TOBLERONE'LU KAHVE KEYFİ:

>> 11 Mart 2009 Çarşamba


Teşekkür çiçeğimi Nesrin'ciğimin oğlu Biricik engin'im veriyor :)
bahar hediyelerim

Tşaşırtan kek ARİFİ BURADA


Yıllar önceydi, büyük oğlum okula başlamış, onun okul hayatıyla da benim hayatıma kalıcı dostluklar misafir olmuştu.
Bugün arkaya baktığımda -18 yıl olmuş veli arkadaşlarımızla tanışmamız.Kocaaaaman bir gruptuk.Sonra şehirlere dağıldık, ama kopmadık !
Ben yine aktifliğimi sergileyip :p:p sınıf annesi olmuştum :)
Yıl sonu gösterilerine aylarca hazırlanıp ,bir başıma skeçler yazıp,roundlar hazırlayıp ,çocuklara niceee sanat görevleri vererek,onları çalıştırarak,provalarını bizzat aylarca yaparak harika bir sahne ortaya koymuştuk o yıllarda..(okuma bayramı)Çocukları yarışmalara çıkarıp, hatta TV 'ye defalarca çıkmıştık pek çok programla.
hala tüm öğretmenlerin ve müdürümüzün konuştuğu bu özel yılı, bende onlarca resime bakarak gülümseyerek hatırlarım.
İşte o yıl özellikle kardeş kadar yakın olduğumuz hala ve hala kopmadığımız değerli veli arkadaşlarımdan BİRİ İLE güzel bir gün geçirdik. Çalıştığı için 90 dakikalık bir kahve molasıydı bizimki.Konu yine anılar anılar anılardı. Resimlerle çok ama çoook eğlendikTelefonda gelmeden dediki '' beni geldiğimde şaşıtmanı istiyorum '' !!!!! ???
:))))))))
bir an durdum ,tereddütsüz ''hayyy hayyy...memnuniyetle'' dedim.Yani bana yapacağın çeşit beni şaşırtsın demek istedi :))).Nesrin tek çeşit istedi zamanı az ve beni yormamak için. Bende yurt dışından gelen kocaman bir toblerone stoğumu düşünmekteydim nicedir. Çok sevdiğim hatta tek tutkunu olduğum çeşittir bu harika doyumsuz DEV İSVİÇRE PİRAMİTLERİM :) Hemen aklıma onlarla kek yapmak geldi. Kutu kutu yılbaşında gelen Cappuccino çeşitlerine bir göz attım. En sevdiğim karamellidir. Ondanda içine atıp biraz zencefil ve hayranı olduğum karanfillerle bir çeşit yapacaktım. Acıkda badem kakao derken inanırmısınız müthiş bişey çıktı meydana.
aRKADAŞIM MI : ???????
çok şaşırdı gerçekten :))))))))))
Şu an yazarken sonsuz bir keyif içindeyim,durmadan gülüyorum :))))))) Anılar bana çok iyi geldi. Güzel arkadaşıma teşekkür ediyorum. Gözleri gibi yemyeşil tabaklarım için, arkadaşlığı için, Biricik oğlu na da çok teşekkür ediyorum ,oğlumla yıllardır kardeş kadar yakın oldukları için. Varlıkları için..
VE SİZLEREDE ÇOKKK TEŞEKKÜR EDİYORUM ZİYARETLERİNİZ VE YORUMLARINIZ İÇİN.... HERKESE SEVGİLER.......... GÜZELLİKLER... KALICI DOSTLUKLAR DİLERİM.

30 yorum:

Adsız 11 Mart 2009 10:01  

Çok duygulandım şimdi.
şu resimler, şu değişmez görüntün, kimsenin inanamadığı yaratıcılığın esrlerin, el emeklerin, zekan,sabrın sonsuz sevgin ve ışığınla hayatımızın en güzel yıllrı idi.sayende çocuklarımızın 20 yıllık keyif sayfasısın.hep anlatırlar hep.Canım nuraycığım canım benim, seninle olmak neşe-anı- zerafet,güzellik,keyif ve mutlaka UNUTULMAZ BİŞEYLER demektir. çok duyguluyum şu an. sevgili asumanda duygulandı geçen gün bahsedince. ne günlerdi arkadaşım..hep organizasyonu sen yapardın. anne ve çocuklarıyla. hakkını helal et. çok emeğin var üzerimizde. seni çok seviyorum biricik cancanım.
daima mutlu olmanı dilerim.
daima hayatımda olmanı da..
TEŞŞEKKÜR EDERİM NURAYCIĞIM

NESRİN.

Unknown 11 Mart 2009 10:19  

Canımmmm ne mutlu sana ve dostları
na dostluğunuz sarsılmadan uzun zamandır devam edior.Daim olsun böy
le dostluklar kalmadı artık günümüz
de herşey genelde menfaat üstüne.Be
nim için dostluk çok önemli zaten herkese dost denmiyor.İyi günde kötü günde her şartta yanında olan dosttur.Resimlerde harika kocaman sevgiler canımmmm

Adsız 11 Mart 2009 10:30  

aldım haberi aldımmmmm...
koştum antalyadan aranıza :-))
nesrine katılıyorum unutulmaz günlerdi nunucum. hep renkli hep çalışkan hep dikkat çeken bir veliydin. asla yaratıcılığını unutamadık. bunca yılı bize sevgiyle saygıyla taşıttığın için çok teşekkür ederim. Borada çok selam söyledi. amerikada hala biliyorsun. Karadutu hasretle öpüyoruzzzz. -)
yaza görüşmek üzere canım. özlem ve sevgiyle sarıldık sizlere..
2.numaralı kara dutu hiç unutamayız o yıllarda tabii.
o ayrıca bir anı kitabı olur bizler için :-))))İYİKİ VARSIN TATLIM BENİM.
sevgiler ASUMAN.

Saliha 11 Mart 2009 10:55  

ne guzel anılar,ne guzel eskı ve devam eden dostluklar...

sevgıler nunum

Betül KAVAL 11 Mart 2009 11:39  

sevdiğin bir dostun arkadaşınla içilen kahvenin tadına doyum olmaz bilirim. Çok güzel dakikalar geçirmişsiniz..

kekte nefis görünüyor. bende severim bu piramitleri :)

sevgiler

NzlGl 11 Mart 2009 11:58  

Eskimeyen dostluklarınızın daim olması dileğiyle......

sevgiler

Bulbulunyeri 11 Mart 2009 12:03  

Canım,
geçirdiğin günü ne güzelde anlatmışsın. Yılların yıpratamadığı tek şey dostluklar. Hatta onlara daha da anlam kazandırıyor.
Dostluklarının hiç eksilmemesi sürakli artması dileğiyle,
Ellerine sağlık. Muhteşem bir tat çıkmış ortaya.
Sevgiyle kal.

Zehra Gürgen 11 Mart 2009 12:11  

Nunu'cum bu tarifi çok beğendim yapılacaklar listeme aldım, en kısa sürede bende yapacağım.

Ellerine sağlık canım
sevgiler

egeli 11 Mart 2009 12:14  

Anılar anılar...
Simdi gözümde canlandılar
Anılar anılar...
Beni bu aksam aglattılar.....

NUNUMMMMM NE ÇOK DİNLERDİM ÇOŞKUN SABAHIN BU ŞARKISINI,YAZINIDA OKURKEN BU GELDİ AKLIMA....
NE ÇABUK GEÇİYOR YILLAR ..KOÇAMAN ADAM OLDULAR......:(((

AMA VALLAHİ KEKİNE BİTTİİİİİİMMMMMM....ELİNE SAĞLIK,SENDENDE BU BEKLENİR ZATEN....

hepsusluydum 11 Mart 2009 12:23  

Heyyy Nunucum biz seninle yakında akraba çıkarız, galiba bizim oğlanlar aynı okulda okumuşlar..Fehmi Ekşioğlu İlköğretim okulu değil mi orası? Kıyafetlerden tanıdım:)))

Damak Tadı 11 Mart 2009 13:06  

Dostluklarınızın daim olması dileğiyle Nunu'cuğum..

Anılar şarkısının bendeki anısı çok başka..))

Kek'e söyleyecek bir şey bulamadım inan..Harikasın tatlım..


Kocaman sevgilerle..

Unknown 11 Mart 2009 13:22  

nuraycım keyifle okudum yazını ve tabiki şaşırtan kekinede bayıldım sevgiler canım

neslihan erzincan özgür 11 Mart 2009 13:59  

Nunucuğum anılar ve dotluk şahane...kekine ise bayıldım,tek kelimeyle harika omluş canım.sevgilerimle...

akasyakokusu 11 Mart 2009 14:41  

Canım Nunu'cum..Ne güzelmiş geçmiş günler.
Eskimeyen dostluklarda ayrı bir güzeldir yüreği güzel dostlarda dimi canım..
Sevgin daim mutluluğun sonsuz olsun..
Belki birgün bizde karşılıklı kahve içermiyiz ne dersin..

Adsız 11 Mart 2009 16:31  

Ne güzel anlatmışsınız.Dostluklarınız daim olsun.sevgi dolu,mutluluk dolu geçsin.

durutarifler 11 Mart 2009 16:49  

Allah muhebbetinizi , dostluğunuzu bozmasın. Nice nice yıllara inşallah.
Kek de harika karika. Tam da bana göre. ben de bayılırım Toblerone'a . Hiç keke katmayı düşünmemeiştim. Benim ki cumburlop mideye valla.

pelince 11 Mart 2009 18:16  

Aynı telaşı bizde şuan için yaşıyoruz,umarım uzun sürer bizimde okuldaki arkadaşlıklarımız...
Dostların hiç eksik olmasın,kek değişik ama çok leziz gözüküyor..

Ellerine sağlık..

Sevgiler...

Adsız 11 Mart 2009 18:26  

:)yıllar sana dokunmuyor ki hiççç.
resimlere bayıldım.
hele doktora bittim buradan :))
hey gidi günler günler hey....benim oğlana da bak. enginle sunucu yapmıştın onları, çok unutulmaz bir gündü. kasedi hala duruyor nuraycığım..resimlerimizde. iyiki buraya koydun.nesrine asuya sibele hacere çok selamlar bendende. yaza inşallah yine buluşuruz.
çok öptüm canım. kekinde çok feci fena bakıyor bana :)
eline sağlık canım. hepinizi öpüyorum.karadutları 2 kere.
GÜLDEN.Y

Bir Dilim Düş 11 Mart 2009 18:35  

Canım benim hiç eskimeyen ve unutulmayacak dostluklar etrafımızı sarıp sarmalasın!!! :))))

Sevgiler,
Evren

made in funda 11 Mart 2009 19:24  

harika dostluklar kurmuşsun.yazını zevkle okudum resimlere zevkle baktım.herşey harika.kekte öyle.ellerine sağlık canım.

meleginmarifetleri 11 Mart 2009 20:02  

Nunucum ne güzelde anlatmışsın darısı bizlerin başına..
Kekde nefis olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler öptüm by..

Adsız 11 Mart 2009 20:07  

çok kıymetli biricik sınıf annem ve nuray teyzeciğim =)
her şeyden önce ilk kez konuk olduğum sayfanıza bloğunuza müthiş yutkunmalarla baktım =) o yıllarda da bizi kocamaaan sınıf olarak ağırlar hiç bıkmadan güler yüzle uğurlardınız. size gelmek biz çocuklar için en heyecanlı günlerdi. hepimizi anlar,hepimize tek tek hitap ederdeniz.
ben okuma bayramının sunucu olmuştum canı m kardeşim borayla. türkçeniz çok güzel ezberiniz harika deyip smokinler giydirmiştiniz bize.
en çok sizin ballı kara duta hayran olmuştuk. hem doktor hemde mazhar fuat özkan olmuşlardı. ( torpil geçtin biliyorum kara dutuna =)
sonrada TV den davet edildiniz. dereceler aldılar.
hep dışa dönük yapınızla bizi büyülerdiniz. hatta parfünüzü hiç unutmadım. annem takılıyor aynı kokuyu kullanır diye : sahi aynımı hala =)
geçen ay sınıfın bir kısmı facebook satesinde bir araya geldi. evlenen kızlar, nişanlılar mühendisler, eczacılar neler neler..acaip olduk hepimiz. sizide çok konuştuk. hele kızlardan dinleseniz kendinizi inanamazdınız.
annem kıskanmasa :) bişey yazıcam ama boşver sonra mailde yazarım =)
iyiki yolumuzdan geçtiniz,iyiki biz yolunuzdan geçtik iyiki hala 2 sokak arkanızdayız.
birde isizn hiç değişmediğinizi görmek beni mutlu ediyor. geçmiş yıllara daha yakın hissediyorum kendimi. hep böyle kalın. hep güzel hep ÖZEL.
GEÇMİŞ ADINA VE GELECEK ADINA BİNLERCE KERE TEŞEKKÜRLER.en kısa zamanda ziyaretinize geleceğim.
SAYGILAR.
ENGİN.T

TuruncuTatlar 11 Mart 2009 21:01  

nunucum ne güzel anlatmışsın nostalji yapmışsın çok hoşuma gitti.allahım nive bol anılı yıllar nasip eytsin secgilerimlee..

zarpandit 11 Mart 2009 21:43  

nunum sen bayagı uzunmussun veee şimdiki gibi cokta guzelmişsin :)

tum sevdiklerimi bir kekte toplamıssın resmen harika!!

Adsız 11 Mart 2009 21:51  

mis gibi lezzetlerin şahane bir kolajı bu kek nunuşum.
tableronu kim sevmezki merak ettim kekin tadını doğrusu. eline sağlık
sevgiler iyi geceler.
ELÇİN .

atesböcegi 11 Mart 2009 22:07  

ne hos, yazdiklarini okudukca keyif aliyorum. asiri pozitif enerjin taaaaa buraya yanima geliyor. Güzel yüregine saglik. Dostlugunuz umarim daim olur. Kek bir harika olmus. Bayilirim bende tobleroneye, disime her seferinde bali yapissada. sevgilerimi gönderiyorum canim.

HÜLYA 12 Mart 2009 08:21  

ne mutlu sana böyle dostların var.. ne mutlu bize böyle marka olmuş bir dostumuz var..

senin her yeni nunu marka maman müthiş güzel oluyor.Bir insan bu kadar mı yaratıcı olur maşallah valla...

canımcım dostluğunuz daim olsun hep böyle gül emi... çook öptüm

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Mart 2009 08:48  

Canım NESRİNCİĞİM,
ENGİNCİĞİM
ASUMANCIĞIM
VE GÜLDENCİĞİM.

Çok keyifli sözlerinizke bir hayli duygulu bir gün geçirdim.İster istemez dahada derinlere gidip ne buralara sığacak, ne konuşarak doyulacak nice seneleri düşündüm.
Bizim anılar pek kimselerin yaşadıklarına benzemiyor, yada ben herkesin anlattığından keyif alamıyorum !!
O kadar doğal ve canlı şeylerki o yıllar tadı ömür boyu yetecek bizlere biliyorum.
Sizlerde iyiki benim yolumdan geçtiniz, iyiki o yıllarda unutulmaz dostluk zincirleri kurduk.18 yılı daima saygı sevgi çerçevesi içinde geçirdik.
Bugün enginciğim bir mühendis,
Boracığım otelcilik mezunu ve Amerikada çalışıyor,Mehmetimiz bankacı, Kızlarımız tesadüf eczacı
benim karadut en kıdemlileri askerliğide yaptı şükür :) şirketin İthalat ihracat müdürü.
eeee daha ne olsun.. HAMDOLSUN ŞÜKÜR OLSUN. SAĞLIK OLSUN. HUZUR OLSUN.
BAHT AÇIKLIĞI BOL ŞANSLARI OLSUN..
DİLERİM HEPİMİZİN YOLLARI AYDINLIK VE AÇIK OLUR.
HERBİRİNİZİ SEVGİYLE VE ÖZLEMLE ÖPÜYORUM BENDE.
UZAKLARDAKİ ARKADAŞLARIMA SONSUZ SEVGİLER, BİLİYORUM YAZAMSALARDA TELEFONLA BANA GÜZELLİKLER KATIYORLAR.
HEPİNİZ VAROLUN.
TEŞEKKÜR EDERİM.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Mart 2009 10:13  

ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM ARKADAŞLAR..
SEVGİLER.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 12 Mart 2009 13:18  

Eski dostluklar, eskisi gibi devam eden duygular ve de bu muhteşem lezzette olduğuna emin olduğum kek...

Harikasın Nunu! Daha ne diyebilirim ki...

SEvgiyle kal,

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP