BEBEK / BAYLAN PASTANELERİ -2

>> 11 Mayıs 2013 Cumartesi


İster üzüntülü ol, ister mutlu Ol . Yeter ki Boğaziçinde ol da neresinde olursan Ol !
Ömre ömür  yepyeni bir mekan daha .....  Baylan 2 Bebek !!



Şubat ayının bahar tadı verdiği bir gün, ameliyat olan kuzenime geçmiş olsun ziyareti yapmıştım...
Kısa süren hasta ziyaretimin geri alan zamanı nı , Tarabya'dan Bebek'e geçip Boğaziçi ve güneşin sıcaklığı altında geçirmek  sanırım zamanı en iyi kullanmanın yoluydu !



Baylan'ın tadlarından bahsederken Dondurma, karamel, badem, vanilya, fıstık ve krem şanti ile yapılan ve üstüne bal ve karamel sosu dökülerek bir kedi dili bisküviyle servis edilen Baylan'ın ünlü tatlısı "Kup Griye"yi sizlere tanıtmıştım !



Ya Yine bir Baylan klasiği olan  Adisababa'sız bir gün geçirmek olur muydu Baylan'a gelip ? Olmazdı elbet  ! Kahve yanında bu şahaser meyve parçalı , çikolata kaplı, dondurulmuş krema, çileğin meyvesi, vanilyanın yumuşacık aroması, fıstığın benzersiz tadı ile bezenmiş tad ile tanışmadan sakın ayrılmayın..  Ama tekrar ediyorum ! İlla Kadıköy şubesi diyorum ısrarla !!!!!!


Parfenin bir başka hali elbette, ama Harry Lenas bambaşka bir ambians katmış bu güzelliğe !!!

 
Mevsim kış sonu  3 ay öncesine ait resimler, atkılar boynumda kışlık montlar üzerimde olsa da, dışarıda oturacak kadar sıcak ve  nefis ılık bir günün güzelliği yüzümden okunuyor... Lezzetlerin  bende yarattığı yansıma da cabası sanırım :))
 

Hafta sonları için ASLA rezervasyonsuz gelmeyin  !!!  Çok üzülürsünüz.
Kahvaltılarını kaçırmayın  3-4 gün , iyisi mi bir hafta öncesi iyi bir yerden rezervasyon yaptırınız.. Hafta içi sorun olmuyor, öğlen atıştırmalıkları da burada tavsiye ederim...

 Biz son zamanlar kahvaltıda ailecek oradayız..7.30-  08.00  da her şey hazır önünüzde !!!!! Pek her yerde ,bu saatlerde ,bu servisi bulamazsınız..


Adisababa, efsane kup griye, derken, Türkiye'ye ilk macaronu tanıştıran, ilk  likörlü- limonlu- krokanlı  çikolataları sunan ,ilk gravyer peynirli tostları da İstanbul'lulara tanıştıran  Baylan dır..
Kadıköy şubesinden almadan çıkmayın...

 fıstık ve
i



 
Kadıköy müdavimleri arasında atillâ ilhan, oktay akbal, behçet necatigil, orhan duru, ahmet oktay, ferit edgü, fazıl hüsnü dağlarca, haldun taner, cemal süreya, salâh birsel, peyami safa, orhan kemal, fethi naci gibi edebiyatçılar bulunan eşsiz bir Klasiktir Baylan !!!!
 
Ama siz illaki Kadıköy şubesine sahip çıkın efendim.. Lezzet  bakımından aynı ürün olsa da , FİYAT AÇISINDAN Çok FARKLLIDIR !!!
 
Çünkü yaklaşık 90 yıl aynı kalite, aynı heyecan, aynı lezzeti korumak çok kayda değer bir durum !
Şapka Çıkartırız Hürmet ve sevgiyle..
Allah sağlık ömür versin Harry Lenas Beyefendiye..
 
Sevgi ve Saygıyla ..
 
 
 

11 yorum:

Ayşegül 11 Mayıs 2013 15:02  

Arkadaşlarımı götüreceğim çok şık bir mekanı tanıdım sizin sayenizde.
İnşallah en yakın zamanda gitmeye çalışacağım fotoğraflarınız çok güzeldi.

ilhan 11 Mayıs 2013 15:10  

Gençliğime götürdünüz beni. Başlayan bir flörtlüğün gidilen ilk yeriydi. Knedine has atmofsferi ve ürünleriyle gerçekten tektir Baylan. Ben tabi kadıköy baylandan bahsediyorum. Bebeğe yakınım ama maalesef bilmiyorum. Bu güzek paylaşım için teşekkürler.

maviye iz süren 12 Mayıs 2013 12:49  

Ne hoş bir yer içim açıldııı:)
sevgiler

Nuray 13 Mayıs 2013 10:12  

Merhabalar Sevgili Nunu,
Hoşgeldiniz seafalar getirdiniz sizi görünce çok mutlu oldum.
Her zaman verdiğiniz güzel bilgiler ve güzellikler için size çok tşk. ediyorum.
Sevgiyle kalın...
Nuray

Nuray 13 Mayıs 2013 10:12  

Merhabalar Sevgili Nunu,
Hoşgeldiniz seafalar getirdiniz sizi görünce çok mutlu oldum.
Her zaman verdiğiniz güzel bilgiler ve güzellikler için size çok tşk. ediyorum.
Sevgiyle kalın...
Nuray

MAZES 13 Mayıs 2013 11:10  

bu yeri beyenmeyene ne denir ....çoook güzel,süper ,hele o bardaktaki,tabaktaki ....mmmm....geçmiş olsun bu arada hastana.

votka 13 Mayıs 2013 14:57  

çok güzel görünüyor :)

Tuba 14 Mayıs 2013 18:49  

Nunu, harika gozukuyorsun. Simdi Bebek'de olmak vardi, beraber kahve icmek, tatli yemek.. Offff offfff.

Mehmet Osman Çağlar 17 Mayıs 2013 16:33  

Yine ne yaptınız Baylan'la siz... Teşekkürler, iyi hafta sonları Nuray hanım.

Saç Modelleri 6 Eylül 2013 23:56  

Yazilarinizi okudum.Paylastiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim.Yazilarinizin devamini bekliyorum.Iyi calismalar.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP