaşmaktan daha gerçekçi olacaktır bazıları için !!!!
bloklarda maşallah onu aldım bunu giydim şükürsüz minnetsiz bir yığın tip dolu.
evini beğenmez hayatı beğenmez endini sevmez, ama birde dediğin gibi yaşayan tadanlar var ki, senin gibi insan evladı olup her anın kıymetini bilir.
geçmiş olsun güzel nunum. allah gelmiş bitmiş etsin. annenize çok çok şifalar yolluyorum dualarımla. seni seviyorum nunum.. sevgiler canım.
bayram hazırlıklarını nasıl yetiştirdin ?? ne güzel bir kadınsın sen. maşallah nunuma.

mutfakcini 26 Eylül 2009 22:52  

her günümüz bayram olsa keşke.görebilsek..sofran öyle güzelki.allah bereket versin.ağız tadı versin.sevgiler.

nazardeğmesin07 26 Eylül 2009 23:36  

gelmiş geçmiş olsun arkadaşım Maşallah ne bereketli sofralar ellerine sağlık

muko 26 Eylül 2009 23:41  

Bu ne güzel sofra böyle bunlar ne kadar güzel lezzetler böylee ellerine sağlık her biri ayrı güzel görünüyor...

FERZAN 26 Eylül 2009 23:49  

maşallah,ellerine sağlık çok güzel görünüyor hepside,keşke hergün bayram tadında olsa değilmi arkadaşım,selamlar...bana da beklerim

Eya 27 Eylül 2009 00:18  

Ah Nunucugum,,,sen nasil bir kadinsin ...bu ne enerji...bu nasil bir pozitif enerji...allah seni basimizdan eksik etmesin... Valide Sulatan´in icin cok gecmisler olsun...ne sanliymis ki senin gibi bir insan yaninda...allah sizi sevgi dolu yuvanizda mutluluga bogsun...sevgiyle kalin ....

zehra

Unknown 27 Eylül 2009 00:51  

Nuraycım canım harikasın hepsi birbi
rinden şık ve leziz ellerine sağlık.
İnşallah valide sultan en kısa zaman
da sağlığına kavuşur.Rabbim başınızdan eksik etmesin öpüyorum...

NEŞELİ MUTFAK 27 Eylül 2009 01:40  

Ellerine sağlık herşey çok leziz görünüyor Allah sofranıza Halil İbrahim bereketi versin .
SEVGİLER

Yelish 27 Eylül 2009 07:23  

Sayfa bayram ziyaretleri nedeniyle mi acildi , yoksa hep mi acik artik ? :)

Yemin ederim bir daha yataga gitmeden once bakmiycam bloglariniza..Bu gece ruyamda dolma ve sahan kofte gormezsem iyidir !!

Hersey haaaaaaaaaaaarika gozukuyor
Opuyorum cokkk

sevgiler

Adsız 27 Eylül 2009 10:28  

canım halil ibrahim bereketi olmuş maşallah..
allah kapınızı sofrasınızı bol eylesin..
çok geçmiş olsun..
iyi pazarlar canım.
gülbin.b

Tijen 27 Eylül 2009 11:27  

Oh NuNu'cuğum çok rahatladım bu habere. Anneciğinin iyi olması herşeye bedel. Hakikaten çifte bayram olmuş!

Adsız 27 Eylül 2009 11:36  

her zaman bu sofraların hayranlık uyandırdı benim hayatımda. çalışkanlığına azmine nasıl hatran olunmaz senin. hep böyle çifte bayramlar yaşa canım. annene tekrar geçmişler olsun.
SANADA !
hep beraber güzel günler görelim iyi tatiller nunucum.
A.SEMA

Adsız 27 Eylül 2009 11:39  

Of aman aman vallahi ne bayram ne bayram..
masa muhteşem,
ikramlar akıl alıcı
ama iyi haberler en önemlisi.
gözün aydın nunum.ne korkmuşunuzdur
hep bayram sevinçleri yaşa canım.
annenize sevgiler. ifası acil olsun
çok sevgilerimle
güzeltadlar.

SıcakPaylaşımlar-Aysel 27 Eylül 2009 14:41  

Ne güzel haberler gerçekten çifte bayram olmuş. Hayatının her anının bayram tadında geçmesi dileğiyle sevgiler...

Güngör Ekinci Saglik 27 Eylül 2009 18:59  

Oh oh sevgili Nunu, çok sevindim.Allah sevdiklerimizin acısını, üzüntüsünü göstermesin inşallah.Geçimiş olsun. Valide sultanın ellerinden öpüyorum.

dogada.blogspot.ru 27 Eylül 2009 19:00  

Canım benim seni çok iyi anlıyorum ,bu sene bizler için çok zor bir seneydi yaşadıkça herşeyle karşılaşıyor insan, başıma gelmez sanıyoruz ama herşey bizler için bunada şükür diyoruz beterin beteri var validenizin sağlığına kavuşmasına sevindim senide ALLAH nazarlardan esirgesin o yoğunlukta yine bu kadar güzel sofralar hazırlamışsın ellerine sağlık çok öpüyorum NUNU'CUĞUM

Adsız 27 Eylül 2009 19:29  

canım canım benim.
bendende koskocaman bir maşallah .
bunca yorgunluk vız gelmiş sana. ne seversin bayramları bilirim.. 'herşeye inat bayram'sözün gözlerimi doldurdu canım.. tamda babacığının senei devriyesinde ne zor olmuştur bayram günü, hep bunu düşündük eş-dost :(((
allah yanlızlık acıları uzak eder dilerim yaşamınızdan.annene sağlıkla geçecek yıllar diliyorum. eşsiz sofralarına bayılıyorum. inşallah ziyerete geleceğim. kolaylıklar diliyor seni öpüyorum nunuşum. iyi akşamlar canım.
zeynep günal.

evcilik 27 Eylül 2009 20:33  

çok çok geçmiş olsun,insanın yediğinin bile tadı değişiyor. bu arada tüm bunlar harika bir ömür bakıp feyz alabilirim,gaza geldim mutfağa gidip,yarın ki menüyü hazır edeyim..ellerinize sağlık ve paylaştığınız içinde teşekkürler..

made in funda 27 Eylül 2009 20:37  

ne güzel ,çok sevindim canım..inşallah herşey böyle devam eder sizin için..sofra şahane...malesef bizim kisi bu kadar şahane değildi.sağlık olsun...afiyet bal şeker olsun size..

Adsız 27 Eylül 2009 20:55  

nunum şahanem benim bu ne güzellik ne bereketli sofra. allah artıe-rsın paptyam.çok yorulmuşsun yormuşsun kendini.
inşallah korkusuz yılların olur,sağlıkla, gülen gözlerin ve yüzünle canım. çok selamlar.geçmiş olsun iyilikler yanınızda olsun.
ESİN.

İLKAY 27 Eylül 2009 20:57  

O kadar yorum içinde neden senin bana bıraktığın yorum içime dokundu bilemedim. Sıcacık... O yüzden teşekkür ederim, içten samimi kelimelerin için...
Öpüyorum...

Adsız 27 Eylül 2009 20:59  

KUZEN BAK SÜPRİSSS YAPTIK :=))
MA AİLE SAYFANA BAKIP ŞAPIRDIYOSS :-)
HEPİMİZ SENİ SIMSIKI SARA SARA ÖPÜYORUZ. ŞEKER HALAMIN ELLERİNDEN ÖPERİM. HOŞÇAKAL MAİLE EL SALLIYOR SANA.
FİLİZ-ÖZGEN-NECLA
(vişneliye öldük be yav :)

Baharcicegi 27 Eylül 2009 21:45  

Annecigine cok gecmis olsun sifalar dilerim
Bayramda tam ziyafet varmis 5 yildizli otelleri aratmiyor ellerine saglik canim

Betül İnce 27 Eylül 2009 22:16  

Sevgili Nunu,

Hem çok çok geçmiş olsun, hem de gözünüz aydın.
Bu fincan bana taa Slovenya'nın bir dükkanından kopup gelmişti, ben de çok seviyorum.
Hep mutlu ve sağlıklı bayramlar olsun.

ipek 27 Eylül 2009 22:24  

Nunucum bu nasıl bir ziyafettir böyle, ellerinize sağlık. Annene çok geçmiş olsun diyorum.

Adsız 27 Eylül 2009 22:51  

insan şevke gelince gözü bişey görmez oluyor,aynı senin gibi..
dört dörtlüksün nunum.
ama- ben uzanıp dinlenmeni tercih ederim mutlaka.
bu yüzden gelmeyip telefonla hatır sormaya devam edeceğim.
iyi olduğunuzu bilmek beni mutlu ediyor. hep öyle kal.
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN TATLIM. nesli.

Stil Direktoru 27 Eylül 2009 23:42  

Tam çifte bayram olmuş size anlaşılan :) Yemeklerde ise ayrı bir bayram havası :)

IŞILCA TATLAR 28 Eylül 2009 01:06  

Nuray'cığım,

Çok geçmişler olsun. Neyse ki sonuçlar iyi çıkmış.
Gerçekten de çifte bayram olmuş sizinki.
Masa da yiyecekler de muhteşem, tam da bu bayrama yakışır şekilde hazırlanmışsın.

Ellerine, güzel gönlüne sağlık canım.

Çok çok sevgiler,

Adsız 28 Eylül 2009 08:43  

güzelim iyi haftalar sanada güzel haberler almaya devam edrsiniz inşallah,geçmiş olsun,şu güzelim hazırlıklarınada selam olsun bayıldım inan.
öpüyürum sizi canım. SEMRA.M

evcilik 28 Eylül 2009 09:05  

merhaba sevgili Nunu,yorumun için teşekkürler.
soruna gelince canım haklısın tarifte şeker miktarı 2 su bardağı yazıyor ben 1 su bardağından az fazla kullandım,yağlı bir kek olmuyor sanırım unun miktarının biraz fazla olmasından yağı kaldırıyor,yumurta kokusunu tarçın bastırıyor sanırım...ayrıca biraz katı kıvamlı bir hamur oluyor ta ki havuçları ekleyip 1-2 dakika çırpmayıncaya kadar hamur kendini bırakmıyor...sevgiler,selamlar..

sarımutfak-hande 28 Eylül 2009 09:49  

show yapmışsın cnm ya bilseydim bayramda gelirdim sana:):):)
ellerine sağlık mutlu haftalar

Sevil Şahin 28 Eylül 2009 10:26  

ablacım canım benim şükürler olsun sitene ulaşabildim ya acamıoyordum sinir olmuştum şükürler olsun burdayım
ablacım valide suntanına çok ama çok gecmiş olsun şimdi iyi olmasına inan cok sevindim
allahım tüm hastalara acil şifalar versin bu arada gecmiş bayramında mübarek olsun
sevgiler

Hatice 28 Eylül 2009 11:08  

anneciğine çok geçmiş olsun, sonucun temiz çıkması çok sevindirici, tam çifte bayram olmuş:)
bayram sofraları ise harika görünüyor, ellerine sağlık...
ağız tadıyla nice bayramlara...

sevgiler...

Adsız 28 Eylül 2009 11:21  

merhaba nunuşum, günün haftan aydın olsun.iyi haberlerle bekliyorum canım..çok çok geçmiş olsun, valide sultana sevgi ve hürmetler.
bayram hazırlığın kusursuz niteliklerde olmuş nefis herşeyiniz.eline sağlık.
sevgiler canım
ELÇİN SARIYER

fiko-yağız mutfakta 28 Eylül 2009 11:50  

çok çok geçmişler olsun Allah her zaman sağlık versin.... Ellerine sağlık çifte bayram böyle olur.....

Esra 28 Eylül 2009 11:53  

Gözünüz aydın..İkramlar harika ellerinize sağlık...

Esra 28 Eylül 2009 11:53  

Gözünüz aydın..İkramlar harika ellerinize sağlık...

kristalkelebek(aslı) 28 Eylül 2009 12:48  

Nunucum o kadar sevindim ki bu güzel habere:)..Şükürler olsun, Allah bir daha göstermesin.
Bu sene biz de anneciğim için benzer, zorlu bekleyişler yaşamıştık. Neyse ki onun da sonuçları temiz çıktı. Çok zor, anlıyorum seni..Allah hep sağlık sıhhat versin büyüklerimize ve tüm şifa bekleyenlere..
Gelelim bu birbirinden güzel mamalara:)..Of ki ne off, bunlar muhteşem şeyler olmuş böyle:)). Bayramın tadı bu lezzetlerle birlikte katlanmıştır kesinlikle...Ellerine sağlık canım.
Kocaman sevgiler, öpücükler..
aslı

Adsız 28 Eylül 2009 12:56  

güzel bir gün ve hafta olsun hayatım.
bayram dediğin böyle olur, allah nazardan saklasın,ne çok emek ve yorgunluk sana.kıyamadım vallahi.çifte bayram benced.

akşam arıyacağım sevgiler şifalar..
nesrin.

Füsun 28 Eylül 2009 13:21  

Annenize çok geçmiş olsun.İkramlar harikulade.Bayramda size ziyaret etmek varmış ama...Yutkunmakla yetinelim artık.Sevgiler...

Narince 28 Eylül 2009 13:55  

Annen için çok geçmiş olsun sevgili NuNu. Hem bunca lezzeti hangi arada hangi derede hazırladın?

durutarifler 28 Eylül 2009 14:33  

Bunların hepsi bir bayram sofrasındamıydı ? İnanamıyorum. Ben de orada olmak isterdim. Kurban bayramında inşallah oradayım.
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Eylül 2009 15:02  

:)))
ne şeker ne tatlı arkadaşlarsınız böyle..
HEP BÖYLEYDİNİZ BİLDİM BİLELİ ZATEN..
TEŞEKKÜRLER EDERİM.... ÇOK MUTLU OLDUM DUALARINIZA BİR KEZ DAHA..

*?
şimdi merakları gidereyim :)
Tüm hazırlıkları kendim yaparım. mutfağıma kimseleri sokmam BİİNİR !!
yardımcım sadece ayıklamaları yaptı, arefe günü hamurları yoğurup buzluğa attık.
börekleride sarıp kaldırdık
salataları hazırladık poşetledik.
zeytinyağlıları beraber doldurduk.
turtaları pişirip, kremalarını hazırlayıp dolaba kaldırdık
yemeklerimide sabah erkenden pişirip hazır beklettim
:))))
işte böyleee.... gerçektende 1 tam günde bitti hazırlıklarım..
GÜZEL BİR BAYRAMDI... UNUTMAYACAĞIM.
SİZLERİ İSE HİÇ !!!!!

SEVGİLER DOSTLAR..

müjde 28 Eylül 2009 15:46  

Nunucuğum öncelikle çok geçmiş olsun.Sonucun iyi olmasına sevindim.Allah görmediğe döndürsün.
Bayram sofrasına gelince diyecek hiçbir şey bulamıyorum.Herşey mükemmel.Ellerine,yüreğine sağlık.Sevgiler...

DİDEM ÖZCAN 28 Eylül 2009 16:00  

Ne mutlu sonuçların temiz çıkması, uzun seneler sağlıkla, nice bayramlara Nunu'cuğum...

Sımsıcak sevgiler......

yeşim 28 Eylül 2009 16:18  

sevgili nunucum ellerine yüreğine sağlık sofran mükemmel tıpkı gülüşün gibi aydınlık ve iç açıcı....canım benim daha nice güzel bayramlar yaşayın tüm sevdiklerinle birlikte... izmirden meltem kokulu öpücükler...sevgiler....

NzlGl 28 Eylül 2009 17:18  

Bence en büyük bayram valide sultanın sonuçlarının temiz çıkması:)
Gözleriniz aydın olsun. Allah bir daha böyle sıkıntılar yaşatmasın inşallah
Nice nice bayramları anneciğinizle , eşiniz-çocuklarınız ve sevdiklerinizle beraber geçirmeniz dileğiyle......

Sofraya gelince;
Hiç şaşırmamak gerekir. Tam bir 'nunu' klasiği....Düzeniyle, ferahlığıyla ve şahane yemekleriyle....

Ellerinize sağlık nuray hanım:)

Sevgiler, hürmetler
nazlı

boncuk mutfakta 28 Eylül 2009 18:23  

Nunucum çok sevindim anneciğinin sonuçlarına Allahım herkese sağlık versin senin gibi bayramlar yaşatsın.
Yine marifetini göstermişsin.Ellerine sağlık Annenize hürmetler.Kocaman sevgiler.Çok öpüyorum.

pasta evim 28 Eylül 2009 18:27  

Ahhhh Nunucuğum yaaa.Sen hoş bi kadınsın yaa.Valide Sultan'a Çoook geçmiş olsun Allah eksikliklerini göstermesin.Güzel sofralar içinse Ellerin dert görmesin Güzel Kadın.

Flame 28 Eylül 2009 20:20  

Nunucum offfff ki ne offfff..
Nefislerrrr

Adsız 28 Eylül 2009 20:42  

of bunlar ne boyle.ya arkadasım bayılıyorum senın bu masalarına.

e.esma.albayrak 28 Eylül 2009 20:54  

maşallah diyorum bak bak bitmeyen güzel yemekleri bayramda yiyen nasipilileri çok şanslıymış doğrusu...
güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
sevgiler....

beyaz mendil 29 Eylül 2009 01:11  

Canım,senin adına çok sevindim,dilerim bütün günlerin bayram gibi geçer.Sevgilerimle

Adsız 29 Eylül 2009 02:44  

ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM,ÇOK LEZZETLİ VE HARİKA GÖRÜNÜYOR ÇOK TA ŞIKLAR HERAMANKİ GİBİ..DAHA NE DENİR BU GÜZELLİKLERE BİLMEM Kİ? ,ÇOK SEVİNDİM ANNECİĞİNEDE..SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM....SEVGİLERİMLE

HÜLYA 29 Eylül 2009 08:53  

canım valide sultana çok üzüldüm çok çoook geçmişler olsun.. bloggerdaki sorun endeniyle çok giremiyorum bloga şimdi okuyunca şaştım neler yaşamışsınız ama sonuçların gzüel çıkmasına çook sevindim allah başka rahatsızlık vermesin. En büyük mükafat sağlık bundan iyi bayram mı olur ...

her ikinizide öpüyor her gününüzün bayram tadında geçmesini diliyorum sevgiler

Pelin 29 Eylül 2009 08:58  

İnanamıyorum Nunucuğum,

Harikasın. Hepsi de enfes görünüyor. Ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız 29 Eylül 2009 09:56  

hayatın en güzel armağanı arkadaşım
günaydın..
uzun uzun sana yazılanları okudum, hiç tanımam bu kıymetli insanları,
ama senide yakinen tanımadan algılamalarına, sarmalarına, sahiplenmelerine hayran oldum. ne mutlu sana gurur duyarım senden.
sen yeryüzündeki en temiz en arı kalbe sahip bir meleksin.
her şey güzel olacak dersin ve olur. sonuçlara çok çoooooook sevindim. allah bir acı daha sana size yaşatmasın. baacığının senei devriyesinde olamadım dualarını yolladım. bugünde inşallah iyi raporları alır yola devam edersiniz.
allaha emanet olun.
sende mutlaka sıkı dinlen bu aralar.
çok özledim selamlar nunum.
SELMA.

BERİL BEBEK 29 Eylül 2009 15:39  

Nunucum ancak okuyabildim yazını. Çok geçiş olsun sonuçların temiz çıkmasına çok sevindim. Hakikaten çifte bayram olmuş. Mamaların yine hepsi birbirinden güzel.ellerien sağlık ve nice nice mutlu bayramlar. Sevgiler...

TAZE NANE 29 Eylül 2009 16:15  

Zamanı geri döndürsek ben böyle uçup size gelseydim keşke.
Sevgiler canım.

aysegul 29 Eylül 2009 19:49  

YAŞASINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ÇİFTE BAYRAM İŞTE
HEM DE SAĞLIKLA :)))

SEVGİLERRR:)

Kitchen Sweet Kitchen 29 Eylül 2009 20:08  

Mehmet Efendi,Hacı Bekir...Eski isimlerin ağırlığı varmış.Adamı görmeden ismine hayran oluyoruz.

Jack T 29 Eylül 2009 20:37  

Hi Nunu,

very elegant buffet. Incredibly, many goodies.
This was a celebration of the superlative.Großes compliment.
Greetings from Nuremberg Jacob

Mehtap 29 Eylül 2009 22:09  

Annenize çok çok geçmiş olsun Nunucuğum.Allah hiç kimseye dermansız dertler vermesin.dediğin gibi en güzel bayram yeri insanın kendi evi.Bu arada bayram sofralarınıza ve ikramlarınıza bayıldım.ellerinize sağlık.ve maşaallah diyorum.sevgiler.

élif(keyf-i mutfak) 29 Eylül 2009 22:36  

öyle güzel yazmışsın ki..yüreğine sağlık..ve o kadar doğru şeylere parmak basmışsın ki,çoğumuza ders verecek cinsten..çok geçmiş olsun ilk önce..ama bu haberi hakeden bir şekilde kutladığınız belli..eviniz gerçekten bayram yerine dönmüş..hep öyle olması dileğiyle:)

Zehra Gürgen 29 Eylül 2009 23:24  

Nunum çok geçmiş olsun canım.
Allah sağlık, sıhhat ve huzur versin. Kesinlikle haklısın evinde ailenle birlikte olmak en güzel bayram :)

bu arada bayramda keşke sizin evin zilini çalıp bayram şekeri isteseymişiz Derin'le..
Bunca çikolata,şeker,lokum,ve dahi mendiller..bir dahaki bayram zilini çalmazsammmm.. :)))

Tuba 30 Eylül 2009 09:07  

Hadi gozun aydin..Coook gecmis olsun. Gercekten cifte cifte bayram olmus. Sevgiler..

Adsız 30 Eylül 2009 09:38  

günaydın canım benim,
bunca karışıklığın içinde bana tarifi yollamışın, ne diyeyim nunum sana,
çok çok sağol canım benim.
teşekkür ederim..
valide sultana selam, kahve içeceğim onunla haftaya
karşılıklı =))
öpüyorum sizi şekerler.
asuman.

Bulbulunyeri 30 Eylül 2009 10:28  

Canım,
öncelikle geçmiş olsun. Çok şükür güzel sonuçlar almışsınız.
Bayramların en güzelini yaşadığınıza sevindim.
Bu bayramda sizde olmak varmış. Hangisini yiyeceğim büyük dert olurdu ama olsun. Ellerinize sağlık. Hepsi muhteşem olmuş. Görüntüler süper, içindeki sevgi öylesine dışına vurmuş ki, bir kat daha tatlanmışlar.
Sevgiyle kal.

Damak Tadı 30 Eylül 2009 12:48  

Canım anneciğin güzel haberleri hepimizi çok mutlu etti..İnşallah daha çok mutlu oluruz..Sende kendini ihmal etme ve çok iyi bak kendine lütfen..

Bayramda insanın kendi evi gibisi yok..Müjdeli haberin evinize girdiği nasılda belli oluyor..Allah hepinizin sağlığını versin ve lezzetli yemekleriniz masalarınızdan hiç eksilmesin canım..

Kocaman öpüyorum seni ve anneciğin o tatlı ellerine..Allah hiç korkutmasın sizleri..


Sevgilerle..

SOFRAM 30 Eylül 2009 15:49  

Nuray'cığım çok geçmiş olsun canım, anneciğinin iyi olmasına çok sevindim. İnşallah bundan böyle üzüntüler geride kalır.Sağlıkla güzel günler diliyorum canım.
Ayrıca bayram mamaları bir harika, döktürmüşsün, seyri bile yetiyor güzelim, ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Sevil Şahin 30 Eylül 2009 17:46  

BAYRAM SOFRAN HARİKA ABLACIM HEPSİ BİRBİRİNDEN NEFİS OLMUŞ ELLERİNE SAGLIK SEVGİLERİMLE

Özlem 30 Eylül 2009 21:32  

Nuray'cim, binlerce kere geçmişler olsun, gözünüz aydın, insan ancak yaşayınca anlıyor kıymetini, sağlıkla yaşamanın ne demek olduğunu, ne güzel tasvir etmişsin...yazını okudukça içimde hissettim duygularınızı, benzer şeyleri ben de annemle yaşadığımız için çoook anlamlı geldi cümleler, duygulanmamak elde değil...Canım anneciğine tekrar tekrar geçmiş olsun...Mutluluğunuz, ortaya çıkan bu enfes lezzetlerle ne güzel dışarı yansımış, her biri birbirinden lezzetli, ellerinize sağlık, sevgilerimle

yeşim 1 Ekim 2009 07:30  

çok çok güzel ellerinize sağlık bayıldım vallahi bu görüntüler karşısında.. bu ikramları tadanlar çok şanslı gerçekten.sevgiler ablacım

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Ekim 2009 07:59  

yürekten teşekkürler ediyorum , yorum ve temennilerinize..
çok çok da sevgiler gönderiyorum..

güzel günleriniz çok olsun.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP