HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM- DÖNDÜM ARKADAŞLAR...

>> 19 Temmuz 2012 Perşembe


Aylar geçmiş ben Masalıma uğramayalı....  !
Mutfak deseniz, zaten 3 aydır rölantide !!!
kısacası  :
Masal kahramanımın ameliyat sonrası süren fizik tedavisi,  3-4 kg verme çabası, benim de ona eşlik etmem, mutfaktan biraz uzak tuttu bizleri....
Ardından yaza giriş, yurt dışından arkadaşlarımın ve akrabalarımın gelişleri- gidişleri , buluşmalar, geziler, valide sultanımın tetkikleri, düğünler- nişanlar -  tatiller derken ve  kaza ile yere düşürülen ! ve dönüşü olmayan- paramparça olan fotoğraf makinem de olmayaınca  ! 2 ay da öyle geçti..


Sonra  ''özledik hadi gel '' dedik ve Tatlı telaş başladı, Karadutum İngiltere'den 10 günlüğüne izne geldi, O'nu alıp hemen sevdiği yerlere gidiverdik... Ve bu haftasonu da  keyifle ! dönüş yaptık ..
Lakin geldiğimiz gece, anne yerine koyduğu, masal kahramanımı büyüten '' halası ''vefat etti..
Çok ani ,erken bir veda, Büyük Şok oldu tüm ailemize ve sevenlerine :(((
Şimdi kendimize gelme dönemlerinde, şu mübarek günlere sığınıp yola devam etmek gayretindeyiz ....


Herkez yazlıklarda ...
Dilerim ramazan sofralarımız ,davetlerimiz bu sene de olabilir... Ve yine paylaşımlara dönebilirim..
Olmadı bir sürü geziler var onları yayınlarım... Hasret gideririz..... Görüşünceye dek,

RAMAZANINIZ MÜBAREK OLSUN...
ÇOK SEVGİLER

24 yorum:

NzlGl 19 Temmuz 2012 09:34  

Hoşgeldiniz Nunucuğum, kimbilir ne güzelliklerle döndünüz. Sabırla bekleyeceğiz.

Eşinize ve size başsağlığı diliyorum. Nur içinde yatsın. Allah geride kalanlara ömürler versin:(

Hayırlı ramazanlar olsun. Nice ramazanlara hep birlikte ulaşmak dileğiyle, sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2012 10:13  

çokkk teşekkürler nazlıcığım..
sevgiler..

Adsız 19 Temmuz 2012 11:16  

Hoşgeldiniz Sevgili Nunu,

Sizi görmek çok güzel. Öncelikle ailenize geçmiş olsun, Vefat eden halanız için de başsağlığı dileklerimi ilteriyorum nur içinde yatsın inşallah. Bizde sizlere hayırlı ramazanlar diliyoruz eksik olmayın...

Sağlıklı ve Mutlu kalın....
Nuray

AsOrTiK 19 Temmuz 2012 11:36  

hoşgeldin sevgili nUnU. herşeyin yolunda olması güzel. kaybettiğiniz halanız nur içinde yatsın. mekanı cennet olsun. sabır diliyorum...
tekrar aramızda olman güzel:)
iyi ramazanlar
sevgiler

umutluhayat 19 Temmuz 2012 12:00  

hoşgeldin canım.tam keyif dolu günler geçirmiş ne güzel diye yazdığın satırları okurken tatsız acı haberi de aldım.allah rahmet eylesin,başınız sağolsun.

Flame 19 Temmuz 2012 13:27  

Merhaba Nunu, özlettin kendini çokkk...
İyi olmana çok sevindim.
Öpüyorum, sevgiler
Alev

TATESAL 19 Temmuz 2012 14:31  

Hoşgeldin sultanım....Öncelikle eşine ve annene acil şifalar diliyorum....diğer taraftan da başsağlığı,rabbim halanıza rahmet eylesin...karadutunuzla gezmeleriniz ne iyi olmuş,sefanız olsun...ramazanınız hayırlı olsun,muhabbet ve sevgi ile....

zeynep 19 Temmuz 2012 15:16  

hoşgeldiniz :)
sevgiler,
zeynep..

nesrin 19 Temmuz 2012 15:45  

Sevgili Nunu,
Sizi özlemiştik, allah halanıza rahmet eylesin, geride kalanlarına sabırlar ihsan etsin. Sizinde ramazanınız bereketli ve mübarek olsun...

ayamaya 19 Temmuz 2012 17:48  

Bir hala anne yerine konursa sevgisi de acısı da çok derin olur :( Allah gani gani rahmet eylesin, sizlere de sabırlar dilerim, hoş sohbet paylaşımlarınızı bekliyoruz, Ramazan ayı tüm Müslümanlara hayırlı olsun

Dostbahcesindenlezzetler 19 Temmuz 2012 18:23  

Hosgeldiniz..ozlemistim:))
Hersey gonlunuzce olsun..sevgiler

NEŞELİ MUTFAK 19 Temmuz 2012 18:29  

hoşgeldin nunucuğum,
öncelikle geçmişler olsun .
Başınız sağ olsun rabbim kalanlara sağlık versin inşallah.
Senin yokluğun çok belli oluyor:))Özlemişim tatlım seni.
sevgilerimle:)

NEFİSE 19 Temmuz 2012 18:44  

Nunu'cum ...hoşgeldin hayatım...merak etme yaz gelince herkese rehavet çöküyor hepimiz az uğruyoruz zaten....geçmiş olsun bu arada...başınız sağ olsun.

BAL ANNE 19 Temmuz 2012 19:53  

hosgeldin....
bu kadar yogunlukta ıyı ugramısın .....ozluyor ve sevıyoruzzz
sevgilerr

Güngör Ekinci Saglik 19 Temmuz 2012 20:51  

Sevgili Nunucum, esine bas sagligi diliyor, sana da yurekden hosgeldin diyorum.

mihrimah 19 Temmuz 2012 22:33  

eşinizin ve sizin başınız sağolsun..rabbim hayırlı ve güzel bir ramazan geçirmeyi nasip etsin.sevgiler

bırtutamkekik 19 Temmuz 2012 23:50  

allah rahmet eylesin nunumm.
:(
hoşgelldin..
hayırlı ramazanlar canım..

kekiğin..

dogada.blogspot.ru 20 Temmuz 2012 09:10  

nunum hoş geldin herzamanki gibi güzel ve şıksın özlemişiz seni hayırlı ramazanlar canım

Unknown 20 Temmuz 2012 12:20  

hoşgeldin nunucuğum,başınız sağ olsun.hayırlı ramazanlar...

tatlıhayat 20 Temmuz 2012 12:32  

Hoş geldin nunucum..Sevgiyle...

BAL ANNE 20 Temmuz 2012 13:51  

bir de ben diyeyim =)) hoşgeldin nunu
hayırlı ramazanlar....

Elifin Terazisi 20 Temmuz 2012 19:27  

Hoşgeldiniz, kaybınız için başsağlığı diliyorum.
Hayırlı ramazanlar dilerim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP