FONDUE (Fondü) KEK - NuNu MARKA !!!!

>> 22 Mart 2009 Pazar






FONDUE (FONDÜ )KEK (NuNu MARKA ) !!!!!

3 yumurta
1. sb şeker
1/2 sb sıvı yağ
1 yk oda sıcaklığında tereyağ
1 sb süt
4 damla vanilya aroması ( varsa )
veya 1 pk vanilya
1 çk limon rendesi
1 çk portakal rendesi
3 yk dolusu kakao
3 yk çikolata rendesi ( kahve dünyası kuvertür)
2.5 sb kadar elenmiş un
1 pk kabartma tozu ve bir fiske tuz.

FONDUE (FONDÜ) SOS:

140 GR kuvertür çikolata
Çok az limon kabuğu ve portakal kabuğu rendesi
3-4 yk krema ile çikolata eritilip, ılık keke dökülür.
Soğuyunca ortasına Çilek, muz döğranıp her katta arasına erimiş çikolata dökülür.
*( sos miktarını extra artırdım ben,ikramda servis yaptım meyvelerin üzerine !!!!! )
nefisss oldu !!


KEKİ :

- yumurta - şeker çırpılıp, süt ve yağ eklenir.
- vanilya- port. limon kabuğu- kakao- çikolata rendesi ,un eklenip iyice
karıştırılıp,kabartma tozu eklenip ,yağlanmış kalıba dökülür.
170* ısınmış fırında pişirilir.


MÜTHİŞ BİR LEZZET ARKADAŞLAR. TEK KELİME İLE MÜTHİŞ !!!!!!
HEPİNİZE İYİ HAFTALAR, AFİYETLER OLSUN, ÇOK KISA SÜREDE SAYFALARINIZA MİSAFİR OLACAĞIM.
HİÇ BİR PROBLEM YOK ! BAZI HAZIRLIKLARIN TELAŞI VARDI, HER ŞEY YOLUNDA, TEŞEKKÜR EDİYORUM ALAKALARINIZA.
ÇOK SEVGİLER.

24 yorum:

Unknown 22 Mart 2009 21:35  

HIIIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK...

Moonish (moonsun) 22 Mart 2009 21:36  

Nunum nefis gorunuyor ellerine saglik :))
Hergun ayri bir lezzet :)) Kocaman opuyorum seni Nunucum :))

Bir Dilim Düş 22 Mart 2009 21:38  

Bayılıyorum Nunu marka tariflere :)))

Sevgiler,
Evren

Adsız 22 Mart 2009 21:49  

BÜYÜKSÜNNNNN BE ARKADAŞIM..
MÜTHİŞŞ BİŞEY GERÇEKTEN DE.
selma :)

MUTFAKISTAN 22 Mart 2009 21:58  

Nunu marka kek cok guzellll
canim hele cikolata sos bayiliyorum
afiyet olsun
sevgiler

pelince 22 Mart 2009 22:05  

Nefis bir sos ve şahane bir kek olmuş,ellerine sağlık...

Güzel bir hafta olsun inşallah...

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında 22 Mart 2009 22:12  

Tüm bloglara kek ve börek tariflrinin resimlenmemesi için meclise önerge göndericem. Özellikle nunu markalarını.
Dayanamıyorum ne yapayım.
Ellerine sağlık,
Sevgiler...

beyaz mendil 22 Mart 2009 22:15  

Nunu kalan pastayı bana gönder:)Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

Adsız 22 Mart 2009 22:28  

Yani bu saatte de bu yapılırmı be şekerciğim. ağzım damağıma yapıştı billah !
muzlar ve çilekler hemde çikolatayla.tam senlik :=))
hayran oldum süper.
GÜLBİN. B

Adsız 22 Mart 2009 22:30  

Tüm Nunu markalar gibi nefis görünüyor.Ellerine sağlık.Birkaç gündür yeni post olamyınca merak etmiştim.Herşeyin yolunda olduğuna sevindim.Sevgiler...

HUYSUZBALIK 22 Mart 2009 22:33  

Nunucum bu en az benim yeni aşkım Chocnette kadar lezzetli görünüyor. Hem de evde hazırlamak daha keyifli olur :) Ellerine sağlık. Sevgiler...

Mehtap Pasin Gualano 22 Mart 2009 22:54  

Ortasindaki boslukta beyaz cikolata mi var?

Goruntu harika.. sam fistikli filan.. eline saglik...

Eya 22 Mart 2009 23:59  

Nunucuğum...nefis bir görüntü gerçekten,tadını hayal edemiyorum, sevgilerimle...

zehra

sihirlirloklava 23 Mart 2009 00:55  

öyle bir anlamışsın ki....yani gecenin bir yarısı yerimden kaldırp mutfağa göndereceksin...keke sıradışı bir bakış...güzel bir sunum...ellerine sağlık

Betül KAVAL 23 Mart 2009 01:04  

ellerine sağlık nunucum nefis her zamanki gibi..

sevgiler

egeli 23 Mart 2009 01:11  

SEN EN İYİSİ ''NUNU'' MARKANIN PATENTİNİ ALMAYA BAŞLA NUNUCUM ,NEFİS LEZZETLER ÇIKARIYORSUN BACIM,ELLERİNE SAĞLIK...

hanimeli21 23 Mart 2009 01:37  

Cikolata manyagi olan bana bu yapilirmi ?
Zaten ev halki su sira sismanladik bir daha bir sey yapma diyorlar nasil dayanirim bilmiyorum.
Ellerine saglik.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) 23 Mart 2009 04:01  

kekin dilimlenmiş içi enfes görünüyor. Bir an gaza geldim kalkıp yapayım diye ama dışarı çıkmam lazım. Not ediyorum, ilk yapacağım kek bu olacak!

lezzet sefasi 23 Mart 2009 05:06  

Tamda cay iciyordum ne guzel olurdu bir dilim olsaydi.Neyse yiyenlere afiyet olsun artik.Elinize saglik harika olmus:)

Adsız 23 Mart 2009 06:58  

Günaydın canım benim.
sabah sabah ayılmaya çalışıyordum ,çayı ocağa koydum giyindim, oturdum PC başına, sayfanı açtım ve o anda ÇARPILDIM !
aaa... AYILDIM AYOL !!!
:)))))))))) Nesrin :)))))))))))

İlker Ergin 23 Mart 2009 07:23  

Hayatım kek gel beni ye diyor.Ellerine sağlık.Nasılda güzel bir manzara olmuş.Çok çok öpüyorum canım.Sevgiler...

3prenses 23 Mart 2009 08:17  

müthiş bişey bu ya.vuruldum resmen.ellerin dert görmesin.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 23 Mart 2009 08:26  

Merhaba Nunucuuummm,


Ya bu kek nefis görünüyorr, ellerine sağlık...Olsa da yesem şimdi kahvaltı arkasına...

Sevgiyle kal,

Adsız 23 Mart 2009 09:03  

Günaydın nunucum, haftan günün güzel olsun,
süper bir düşünce olmuş fondülü kek,çok yaratıcısın hakikaten.imrenmemek elde değil.
çok öpüyorum seni ve anneni. salamlar sevgiler canım.
FERDA.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP