7sinde DOĞARSAN- 7 GÜN - 7 GECE OLUR KUTLAMALAR

>> 27 Temmuz 2012 Cuma




İŞTA HAYATA BÖYLE DİL ÇIKARTIRIZ BİZZZ  :=))))




Demiştim işte asıl parti şimdi geliyor diye....... HARİKA DEĞİL Mİ ? :=)))

Bu sene çok değişik bir sene benim için !!
Tüm yılların, geçmişin, yaşadıklarımın, geride bıraktıklarımın herşeyin acısını çıkartırcasına yaşadığım bir sene bu 2012 yılı.. Dirilişim adeta !
 Yılları silişim, negatifleri silişim, eskileri silişim, kocaman bir silgiyi sanki avcuma yapıştırdım, gidiyor eskiler, geliyor yerine '' güzellikler ''
Hatta sanki elimde bir sheltox ,pıst pıst sıkıveriyorum zararlıların (!) üzerlerine, yok oluyorlar :=)

Her günüm kıymetlidir ya , biliyorsunuz artık sizler de, her anım da pek kıymetlidir.
 Aklımda, bedenim de bir okadar kıymetlidir, gereksiz luzumsuz bir şeyi barındırmaz benim bünyem !!!
O sebeple yine hayatımın ennn kıymetlileriyle , açtık yazlıkları, bahçeleri, terasları ,gönül dolusu eğlenip- kutladık inadına hasedinden çatlayan yılları :=)))

Hani hep ! ama hep diyorsunuz '' nazar değecek , yapma etme ''diye, bırakın allahaşkına şu nazarı niyazı, yaşayın kendinizi sevdiklerinizle,  tertemiz kalbiniz, tertemiz yüreğinizle, bakmasını bilen gözlerle ....
 Bırakın artık şu gereksiz dile pelesenk olmuş halleri....
BEN ÖYLE YAPIYORUM , HEMDE KENDİMİ BİLDİM BİLELİ....

Çocuklarım nerdeyse 30 'una gelmiş , askerlikler- üniversiteler bitmiş, elleri ekmek tutmuş, koşturmalar, telaşlar gelmiş -geçmiş, ben artık emeklilik keyfi sürmiyeyim de kimler sürsün :=))
Hepimiz bu yılları beklemedik mi ? Bırakın da elimiz ayağımız tutuyorken hayatı beraber paylaşalım !
'' Hayat sana güzel '' diyenler de oluyor, ama hayat nasıl baktığınıza, nerde durup ne yaptığınızla da çok alakalı bir şey değil mi sizce ? Kimden kime ne allahaşkına !!

Zorluk size var da , bize yokmu dersiniz ? O nefesleri alırken bir gayret, verirken daha da bir gayret ! Kader size yazar da bize yazmadı mı acaba ? !
Her gördğünüz şey çerçeveden gülümseyen bir resim mi ? .... ..........

Ben şikayeti hiiççç sevmem, ne yaşarsam içimde yaşarım, kimselere de söylemem !!!
Herkes izin verdiğim kadarını bilir,  gerisi ise '' zannettikleridir ''

Bu sebeple insan olduğum gerçeğini de hiç yitirmem !

Neden bunları yazdım derseniz :

 ''hepimizin TEK BİLETİ VAR !!!! DÖNÜŞ BİLETİ YOK ' DA ONDAN ....

 HAYATI DİLEDİĞİNİZDEN BİLE DAHA KUTSAL YAŞAYIN....
İSTEDİĞİNİZ ANI ŞÖLEN GİBİ YAŞATIN...
ÇOK SEVİLİN, ÇOKÇA DA VERİN, ÇOKÇA DA GÜLÜN...
ÇOK ELEŞTİRMEYİN- ÇOK BEKLEMEYİN- ÇOK ÜZÜLMEYİN ! -
HELE HELE ESKİYE HİÇÇÇ KAFA YORMAYIN.....
ÇOK KONUŞMAYIN ! - ÇOK  OKUYUN - ÇOK ANLAYIN-
MÜZİK DİNLEYİN- RESİM YAPIN- SANATA YAKIN OLUN
ŞIK OLUN- TERTEMİZ OLUN- AMA KİRE LEKEYE TAKILMAYIN  !
VATANIMIZI - BAYRAĞIMIZI  UNUTMAYIN, İHMAL ETMEYİN !!!!!!
MESELELERİMİZE  VAR GÜCÜNÜZLE SAHİP ÇIKIN !!!!!!!
ÇALIŞIN DURMAYIN- YARDIMLAŞIN-
AZ YEMEK - ÇOK HAREKET DEYİN :=)
AMA İLLA SPORUNUZU DA YAPIN  :=)
EMİN OLUN HEPSİ SİZE NASIL DA YAKIŞACAK...

Hayatı güzelleştiren, İnsanların güzelliğidir,
Kimi çaba harcayarak bir güzellik yapmaya çalışır !
KİMİNİN '' VARLIĞI'' ise,  EN BÜYÜK GÜZELLİKTİR !

HERKESE SEVGİLERİMLE.......

60 yorum:

ayamaya 27 Temmuz 2012 10:52  

harika diyorum başka da birşey demiyorum, diyemiyorum, bu postla sabaha ve cuma gününe nasıl bir enerji kattınız :)) çok teşekkürler , mutluluklar gülen yüzler daim olsun inşallah

TATESAL 27 Temmuz 2012 11:11  

Çokkkkk haklısın nunucuğum,keşke elimizde olsada hiçbirşeyi dert etmesek...maşallah güzelliğinle,fiziğinle,pastalarınla ,şık masalarınla süpersin....

Nilgün Torunoğlu 27 Temmuz 2012 11:18  

Sevgili Nunu hayat felsefemiz bunca benzeşirken isterim ki yollarımız da kesişiversin. Emeklilik sinyalleri aldım,yanılıyor muyum yoksa? Hayırlısı olsun . Ah sevgili Nunu ,ne tatlısın sen! Yeni yaşın kutlu olsun! Yaşadıklarımız bizi zenginleştirirken Tanrı sağlıkla ,huzurla ama illa ki sevdiklerimizle yaşlanmak nasip etsin! Seni kocaman öptüm ,fotoğraftaki sütlü çikolatayı da tabii :)))

Unknown 27 Temmuz 2012 11:22  

masanız ve siz çok güzel ve renkli görünüyorsunuz yeni yaşınızı tebrik ederim.bir şey sormak istiyorum masadaki musluklu şişeden aramaktayım nerden ne kadara aldınız öğrenebilirmiyim VE pastanızın tarifini yapılışını 3katlı bir pasta güzel bir fikir

buzlubadem 27 Temmuz 2012 11:28  

Maşallah, kim inanır çocuklarınızın 30'una geldiğine, ne kadar genç görünüyorsunuz. Genetik mirasınız da iyidir ama hayata olumlu bakmak ve formda kalabilmenin de çok etkisi var bence ;)
Hatta gülmezseniz birşey itiraf etmek istiyorum, ben sizi 20'li yaşlarda sanıyorum :) Sayfanızda gördüğüm eski fotoğraflardan öyle aklımda kalmış...

Süreyya 27 Temmuz 2012 11:54  

Tek kelimeyle bayıldım :)) Öncelikle maşallah sizlere :)) Bahçe,pasta,masa örtüsü,yiyecekler...hatta peçetelik hepsi süper..Her gününüz böyle geçsin..sevgiler :)

Fatma 27 Temmuz 2012 11:57  

Kutlu olsun, her şey çok güzel siz de öyle:)

caferengigül 27 Temmuz 2012 12:06  

Size de böylesi yakışır zaten.Mutlu, çok mutlu ve sevdiklerinizle nice yıllara.Doğum gününüz kutlu olsun.Ama gerçekten söylemeden geçemeyeceğim sofralar bir harika.Sevgiler.

KİZHATCE 27 Temmuz 2012 12:12  

sefan olsun,nice yaşların hep böyle geçsin nunu cuk:)

NzlGl 27 Temmuz 2012 12:22  

Ne ince ince , yaralamadan öğütlerle dolu bir yazı .....
iki kere okudum . zaman zaman da okuyacağım kesin.
Almam gereken, yapmam gereken çok şeyler var(mış) :)))

İyiki varsınız Nuray hanım, teşekkürlerimle, sevgiler

kara kitap 27 Temmuz 2012 12:25  

33 yaşındayım ve 80 kiloyum,yaklaşık 3 aydır diyetteyim.7 kilo verdim,ama vermem gereken daha çok fazla kilom var.bugün üzerimde büyük bir bezginlik vardı,hayattan yılmış bir hal vardı tavrımda.yeni yazı yayınladığınızı görünce hemen geldim. öncelikle mutlu yıllar dilerim. ilk fotoyu görünce dedim ki ne muhteşem bir kadın.güzel, becerikli,zevkli, hayat dolu. ben de onun yaşına geldiğimde öyle olmalıyım. fotolar ve yazdıklarınız kendime gelmemi sağladı. enerjiniz ordan bana nasıl geçti bilmiyorum,ama hani derler ya diyet yapıyorken falan kimi örnek alıyorsan onun fotosunu koy gözünün önüne ben galiba sizin posttaki ilk fotonuzu koyacağım.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Temmuz 2012 12:32  

HARİKASINIZ..

YORUMLARINIZI KEYİFLE, NEŞEYLE, MUTLULUKLARLA OKUYORUM..
ENERJİM SİZLERE DE GEÇMİŞ ! ÖYLE YAZIYORSUNUZ..

KAÇ ARKADAŞ FİKİR DEĞİŞTİRMİŞ,
KARARLAR ALMIŞ !
YOL OLMUŞUM, IŞIK OLMUŞUM ÖYLE DİYORSUNUZ :)))
VAROLUN..

O SİZİN IŞIĞINIZ ASLINDA, SİZDEN BANA GEÇİYOR,
HEP BERABER BU GÜZEL HAYATTA YANYANA YÜRÜMEYE DEVAM..
SİZİ SEVİYORUM
TEŞEKKÜR EDERİM.... :=))

kış güneşi 27 Temmuz 2012 12:48  

masanız harika masanın etrafı daha bir bambaşka etrafın içindeki hanımlarsa onlarda bu harikalığın içinde birer kelebek olmuş lar renkli birer çiçeğe konmuşlar sefanız olsun gönüller bir olsun yeni yaşınız hayırlı olsun

Güngör Ekinci Saglik 27 Temmuz 2012 13:03  

Evet, tipki senin varligin gibi. Sikica sarilip optum Nunu´cum. Sevgiler.

Kiraz Limanı 27 Temmuz 2012 13:31  

Ne güzel bir sofra ne güzel insanlar ne güzel bir kadın bu :) 7'lerin de benim hayatımda rolü büyük. Sizin gibi yedilere karıştım sanırım. Herşey hep böyle ve gönlünüzce olsun.O sofrada olmak güzel sohbetinize katılmak isterdim...

İyi ki varsınız,

Yurdanur&Çınar

Unknown 27 Temmuz 2012 13:37  

Allahım ne güzel bir masa bu masa bayıldım renklerin güzelliğine pastaya sizin kıyafetinize hepsine

NEŞELİ MUTFAK 27 Temmuz 2012 14:04  

İçimi ferahlattın güzel bayan.

Ne güzel ifade etmişsin yaşam felsefeni bayıldım..

İnsan senin gibi arkadaşları olsun istiyor yanında..

Sevgiyle ama hepp sevgiyle kal:))

Baharcicegi 27 Temmuz 2012 14:09  

Gecmis dogum günün kutlu olsun Nunucum hayat sana hep gülen yüzünü göstersin
Yine yürekten nagmeler döktürmüssün okurekn bana terapi gibi geldi yazdiklarin,haklisin hicbirsey takmaya degmez ama her zamanda ruh halimiz ayni olmuyor bazen en ufak sey bile agir geliyor insana
Masa,tabakalAr,cicekler, pastan civil civil uyum icinde birde ellerine saglik canim
Daha nice saglikli huzurlu yaslara

AsOrTiK 27 Temmuz 2012 14:10  

iyiki ayın yedisi, ya otuzu olsaydı sevgili nUnU:)) tekrar tekrar kutlu olsun yeni yaşın. hep gül, hep mutlu, hep sağlıklı ol. en önemlisi hep sevdiklerinle ol...
sevgilerimle

neslice tarifler 27 Temmuz 2012 14:12  

Bulunduğunuz yere ışık saçan, kendi güzelliğini katanlardansınız.. O nasıl güzel bir bahçedir öyle... Yemin olsun İstanbul'da yaşasam sizin komşunuz olmak için can atardım. Tekrar iyiki doğdunuz..

Elifin Terazisi 27 Temmuz 2012 15:13  

Tam sofradaki detaylara bayıldım diye düşünürken yazınıza daha çok bayıldım. Gönlünüze sağlık, gülmek size çok yakışıyor:)

özlem 27 Temmuz 2012 16:14  

harika bir sofra olmuş. resimler süper. teşekkürler

LEZZETİKRAM 27 Temmuz 2012 20:30  

hayat size güzel artık :) masaya bayıldım ,yaz çiçekleriyle dolmuş,mutlu seneler dilerim :)

Mehmet Osman Çağlar 27 Temmuz 2012 21:13  

Doğum gününüzü içtenlikle kutluyorum Nuray hanım.

Her zaman çok zarifsiniz, pozitif enerjiniz Mersin'e kadar ulaştı...Aileye selam ve sevgilerimle...

Unknown 27 Temmuz 2012 21:58  

Sultanım 41 kere maşallah gerçekten
sarı'lar içinde ayrı bir güzel olmuş
sun:)))Gerçi tüm arkadaşlarında maşal
lah genç kız gibi.
Masan için ne diyebilirim ki her za
manki gibi aklımı başımdan aldı.Zera
fetin masana nasıl yansıyor hayranım.
Pastaya ve bahçeye bayıldım.Yaşamın
boyunca tüm güzellikler seninle olsun.Mutlu hafta sonları öpüyorum...

bırtutamkekik 28 Temmuz 2012 00:14  

nunummm...:)
masalımızın tatlıı perisii..:)
senn hepp varoll emii..:)
çok seviyorum seni..
kekiğinn..

tadınadoyamadım-dilek 28 Temmuz 2012 00:52  

Harikasın nunu
Mutluluğun daim olsun yeni yaşın ummadığın güzelleikleride getirsin peşisıra...
selamlar yaşsız kadın:))

NEFİSE 28 Temmuz 2012 00:56  

Ben de seni seviyorum...vallahi!Hey maşallah:)Pastan harika,sen şahane,masa o biçim...özletme kendini....

Şeker Tadında 28 Temmuz 2012 11:09  

sofranız sunumunuz harika
ortam servisler.......
ama en güzel olanı verdiğiniz kararlar ve enerjiniz ekrandan banada geçti
böyle devam etmenizi dilerim
doğum gününüz de kutlu olsun
sevgiler :)

Blogger Bolat 28 Temmuz 2012 14:05  

Güllere mi, masa örtüsüne mi, sofraya mı yanayım, beni onikiden vurdun bir gün Teo'yu eşimi alıp dalacam o bahçeye :) yahu insan kendini cennette hisseder! Tabrik ederim her şeyi çok beğendim, Allah mutluluğunu bozmasın!

Gönülünce 28 Temmuz 2012 14:57  

Bu ne güzel paylaşım enerji dolu:))...Ben resimlere bakarken yazdıklarınızı okurken mest oldum harikasınız...Hep böyle enerji dolu olun mutluluklar dilerim size...
Sevgiler...

Gurme Şirine 28 Temmuz 2012 15:25  

ne güzel bir sofra gördüm rengarenk ve benim sevdiğim renkler...
içim açıldı valla....
ellerinize sağlık....
sevgilr...

Sare 28 Temmuz 2012 16:20  

NuNucum, bu ifadeyi nasıl bulursun bilmem ama şöyle derler "ak saçlı nineler olasın"
Nice mutlu mutlu yaşlara sevdiklerinle...
Sevgiler.

Sare 28 Temmuz 2012 16:22  

NuNucum, nasıl derler bilir misin
"ak şaçlı nineler olasın"
Nice mutlu yıllara sevdiklerinizle, sevgiler.

nergis mevsimi 28 Temmuz 2012 23:10  

Nice yıllara mutlulukla.Zaten çok mutlu görünüyorsunuz,pasta çok güzel ve doğal,masa ve renk uyumu çok hoş.Hiç aklımda yokken beni de neşelendirdiniz.Çok yaşayın emi :)

Asis 29 Temmuz 2012 00:10  

Sevgili Nunu kırkbir kere maşallah önce diyeyim,harikasın..Zaten o masaların beni mest ediyor.Bu güzel enerjinde bana geçti emin ol şuan gece yarısı olsada ;)Hayatı böyle hep gülümseyerek mutlu ve sağlıklı yaşayacağın tüm sevdiklerinle nice yaşların olsun,kutluyorum geçte olsa epeydir uğramaya pek zamanım olmadı blog dünyasına..Sevgilerimle

ebola 29 Temmuz 2012 00:41  

izlediklerimden zevk sahibi ve becerikli bir bayan olduğunuzu anlamış oldum...hepside birbirinden güzel ..pasta ya ve bahçeye ayrı bir sempati duydum...
sevgiler...

Zeugma 29 Temmuz 2012 00:45  

Başta sen olmak üzere her şey harika Nunucuğum. Amerikalı film yıldızları sönük kalır yanında. İnan abartı değil. Muhteşemsin..

Yazdığın pozitif satırlar öyle güzel ki; insanın yaşama sevincini tazeliyor bir yandan.. BUDUR!!!

Nice yılların olsun sağlık, mutluluk ve keyif içinde. Gülen yüzün hiç solmasın..
Sevgilerimle....

A-H 29 Temmuz 2012 07:25  

o nasil guzel bir balkon, nasil guzel bir masa oyle :))
agzinizin tadi bozulmasin, tek kelimeyle bayildim fotograflardan akan enerjiye :)
nice mutlu yaslara ;)

Unknown 29 Temmuz 2012 09:20  

Aman Allah'ım bu ne zarafet,bu ne güzellik..
Gözlerim de ruhum da bayram etti inan ki:)
Herşey öyle güzel ki,masal diyarı sanki..
Dilerim her yılın bir öncekinden çok daha coşku dolu geçsin..
Yüzünde,bahçende,ruhunda rengarenk çiçeklerin hiç solmasın..

Mutfak Havlusu 29 Temmuz 2012 11:14  

Nunu harika şenlikler:-)
İnsanın etrafında böyleinsanlar olması ve onlardan beslenmesi bile yeter de artar!
Allah ağız tadınızı artırsın,senin de ömrünü bereketli kılsın.

Kevser Kuru 29 Temmuz 2012 15:18  

Masa , ikramlar hersey cok guzel gorunuyor. Nice yillara saglikla ins:)

Sevgiler

siyah kuğu 29 Temmuz 2012 18:10  

Çok hoş bayıldım yedi yılda sürse doya doya bakılır bu resimlere:)

Seda'nın Günlüğü 29 Temmuz 2012 19:31  

Blogunu açınca içim nasıl bahar gibi açtı bilemezsin. Bende inşallah çocuklarımın büyüyüp, ellerinin ekmek tuttuğu, hayırlı insanlara mutlu oldukları anları sağlıklı olduklarını ve sağlıklı olmayı görürüm... senin artık gerçekten hakkındır. Emekliliğimi istiyorum ama daha iş günümü doldurmama çook zaman var :))

LaMa 30 Temmuz 2012 02:24  

hersey hariak gorunuor!
boyunu gecen cocuklari olan biri degil de, genc kizi gibisiniz tu tumasAllah diyorum!

pembe kekik 30 Temmuz 2012 08:24  

Nice mutlu sağlıklı yıllara. Ben de sana yürekten katılıyorum. Sarılar çok yakışmış kızlar bir arada hepinize bayıldım.Sevgiler:)

SEVALCE LEZZETLER 30 Temmuz 2012 08:49  

Sevgili Nunucum,
Her kare ayrı bir güzellik,ayrı bir mutluluk yansıtıyor:)
Kendin ve pozitif düşüncelerinde ki güzellikler gibi tüm yaşamının da ayni güzellikte geçmesini diliyorum:)
Nice mutlu yıllar nice güzellikler ailen,dostların ve seninle olsun canım:)
Altın kızlara bayıldım:))
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 30 Temmuz 2012 08:54  

KALBEN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM..
ÇOK DUYGULANDIM..
HAYATINIZA BU KADAR DOKUNDUĞUMU BİLEMEMİŞİM..
BANA ÇOK ŞEY KATIYORSUNUZ DERKEN
GÖRDÜM Kİ,
BEN SİZE ÇOK ŞEY KATMIŞIM..
NE MUTLU HEPİMİZE
BU SİNERJİYE..

ALLAH BANA DİLEDİKLERİNİZİ
SİZE İKİ KATTIYLA İADE ETSİN

SEVGİLER DOSTLAR

Swotpisces 30 Temmuz 2012 09:11  

yaaa ben bu bloğu şimdiye kadar neden keşfedemedim, inanın fotolarla, yazılarınızla içim açıldı, ne kadar pozitif bir insansınız, maşallah size... :)

zumrutstyle 30 Temmuz 2012 16:11  

blogunuzu şu anda keşfettim ve enerjinize, evinize bayıldım. şu anda atlayıp oraya gelesim geldi, samimi tavrınız ve sofralarınızın şıklığı takdiri hakediyor. takipteyim artık!

zumrutstyle

zumrutstyle.blogspot.com

boncuk mutfakta 30 Temmuz 2012 16:50  

Nunucum senin bloğun, gerek yazıların, gerekse birbirinden güzel fotoğrafların ile bana terapi gibi geliyor.
Pozitifliğin bana çok güzel yansıyor.Kendim adıma teşekkür ederim.
Sevgiler.

boncuk mutfakta 30 Temmuz 2012 16:50  

Nunucum senin bloğun, gerek yazıların, gerekse birbirinden güzel fotoğrafların ile bana terapi gibi geliyor.
Pozitifliğin bana çok güzel yansıyor.Kendim adıma teşekkür ederim.
Sevgiler.

boncuk mutfakta 30 Temmuz 2012 16:50  

Nunucum senin bloğun, gerek yazıların, gerekse birbirinden güzel fotoğrafların ile bana terapi gibi geliyor.
Pozitifliğin bana çok güzel yansıyor.Kendim adıma teşekkür ederim.
Sevgiler.

www.sendepisir.com 30 Temmuz 2012 17:04  

Yaşam sevinciniz daim olsun. Torunlarınızla beraber sağlıkla yaşlanırsınız inşallah..

ayca 31 Temmuz 2012 12:16  

enerjinize hayran kaldım, neşeniz daim olsun sevgiler...

Unknown 31 Temmuz 2012 13:30  

öncelikle sağlıkla mutlulukla sevdiklerinizle geçireceğiniz nice nice güzel yaşlar diliyorum.. hiç 30 yaşında çocuğu olan bir anneyede benzemiyorsunuz..çok genç gösteriyorsunuz maşallah size..pastanız masanız bahçeniz ve siz harika görünüyorsunuz..tekrar nice yıllara..sevgiler..

neseersoy 1 Ağustos 2012 00:02  

Sevgili Nunu ,
Hem yazını dikkatle okudum hem de yazılan tüm yorumları . Paylaşımların ve herkese kattığın değerler harika , pozitif olup bu poztifliği blog aleminde bile okuyanlarına aktarabilmek çok ama çok büyük yetenek , çok çok tebrik ediyorum , tabiki özellikle yeni yaşını tekrar tekrar tebrik ediyorum :-)
Benim de hayat felsefem mümkün olduğunca geriye dönmemek ve keşkelerden her zaman uzak kalmak , her zaman güler yüzlü olmak ve etrafımdakileri ve tüm canlıları sevmek.
Hayatımı yaklaşık 3 hafta önce 24 senelik çalışma hayatımı noktalayarak büyük bir değişikliğin içine soktum." meyvayı hamken koparmamak "
sözünün emekliliği dile getirdiğim zaman bana hatırlatan arkadaşlarım vardı , bir zamanlar bu sözün ben de arkasındaydım , ama sonra düşündüm neden tam olduğumda yeni bir hayatın içine gireyim , henüz daha olgunlaşmadan bu yeni hayatta olmak benim için daha çekici olmaya başladı ve ani bir kararla emekli oldum. Şimdi çok ama çok memnunum , artık sadece kendim ve ailem için zamanımı ayarlamak durumundayım.
Epey bir konuşasım varmış:-))
Umarım sen de güzel kararlar alıp her zaman çok mutlu olursun.
Sevgilerimle,
Neşe

Cocukla Cocuk 3 Ağustos 2012 00:24  

Nunu , Nice nice güzel yıllara. Öyle içimi açtı ki yazın. Bayılıyorum böyle pozitif enerjiye .
Kocama sevgiler. Fotoğraflar ışıl ışıl siz ve arkadaşlarınız da öyle :)

Nilgünden gülücükler - El işi sitesi 9 Ağustos 2012 17:57  

Sevgili Nunu öncelikle kızlarla hayata dil çıkarmanızı,sonra da bahçeyi ve masa düzenlerinizi çok beğendim.Ben de mutlu yaşamayı seven ,insanları seven,çiçekleri ve gezmeyi seven çok enerjik bir hanımım,karşımda sizin gibi mutlu zevk sahibi hanımlar görünce de daha çok mutlu oluyorum.Geç kalmış olsam da yeni yaşınızı kutlar,mutluluğunuzun daim olmasını dilerim.Sevgiler gönderiyorum.

İçimden Geldiği Gibi 9 Şubat 2013 20:49  

Ne kadar renkli ve hayat dolu bir post olmuş.Hep böyle gülümsemenizi dilerim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP