ÇİKOLATA GANAJLI MUZLU KALP PASTA

>> 14 Şubat 2011 Pazartesi





Ben bu pasta için pandispanya kullanmadım..
Aniden aklıma gelen fikirleri hayata geçirirken daha pratik olabiliyor ve zamandan kazanıyorum.


Her zaman yaptığım kek malzemelerime, 2 yk kakao ve 1 iri muz ekledim, böylelikle muz aromalı bir kekim oldu.

Kekimi kalp kalıpta pişirdim, soğuttum, ortadan ikiye kesip her iki parçayı reçel suyuyla, bir fırça yardımıyla nemlendirdim !!!!!

Bu arada önceden benmari usulü erittiğim çikolataları , yağlı kağıda kalp şeklinde sıkarak çeşitli kalpler elde ettim. Bunlarıda en son pasta üzerinde kullandım .

Muzlu muhallebi-kremasını yoğunlaştırıp aralarına sürdüm, kuvertürden iri çikolatalar kesip, dilimlenmiş bol muz parçalarının arasına ilave ettim,
Diğer parçayıda kapatıp, ganajla her yanını kapladım. üzerini çilekle süsleyip hazır hale getirdim.
Yaklaşık 2 saat dinlendiği halde güzel ötesiydi bizler için.... Ne dersiniz ?? Yarından itibaren tüm blogları çikolata sarsın mı ?? ))

Beğenilerinize , diğer yorumlarınıza Tek tek teşekkür ederim.
HEPİNİZE SEVGİLER YOLLUYORUM

25 yorum:

Öcal-Mutfak-Esra 18 Şubat 2011 18:47  

böyle güzel bir görüntüye nasıl yorum yakışır ki? tam anlamıyla muhteşemm olmuş.ellerinize sağlık .

eldivenlerim 18 Şubat 2011 18:53  

çok süslü bir pasta olmuş;) muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım......

Adsız 18 Şubat 2011 18:58  

bende öyle merak ediyordumki
ne kadar pratikmiş meğerse,
şahane bu nunum
banu

Unknown 18 Şubat 2011 19:03  

Sultanım muhteşem ötesi ne diyebilirimki ellerine,emeğine o güzel yüreğine sağlık.Zerafet Sultanı
mı kocaman öpüyorum.

neslihan erzincan özgür 18 Şubat 2011 19:05  

şahane görünüyor, ellerine sağlık Nunu'cuğum:)

mutfagabuyrun 18 Şubat 2011 19:05  

süper bir görüntü arkadaşım.bakatken canı çekiyor insanın.elllerine sağlık.öpüyorum.

sihirlirloklava 18 Şubat 2011 19:07  

sevgili NUNU,öyle özenli ve sevgiyle hazırlıyorsun ki yaptıklarını güzel olmamasına imkan yok...ellerine sağlık..

Unknown 18 Şubat 2011 19:10  

canım şahane bir görüntü olmuş sevgi ile bitsin bu pasta.....

hayat 18 Şubat 2011 19:12  

Nunucuğum, Çok şık bir sunum olmuş. Böyle güzel bir pasta eminim çok da lezzetli olmuştur.Afiyetler olsun. Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiyle kal canım...

Adsız 18 Şubat 2011 19:39  

allahım allahım
çileği muzu çikolatası
lapller güller,
hepsi inanılmaz duruyor,
bende bayıldım nunum bayıldım yine
öpüyorum seni / nesli

Gülcan 18 Şubat 2011 19:46  

kokoş pasta olmuş çok güzel ellerinize sağlık ben yemeğe kıyamazdım emin olun sevgiler.

Limon çiçekleri 18 Şubat 2011 20:13  

Şimdi ben nereden başlasam.Pastanın görüntüsü bir yandan tablo gibi,kendisi zaten enfes görünüyor.maharet kokuyor buram buram.Ellerinize sağlık.

Adsız 18 Şubat 2011 20:16  

her ne yaptıysan hayran olmaktan başka bir hale gelmedim
buda bambaşka bir eserin, ellerine sağlık canımın içi
afiyetler olsun yıllar boyu

SEMA N*

Unknown 18 Şubat 2011 20:56  

Yok böyle pasta :)
Harika gözüküyor,ve yapımı da görüntüsüne göre oldukça pratik :)
Ellerinize sağlık..
sevgilerimle..

neval 18 Şubat 2011 21:51  

her zamanki gibi doğal katkı maddesiz lezzetler
elinize sağlık

Unknown 18 Şubat 2011 21:53  

BU NASIL BİR GÜZELLİKTİR BÖYLE HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK..
SEVGİLER CANIM..

Unknown 18 Şubat 2011 21:57  

Cikolata, muz, cilek.... Eeee daha ne ister insan... Ellerine saglik arkadasim.... Süper bir lezzet... Afiyetler olsun... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

Özgen 18 Şubat 2011 22:22  

Ellerine sağlık gerçekten mükemmel olmuş ve yapımı da kolay sevgiler...

Adsız 18 Şubat 2011 22:25  

işte budur, kim derki kek bu hallere bürünüp prenses olacak :*)
müthiş fikir olmuş ve lezzet yüklü nunum
Fatoş

Damak Tadı 18 Şubat 2011 23:06  

Şahane bir pasta olmuş canım..Çikolata kalplerin ise harika olmuş..Muhteşemsin Nuray'cığım başka ne denilebilir ki..Öpüyorum kocaman..)

Adsız 19 Şubat 2011 00:49  

can nunum sakın bu işleri bırakayım deme en büüüyük höbim bu son yıllarda, masalcıyım yani.
HİÇ BİTMESİN BU MASAL
Nesrin

Aybike Ceylan 19 Şubat 2011 05:51  

Ne guzel bir pasta olmus canim Nunu'm, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

Cocukla Cocuk 19 Şubat 2011 23:44  

muhteşem gorunuyor, yemeye kıyamaz insan bunu Nunu'cum eline sağlık

ozguluntarifleri 22 Şubat 2011 21:51  

Pastan muhtesem olmus Nunucuguma yarasir..
Ellerine saglik canim
sevgilerimi gondderiyorum:)hep mutlu ol mutlu kal.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP