GÜLLÜ - ÇİLEKLİ DOĞUM GÜNÜ PASTAM (3)

>> 2 Ağustos 2012 Perşembe



YAŞLANDIKÇA GENÇLEŞEBİLMEK....

Gençlik bir hayat devresi değil, bir akıl halidir
Yıllar cildi buruşturabilir, Ancak heyecanların bitişiyle Ruh Buruşur !
İnsan kendine olan güveni kadar genç, Kuşkusu kadar yaşlı,
Cesareti kadar genç, Korkuları kadar yaşlı,
Umudu kadar genç, Bezginliği kadar yaşlıdır !

Hiç kimse fazla yaşamış olmakla yaşlanmaz,
İnsanları yaşlandıran İdeallerinin bitmesidir !!
Kalbi sevdikçe, neşe duydukça, Güzellikleri farkettikçe herkes GENÇTİR !
İnsanlar yaşadıkça yaşlandıklarını sanırlar !
İNSAN YAŞLI OLMAYA KARAR VERDİĞİ GÜN YAŞLANIR !!!
Böyle düşünüyorum işte......

Ve O gün :
NE KADAR GÜZEL BİR GÜNDÜ...
Renkleriyle, İnsanlarıyla,  ne kadar çok mutluluklar vardı....
Pasta bile, güne, konsepte uygun olarak görevini tamamlamıştı..



ÇİLEKLİ PASTA
-3 ayrı boyda vanilyalı kek pişirdim. Bildiğiniz en iyi yaptığınız kek diyelim hatta.
-Soğuyunca üçünüde ortadan kesip, arasına pastacı kreması sürüp,
-aralarına kesilmiş çilekleri serptim.
-Üçünüde çilekli krem şanti ile kaplayıp, üst üste oturtup ,dolaba kaldırdım.
-Önceden hazırladığım ve dolapta beklettiğim güllerle süsledim.

GÜLLERİN YAPIMI VE GÜLLÜ ÇALIŞMALARIM

1- Güllü parfe
2- Gül yapraklı tiramisu
3- Güllü, Muzlu - pasta
Daha var ama, bu üç örnek size yeterli gelecektir..

HERKESE AFİYET OLSUN.

12 yorum:

nesrin 2 Ağustos 2012 11:11  

Dogum günün kutlu olsun, sevgili Nunu.

Şirince Tatlar 2 Ağustos 2012 13:03  

yeni yaşınız kutlu olsun, pasta harika görünüyor afiyet olsun:)

NzlGl 2 Ağustos 2012 15:18  

Öyle pastaların resimleriyle olmuyor SEVGİLİ NUNUCUĞUM
Resmen işkeceye maruz kalıyoruz:) o yüzden
bende istiyorum :)

akdenizkizi.blogspot.com 2 Ağustos 2012 18:02  

kumanda panelinde çiçekli ve güllü bir sofra görünce siz olduğunuzu anlıyorum....sizin imzanız gibi oldu...enfes pasta ellerinize sağlık

Güngör Ekinci Saglik 2 Ağustos 2012 19:46  

Nunucum dört gözle bu birbirinden şahane pastalarının tarifini bekliyorum. Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 2 Ağustos 2012 21:05  

Muhteşem, şahane, inanılmaz...
Hep mutlu kalın.
Sevgiler :)

Unknown 2 Ağustos 2012 22:09  

Sultanım ne kadar güzel yazmışsın ahh
senin gibi olabilsem keşke...Sanırım insanın içini yaşadıklarıda çökerti
yor ya da yaşayamadıkları.Rabbim in
şallah sağlıklı günler göstersin ve senin o muhteşem hayat felsefenden ba
nada nasip etsin öpüyorum.

ilhan 2 Ağustos 2012 23:19  

Doğum gününüz kutlu olsun. Sevdiklerinizle beraber sağlıklı, mutlu nice yıllar olsun. Pastalar süper, ellerinize sağlık.

Cocukla Cocuk 3 Ağustos 2012 00:13  

Nunu doğumgünün kutlu olsun. Yaşlılık hakkında dediklerine sonuna kadar katılıyoruz, yaşlanmaya da pek niyetimiz yok :)
Sevgiler.
Harika masana ve tabi ki pastaya bayıldım

Şengülce 3 Ağustos 2012 00:27  

Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
yazınızda çok güzel tam beni anlatıyor canım ..sevgiyle kalın

Heyyfi 3 Ağustos 2012 16:39  

Nice nice mutlu yaşlara nUnU, muhteşem bir pasta hazırlamışsın. Afiyet olsun. Ben bırak böyle bir pastayı yapmayı, tabaklara servisini bile zor yaparım. Becerine imrenerek bakıyorum gerçekten. ( maşallah da diyelim:))
Yanına staj yapmaya gelmek gerek anlaşılan:)
Sevgilerimle...

Heyyfi 3 Ağustos 2012 16:48  

Nice nice mutlu yaşlara nUnU, muhteşem bir pasta hazırlamışsın. Afiyet olsun. Ben bırak böyle bir pastayı yapmayı, tabaklara servisini bile zor yaparım. Becerine imrenerek bakıyorum gerçekten. ( maşallah da diyelim:))
Yanına staj yapmaya gelmek gerek anlaşılan:)
Sevgilerimle...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP