2012 / İFTAR SOFRAMIZ (2)

>> 30 Temmuz 2012 Pazartesi




SEVMEK BELKİ BİR ŞEYDİR, AMA SEVİLDİĞİNİ BİLMEK İSE ÇOOKK ŞEYDİR !!!

 
Öncelikle size çok samimi, kalbi teşekkürlerimi iletmeliyim ki, beni böyle mutlu ettiğiniz için...
Onlar ne güzel dilekler ve ne sevgi dolu satırlardı....
Tüm gece keyiften, mutluluktan  uyuyamadım.....

1 gün bile olmadan, 4000 TIK !
100 civarı yorum, sayısız mail ve binlerce dua !!!!
Hepsi sizlere İki katıyla geri dönsün diliyorum....

Bana çok şey katıyorsunuz derim yıllarca size, ama görüyorum ki, ben size ne çok şey katmışım.... Samimiyetinize şefkatinize, çok teşekkür ederim..
BU DOSTLUK , BU SİNERJİ HİÇ YAN ÇİZMEZ- VAROLUN...


Sıcaklar herkesi tahammülsüzlüğe itiyor farkındayım, hepimiz nasibimizi alıyoruz elbette ..
Ama yaz yazdır, Kışta kış.. Şikayet etmeyi bir tarafa bırakalım isterseniz, nasılsa bişey değişmeyecek :)

Sadece şükredin, hastanelerde yatanları hissedin, kımıldayamayanları , gezemeyenleri, konuşamayan, yemeyen, içemeyenleri de !!!!!
 NE KADAR ŞANSLI VE NE BÜYÜK SERVETE SAHİP OLDUĞUNUZU HATIRLAYIN SABREDİN LÜTFEN !
Gören gözlerimiz varda görebiliyoruz yazı, kışı baharları....
Ne mutlu ki 2-3 tas çorbamız da kaynıyor şükürle !!!!!


Bakın bana, elimde yeni kitabım, uzatmış ayaklarımı  pazar pazar dinlenirken aniden çalan telefon sesiyle, misafir ağırladım !!
Hiç hazırlıksız ,sadece 3 saatte bişeyler çıkarttım  hem de o , 60-70* olan masal mutfağımda..
Fırın ve ocağın ısısı, pişen yemekler, koşturmalar arasında şimdi keyifle baktığınız hazırlıkları yetiştirdim !!!
 İstanbul - Türkiye izinlerinde olan akrabalarımı apar topar iftara aldık, yoksa anca seneye görecektik yüzlerini, şükür ki klimalar varda çok hoş -serin -keyifli bir akşam oldu bize de...

Menü zor olmasa da ,zorladı desem yeridir ! Birde yayınlamak istemiyorum bunları, çünkü pastalar- tatlılar zorlu yemekler yoktur benim mutfağımda !!!Sadece sofralarımı isteyen siz izleyenlere biraz renk olsun işte   :)))

Fırın tavuk
İftariyelikler
Sigara böreği
Tavuk suyuna şehriye çorbası
Zeytinyağlı fasulye
Patlıcan -biber kızartması
Dondurma eşliğinde, limonlu  irmik tatlısı
Şeftali kompostosu
ve Çayyy !!! :)))

-----------------------------------------
Bir kaç tariften sonra,
Bu aralar biraz gezi postlarımı yayınlayacağım izninizle....
İstanbul'u özleyen dostlarım çok sıkıştıryor beni,
Tatil resimleri isteyen sizlerin mail ve yorumları da çok gülümsetiyor beni bilesiniz :=)
( Yahu ben artistmiyim ????  :=))))) 

Tamam  1-2 tane araya atarım ' o sevdiklerinizden ' (!)  :=)


Görüşmek üzere.... Sıcaklarda ve daima Dikkat edin lütfen kendinize....
SEVGİLER

32 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com 30 Temmuz 2012 09:33  

yemekler kadar tabaklara da bayıldım...herşey çok cici ellerinize sağlık

fadinin sanati 30 Temmuz 2012 09:59  

sofranız harika ellerinize saglık ALLAH kabul etsin ..tabaklarınıza bayıldım çok güzeller saglıklı yemekler yiyin inşallah:))))

Unknown 30 Temmuz 2012 10:02  

Tüm güzellikleri,tüm iltifat ve içtenliği fazlasıyla hakediyorsun ki:)
Sofra yine göz alıcı.
Tabaklardan menüye,herşey bir nunu klasiği:)
Hayırlı iftarlar diliyorum..

ilhan 30 Temmuz 2012 10:26  

Hayırlı haftalar olsun. Yemekler bir tarafa sunum nefis. Belli ki çok zevklisiniz. İlginçtir en çok da zeyinyağlı taze fasülyeye imrendim. :)) Ellerinize sağlık.

umutluhayat 30 Temmuz 2012 10:53  

ellerine sağlık canım,hepside birbirinden güzel görünüyor.özellikle servis tabaklarına hayranım...

NzlGl 30 Temmuz 2012 10:55  

Kendi adıma sizin sayfanıza gelince gözüm, gönlüm , kalbim fazlasıylada aklım açılıyor Nunucuğum :)))))

Yüreğinize sağlık....

YEMEK SEVDAM (ELİF) 30 Temmuz 2012 11:16  

Harika bir menü ve hepsi 3 saatte hazırlandı sadece. Maşallah. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Demlenmisyasam 30 Temmuz 2012 11:18  

Ne güzel bir sofra böyle, ellerinize sağlık, afiyet olsun... :)
Mutlu günler...

ZYNP 30 Temmuz 2012 12:19  

menü ve sofra harika.ellerinize sağlık.

sibelinmutfagi 30 Temmuz 2012 13:15  

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

mihrimah 30 Temmuz 2012 13:50  

önemli olan yemek değil hoş sohbet muhabbet bazen saatlerce özene bezene hazırladığımız sofrada esen soğuk bir rüzgarla darmadağın oluyor herşey bazende kahvaltı sofrası tadındaki bir yemekte ne güzellikler yaşanıyor...çok çok güzel olmuş herşey ellerinize sağlık.afiyetler olsun sevgiler

mutfagabuyrun 30 Temmuz 2012 13:56  

çok şık bir masa ve çok güzel bir menü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown 30 Temmuz 2012 14:04  

Daha ne olsun Sevgili Nunu? Harika bir sofra, çok şık ve zevkli.. Zeytinyağlı fasulyede gözüm kaldı, nasıl severim..

Güzel ramazanlar diliyorum, sevgiler..

Geciktim ama doğum günün kutlu olsun..

Deniz 30 Temmuz 2012 14:06  

Çok şık bir sofra olmuş. Tabaklar ve çay tepsisi çok hoşuma gitti.
Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.
Sevgiler.

Unknown 30 Temmuz 2012 15:11  

nunucuğum daha ne olsun sofrada. zaten sıcaklardan dolayı iftarda istenilen şeyler hafif şeyler ve içecekler. güzel bir sofra olmuş eline sağlık mutlu haftalar...

butterfly 30 Temmuz 2012 15:27  

Nunucum ne hoş bir sofra olmuş hem de kısa sürede hazırlanmış..Ben öyle hazırlıksız durumlar için yeterince soğukkanlı olmayı öğrenemedim daha:). Ellerine sağlık tatlı Nunum.
Kocaman öpüyorum:).
Sevgiler..
aslı (kristalkelebek)

YüReKTeN DaMLaLaR 30 Temmuz 2012 15:28  

sevgili nunu;

ne güzel bir sofra bu çok renkli
pek zevkli ve iştah açıcı
bloma gelmişsiniz çok tşk
çok mutlu oldum

sevgiyle...

Mutfak Havlusu 30 Temmuz 2012 15:30  

Nunu asıl klimalar mutfağamı takılsa:-)
Nefis olmuş bu sofra yahu 2-3 saatte hemde,helal sana ne diyelim maşallah da diyelim ki Allah nazarlardan saklasın korusun.
Bu arada tabaklar çok tatlı herşey ziyadesiyel güzel,Allah sofralarınızı bereketli kılsın böyle hep.

BAL ANNE 30 Temmuz 2012 17:09  

senin herseyını sevıyoruz yazılarını fotolarını tarıflerını.......
sevgiler.....

Gönülünce 30 Temmuz 2012 17:20  

Sevgiyle hazırlanmış sofrana bayıldım canım...Her zamanki gibi harikasın...Emeklerine sağlık...
SEVGİYLE SAĞLIKLA KAL :))))....

Birkaselezzet blogspot.com 30 Temmuz 2012 17:38  

O SENİN GÜZELLİĞİN NUNUCUM.
AŞAĞIDADA NE GÜZEL ÖYLE HARİKA HERŞEY GÜZEL MAŞALLAH CANIM...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 30 Temmuz 2012 23:49  

Bir gün İstanbul'a sırf sizi görmek ve yemekklerinizden tatmak için geleceğim. Şahane ve çok zevkli, sevgiler...

Unknown 31 Temmuz 2012 00:05  

Sultanım sen benim için çok özelsin
yine muhteşem buram buram zerafet kokan muhteşem bir sofra.Menü desen enfes ellerine o güzel yüreğine sağlık...Bugün Şeflerin Düellosunu iz
lerken kulaklarını çınlattım:)))Sayın
Nalan Aksoy Sultanımın kurduğu sofra
ları görse içi erir,bayılır dedim:)))
Öpüyorum...

Gülsüm Güven Tuncer 31 Temmuz 2012 00:34  

Hay Allah.. Ne yazacağımı bilemedim. Gezdim blogunu. Okudum okudum.. Sonra araç çubuğuna sürükledimm sayfayı. Dönüp diğer yazıları okumak için. Öncelikle yeni yaşın kutlu olsun sevgili nUnU. Blogun insana pozitif duygular yansıtıyor. Seninle yollarımız çakıştığı için kendimi şanslı ve mutlu hissettim. Bu arada 60-70 derecede hazırladığın sofra harika görünüyor. Ben senin kadar sakin olamazdım herhalde. sık sık görüşmek üzere..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 31 Temmuz 2012 10:02  

canım ne güzel bir sofra ve ne güzel bir yazı olmuş... o tatil fotoğraglarından bende bekliyorum :)

PAPATYA PRENSES 31 Temmuz 2012 11:59  

Artistsin tabi, blog aleminin en tatlı artisisin Nunum :)

Kısa zamanlarda misler gibi sofra kurmuş gelmiş birde bana ne diyor, sen insanı öldürürsün ama neşeden:))


Ellerine emeklerine sağlık Nunumm..

Unknown 31 Temmuz 2012 13:20  

bu nasıl güzel bir masa ..yemeklerinizin görüntüsü kadar masanızın boş görüntüsü bile iştah kabartıcı:))keklerdede gözüm kalmadı desem yalan olur:))
ellerinize emeğinize sağlık..

zeynep 31 Temmuz 2012 16:24  

Hepsi nefis görünüyor , ellerine sağlık canım . Sofra da çok şık olmuş , sevgiler.

Unknown 31 Temmuz 2012 23:45  

Merhaba blogunuza ve size hayran oldum ne kadar pozitif enerji veriyorsunuz.Masanızda muhteşem gözüküyor ellerinize sağlık.Sevgiler..

sarımutfak-hande 1 Ağustos 2012 12:35  

herşey harika sofra ve kalp tabaklara bayıldım ellerine sağlık canım

sevimin sayfasi 1 Ağustos 2012 19:20  

sofra muhtesem, renklere bayildim...
ellerine saglik

mosguetravelerMosguetraveler 1 Ağustos 2012 23:05  

Hangi birinden başlıyayım o güzel tabaklar dan mı ,bardaklar dan mı,servisler den mi,yemekler den mi hangisinden.sofraya bakmak bile beni doyurdu.görsel bir şölen.ellerin dert görmesin.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP