KEÇİ PEYNİRLİ MAYDANOZLU BAHARATLI TOP KEK

>> 7 Mart 2009 Cumartesi

Porselen Demlik Çay Etkinliğî # 37 Ev Sahibimiz
SEVGİLİ SEVİNCCEDEN SEVİNÇLİ TARİFLERE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.


KEÇİ PEYNİRLİ BAHARATLI TOP KEK

1 sb süt (lıght)
1 yumurta
2 sb un (doğal)
1/2 çb zeytinyağ
1/2 çk tuz
dereotu ,maydanoz, iri parçalanmış peynir (sert), kekik, kırmızı biber,nane,
muffın kağıtları.
veya istediğiniz bir yekpare kalıp
170* ısınmış fırında yaklaşık 30- 40 dakika pişer.

Kahvaltılarda çok sık kullandığım bir tariftir. Özellikle çocuklu davetlerimde tercih ediyorum. Hepinize afiyet olsun arkadaşlar.
SEVGİLER.

23 yorum:

Bir Dilim Düş 7 Mart 2009 10:14  

Nefiss nefisss acaba yarın kahvaltıda eşime ve arkadaşlara yapsam mı evet evet yarın kahvaltıda keçi peynirli maydonozlu top kekimiz var!!!

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Mart 2009 10:15  

:)))))
:)))))))
Şimdiden bu güzel aileye ve arkadaşlarına afiyetler olsun canımcım :)

neseersoy 7 Mart 2009 10:19  

Harika bir görüntü , ellerine sağlık , bu arada diğer yapılanlarda muhteşemmm :-))
sevgilerimle

Bulbulunyeri 7 Mart 2009 10:20  

Canım,
ellerine sağlık. Ailece kahvaltıyı çok severiz. Bunu da denemek isterim.
Sevgiyle kal.

Unknown 7 Mart 2009 10:27  

Canımmmm harikasın yine muhteşem bir lezzet ve zerafet ellerine sağlık kocaman sevgiler....

Adsız 7 Mart 2009 10:32  

nuraycığım çok sevdim bu tarifi.hemen hemen yapıcam ne kadar basit.
teşekkürler nur arkadaşım
BANU.

Unknown 7 Mart 2009 10:43  

TUZLU KEKLERİ ÇOKS EVİYORUM MUTLAKA DENİYECEĞİM BİR TARİF ELLERİNE SAĞLIK....

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) 7 Mart 2009 11:23  

Aromalı peynirlere baylırım, inşallah şu an elimde olan tek peynir ezine ile deneyeceğim, eline sağlık!

pelince 7 Mart 2009 11:50  

Nefis bir tarif,kahvaltıda harika olur,ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Adsız 7 Mart 2009 11:51  

o peynirlerin duruşuna bayıldım.sırf bunun için giriyorum mutfağa,umarım iyi olurlar.çok güzel bir tariti canım sağolasın.
herkese iyi tatiller.
FERDA

Adsız 7 Mart 2009 13:05  

Ellerine sağlık.Bayıldım ben bu top keklere.Vallahi karnımda acıktı yani:))
sevgiler iyi hafta sonları...

Adsız 7 Mart 2009 13:06  

Ellerine sağlık arkadaşım merak ettim mutlaka denemek istiyorum şimdiye kadar hiç tuzlu kek yapmadım aman kimse duymasın :)
bu güzel tarifi bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ediyorum.

boncuk mutfakta 7 Mart 2009 13:10  

Tarifi bekliyordum zaten çok teşekkür ederim .En kısa zamanda deneyeceğim.Elinize sağlık izmir tulumuyla nasıl olur acaba

Adsız 7 Mart 2009 13:22  

nefis fikir kahvaltı ve çocuklar için.hatta işe al git.
süper valla harikasın nunum.
denemk istiyorum bende özendim iyimi :=)
çok öpüyorum seni canım.
görüşürüz
ESİN.

TAZE NANE 7 Mart 2009 13:23  

Ne kadar güzel bir görüntü.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
İyi hafta sonları.

eldivenlerim 7 Mart 2009 13:50  

afiyetler olsun harika gözüküyor, kahvaltılar için altarnativ olabilir, ellerine sağlık arkadaşım.....

Şehnaz 7 Mart 2009 14:03  

slm,tarifiniz çok güzel ellerinize sağlık.sizi blog listeme ekledim bile.kekcafe

Adsız 7 Mart 2009 14:06  

merhaba canım, hepimizden selamlar iletiyorum önce.
çok güzel olan bloğunun her tarifi gibi bunuda hayranlıkla not aldım.
nefissin ellerine sağlık güzelim.
sevgiyle öpüyoruz seni.annene selamlar hürmetler.
A.SEMA.

Adsız 7 Mart 2009 19:07  

Cok guzel gorunuyor Ellerinize saglik. Peynirli kek daha once hic tatmadim. Iki contrast tat ayni yerde nasildir acaba:) Guzel olduguna eminim. Fikir cok ilginc. Deniyecegim bir ara
Gurbet kusu

dogada.blogspot.ru 7 Mart 2009 23:24  

Canım benim her zaman ince nazik ve güzelsin güzel dileklerin ve yorumların için çok teşekkürler mubarek kandilini ve kadınlar gününü kutlarım sevgilerimle çok öpüyorum canım

Adsız 8 Mart 2009 15:11  

BU HARİKA NUNU.
HEMEN NOT ALICAM ÇOK ÇOK ÖPTÜM ÇİÇEĞİM SENİ.
asu.

Yemek Aşığı Kybele 12 Mart 2009 19:22  

Of,offfff!Bayılırım keçipeynirine ve ne diyebilirim ki bu güzelleğe? Ellerinizin dert görmesin.

Adsız 28 Mart 2009 13:23  

Çok güzel ve leziz bir tarif,ellerine sağlık arkadaşım,mutlu haftasonları dilerim...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP