ÇİKOLATA GANAJLI,VİŞNELİ VE LİKÖRLÜ TURTA - TARTÖLETLER.( NUnU MARKA :)

>> 7 Mart 2009 Cumartesi


TARİFİ BURADA

Tartöletler tarife göre pişirilir kalıplardan çıkartılır.Soğuyunca içlerine çikolatalı ganajdan konup ,üzerine vişne taneleri eklenir

Çikolatalı ganaj

1 /2 pk krema ( 200 ml ) - 200 gr sütlü çikolata (kalmadığı için, kahve dünyası kuvertür bitter kullandım, ama sütlü ile çok çok daha lezzetli oluyor ! )

2 yk vişne likörü (arzuya bağlı) ve vişne taneleri (likörün içinde en az 1-2 saat bekleyecekler)

krema kaynama noktasına gelince, kaynamadan altı kapatılır. içine çikolatalar parçalar halinde eklenir ,eritilir ve likör ilave edilip karıştırılır.

34 yorum:

Betül KAVAL 7 Mart 2009 14:24  

nefis görünüyorlar ellerine sağlık nunucum.

sevgiler

Adsız 7 Mart 2009 14:27  

oofffffff
off.
NE DİYOSUNN SENNNN..
Selma ===)))))

neslihan erzincan özgür 7 Mart 2009 14:53  

ellerine sağlık Nunucuğum.muhteşemler.güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgilerimle...

beyaz mendil 7 Mart 2009 15:22  

Nunu'cuğum,benim bloğumdan beğendiğin ne varsa sormadan alabilirsin hayatım.Ben senin pastalarını alıyorum ama bir türlü ısıramadım:)))

Unknown 7 Mart 2009 15:41  

Canımmmm harikasın yine harika bir
lezzet ve zerafet iyi ki varsın canım ellerine sağlık sımsıcak sevgiler...

Unknown 7 Mart 2009 16:08  

Off bunlar nefiss görünüyorlar.
çikolata ve vişne daha ne olsun
ellerine sağlık
sevgiler

Aybike Ceylan 7 Mart 2009 17:08  

Cok guzel gorunuyor benim tatli Nunum, ellerine saglik.

Guzel bir hafta sonu diliyorum...

şeker pasta 7 Mart 2009 17:23  

Nunucum vişne likörlü ganaj harika iki lezzetin birleşimi... Ellerine sağlık...

Adsız 7 Mart 2009 17:34  

Canımcım sen neler yaratmaya başladın böyle..
durduramıyorum hem seni , hem kendimi =)))
dehşet görünüyorlar vallahi.çikolata deryası adeta !!
eline sağlık canım bneim.

SEMRA.

Tuba 7 Mart 2009 18:46  

Nunucum, supersin canim. Tartoletler buradan harika gozukuyorlar. sevgilerimle,

OYOSH 7 Mart 2009 19:18  

çikolata, vişne diyorum..Başka da bişeycik demiyorumm..Canım nunu harikasın..Eline sağlık..sevgilerimle..

egeli 7 Mart 2009 19:23  

OFFFF... YEMEDE YANINDA YAT NUNUMMM YAAA..

Mehtap Pasin Gualano 7 Mart 2009 19:35  

NuNu'cugum, sizin oralarda bir gun kac saat? :-))
gwercekten ne vakit yapiyorsun bunca seyi..? Tok tok tahtaya vurdum, duydun degil mi?
bu arada peynirli ve ispanakli keklerin yarin sabah kahvaltimizda denenecek.. Tam benlikler..
eline saglik.. Misafirlerine de saglik..

Adsız 7 Mart 2009 19:37  

canımcım neler icat ediyorsun hakikatende yahu..
çok doyulmazdır o turtan şimdi. bayıldım burdan baka bakaaaaa :)
çok çok çok güzel olmuş nunucum.
yine çok harikasın.
özlemle öpüyorum seni.
GÜLBİN.B

Unknown 7 Mart 2009 19:48  

Nunu'cum
bayıldım bunlara Gül ve Işıl abla2yı çok kıskandım.ben de istiyorum.ellerine sağlık
Sevgiler

meleginmarifetleri 7 Mart 2009 21:21  

Off harika gürünmekteler nunucum ellerine sağlık alameti farikası nunu ha:)
sevgiler by.

Zehra Gürgen 8 Mart 2009 00:08  

Nunucum işte benim beklediğim tarif !!
Ellerine sağlık canımm :)))

sevgiler

Adsız 8 Mart 2009 00:25  

Çikolata ve vişnenin eşsiz uyumu ve Nunu marka enfes tartöletler...

fatosun mutfagından... 8 Mart 2009 00:47  

Gül bahçesine girenler gül olmasa da gül kokarlar, kainatın en güzel gülünün kokusu üzerinizde olsun bu gece. Kandiliniz mübarek olsun.

arzumcum.blogspot.com 8 Mart 2009 01:09  

♥ Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..

tartöletler nefis görünüyor.emeğine sağlık canım.

tadınadoyamadım-dilek 8 Mart 2009 01:16  

Ellerine sağlık nunu :)
Allâh’ım
acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden,
Korkaklıktan, kabir azâbından, cehennem ateşinden sana sığınırız.
Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!
kandilin müb. olsun

Marifetane hobi 8 Mart 2009 01:39  

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

a_y_s_e 8 Mart 2009 05:49  

1 paket krema ne kadar agirlik ya da hacimde? ben burada olan paketlerden alacagim da, ona gore olceyim. cok tesekkurler simdiden. bu arada asagidaki topkeklerden yaptim demin, cok lezzetli oldular, gidip gelip yememek icin zor tutuyorum kendimi. :)

Unknown 8 Mart 2009 09:38  

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

lezzetlilerim 8 Mart 2009 11:44  

Enfes görünüyorlar ellerinize sağlık sevgilerimle

Zerrin Pasta Evi 8 Mart 2009 12:35  

Kadınlar günün kutlu,kandilin mübarek olsun.

Ellerine sağlık...

Unknown 8 Mart 2009 13:07  

ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR...
DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜ VE KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..
GÜZEL BİR HAFTA GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

Unknown 8 Mart 2009 13:55  

Kandilin mübarek olsun canım
sevgiler

boncuk mutfakta 8 Mart 2009 14:45  

Bu süper birşey ,kimbilir nasıl lezzetlidir çikolata ve vişne ikilisi birinin tatlılığı diğerinin ekşiliği elinize sağlık.

Adsız 8 Mart 2009 15:10  

Canımcım nelerde yapmış böyle,
hele aşağılardakilerde aklım kaldı adeta.
ellerin dert görmesin ömrünce canım nunuşum benim. bitanesindir sen
güzel bir tatil günü diliyorum.
ASU.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com 8 Mart 2009 15:55  

Arttıysa bana gönderebilirsiniz :)

Adsız 12 Mart 2009 11:54  

Ganaja bayılıyorum eminim yakışmıştır:)

Sevgiyle.

Adsız 14 Mart 2009 11:45  

merhaba mamalr guzel elınıze sağlık

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP