SPORDAN SONRA OLDUMU ŞİMDİ BU ?

>> 2 Haziran 2009 Salı

masamız

naçizane hediyem
karanfilli ve tarçınlı kurabiyelerimçikolatalı fıstık drajeli cupcakelerim
patatesli böreklerKısır köftesi
zeytinyağlı dolma
Leyla Turşusu !!!

bezelyeli makarna salatası
peynirli kıymalı pideler

havuç salatası



Nisan ayının başında ,spordan sonra ziyaretine gittiğim, yeğenim Leylada hazırladığım resimleri ne yazıkki şimdi yayınlıyorum..
O gün spor sonrası valide sultanımıda alarak yeğenim Leylada buluştuk. Hava daha soğuktu nisanın ilk haftalarında, hiç büyük odaları, büyük masaları açmadan, orta sehpaya servisi hazırlayarak, neredeyse piknik havasında sere serpe çaylarımızı içtik. eN ÇOK da Leylanın kendi adını verdiği turşuya bayıldım . Muhteşem hoşbir tarif..

: Canınız turşu mu istedi ? :
Bir küçük lahanayı alırsınız, iri parçalara bölerek, azıcık kaynayan suda haşlarsınız ,yumuşayınca alıp süzgeçte iyice süzersiniz.
Süzülen lahanaları önce kırmızı biberleri doğradığınız zeytinyağında sotelersiniz, bol sarımsak ilave edip kokusunun yağa geçmesini beklersiniz.
Sonra süzülen lahanaları ekleyip hep beraber çevirip karıştırırsınız.
Soğuyunca mükemmel lezzetiniz hazır. İnanın harika !

Kısıra gelince : köfte formu verip, marul- göbek veya kıvırcık salata ile servis yaparsınız. Biz bol nar ekşisi - sumak ile servis yaptık. ( buda enfesti)

Leylanın kızı Jalemizin de doğumgünüydü o gün. Bende giderken, sabahtan cupcake ve kurabiyeler hazırlamıştım. Jaleciğim bunlara bayılıyor çünkü. Ona tekrar uzun ve sağlıklı yıllar diliyor ,menümüze beraberce göz atalım diyorum.

* Zeytinyağlı dolma
* Kısır köftesi
* Leyla turşusu
* Karanfilli tarçınlı kurabiyeler
* Fıstık drajeli çikolatalı cupcakeler
* Helva
* Havuç salatası
*Bezelyeli makarna salatası
* Kıymalı peynirli pide
* Patatesli börek
* Her nasılsa pastaları resimlememişim :((

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.....

36 yorum:

Damak Tadı 2 Haziran 2009 15:27  

hepsi muhteşem nuray'cığım..kurabiyeler ne hoş görünüyorlar öyle..leyla nın ellerine sağlık..arada spordan sonra böyle durumlar olur..afiyetler olmuştur umarım..

kocaman öpüyorum yanaklarından..sevgilerle tatlım..

Unknown 2 Haziran 2009 15:31  

Valla bence süper olmuş Nuraycım.
Leyla hanımın ellerine sağlık kura
biyeler Nunu marka sanırım hemen kendini belli ediyor.İnşallah işler
hafiflemiştir öpüyorum canım...

Moonish (moonsun) 2 Haziran 2009 15:50  

hmmmm pek guzel olmus bence :)) Spordan sonra insan acikiyor, nefiss bir sofra bu Nunucum :))

Suya atılan nakışlar 2 Haziran 2009 15:51  

merhaba çok güzel bir sofra
orda olmak isterdim :)
ellerinize sağlık...

Adsız 2 Haziran 2009 16:04  

aaa. leyla turşusu nedir ayol *?
kısır köfteside acaip.
hadi işleri ayarla da yaz nolur..
senin de işin yokmuş gibi istiyorum dimi.
esin.

Gülen Tezer 2 Haziran 2009 16:34  

Nunu'm; vallahi pek bir güzel olmuş; kaldıki hiç spor yapmaksızın olsa daha mı iyiydi?

Kıssadan hisse:
kısa günün karları
mutlu etmeli insanları :D

pelince 2 Haziran 2009 17:29  

Senin gibi çok hareket eden biri için bence bu kaçamak sayılmaz,afiyet olsun Nunucum...

Sevgiler.

Adsız 2 Haziran 2009 18:18  

ya şekerim, sanki sen hepsini yermişin gibi konuşuyorsun.
ben sana sıralayayım.
dolma
turşu
kısır
belki yarım börek yemişindir.
YEMEZSİN BİLİYORUZ SENİİİİİİİİİ
=))
ama ben yerdimm.
niye demedin ??
=)))
SELMA.

Adsız 2 Haziran 2009 18:36  

olmuş canım olmuş, hemde yapanında ikram edeninde ellerine sağlık.. sizede afiyet olmuş.
merak ettim yazını bende akşam bakayım yeniden, yazarsın umarım -)
kolay gelsin canım. o ev nasıl toparlanacak ben bilemedim..
bomba düşmüş valla içeriye -)
öpüyorum seni.
ferda.

Esra'nın Mutfağı 2 Haziran 2009 19:27  

Spordan sonra hiç olmamış yahuuu, kim dayanır bu sofraya:)

Serap'la turuncu lezzetler 2 Haziran 2009 19:52  

Spordan sonrada nasıl güzel gidiyor ama değilmi:)) hepsi şahane olmuş Leyla hanımın ellerine sağlık..öpüyorum canım

ipek 2 Haziran 2009 19:54  

Nunucum bu nasıl güzel bir sofra olmuş, karnım acıktı valla. Yeğeninin ellerine sağlık.

ipek 2 Haziran 2009 19:54  

Nunucum bu nasıl güzel bir sofra olmuş, karnım acıktı valla. Yeğeninin ellerine sağlık.

Seda 2 Haziran 2009 20:30  

Nunucum hepsi şahane görünüyor oh oh valla aman ya bıktım diyetten yemek yemek istiyoruuuuuuum

made in funda 2 Haziran 2009 20:50  

ne güzel böyle marifetli bir yeğenin var....hepsi birbirinden leziz.afiyetler olsun.

Adsız 2 Haziran 2009 22:25  

ya hiç spora gitmeseydin ne olcaktı

sevgilerr

boncuk mutfakta 2 Haziran 2009 22:42  

Bu ne güzel sofra böyle.İnsan da ne rejim bırakır, ne spor.
Afiyet şeker olsun.

Adsız 2 Haziran 2009 22:54  

bencede sen dolma ve kısırla o cağnım sofradan kkalkmışındır.
yanlız hepsi çok hoş ve emekli şeyler,senin kurabiyelere de ben bayıldım arkadaşım.
elinize sağlık hepinizin.
iyi geceler nunuşum.
ZEYNEP GÜNAL

HUYSUZBALIK 2 Haziran 2009 23:13  

Nunucum ellerinize sağlık ikinizin de. Spordan sonra olduğu için affedilebilir onca yemek...:) ama canım çekti yaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Afiyet şeker olsun. Sevgiler...

Baharcicegi 2 Haziran 2009 23:34  

spordan sonra enerjiyede ihtiyac var,leyla hanimin ellerine saglik harika bir masa hazirlamis

Adsız 2 Haziran 2009 23:36  

oo arkadaşım sen spordan sonra böyle şeyler yermiydin...
vallahi düşündürdün beni.
bencede yeğen de olsa hepsini yememişindir. illaki dolma kısır senin favorin onlar yerini bulmuştur =))))
afiyet olsun. hepinizin eline sağlık. sevgiler şekercim.
nesrin.

işler nasıl ?
yarılanmıştır artık.
bitsede bir kaçsak boğaza !
ne dersin ?

Pembe Tatlar 2 Haziran 2009 23:41  

Canım hepside birbirinden nefis yeğeninin ellerine sağlık...
Ama leyla turşunu bekliyorum:))

Zehra Gürgen 3 Haziran 2009 00:36  

Nunum hepsi güzel ama ben dolmayı pek severim :)

ellerine sağlık becerikli ailesiniz canımmm :))

sevgiler

dantelistan 3 Haziran 2009 01:23  

hepsine nefis görünüyorlar rejim yapanlar uzak dursun demesi kolay ama bu sofra rejim bırakmaz insanda leylanın ellerine sağlık

Adsız 3 Haziran 2009 07:08  

günaydın canım.
sabah aç karnına bakınca aklımdan neler geçti şimdi bir bilsen.
bende leyla turşusunu merak edenlerdenim. samsun pidenizde can yakıyor. kurabiyeleri sen yaptın sanıyorum, ne güzeller onlar çok sevimli.
sizede çok çok kolaylıklar dilerim artık bitecek yakın zamanda inşallah. bekleriz tariflerini yaza dair !! :-))
sevgiler canım bizlerden .
ASUMAN.

Hayatın Ressamı 3 Haziran 2009 08:12  

bence harika olmuş.hatta ben onları spordan önce istiyorum.sporuda hiç istemiyorum:))

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 3 Haziran 2009 08:49  

Aaaa süper, tabii ki olur, hatta en güzeli spordan sonra olur...Ellerine sağlık sevgili Leyla'nın ve de yiyenlere afiyet olsun!

Sevgiyle kal,

Bulbulunyeri 3 Haziran 2009 09:02  

Canım,
yeğeninin ellerine sağlık. Nefis bir sofra hazırlamış. Hepsi birbirinden güzel.
Ara da sıra da kaçamak da yapmak lazım. Bu kadar güzellikler karşısında kim dayanabilir ki.
Sevgiyle kal.

Adsız 3 Haziran 2009 09:15  

aman be gülüm.. bildim bileli ölçüyü kaçırmadın.
bırak dağınık kalsın allahın bir günüde..
ÖLÜMLÜ DÜNYA BU YAHU ^^demezmisin hep.
BIRAK YANSIN KÜL OLSUN !!
:-))))
AFİYET OLSUN ARAKADAŞCIMMMMMMMM
gülbin b.

bir demet feslegen 3 Haziran 2009 10:41  

Nuraycım ya şöyle bir yeğenim olmadı şu hayatta :)) senin bu muhteşem sofra görüntüleri beni benden alıyor canımm..tarifleri bekliyoruzzz

AKDENİZ AKŞAMLARI 3 Haziran 2009 12:50  

Nuraycıgım hepsı ne guzel lezzetler bunlar .Verılen kalorileri almak lazım canım:))))
Sevgıler..

Adsız 3 Haziran 2009 13:15  

ohh ohh ne diyeyim artıkki
harika harika herbir şey. yukardaki arkadaşına güldüm çünkü aynı şeyi düşünmüşüz.
olmadıki şöyle bir yeğenimiz yahu.
kıymetini bilelim bizde nunu,bu marifetli yeğeninin 0-)
herkese afiyet olsun, olmuş çoktan bile.
sevgilerle öperim yanaklarından.
hadi bitsin şu evin artıkda, ada turuna gel.tam istediğin gibi oldu bura. dinlenmeye bekleriz canım.
kolaylıklar dierim.

Unknown 3 Haziran 2009 14:45  

hepside çok güzel..spor falan dinlemez bence.
eminim öylede olmuştur,o gün itibarıyla:))
sevgiler

TAZE NANE 3 Haziran 2009 15:47  

Ne kadar güzel bir sofra böyle.
Ne kadar harika çeşit çeşit.
Sevgiler.

SOFRAM 5 Haziran 2009 08:17  

Nuray'cığım hepsi de harika görünüyor. Leyla'nın ellerine sağlık. Ama biz sadece salatalarla yetinip gözlerimizi şenlendirelim, yoksa diyetler boşa gider. Afiyetler olsun güzelim, sevgilerimle öpüyor, kolaylıklar diliyorum.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP