2012 İLK İFTAR SOFRAM

>> 20 Temmuz 2012 Cuma



bENİM İÇİNDE ÇOK AYRI YERİ YERİ OLAN Mübarek Ramazan ayının ilk iftarını açtık şükür.. ALLah herkesin iftarını, sabrını,orucunu kabul etsin...

Sıcak ve bunaltan bir gün, her dakikası boş geçemeyecek kadar koşturmacalı saatlerdi..
Hafta sonu aniden kaybettiğim halamızın ,yarınki duası ve evinde verilecek iftar nedeniyle telaşlarım da çoktu.
Hele bu trafikte, köprü yollarında ve direksiyonda olmak en dramatik zamanlar diyebilirim.
Ya sabırrrr İstanbul'luya !

Öğleni geçiyordu eve girdiğimde, Malum 2 nolu karadutum İngiltere'de ,bu sene 3 kişiyiz ! O sebeple Küçük ,hafif bişeyler hazırlamaktı niyetim, biraz köfte ,var sandığım bulgur, biraz çorba ve sebze yemeği, cacık- komposto vb ......
Aylar sonra mutfağa giriyorum desem yeridir. .....

Bamyayı özlemiştim ,önce ondan başladım ,  pilav da hazır olunca,  komposto, şeftalili irmik tatlısını da hallettim, finali salata ve çorba  ile bitirdim ve masayı kurup, 19.00 da mutfaktan çıktım...

İftar Menüm de şunlar vardı :

- Kahvaltılıklar -
-Zeytinyağlı barbunya pilaki
- Domatesli pilav
- Tavuksuyuna mercimek çorbası
- Bamya -
- közlenmiş biber
- salata
- köfte
- karanfilli- tarçınlı erik kompostosu (valide sultan usulü)
- şeftalili irmik tatlısı -dondurma eşliğinde
- meyve
 - Pide :)
- çayyyyy   !!  :=))))

 İftar soframıza baktığım da 'işte bu 'dedim , İftar berekEti bu olsa gerek..

Dünden kalan zeytinyağlıları da ekleyince ADETA bize ziyafet sofrası oluverdi...
Aslında yayınlamayacaktım ama birden gözüme hoş gözüktü, diğer sebep de aşağı da yazılı (!)
Hem ''  hani artık sofraların''   diyen takipçilerim için de biraz gönül almaca olsun dedim :=))
Dedim dedim de, tam resimleri çekerken komposto tarifi için cam tabağı tutmamla bir parçası kırılıp ! parçası elimde kalmasın mı !!!! ??? ( 2. resme dikkat ( ! )
elimde ucu kırık cam, kenarından tüüüümmm masaya yayılan erik kompostosu,
 şaşkınlıktan kahrolan ben !!!! ne yapacağımı bilemeden tüm olup biteni seyrediverdim bir süre .....
Aynen öylece de görüntüledim  :(((((  örtü, sofram herşey tarumar oldu.....
Siz bu sofraya bakadurun, tam yarım saat içinde başka bir hal aldı iftar sofram :=)))
neyse... boncuğu olsun diyelim  :=)

ALLAH KABUL ETSİN EFENDİM.. SEVGİLER...

32 yorum:

Mutfak Havlusu 20 Temmuz 2012 23:50  

Çok tatlı bir sofra olmuş iyi ki yayınlamışsın tabi ki!
Ellerine sağlık,tabi bereketi olur ya Ramazan başka oluyor.
Allah bereketini artırsın her zaman bu sofraların.
Ellerine sağlık ,hayırlı ramazanlar.

hepsusluydum 20 Temmuz 2012 23:56  

Hayırlı Ramazanlar Nuray'cım.Allah sonuna kadar sofralarımızdan huzuru ve bereketi eksin etmesin.Sevgilerimle:)

Unknown 21 Temmuz 2012 00:32  

çok güzel olmuş sofran ellerine sağlık :) hayırlı ramazanlar nunum :)

Atike Momini Ziya 21 Temmuz 2012 00:50  

çok cici ve hafif midelerin bayram edeceği bir sofra..ellerine sağlık...darısı et olmazsa olmaz diyen beylerin sofralarının aşına:P
hayırlı ramazanlar nuraycığım içten sevgi ve dualarla...

zeynep 21 Temmuz 2012 01:08  

Huzurlu , bereketli sofralar diliyorum .
Hayırlı Ramazanlar , sevgiler.

keyf_i sibel 21 Temmuz 2012 01:37  

sanada hayırlı ramazanlar nunucuğum.valla bu sıcaklarda nasıl olcak dedim ama eskişehirde bir rüzgar sonrasında yağmur oh ferah ferah geldi iftar saati.allah tüm ibadetlerimizi kabul eder inşallah...

Unknown 21 Temmuz 2012 01:53  

Allah kabul etsin iftarımızı ve tüm dualarımızı. Nunucum masan her zamanki gibi:) Eline emeğine sağlık, sevgiler

PAPATYA PRENSES 21 Temmuz 2012 04:02  

Klasik bir Nunu sofrası olmuş, özlemiştik :)

Ellerine emeklerine sağık Nunum.

Küçük bir istekde bulunmak istiyorum, kelebeki tabakda peynir sunarken ortasındaki boş kalan yere zeytin koyar mısın, tamm bir kelebek olacak o zaman :)

Nesrin 21 Temmuz 2012 08:11  

afiyet olsun çok lezzetli gözüküyor. allah kabul etsin.

pasta köşesi 21 Temmuz 2012 08:14  

hayırlı ramazanlar canım
sofran gibi bereketli ve çoşkulu bir ramazan olsun hepimiz adına:)
herşey harika görünüyor ee birde üzerine yağan kalpler olay tamamdır :)

Unknown 21 Temmuz 2012 08:34  

afiyetler olsun.bereketli sofraların olsun nunucuğum.sevgiler...

NzlGl 21 Temmuz 2012 08:44  

Allah kabul etsin Nunucuğum, elleriniz dert görmmesin:)
sevgiler

MERVENİN KIRMIZISI 21 Temmuz 2012 12:13  

oruçlarımızı Rabbim kabul buyursun inş,harika gözüküyor her bir detay,ellerinize sağlık

reyhan kokulu mutfağım 21 Temmuz 2012 12:16  

ellerinize sağlık :) allah kabul etsin inşallh.

hayırlı ramazanlar...

KİZHATCE 21 Temmuz 2012 12:27  

mmmm hoşgeldin nunu cuğum,yine çiçekler açmış güzel sofranda :) hayırlı ramazanlar canım...

mihrimah 21 Temmuz 2012 12:41  

hayırlı bereketli ve de mutlu ramazanlar olsun canım.ellerine sağlık.sofra mükemmel görünüyor..renklere bayıldım...tam benlikler..sevgiler

Tuğba Mutfakta 21 Temmuz 2012 12:51  

Hayırlı ramazanlar..Herşey çok hoş görünüyor:)
sevgiler..

mavii 21 Temmuz 2012 13:06  

düş gibiii...
herşey misler gibi..
renkler çiçekler servisler mütiş güzel bir sofra

Gurme Şirine 21 Temmuz 2012 13:17  

şahane bir masa olmuş...
Allah kabul etsin oruçlarımızı....
afiyet şeker bal olsun...
hayırlı ramazanlar....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 21 Temmuz 2012 17:06  

Allah bereketini arttırsın, mutlu ve huzurlu ramazanlar dilerim.
Sevgiler ...

mosguetravelerMosguetraveler 21 Temmuz 2012 21:52  

hiç abartmıyorum gördüğüm en keyifli iftar sofrası hayırlı ramazanlar.sizi takibe aldım bende bekliyorum mütevazi bloguma

Adsız 21 Temmuz 2012 23:46  

nuray hanım ben sevda evkuran alphan (kurabiyekavanozu) face sayfamda "illedeyemek" kullanıcısı sizin iftar sofranızı kendi sofrası ve menüsü gibi kullanmış bilginize. size faceden msj göndereyim dedim ama yolluyamadım bu durumu izah etmek için arkadaşlık isteği yolladım

Unknown 22 Temmuz 2012 13:19  

Sultanım o muhteşem sofran yine gönlü
me baharı getirdi.Her zamn ki kadar zarif bir masa.Menü süper ellerine sağlık.Hayır ve bereket dolu Razmazanlar dilerim,öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2012 00:15  

Çok teşekkür ederim arkadaşlar....
HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM,
BEREKET VE SAĞLIKLA GEÇSİN...
SEVGİLER.

Adsız 23 Temmuz 2012 10:58  

RENGARENK RESİMLERE BAYILIYORUM.İÇİM AÇILIYOR.TATİL YAZILARINIZI BEKLİYORUM. RAMAZAN'INIZ MÜBAREK OLSUN.SEVGİ VE SELAMLAR... AYŞE

MAVİANNE 23 Temmuz 2012 15:38  

çok şık bir sofra bayıldım
afiyet olsun

Unknown 23 Temmuz 2012 16:34  

bir de yayınlamıyacaktım demez mi :) neyse iyiki yayınlamışsın şekerim. bereketli ramazan ayı bu. Allah senin de orucunu kabul etsin. sevgiler nunucuğum közlenmiş biberrrr

Nasti 23 Temmuz 2012 17:34  

Hayırlı ramazanlar...Masada bir tek kuş sütü eksik daha ne olsun...Ben de dünden bir çeşit yemeğimi yaptık yanında da çorba, çalışınca 1-2 çeşitten fazlası istesen de olmuyor...Afiyetle yiyin...

Züzüce 24 Temmuz 2012 08:58  

Sevgili Nunu'm,

hayırlara vesile binbir bereketli bir ramazan dilerim, allah herkesin orucunu kabul etsin sabırlar versin bu sıcaklarda...

Halan'a allahtan rahmet ve sizlere de başsağlığı diliyorum...

Sofran'a gelince, her zamanki gibi mükemmel...Ellerine emeğine sağlık...

Kocaman sevgilerimle,
Zuzu

TATESAL 24 Temmuz 2012 09:57  

Nazar değdi kompostoya nazar...inan nunucum resimlere ilk baktığımda sofrada komposto kasesi dikkatimi çekti,oruçlu oruçlu canım çekti inan o an keşke içsem serin serin dedim ve diğer resime baktığımda nazarım değdi kırılmış diye tühlendim...sonra senin açıklamanı okudum ...demekki senin nazarın benden önce değmiş...sofra harika hayırlı ramazanlar...

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2012 10:09  

tatesal

:))))
sorma tülincim, NE CİCİ OLDU BU MASA BÖYLE DEDİM İÇİMDEN ''
kenarından tutmamla parçası elimde kaldı, hala şaşkınım !!!
ama buda bncuğu oldu, üzülme :)


HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM...

Fincan Teyze 25 Temmuz 2012 12:11  

nazar olmuş ;)
Hayırlı Ramazanlar...
Ama iftar sofrasında aradığım tek şey ÇAY!!! ;)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP