:)))) BAHAR DALLARI DOLUSU SEVGİLERR ...MERHABALAR OLSUN HEPİNİZE !

>> 8 Mayıs 2013 Çarşamba

 
BUGÜN GÜNLERDEN nUnU   :))
 
 









Kış geçti, bahar geçti, ama siz benden geçmediniz  !!!
Sıcacık çağrı mesajları, mailleri, telefon bombardımanları derken, bir kaç saat önce Can Tijen'imin (mutfakta zen)  ''  Eee.. bir ses ver ama artık ''  telefonuyla ! '' tamam tamam hemen bir ses veriyorum,  çok  ayıp ettim takipçi dostlara   dedim !!! geçtim klavyenin başına ...içimden az buçuk ne geldiyse artık affola.

İyiyim dostlar ..

Herkes kadar alıp, herkes kadar veriyorum dünyadan .. Kayıplar , kederler, hastalıklar, üzüntüler , savaşlar-mücadeleler, anlaşmazlıklar- ayrılıklar oldu bu süreçte..yüreğimizi hop ettiren her şey geldi geçti başlardan .

 Sonra yüzümüzü güldüren doğumlar, nişanlar, yeni yuva kuranlar, biten hasretler- kavuşmalar, yeni iş haberleri, kazanılan sağlıklar, alınanlar evler, başarı belgeleri ve daha nice şey bizi gülümsetti ...

Sonra çok sarsıcı bir dönem geçirdim yeni yılda ! Gidenin gittiğinden değil de , yaptıklarından yapılanlardan dolayı .. !! Ben istedim yollar ayrıldı !
Hiç olmazdı lakin, kısacası Bir varmış- bir yokmuş arkadaşlıklar  oldu !
Hayatta olmaz öyle şey dediğim ! ama Yıllar sonra  ebedi ! yollarımızı ayırdığımız  dostluklar  oldu ! ?
Oldu da sahiden de incir çekirdekleri doldu mu ????? Egoları mutlu oldu mu ?
Bu kadar ben merkezci insanlar olarak, dediği dedik çaldığı düdük- çıkarcı kişilikleri huzurlu mu ?  Bu bana açılan savaşsa Hakikaten zafer kazandılar mı ?
Kaybettiklerinin ne olduğunu anladıklarında, onlara kalan ise aslımı yaşatan taklitlerimdir !

Ne yazık ki insanlar değerli olmayı unuttular ! Önemli olmaya çalışıyor sadece !!

 Bu yaşımda anlamış değilim bu ihtiraslı kadınları ben ..????

Bil ki düşmek değildir insanları üzen.. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren !
.................................


Bu gelişmelerden ötürü Öyle yeni kararlar falan almam ben ! Eski köye yeni adet de getiremem ben ! Neysem Odur ! bu bünyede benle  barınır !

Geriye kalan zamanlar da ise,  her şeyi bir anda üzerimden silkeleyip ! tüm kış , kar demedim, yağmur demedim, soğuk demedim, çamur demeden gezdim gittim gördüm  geldim..
Bahara erdik, mimozalar, erguvanlar, leylaklar eşliğinde  tüm Eş- Dost-  arkadaşlarımla adım atmadık iz bırakmadık yer  kalmadı !

Aylar süren diş tedavilerim ise  önümüzdeki hafta nihayet son bulacak, İmplantlar, çekimler, kanal dolgu ve porselen kaplaması derken...çok sabır ettim, dayandım...Zor anlarımda ise hep İstanbul'umun kanatlarına yaslandım !

Nicedir  aklımda olan bir şeyi, pat diye yapıverdim ! Yıllaaaaar sonra Rapunzel saçlarıma veda edip  !!! Herkesi kökünden Kahrettim ! :))

Pek çok kere hastalandım, bu kış üst üste  pek nane -molla oldum ..
Yine yılmadım Gezdim -durdum- Yedim içtim, Kilo  aldım -ama aldıklarımı da verdim :))
Hiç durmadım -pes etmedim :))) Hafta da bilmem kaç kez spora gittim !!
Yemeye de devam ettim !! Sonra onca emek sarfedince, Tamam tövbe dedim ! :)))

Ev de geçen zamanlarım da ise, okudum da okudum.. Tarihe olan derin tutkum nedeniyle, almadığım kitap kalmadı, tüm tarihi yedim yuttum, Osmanlı'nın başından sonuna dek, padişahlar- harem hayatı dahil olmak üzere, cumhuriyetin kuruluşundan taa.. bu günlere dek, aklıma takılanları düzlüğe çıkardım,  daha olmadı ,gittim yerinde gördüm iyice her konuyu yerine oturttum !


Diş tedavilerimin en hummalı, en stresli dönemlerinde, kimseye pek nasip olmayacak günü birlik geziler yaptım, bütün İstanbul'u hemen hemen bitirdim.. önceden bilsemde yeniden gidip, görmediğim tarihi yer hiç kalmadı !

 Lale zamanı , valide sultanımı yanıma alıp, İstanbul'un tüm lale bahçelerini gezdim,  resim sergilerini kaçırmadım, davetler, organizasyonlar, bayramlar, eylemler, kadın günü, kutlamalar ,açılışlar  vs.. vs.... kısaca ben her yerdeydim.. vatandaşlık görevimi yerini yetirdim !!!

Camiler, medreseler, kiliseler, saraylar, oteller, kafeler, mekanlar , bütün müzeler  ve ne kadar ziyaret edilesi yer varsa nUnU Çelebiniz bilmem kaçıncı kere  döne dolaşa hakkıyla hakkını verdi- bitirdi..

Amaaa....  Ömür biter İstanbul Bitmez demişler ya, işte O Çok doğru ! Bitti mi .. Bitmedi İllaki !

Doğma büyüme -65 yıllık  boğaz içili bir aile olarak bir hayli geç kaldım ! Şimdilerde aylardır boğaz içine merak saldım.. Okumakta -gezmekte  ve araştırmaktayım :))

Hepsini paylaşmak üzere...

TEKRAR MERHABALAR....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EEee .. nUnU :

Mutfak ne alemde diyenler de ne çoktur şimdi ?? !!!

Vallahi bana mutfak demeyin ne derseniz deyin.. !!

O da EMEKLİ EFENDİM, EMEKLİ !!  :)))))

25 yorum:

Unknown 8 Mayıs 2013 21:58  

çok sevindim iyi olduğunuza,resimler çok güzel,gülen yüzünüz hep böyle gülsün inşallah...

sevgilerimle...

PAPATYA PRENSES 8 Mayıs 2013 21:59  

Az evvel tart tariflerimi düzenlerken mürdüm erikli tart tarifinle yaptığım tarife takıldı gözüm de, bu Nunu artık çok uzattı amaaa dedim içimden :))

Hoşgeldinn yine yenidenn..

Diş tedavin sağlıklı ve uzun ömürlü olsun :)

Didem Özkan 8 Mayıs 2013 22:04  

Ohh be içim açıldı yazınızla, ne kadar özlemişim sizin yazılarınızı okumayı!
Özletmeyiniz efenim bu kadar! :)
Çok sevgiler :)

Unknown 8 Mayıs 2013 22:07  

Sultanım sağlığın yerinde olsun gerisi önemli değil sende bahar gibisin Maşallah öpüyorum...

tarih84 8 Mayıs 2013 22:12  

Çok iyi gördüm sizi maşallah:)

Diş sağlığı önemli ama en çok kaçındığımız tedavi de dişler:(

Gezmek iyidir güzelllll enerji katar insana.

bırtutamkekik 8 Mayıs 2013 22:24  

nerelerdesin nunumm sennn....:))
hasret kaldık gül yüzüne ve nunuca lezzetlere...
ee olmass ki amaaa
mutfak emeklii olur mu hiiçç..:)

Güngör Ekinci Saglik 8 Mayıs 2013 22:40  

Sevgili Nunu´cum, hem hos geldin, hem çok geçmis olsun, hem de yeni saçlarin çok guzel olmus, gule gule , keyifle kullan. sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com 8 Mayıs 2013 22:54  

Hos geldin sefalar getirdin.:)))))

NzlGl 8 Mayıs 2013 23:38  

Zamanı gelmişti zaten bir ses vermenin Nunucuğum,

Hoşgeldiniz......

TATESAL 8 Mayıs 2013 23:51  

Sonunda geldin şükürler olsun ..dislrrini saglikla huzurla afiyetle kullan. ...sevgiler

GÜLTER ÖZGÜR 9 Mayıs 2013 01:36  

Nunu sen beni bilmezsin ama ben seni yemek bloglarını keşfederken buldum yıllar önce.
yorum yazmasam da hep takip ettim o şık sunumlarını, insanın içini açan sofra, masa düzenlemelerini.
hatta bir ara blogunu dış kapılara kapatıp görünmez olmuştun da göz zevkimi okşayan kadın nerelere kaybolup gitti diye merak eder olmuştum.
bu aralar yine sesin çıkmıyordu, iyi ki ses verdin de baharın güzelliği yüzüne yansımış fotoğraflarını görebildim.

Heyyfi 9 Mayıs 2013 08:50  

Nunuuuuuuu,
Hoşgeldin. Seni çok özledik.
Yine, nasıl başlayıp bittiğini anlamadığım, lezzetlimi lezzetli anlatmışsın geçen zamanı bir solukta...
Yüzün hep böyle gülsün.
Bazen, hayatta asla vazgeçmem dediğimiz şeylerden öyle bir vazgeçeriz ki, ilk önce acı verir, sonra hafifletir.
Bitmesi gerekenler bitecek ki, yeni gelecek olanlara yer açılsın.
Sana hep böyle mutlu gülücükler kondursun hayat Nunu'm...

Nilgün Torunoğlu 9 Mayıs 2013 09:12  

Hoşgeldin Nunu !

Biz bu dünyada neler neler gördük geçirdik değil mi?" Artık bu kadar da olmaz !" dedirten nicelerine tanıklık ettik ama bizi biz yapan da bu yaşanmışlıklar.
Senin gülen yüzün hiç solmasın,yola devam.

Haydi al İstanbul'u kanatlarının altına kaldığın yerden başla masalı anlatmaya!

Eya 9 Mayıs 2013 10:24  

Nunucugum...hosgeldin, sefalar getirdin. Hepimiz düse kalka, güle aglaya yasiyoruz hayatin getirdiklerini. Dedigin gibi bazen bu kadari olmaz deyip yasayabildigimiz, sindirebildigimiz olaylari hepimiz atlatiyoruz. En önemlisi sagliginin yerinde olmasi...sesini duyalim, bizi boslama...kendine cok iyi bak ve hosgeldin tekrar....

EBRUCA RENKLER 9 Mayıs 2013 11:55  

Hoş gelmişsin Nunu,hayatta hiç birşey olmaz dememek lazımmış .bende bunu anlayanlardanım maalesef.Kaybedilenler kazanılanlardan daha çabuk hatırlanır.Yeni paylaşımlarını bekliyorum canım.Hoşçakal.

BAL ANNE 9 Mayıs 2013 13:08  

bayıldım sana .....harikasın muhteşemsin....iyi oldupunada çok sevindim....
ankaradan sevgiler....

Miskokulu Lezzetler 9 Mayıs 2013 15:08  

harikasınız siz yeniden hoşgeldiniz sefalar getirdiniz... Sevgiler....

Muhterem'le Afiyetle 9 Mayıs 2013 17:55  

Hoşgeldin, sefalar getirdin.
Çok özlemiştik seni ve o cıvıl cıvıl gezi ve mutfak yazılarını.
Biten dostluklardan bahsetmişsin, şimdi çok zor geliyordur ama hiç bir şey senden önemli değil.
Sürekli üzüleceğine bir sefer üzülürsün.
Ne güzel yerler gezmiş, harika etkinliklere katılmışsın, hepsini görmek isteriz : )

Dostbahcesindenlezzetler 9 Mayıs 2013 18:50  

Sevgili Nunu. ozlemisim yazilarini..gidenler geride kalanlar geride kalmis gitmis bitmis..gulen yuzun, pozitifligin icten paylasimlarin sanalda olsak bana dostluklarin en guzelini veriyor..hosgeldin diyorum...yuzunden gulucukler eksik olmasin..sevgiler:)

KİZHATCE 9 Mayıs 2013 20:13  

hoşgeldin sefalar güzelliklerler getirdin nunu cuğum:)çokkk öpüyorum,artık bir yerlere kaybolma olurmu :)

caferengigül 10 Mayıs 2013 13:19  

Hoşgeldiniz:)

Hayat...işte.Bazen çok kırılıyor insan.İçinden gelmiyor bir türlü en sevdiği şeyleri bile yapmak.Zaman gerekiyor sadece zaman.Ve yeniden yürüyor can suyu ruha cıvıldayarak dönüyor insan yaşama.
Kocaman bir merhaba size.

boncuk mutfakta 11 Mayıs 2013 17:57  

Nunucum özlemişim yazılarını, senin bloğunda içim açılıyor hoşgeldin bizi sensiz bırakma.

Gamze Esra Ersöz 13 Mayıs 2013 10:25  

Ben blogger olduktan sonra ilk eklediğim bloglardan biri sizin blogunuz olmuştu.Yazılarınızı tek tek okumuş ve çok beğenmiştim.Uzun zamandır yazmamanıza da endişeleniyordum acaba bir şey mi oldu diye.Yeniden dönmenize çok sevindim.

Adsız 15 Mayıs 2013 15:42  

Aylardır girip girip bakım, blogunu za ama yılbasından beri yeni bir yazı yoktu, özlemiştik sizi arada bir Fincandaki Mucide de kahve fotoğraflarınızı görsekde özlemiştik sizi :)
VAHİDE ÜNAL

Gülsüm Güven Tuncer 16 Mayıs 2013 15:40  

Oh be yaaaaa... Nihayet. Hoşgeldin, safalar getirdin nUnU. Kötü , kırıcı, acıtıcı olaylar yaşanıp bitiyor. Olan, o olaylar için kaybettiğimiz zamana oluyor.
Tarihimiz, tarihten çıkıp gelen laleler, osmanlının nefesini soluyan yapılar ve Muhteşem İstanbul. Dilerim gülen gözlerin, acı olaylarla bir daha hiç karşılaşmaz. Oyle güzelsin ki, İstanbul sana çok yakışıyor. İyi ki geldin. Bir daha küsüp gitme olur mu?

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP