DOĞUM GÜNÜMDEN RENGARENK KARELER

>> 24 Temmuz 2012 Salı

7 HAZİRAN 2012 -MODA DENİZ KULÜBÜ
Gerçekten de günler öncesinde başladı bu minik davet için hazırlıklar,
yer-mekan seçimi, hiç değişmeyen ! davetli listem ,erkenden yazlığa giden Gönül arkadaşımızın yokluğu :(
benim 2 gün boyunca , herşeyiyle yapmaya çalıştığım 4 katlı pastam,
çok sevdiğim kardeşlerimle, ortak paydamız ,deniz ve sahil ortamında geçen şu mutlu anlar
herşeyi üfleyip, püfleyip toz haline getirdiğim yıllar :=)
bir çiçek kız olup pastamın üzerinde oturduğum gibi, hayata kanatlarımı hep çırptığım zamanlar
7 BALONUMUN  her birine dilekler  dileyip, evrene sunduğum dakikalar :=)
mutluluktan uçma zamanlarımı kısaca özetliyor sanırım.....  ÖYLEYSE YAŞASIN HAYAT :=)))
CAN DOSTLARIM...ÖMÜRLÜK KARDEŞLERİM

HERKES BİLSİN Kİ :

Ben hep kendimi hayatın içinde, gülerken gördüm..
 Hayatı ise çokça bana gülümserken buldum...
 Renkleri sevdim, renklere sevdalandım, çiçeklerle örüldü hayat ağlarım..
Çiçeklerle bezendim...
Benim yaşam ilmeklerim hep nakışlarla süslendi,hiç bir şey sıradan , sade -gelişigüzel olamadı..
Kimle yaşasam 'bir izin kaldı'  dedi,
Kime dokunsam 'sensiz ortam çok sıkıcı' dedi ,
Kime gözüm gönlüm değse 'ömürlüksün bende' dedi...
Arkadaşlarım oldu , beraber yol arkadaşı olduk, artık ' ahretliğiz'  dediğimiz,
 Dostlarım oldu her anında, her anımda varlıkları eksilmeyen gün be gün dahada büyüyen ,
Ailem oldu ,bir tabak dut, bir imza, bir düğün marşıyla gümüş yılları  çoktaaan bitirip , altın yıllara an be an ilerleyen....

Benim en büyük servetim bana armağan edilen hayat ve Onun içindeki 'İNSANLAR' oldu...

 GERÇEK HAZİNE ŞU HAYATTA GERÇEKTEN DE , BANA NASİP OLDU.

SENİ SEVİYORUM HAYAT......
SİZİ SEVİYORUM KADİM DOSTLARIM......
İYİKİ DOĞDUM....

40 yorum:

tatlıhayat 24 Temmuz 2012 09:20  

İyiki doğdun nunucum...Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 24 Temmuz 2012 09:25  

İyi ki doğdun Nunu ve iyi ki blog sayfalarında tanıtıdıım seni. Nice uzun mutlu ve sağlıklı yıllar olsun.
Sevgiler:)

ruşyena 24 Temmuz 2012 09:40  

bu güzelliklerin artarak devam etmesi dileğimle... nice nice keyifli, mutlu yaşlar diliyorum...
sevgiler.

Nuray 24 Temmuz 2012 10:10  

Maşallah harikasınız Allah nazarlardan saklasın resimleri görünce tekrar doğum gününüzü kutlamak istedim. Sevdikleriniz ve sizi sevenlerle birlikte nice nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar diliyorum.
Sevgi ve selamlarımla.
Nuray

birdysevda 24 Temmuz 2012 10:13  

Nice güzel geçmiş,mutlu yaşanmış yıllara Nunu...Harika görünüyorsun...

NEŞELİ MUTFAK 24 Temmuz 2012 10:26  

Sen hayata hayatta sana gülümsemeye devam etsin inşallah.

Geçmiş doğum günün kutlu olsun güzel insan nunucuğum

sevgiler

Şehnaz 24 Temmuz 2012 10:43  

İYİKİ DOĞMUŞSUN...İYİKİ VARSIN..GERÇEKTENDE VARLIĞIN BLOG DÜNYASINDA FARKINI VE İÇTENLİĞİNİ BİZLERE GÖSTERİYOR İZ BIRAKTIN HER ANLAMDA.İÇTEN İFADELERİN,MASANDAN HİÇ EKSİK OLMAYAN KALP VE ÇİÇEKLERİN HÜZNÜN MUTLULUĞUN ,NUNU MARKA PASTALARIN BUNLAR VAZGEÇİLİR ŞEYLER DEĞİL.... DOSTLRIN ARKADAŞLARIN İÇİN SENİN GİBİ BİR DOST BULMAK BİR ŞANSTIR...HAYATIN HEP BÖYLE GÜLÜMSEYEREK VE MUTLULUKLA GEÇSİN NUNUCUM TEKRAR DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ YAZDIM VE SENİ TANIMADAN SEVDİM...

sarımutfak-hande 24 Temmuz 2012 10:59  

nice mutlu sağlıklı senelere canım
pastan şahane olmuş ellerine sağlık sende şahanesin bu arada:)))

mutfagabuyrun 24 Temmuz 2012 11:38  

nice sağlıklı mutlu yıllar canım.sevgiler.

Unknown 24 Temmuz 2012 11:58  

Resimler çok güzel sizde çok güzel ve çok mutlu görünüyorsunuz pastanızda muhteşem görünüyor.Nice mutlu sağlıklı yıllara gülen yüzünüz hiç solmasın

Burcu Kayhan 24 Temmuz 2012 12:05  

Nice mutlu yıllara canım,doğum günün kutlu olsun.Pasta da şahane olmuş,sevgiler:)

neslice tarifler 24 Temmuz 2012 13:10  

Kıyafetinize bayıldım.. Balonlar harika.. Pasta süpe.. Dostlarınızla ve sevdiklerinizle nice mutlu senelere.. İyiki doğmuşsunuz ve ben de iyiki tanımışım sizi..

keyf_i sibel 24 Temmuz 2012 13:45  

mutlu,huzurlu,sevgi dolu yıllar seninle olsun nunucuğum.valla en özendiğim kısmı ömürlük kardeşler kısmı oldu.onlarda sende ne şanslısınız bu sözleri söyleyebildiğiniz için...,

Hülya 24 Temmuz 2012 13:59  

İyi ki doğmuşsun Sevgili Nunu...
Nice güzel senelere...

Canan Demirbağ 24 Temmuz 2012 14:21  

Nice güzel senelere:))Bayıldım size yüzünüzden mutluluk akıyor ömrünüz boyunca hep gülün inş:))

Nesrin 24 Temmuz 2012 15:03  

doğum gününü<z kutlu olsun çok eğlenceli gözüküyor fotoğraflar. sevgiler

Unknown 24 Temmuz 2012 15:34  

doğum gününüz kutlu olsun çok hoş görünüyorsunuz

aysencifci 24 Temmuz 2012 16:39  

Evet Nunu'cum iyi ki doğdun. Ömrün boyunca güzellikler, mutluluklar seninle olsun.

Unknown 24 Temmuz 2012 16:50  

nice yıllar dilerim nunucuğum.
umarım balonlardaki dileklerin ve umutların gerçekleşir. hayat sana ve sevdiklerine hep cömert davranır. iyi dileklerimde tekrar iyiki doğdun. sevgiler...

Ihlamurcum 24 Temmuz 2012 18:38  

Mutlu yıllar,Nunucum.Hayat enerjin,sevgin hiç bitmesin.Hep böyle kal,sevgilerle.
www.ihlamurcum.com

Banu 24 Temmuz 2012 19:25  

Canım iyiki doğmuşsun doğum günün kutlu olsun zarif tatlı masal tadına harika hatun. kocaman öptüm yanacıklarından. sevgilerimle...

siyah kuğu 24 Temmuz 2012 21:44  

Mutlu yıllar, sağlıkve huzur dolu bir hayat diliyorum,
sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler 24 Temmuz 2012 22:01  

Yuzunuzden gulucukler hic eksilmesin diyerek Nice Yaslar Diliyorum..
Ayrica resimlere de bayildim..bu ne guzellik :))

Eya 24 Temmuz 2012 23:42  

Nunucugum...iyiki dogmussun, iyiki hayat yolunda seninle karsilasma sanisina sahip olmusum. Gülen yüzün hiiiiic solmasin, nice güzel yillar...sevgiler

zehra

KİZHATCE 25 Temmuz 2012 00:20  

sevdiklerin hep yanında, uzun sağlıklı ve mutlu yıllara nunu cuğum :)

Fincan Teyze 25 Temmuz 2012 12:08  

nice mutlu yıllara...
Allah nazarlardan esirgesin ;)
herşey rengarenk, cıvıl cıvıl...

boncuk mutfakta 25 Temmuz 2012 14:23  

Doğum günün kutlu olsun birtanem.Uzun ,sağlıklı,mutlu yaşa.

CEPAYNASI 25 Temmuz 2012 14:41  

sevdiklerinle birlikte
nice yıllara,
nice güzel kutlamalara:)

neseersoy 25 Temmuz 2012 15:56  

Nunucum , bir ömür boyu yüzünün aynı şekilde gülmesi ve neşe dolu yeni yaşların olması dileğiyle doğum günün kutlu ve mutlu olsun.
Uzun zamandır ayrı kaldığım blogum ve yorumlarıma artık daha sıkı sarılarak bu diyarlarda olacağım :-)artık evimin kadını çocuğumun emekli annesi olarak yeni bir yaşantıya başlıyorum :-)
daha sık yorumlaşmak üzere ,sevgilerimle
Neşe ERSOY

Süreyya 25 Temmuz 2012 17:53  

Her şey ne kadar güzel olmuş :) Nice sağlıklı,mutlu yaşlarınız olsun :) sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Temmuz 2012 08:25  

herbirinize tek tek teşekkür ederim..
Son 4 yılda en çok enerjimi yükselttiğim zamanlardır sizin yorumlarınızı okuduğum anlar.
varolun dostlar..
sevgiler

Deniz 26 Temmuz 2012 09:15  

Nice dolu dolu, mutlu yaşlara öyleyse :)

AsOrTiK 26 Temmuz 2012 11:09  

nUnU'cum yeni yaşın kutlu olsun. mutlu ol, sağlıklı ol, neşeli ol ki genç kalasın:)))
öptüm seni
kucak dolusu sevgiler

Güngör Ekinci Saglik 26 Temmuz 2012 22:49  

Iyi ki dogdun guzel Nunu, insan Nunu, kaliteli Nunu. Sanal da olsa iyiki tanidim seni. Çok opuyor, yurekden sevgilerimi gonderiyorum.

NEFİSE 28 Temmuz 2012 00:54  

Ohhh..içimi açtın güzel kadın!Çoook mutlu ol...:)

Blogger Bolat 28 Temmuz 2012 14:07  

Sağlıklı ve uzun ömürler dilerim, hatta çoluk çocuk hep birlikte olasınız :)

Seda'nın Günlüğü 30 Temmuz 2012 01:31  

Nice güzel sağlıklı, huzurlu yıllar diliyorum...İyi ki doğdun :)

selma 11 Ekim 2012 17:47  

Merhaba, tanışmıyoruz. Tesadüfen blogunuzu incelerken sizi görünce yüzümde bir gülümseme belirdi. Ne tatlı bir enerjiniz var. 7'ler boş olmasa gerek.. Söylemek istedim .Sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP