YAZ SOFRASI

>> 30 Haziran 2009 Salı



SAKIZLI ! VİŞNELİ SÜTLÜ TATLI





Komşular birer ikişer, yazlıklarına gitmeden bir tatlı kahvemi içip yavaş yavaş vedaya başladılar.
Bu arada yeni eve geçmemeiş olsamda güle güle otur demeyi özellikle tercih etmişlerdi.
Sağolsunlar, nazik jestleride kendileri kadar zarifti...
Geçtiğimiz aylarda bir arkadaşımın yanında ,elimden düşüp kayan tabaklarımın aynısını bulması ise beni o denli mutlu ettiki, kendilerine çok çok teşekkürler ediyorum.
Kısa bir ziyaretti, çünkü yola çıkacaklardı.. Bende O çok sıcak olan günde, arkadaşımın bahçelerinden getirdiği tazecik vişnelerinden vişne suyu hazırlayıp ve sakızlı vişneli sütlü hafif bir yaz tatlısı ve sofrası hazırladım..
daha önce tarifini vermiş , ama aşamalarını göstermemiştim.. Hepinize afiyetler olsun..
ÇOK ÇOK SEVGİLER.....
TARİFİ

41 yorum:

SOFRAM 30 Haziran 2009 09:23  

Nuray'cığım ellerine sağlık güzelim, harika bir görüntü, ben de çok severim bu yaz lezzetlerini,hele de sakızlı bayılırım, değişik meyvelerden yazın sıkça yaparım.
Canım arkadaşının kırılan tabaklarını bulması çok güzel , güzel bir sürpriz olmuş sana, güle güle kullan canım.
Öpüyorum canım, sevgiler...

Damak Tadı 30 Haziran 2009 09:57  

Nefis bir tatlı olduğu nasılda belli oluyor canım..Ellerine sağlık..Tabaklarının bulunmasına çok sevindim..Mutfağını iyi günlerde kullan canım tekrardan..Öpüyorum yanaklarından..Sevgiler..

meltem 30 Haziran 2009 10:13  

BU VİŞNELİNİN GÖRÜNTÜSÜNE AŞIK OLDUM, EMİNİN TADIDA SÜPERDİR
ELLERİNE SAĞLIK

neslihan erzincan özgür 30 Haziran 2009 10:14  

Nunu'cuğum tatlı da sofra da şahane,hele mor tabak -bardaklar harika:-) ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Saliha 30 Haziran 2009 10:29  

hemde sakızlı mmmmmmmmmm cok severım vısnenın mayhoşluğuyla ne yakışmıştır:)ellerıne saglık nunum...

sevgılerımle.....

Stil Direktoru 30 Haziran 2009 10:38  

Yine ellerine sağlık benim güzelim. Sadece yemek değil de arada böyle dekorasyone teşhirinde nasıl hoşuma gidiyor bilemezsin. Sevgiler

Pembe Tatlar 30 Haziran 2009 10:49  

Canım nefis gözüküyor tam yaz ayları için çok ideal bir tatlı ellerine sağlık..

harosa 30 Haziran 2009 10:51  

canım tatlı enfes görünüyor ellerine sağlık

karadenizsofrasi-Balıkesir 30 Haziran 2009 11:09  

Canım yaz tatlıların çok güzel görünüyor ellerine sağlık,yorumların için teşekkürler ancak bir hata ile silindi,adanın güzellikleri elbette çok,yaşayan bilir,tekrar istanbula geleceğim ama görüşmek mümkün olur mu bilmem.sevgiler.

Gülen Tezer 30 Haziran 2009 11:12  

Nunu'm gibi bir hayat tatlısının kahvesi acı olabilir mi??
Romantik bir renk uyumu ve o uyuma eşlik eden hafif bir ağız tadı.
Allah kavuştursun sizleri.
İnce düşünceli arkadaşına benden de teşekkürler.O arkadaşın iyiki beni tanımıyor; kırdıklarımla Sheraton'a yeni bir restoran açılırdu :/
Balkon abla yüz görümlüğü mü istiyor?Ne zaman tanışıyoruz kendisiyle??

Demet 30 Haziran 2009 11:34  

Bayildim bayildimmm buna ben Nunuuu! :)

NzlGl 30 Haziran 2009 11:40  

Sofra insanın içini açıyor
Sakızlı tatlıda insanın içini ferahlatır.
Ehh nunucuğum harikasınız diyorum işte
kocaman sevgilerimle

Tijen 30 Haziran 2009 12:02  

Benim de bir sakızlı muhallebi yapasım var Nunuşko. Vişneli vişneli ne güzel olmuştur kimbilir. Adada "ünlü" (ama poşetten, hazır yani) sakızlı muhallebi yapıyorlar. Yiyenler bilse...

birsence 30 Haziran 2009 12:12  

nunucuğum benda tatile çıkmadan sana vedaya gelmek istiyorum hemde vişneli yaz tatlından yerim değil:))) ellerine sağlık...

Unknown 30 Haziran 2009 12:19  

nuraycım ellerine sağlık ferahlatan ve hafif bir tatlı hazırlamışsın komşularına nefis ,evindeki tüm yenilikleri güzel ve sağlıklı günlerde güle güle kullan sevgiler

fatma 30 Haziran 2009 14:23  

tatlı çok güzel ğörünüyor en kısa zamanda deniyecem bebegim oldugu için bizim evden bebe bisküvisi eksik olmuyor bu arada yazdığınız şeylerde çok ğüzek inşallah çocuklarım büyüyünce bende sizin gibi gezdiğim yerleri anlatırım

fatma 30 Haziran 2009 14:23  

tatlı çok güzel ğörünüyor en kısa zamanda deniyecem bebegim oldugu için bizim evden bebe bisküvisi eksik olmuyor bu arada yazdığınız şeylerde çok ğüzek inşallah çocuklarım büyüyünce bende sizin gibi gezdiğim yerleri anlatırım

Hülya 30 Haziran 2009 14:39  

Vişne en sevdiğim meyve...
Geldi mi vişne zamanı sahi..
Valla son haftalarda dünyadan habersizim
Sevgiler

Zeynep'le Tarifler 30 Haziran 2009 14:57  

vişneli vişneli nasıl da nefis görünüyor,
ellerine kollarına sağlık canım
sevgiyle öpüyorummm

Adsız 30 Haziran 2009 15:14  

senın masan her mevsım guzel ...

mutfaktakizaman 30 Haziran 2009 15:16  

ellerine saglik canim butur tatlilar gercekten yazin vazgecilmezlari...
harika gorunuyor
sevgiler

tabaklarada ayri bir sevindim:))

SMİLENA 30 Haziran 2009 16:08  

of of harika.çocuklara yapıcam ma bana cııııız...
eline sağlık canım.

hanife 30 Haziran 2009 16:21  

eline sağlık ne kadar güzel bir görüntü afiyet olsun

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ 30 Haziran 2009 16:46  

Nunucugum ellerine saglik canim cok nefis olmus tatlin yazin sicaginda buz gibi yemesi guzel olur.
misler gibi damla sakizinin kokusu taa buralara geldi:)

sizlere afiyet bal seker olsun.
sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK 30 Haziran 2009 16:59  

AMANINDA AMAN NE GÜZEL ŞEYLER BUNLAR .
NE MUTLU DÜŞEN TABAĞIN AYNISI BULMALARI .İNSANIN SEVENLERİNİN OLMASI ÇOK GÜZEL SEVGİLİ NUNU
SAKIZLI VİŞNELİ TATLIDA SENDEN GÜZEL OLMASIN AMA ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYOR.
YAPAN KİŞİYİ YANSITIYOR SANIRIM .:)))))))
SEVGİLER

Bulbulunyeri 30 Haziran 2009 17:19  

Canım,
ne güzel, ne zarif bir sofra olmuş. Dostlarla olunca bütün güzellikler ikiye katlanmış.
Vişneli tatlara bayılırım.Ellerine sağlık. Arkadaşın tabaklarını bularak ne zarif bir davranışta bulunmuş.
Sevgiyle kal.

Ferkay 30 Haziran 2009 18:29  

Nuraycım tatlın için söyleyecek söz bulamıyorum harika ama engüzelide böyle candan arkadaşlara sahip olman.
Sevgiler Öpüldün..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 30 Haziran 2009 18:55  

Yine muhteşem bir sofra ve yine harika bir tatlı:)

Ellerine sağlık Nunucuğum

sevgiyle kal,

Unknown 30 Haziran 2009 19:28  

Çok şık masa ve tatlı harika hııım nefis ellerine sağlık;)

Sevgiler

NEFİSE 30 Haziran 2009 23:08  

Blog açmadan öncede sizi takip ediyordum.. Sayenizde renkli sofralar kurarken.. sizden çok tüyolar kaptım.. teşekkürler..Sevgi dolu yüreğiniz de banada küçücük bir yer ayırın lütfen..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 30 Haziran 2009 23:08  

Bu harika lezzete mi bakayım, yoksa yazın büyüsünü hissettiren sofraya mı şaşırdım :D
Ellerine sağlık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 30 Haziran 2009 23:48  

Ellerine Sağlık.Yaz gğnğ ne iyi gider..

Yaşamın kıyısında 1 Temmuz 2009 00:16  

Nunu'cum
Ellerine sağlık Canım,
Hafif ve çok güzel görünüyorlar.
İstersen yazlığa gitmeyen bir komşun olurum!!!
Sevgi ile kal

anneminkizıyim 1 Temmuz 2009 00:49  

Canim ellerine saglik, cok güzel yaz icin harika bir tatli olmus, sevgilerimle...

yaban mersini 1 Temmuz 2009 00:55  

vişne ve limon yaza çok yakışan ve serinleten tatlar..ellerine sağlık..

IŞILCA TATLAR 1 Temmuz 2009 01:43  

Nuray'cığım,

Sen işleri bitirmiş, yerleşmiş de yaz sofraları hazırlamaya başlamışsın. Oh ne güzel! Sağlık, afiyet ve mutluluklarla dolu günler geçirmenizi, güle güle oturmanızı dilerim.
Hafif ve ekşili nefis bir tatlı olmuş. Ellerine, gönlüne sağlık canım.
Tatile çıkmadan bir kez daha ziyaretine gelebilir miyim bilmiyorum ama ben şimdiden Allahaısmarladık deyip güzel bir yaz geçirmeni dilerim.

Kucak dolusu sevgilerimle,

Mehtap Pasin Gualano 1 Temmuz 2009 01:56  

Visneyi de sakiz tadini da cok ozledim.. eline saglik.. kurdugun sofralarin hepsi birbirinden guzel--

sude 1 Temmuz 2009 04:34  

sofran çok güzel.. su gibi. çok şık. sakızlı vişneli tatlında sofrana çok yakışmış. ellerine sağlık..

Özlem 1 Temmuz 2009 08:19  

Vişneli tatlılara bayılıyorum, üstelik bunun içinde sakız da var, kimbilir ne yakışmıştır, ellerine sağlık,
sevgilerimle

http://www.lezzetibol.com 1 Temmuz 2009 09:01  

Nasıl güzel görünüyor.Ellerine sağlık. Harika olmuş.
Bende bugün soğuk bir tatlı yapayım demiştim.
Tarif önüme geldi.
Teşekkürler
sevgilerimle
http://www.lezzetibol.com

Seda 1 Temmuz 2009 10:15  

Çok severim sütlü tatlıları tam zamanı soğuk soğuk sıcak havalara inat yiyeceksin hımmm:))ellerine sağlık Nunucum bu arada reçellerde nefis bende hepsine bayılırım.....Ellerine sağlık canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP