VİŞNELİ VE VİŞNE SOSLU MİLFÖY ÜÇGENLERİ

>> 1 Şubat 2011 Salı







Merhabalar hepinize .. Arayı açıyorum, uzunca zaman oluyor haklısınız.
Lakin enerjimi anca topluyorum, çok zamandır ev hayatındayım !! Yo yo hiç şikayet etmiyorum. Hasta da olsam evimdeyken ,çok yararlandığım saatlerde oldu kendi adıma.

Uzun süredir İstanbul ve yurt geneli soğuk, dolayısı ile kış ayındayız tabii ki. Hatta baana kalsa,insan daha zinde oluyor ,eğer sağlığı da yerindeyse !
Ne kadar itina etsek de ; Bizim de masal kapımızdan içeri süzülen virüsler, önce beni, sonrada kara dutlarımızı (2 oğlum) birer birer ateşli bronşite teslim etti.
3 haftadır bir hayli mücadele ettirdi bizi bu şiddetli öksürük, ben hala sıfırlayamasamda, gayet iyi sayıyorum kendimi. Ayağada kalktım,Minicik bir davet masasıyla misafir ağırlayacak kadar hemde.
Bugün öğlenden sonra, çalan telefonumun ucundaki sıcak sese sıkı sıkı sarıldım, keşke gelse diye düşünürken, 1 saate kadar sendeyim diyen sesiyle mutlu oldum. Uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşımdı . Ellerinde bana aldığı nergisler , su böreğini sevdiğimizi bilerek ince zahmetiyle ,hepimizi çok sevindirdi, bende onun çok sevdiği tavuklu mevsim salatası, birazda yanına sıcacıkken ikram ettiğim vişneli milföylerle, dünden kalan yaban mersinli çikolatalı portakallı kekimide ekleyerek , aklımız pek yakında yapacağımız programa ! odaklanmış olarak ve de ara ara yağan karı seyr eşliğinde günü bitirdik.

Bu lezzet yüklü tarifi ise ,gün sonunda size ulaştırmak boynumun borcu oldu !
Ani misafiriniz varsa, dar vakitlerde iseniz , hele hava da çok soğuksa, sıcacık iç ısıtan bir lezzet arıyorum derseniz, haydi buyrun bu tarif size gelsin..

VİŞNELİ VE VİŞNE SOSLU MİLFÖY ÜÇGENLERİ

6 adet kare milföy
24 adet çekirdeksiz vişne ( ben bahçe vişnelerimi kullandım)
iri parçalı çikolata
VİŞNE SOS
2 yk. dolusu mısır nişastası
3 yk. dolusu şeker
1 sb vişne suyu ( dondurucuda poşetlediğim vişne suyu kullandım)
hepsini pişirip , ılık-sıcakken kullanmalıyız !!!
YAPILIŞI
Milföylerin içine 4 adet vişne ve çikolatalar eklenir,
Ortalarına 1 dolu tatlı kaşığı sos eklenip kapatılır
Üzerine yum. sarısı sürülüp pişirilir.(25 dk pişiyor )Fırından çıkınca ılık-sıcak servise önem verilmeli. Özelliği hafif sıcak servis edilmesidir.
Mutlaka vişne sosu ile servis yapınız.
Çok seveceksiniz !!! AFİYETLER OLSUN .




70 yorum:

Unknown 1 Şubat 2011 17:57  

Cundayi seyrederken birden karsimda visneli milföyler göründü... Hangisine yarum yazacagimi sasirdim.... Tam da saati bu milföylerin, biliyor musun, ben hala devamdayim, yani yememeliyim.... Ama bakmakta bir sorun yoktur sanirim... Ellerine saglik arkadasim.... Orkiden dahil hersey harika....

Aycan 1 Şubat 2011 18:05  

Nasıl da güzel yenmeyi bekliyorlar. süper görünüyor. ellerinize sağlık.


selamlar;

Unknown 1 Şubat 2011 18:08  

vişneye bayılırım enfes görünüyor ellerine sağlık tabaklar çok hoş gözüm kaldı:)sevgilerimle...

Adsız 1 Şubat 2011 18:08  

İLK RESİME TAKILDIM :-))
NASIL AKMIŞ O GZELİM SOSUN..
BAYILIRIM ÇİKOLATA VİŞNEYE.

FERDA

Cafe Pepela 1 Şubat 2011 18:32  

Allah'ım şu sos olayı bitiriyor beni!!
Nazlı nazlı
nasıl da süzülmüş milföylerin üzerinden..
Ben de istiyorum ben de:)

mutfagabuyrun 1 Şubat 2011 18:33  

harika olmuşlar.ellerinize sağlık.sevgiler.

Unknown 1 Şubat 2011 18:37  

Çok lezzetli görünüyorlar Nunucuğum,ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 1 Şubat 2011 19:18  

işte yakından bildiğim zatı şahaneleri.
ekşi, çikolatalı ve hakikaten iç ısıtan yedikçe isteten nunu markamız.
bende yapıyorum nunuş ellerine sağlık, afiyet olsun arkadaşına sana.
oğluşlara geçmiş olsun, fena takıldı bu öksürük sizin aileye.
öperim canımcım.
semra

Ferkay 1 Şubat 2011 19:21  

Harika bir lezzet Nunum ama dikkat sen yorma kendini yinede.
Öpüyorum..

Adsız 1 Şubat 2011 19:37  

ne güzel bir insansın sen, ne güzel bir ev sahibisin, karşındakini mutlu eden, anlayan, akıl dolu kocaman bir yüreği olan, müşfik bir dosttsun sen.
çok teşekkür ederim zarif arkadaşım. haberli gelsem daha nolurdu bilmiyorum.
mükemmel bir gündü. yakında görüşmek üzere nuraycığım.
ASUMAN ö.

LEZZETİKRAM 1 Şubat 2011 19:41  

ayy muhteşem ellerinize sağlık ,bayıldım hakikaten :)

Baharcicegi 1 Şubat 2011 19:51  

Nunucum Cunda adasina hayran kaldim , gün bitimi omuz omuza ne romantik anlar yasmissinizdir
Üzerindeki akan sos milföyleri gölgede birakms
Citir citir visnenin mayahos aromasiyla nefis olmustur ellerine saglik canim

karamel mutfak 1 Şubat 2011 20:26  

super olmus nuncum ama simsiki dost sohbeti herseye deger diyorum ellerine emegine saglik.

Adsız 1 Şubat 2011 20:37  

oooo buna can dayanmaz işte,
nefis görünüyor,
su böreğinide yabana atmayalım nunum,
delikanlılara da çok geçmiş olsun,
aman dikkat.
Esin

Yeşim 1 Şubat 2011 20:54  

Vişneli sos ne güzelde gözüküyor milföylerin üzerinde tatlı ve mayhoş bir arada.
Ellerinize sağlık.
sevgilerimle.

lezzet sarayı 1 Şubat 2011 21:02  

ellerine sağlık harika ve pratik bir tarif.

pie kurabiye 1 Şubat 2011 21:24  

Önce geçmiş olsun.O virüsü yakınen öğrendim ben de:)
Ellerine sağlık.Şahane görünüyor.BU yaz çook vişne koyacağım buzluğa.Sevgiler.

Adsız 1 Şubat 2011 21:49  

canımcım ben senin gibi sabırla mutfakta uğraşamam,
ama böyle pratik olursa
hele vişne delisiysem sabaha kadar razıyım yapmaya
bayıldım buna çok sağol canım benim.
öpüyorum nunum seni / nesli

kalpkurabiye 1 Şubat 2011 22:11  

Ablacığımmm;
ellerine emeklerine sağlık..
sen iyi o da ara ver canın sağolsun:)
geri dönüşün çok güzel olmuşş:)
şirin ve lezzetli:))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! 1 Şubat 2011 22:16  

aklım kaldı vişne sosunda eminim harika olmuştur, hele hele yazdan kalma ekşi ekşi mayhoş vişnelerdense... bir harika!! çok geçmiş olsun... tatlı ilaç gibi gelmiştir:)

emine 1 Şubat 2011 23:02  

Gorunum mukemmel! Ellerinize saglik

Limon çiçekleri 1 Şubat 2011 23:23  

Tablo gibi nede güzel görünüyor.ellerine sağlık

Yaşamın kıyısında 1 Şubat 2011 23:35  

Çok geçmiş olsun Nunu'm,
zor dönem onlar için ama sen kara dutlaruna çok iyi baktığını biliyorum, çabucak toplanacaklardır eminim.
Cenım benim en dar zamanda bile nefis sofra açabiliyorsun, ellerine sağlık:))
Çokca öpüldünüz...

Adsız 1 Şubat 2011 23:39  

hepinize şifalar, tüm iznin berbat oldu diyeceğim ama sen öyle birisinki, gözlerim şahit neler yaptığına =)
mamalar müthişmiş, vişneli ise günün yıldızı bence.
afiyet olsun sağlıkla canım.
zeynep günal

KİZHATCE 1 Şubat 2011 23:41  

canım bende ne çok ara verdi nunu diyordum, nerden bilelim hasta olmuşsun,geçmiş olsun allah şifa versin...vişneli tatlara bayılıyorum eline sağlık,bir tane yedim bile :)sevgiler...

sihirlirloklava 1 Şubat 2011 23:48  

Canım çok geçmiş olsun...ama bu güzel lezzetler,bu güzel dostluklar şifa olsun....börek benim zevkime hitap eden bir börek olmuş..ellerine sağlık..

Miskokulu Lezzetler 2 Şubat 2011 00:22  

Nuray Hanımcığım çok geçmiş olsun buseneki virüs çok kişiyi etkiledi uzun sürede geçmiyor . Vişneli milföyler nefis görünüyor ellerinize sağlık İzmirden sevgiler..

kelebeklisaniyeler 2 Şubat 2011 01:54  

Nunucum harika lezzet visneyi seven biri olarak nefis görünüyor elcezine saglik,öpüyorum.

Adsız 2 Şubat 2011 03:36  

YAPTIKLARINI BÜYÜK BİR ZEVKLE TAKİP EDİYORUM CANIM, ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK HERŞEY MUHTEŞEM :)
BENİM SANA SORMAK İSTEDİĞİM BİRŞEY VAR YARDIMCI OLABİLİRSEN ÇOK SEVİNİRİM

BENİM RESİM YÜKLEME KOTAM DOLUYOR BLOGERDA :(
SEN SORUNU NASIL ÇÖZDÜN ??
BANA YARDIMCI OLURMUSUN
YANITINI BEKLİYORUM CANIM

ÇOK SEVGİLER

Adsız 2 Şubat 2011 08:02  

evet evet haklısın, soğuk gayet zinde tutar insanı, terlemekten, mıyışıklıktan bin kere yeğlerim.
milföyün güzelliğine şaşırıp kaldım, sen ban asık sık basit tarifler ver güzel arkadaşım, hem yemesi, hem yapması kolay zevkli olsun, ellerin dert görmesin nunum.
gülbin B.

Pembe Tatlar 2 Şubat 2011 09:03  

Canım gözlerim kaldı resmen tabakta ellerine sağlık...

Gülcan 2 Şubat 2011 09:04  

çok güzel olmuşlar eminim tadıda öyledir ellerinize sağlık sevgilerimle...

Damak Tadı 2 Şubat 2011 11:48  

Çok geçmişler olsun canım..Bizde de her an bizi yoklayabilir bu virüsler..Tek dileğim anne-babanın hastalanmaması..)

Vişneli milföyler can yakıyor adeta,çok severim kendilerini bilirsin..Arkadaşının gelmesi ne iyi olmuş,senin adına çok sevindim inan..


Bizde de her akşam konuşuluyorsun desem yalan olmaz..Annecik seni çok özlemiş,bende bende tabiiki..En kısa zamanda uygun olduğun bir zaman bize haber verirsen çok mutlu oluruz..Öpüyoruz kocaman tatlım..Sevgiler..))

Zehra Gürgen 2 Şubat 2011 12:09  

Nunum çok geçmiş olsun.
ama ne güzel mamalar yapmışsın.özellikle bu mlföyleri çok beğendim canım.
ellerine sağlık canım kendine yardım et.

Unknown 2 Şubat 2011 12:22  

Sultanım daha iyisindir inşallah o
gün sesin çok yorgundu kıyamam ben
sana.Üçgenler muhteşem ellerine sağ
lık kocaman öpüyorum.

MAVİANNE 2 Şubat 2011 12:36  

herşey müthiş görünüyor
ve de lezzetli
çokk geçmiş olsun
sevgiler

evcilik 2 Şubat 2011 13:06  

çok hoş görünüyorlar..bende milföyü tatlı sevenlerdenim....
ellerine sağlık ve tekrar tekrar geçmişler olsun,hastalıklar sizlerden uzak olsun....
sevgiler.

YeMeK vAkTi 2 Şubat 2011 13:09  

mmmm vişne sosa taktığım şu günlerde tarifi okyken mmm diye sesler çıkardığım tariflerden biri olmuş yine nunucum .zarif ellerine sağlık

Bulbulunyeri 2 Şubat 2011 13:15  

Canım,
öncelikle daha iyi olmana sevindim. Oğullarında iyidir inşallah.
Ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar.Özellikle sosun milföyün üzerindeki uyumuna bayıldım.
Sofrandaki diğer lezzetlerin de çok güzel.
Sevgiyle kal.

evatolyesi 2 Şubat 2011 13:20  

Çok geçmiş olsun bu sene grip geldimi gitmek bilmiyor:( ellerinize sağlık vişneli lezzetleri çok severim:)
Sevgiler

Gönülünce 2 Şubat 2011 13:38  

Havaların azizliğine bende uğradım malesef...Evde dinlenerek atlatmaya çalışıyorum...Tüm hastalara acil şifalar dilerim...Mİlföylere bayıldım vişneli tatları severim harika olmuş...Ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Tarifkolik / Öznur 2 Şubat 2011 14:17  

Süper görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler..

Adsız 2 Şubat 2011 14:28  

kim ne dersin desin nunuşum ben milföylü herşeye çok hayranım, benim tek kurtarıcım
bu tariflerinde beni benden alıyor, çok çok varol sende ttalım, geçmiş olsun karadutlarımıza,noluyorsunuz yahu.

Sema.N

ebru 2 Şubat 2011 18:39  

Nnucum her zaman ki gibi harika bir lezzet. Ellerine sağlık. Bu arada çok çok geçmiş olsun.

Narince 2 Şubat 2011 21:50  

Ellerine sağlık nUnU'm, geçmişler olsun . Ben de fena geçirdim, öksürük yeni bitti.

http://www.lezzetibol.com 2 Şubat 2011 22:58  

Çok çok geçmiş olsun canım. Sanırım bende hasta olmak üzereyim. Oğlumdan geçti galiba(:
Allah başka sıkıntı vermesin...
Hasta da olsan mutfaktan uzak duramuyorsun galiba:)
Ellerine sağlık canım
Herşey çok güzel

çeşnici Handan 2 Şubat 2011 23:27  

Çok geçmişler olsun her zaman ki süper olmuşlar ellerine zevkine sağlık. Sevgilerimle.

Adsız 3 Şubat 2011 08:05  

vişne benim çok iştahlandıran bir tat, ekşi sevdamın rolü büyük tabii
lakin şu manzara beni çok etkiledi bugün yapılır ve yenir kesin nunum-
çok beğeneceğimi de biliyorum, eline sağlık arkadaşımın.
BANU

Sevil Şahin 3 Şubat 2011 13:24  

ah ne güzel ablacım dostlarınla vakit geçirebilmen inan bende evde oturacağım günleri sayıyorum .Yaz gelsede evime yerleşip bir güzel dinlenip bol bol sohbet etsem diyorum ..
Canım ablam ellerine sağlık ne güzel olmuş mini sofran ve vişneli milföylerin
afiyet bal olsun şifa olsun
bu arda sana ve ogullarına çok geçmiş olsun
abla benim öksürüme salep iyi geldi bence sende denemelisin
sevgilerimle

Adsız 3 Şubat 2011 15:36  

Güzel arkadaşımmmm
Şöyle içine sebze konulan,pırasa.ıspanak vs.gibi,börekler, tuzlu kekler yok mu?Tarifleriniz arasında!!!!
Benimde yiyebileceğim?????
:-))))Sevgiler
Esma

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Şubat 2011 21:14  

esma,

:) aylardır börek pişmedi masal alemimizde :) !!!!!
ama ilhamın ilk uğradığı anda sizin için deneyeceğim..

ARKADAŞLAR NAZİK CİCİ YORUMLARINIZA TEŞEKKÜR EDERİM..

Banu 3 Şubat 2011 23:23  

Nefis görünüyor hımmm ellerinize sağlık. sevgilerimle...

bir demet feslegen 4 Şubat 2011 01:41  

Tabağım senindir şekercim, ne de güzel özenli şeyler hazırlarsın.. içim açıldı yine sayfanda.. ara versen de canımız Nunumuzsun, kalpler beraber, öpüldün..

hdidem95 4 Şubat 2011 10:20  

geçmişler olsun nunucum öyle salgınki sorma bunlar soğukların, kışın marifetleri:)aman dikkat et kendine bronşit helede çok dikkat edilmeli(göğüs hast. personeli olarak söylüyorum:)milföylerde değişik olmuş ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

dogada.blogspot.ru 4 Şubat 2011 13:13  

Canım nunum sanada karadutlarında çok geçmiş olsun grip geldimi evde sıradan herkese bulaşıyor canım neyse atlatmışsınız sayılır kendine dikkat et canım
benimde bu hafta misafirim çoktu sizleri ziyaret edemedim
çabuk ve kurtarıcı lezzet dolu bir tarif ellerine sağlık çok öpüyorum sevgiler canım

yasemin 4 Şubat 2011 15:11  

ellerine saglik cok güzel görünüyor :) banada beklerim www.tatlikurabiyem.blogspot.com

Bir Dilim Düş 4 Şubat 2011 15:53  

Nunucuğum nefiissss bunlar harika görünüyorlar ve bayıldım.
Bu arada hepinize çok çok geçmiş olsun canım bu aralar dikkat etmek lazım.

Sevgiler,
Evren

daimamutfak 4 Şubat 2011 16:41  

nunucuğum çok geçmiş olsun..sevgiler.

hayat 4 Şubat 2011 20:10  

Nunucuğum, çok geçmiş olsun. Vişneli milföylerde çok nefis görünüyor.Eline sağlık.
Çok öpüyorum, sevgiyle kal canım...

neslice tarifler 5 Şubat 2011 19:58  

Tek kelimeyle harika! Ellerinize sağlık...

masal 7 Şubat 2011 16:30  

çok güzel bir tarif evde yapıcağımdan emin olabilirsiniz.

pelince 7 Şubat 2011 16:56  

Nunucum öncelikle yakışıklılara çok geçmiş olsun.Bizim evde de aynı hava var gibi,öksürük çok ağır değil ama gece sabaha kadar bir kuru öksürük mevcut. En kötüsü eşimde grip. Havalar öyle tuhaf ki ,kimi duysam hasta zaten. Şifa diliyorum.
Milföyler şahane,mayhoş mayhoş nefis olur.. ellerine sağlık..

Sevgiler.

kristalkelebek(aslı) 7 Şubat 2011 17:13  

Ilık çıtır milföyün içinde pembe, mayhoş bir sürpriz gibi olmuş bu tatlı..Tam benlik:)..Ellerine sağlık Nunucum tek kelimeyle enfess;).
Seni çok seven kelebeğin..
aslı

keskinli 8 Şubat 2011 12:50  

visne ilede birlikte enfes bir lezzet olduguna eminim ellerine saglik sevgiler...

Bulbulunyeri 8 Şubat 2011 16:46  

Canım,
nasıl oldun? Dilerim sen ve kuzular daha iyisinizdir?
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Şubat 2011 19:17  

bülbülün yeri :

Birgülcüğüm Çokk teşekkür ederim.
Hepimiz gayet iyiyiz canım..
Yakında buralardayım :)

SEVGİLER ARKADAŞLAR.

Unknown 8 Şubat 2011 19:40  

Olá minha amiga! Já estava com saudades do seu blog.

Amei suas receitas.

Beijos

Safran 9 Şubat 2011 00:12  

Visneli herseye bayiliyorum, ellerine saglik....

Betül KAVAL 9 Şubat 2011 02:28  

mmm nefistir bunlarr.. ellerine sağlık canım.

sevgiler

Mimosa Café 10 Şubat 2011 13:36  

ooff harika bişey olmuş bu vişneliler. yemem lazım bundan.
geçmişler olsun ailenize virüs kırdı geçirdi herkesi.
sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP