MASALIM SİZLERLE İLK YAŞINI KUTLUYOR..

>> 7 Haziran 2009 Pazar

BANA BU KEYFİ YAŞATTIĞINIZ İÇİN MİNNETTARIM..
MASALIM SİZLERLE İLK YAŞINI KUTLUYOR...
GÖKKUŞAĞINDAKİ TÜM RENKLER, KELEBEKLER, ÇİÇEKLER, KALPLER TEK TEK SİZİN İÇİN..

BUGÜN MASALIM GİBİ BENİMDE DOĞUMGÜNÜM.
YENİ BİR YAŞ, YENİ RENKLER VE GÜLÜMSEYEBİLECEĞİM TÜM YÜZLER İÇİN
HAYATA TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.

SİZLERLE HER GÜN GÜLÜMSEYEBİLDİĞİM İÇİN KENDİMİ ÇOOOK ŞANSLI HİSSEDİYORUM..
MASALIMI SEVDİĞİNİZ İÇİN, CÖMERT DUYGULARINIZI BENDEN HİÇ ESİRGEMEDİĞİNİZ VE
BUNU BANA YAŞATTIĞINIZ İÇİN, YÜREĞİMDEKİ ALTIN TOZLARINI HER BİRİNİZİN KALBİNE SERPİYORUM..
HER DAİM PAYLAŞMAK ÜZERE.... SEVGİLERİMLE..
BİR DUT MASALI - nUnU


112 yorum:

KİZHATCE 7 Haziran 2009 00:48  

masalın sonsuz olsun inş:)

Delfina ; 7 Haziran 2009 01:01  

Masal yazıldıkça,
masal devam ettikçe,
bizim de mutluluğa olan inancımız artıyor...

Hep mutlu kalın,nice kutlamalara...

pelince 7 Haziran 2009 01:02  

Nunucum sayfanın yeni hali çok güzel olmuş...
Nice mutlu senelere,nice güzel paylaşımlara inşallah....

Kocaman Öpüyorum..

Mutlu Pazarlar.

sister's 7 Haziran 2009 01:03  

Nice güzelliklerle ,upuzun bir masal olması dileğiyle....sevgiler....

Marifetane hobi 7 Haziran 2009 01:13  

Uzun ve mutluluklarla dolu bir masal olması dileğiyle nice yıllara canım...

Yaşamın kıyısında 7 Haziran 2009 01:14  

Gönlümde daimsin ama burada da daim olmanı diler güzel yazılarınla nice yaşlar dilerim.
Sevgi ile mutlulukla ve hep olduğun gibi kal

fidaneli 7 Haziran 2009 02:40  

hergun bu masalı bıkmadan okumaya devam o zaman.. yenı yasın kutlu olsun guzel ınsan:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 7 Haziran 2009 08:20  

O zaman iyi ki doğmuş masalın.
Nice mutlu yıllara, hep birlikte.
Sevgilerimle...:))

harosa 7 Haziran 2009 10:10  

canım benim sayfan harika olmuş nice mutlu senelere hep birlikte kendine iyi bak sevgiler

Zehra Gürgen 7 Haziran 2009 11:03  

Nunum masal gibi şiiir gibi nice güzel yıllar sürer inşallah bu paylaşımlarımız.
Ne güzelki seni tanıma mutluluğuna eriştim..
Ne güzelsin canım Nunum..Ne tatlı ne akıllı kadınsın..

Hep sürsün bu masal binbir gün :))
seni çok çok öpüyorum.

Zehra Gürgen 7 Haziran 2009 11:04  

Bu arada pembeler sana çoook yakışmış !!!!

hepsusluydum 7 Haziran 2009 11:09  

İyi ki doğmuş benim arkadaşım :)
Mutlu yıllar,
Mutlu paylaşımlar,
Mutlu sayfa düzenleri :)))
Sevgilerimle Zehr@

Aydan Atlayan Kedi 7 Haziran 2009 11:56  

Nice mutlu yıllara... Dilerim masal gibi bir ömrün olsun. Sevgilerimle...

zarpandit 7 Haziran 2009 12:16  

sayfanın yeni hali yeni yeni yaşların hayırlı olsun nunum :)

cırcırböcüğün:)

Beyza 7 Haziran 2009 13:04  

Nunucum,
Nice mutlu senelere :)
Nice güzel tariflere...

Sayfanin yeni halini de cok begendim. Cok sicak olmus, sana cok yakismis :)

Sevgiler

boncuk mutfakta 7 Haziran 2009 13:15  

Seni bu sanal alem de de olsa tanıdığıma çok memnunum.Bu masalın sonsuz olması dileğiyle.Kocaman öpücükler.

gülseren 7 Haziran 2009 13:18  

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yıllara .
tüm dileklerin gerçekleşsin Hayat hep gülsün sana canım.
Umarım tadilatlın önümüzdeki hafta biter.hediyen hazır .Seni bekliyor.
(Biraz megonomanlık yapayım : )) bende Banu’da çok beğendik hediyeni)
Umarım sende beğenirsin.15 den sonra görüşelim bekliyorum seni…
Sayfan çok şeker olmuş.pek cici
Her şey gönlüne göre olsun arkadaşım.

Bulbulunyeri 7 Haziran 2009 13:24  

Canım,
bizlerle paylaştığın güzelliklerin 1. yılını kutluyorum.
Sayfanın yeni hali çok güzel olmuş.
Yeni yılında daha nice güzellikleri beraber paylaşmak dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 7 Haziran 2009 13:56  

yenı sayfan , yenı yasın ( blogunun yası yanı ) hayırlı olsun.nıce seneler gorusuruz ınsallah. blog adın cok guzel ayrıca.

dantelistan 7 Haziran 2009 14:10  

sizin ve masalın yeni yaşları kutlu olsun size nice sağlıklı uzun ömürler ve masalla güzel paylaşımlarda görüşmek üzere iyi günler

bir dilim bir tutam 7 Haziran 2009 14:39  

Ahhhhh sayfan ne güzel olmus.Bayildim....Kim hazirladiysa ellerine saglik.Ayrica mutlu seneler Nunucum....
Nunu yaa su translate varya hani sende eklemissin...iste o cok ama cok komik ve bir okadarda anlasilmaz tercüme kelimenin tam anlami ile birebir olunca ortaya karisik salata cikiyor..ben bazen eglence olsun diye almancaya cevirtiriyorum.seninkinide öyle yaptim...Yari türkce yari almanca komik bir yazi ve hic mi hic anlasilmaz bir sekilde...Bir haber vereyim dedim.....

Şehnaz 7 Haziran 2009 14:45  

canım hiç bitmeyen çok uzun bir masal olsun.bende seninle olmaktan çok mutluyum.hatta blog arkadaşlarımı gezerken sende birkaçgün sessizlik olunca meraklanıyorum.ve her sabah acaba bugün ne yapacak diye bekliyorum.nunucum seni öpüuorum.sevgiler.kekcafe

lemanice 7 Haziran 2009 14:48  

çok güzel olmuş sayfan.senin ve bloğunun yeni yaşı kutlu olsun.allah uzun ömürler versin sağlıklı yaşa sevdiklerinle.
ayrıca serpiştirdiğin altı tozları yüzümüze gözümüze heryerimize bulaşır inşallah.
sonsuz sevgiler.

hanife 7 Haziran 2009 16:12  

seninde ,masalınında doğum günleri kutlu olsun sağlık,sıhhat içinde nice çoook uzun yıllara İnşaAllah

hanife 7 Haziran 2009 16:12  

seninde ,masalınında doğum günleri kutlu olsun sağlık,sıhhat içinde nice çoook uzun yıllara İnşaAllah

Miyozu 7 Haziran 2009 16:23  

nice mutlu senelere. zuzu* dan sevgiler... :)

made in funda 7 Haziran 2009 17:47  

öncelikle sana ve bloğuna nice nice harika yıllar diliyorum nunucuğum.bloğunun son hali harika..sevgiler...

Mehtap Pasin Gualano 7 Haziran 2009 18:28  

yeni yasin, yeni sayfan kutlu olsun. Sana etrafin sevdiklerinle cevrili, saglikli, huzurlu, keyifli, enerji dolu daha nice yillar diliyorum..

gonuldenele 7 Haziran 2009 18:39  

Bu lezzetli,sevgi dolu,sıcak,samimi sayfanın ve sahibesinin nice uzun yıllar boyu güzel paylaşımlarla bizimle olmasını diliyorum bende.
yeni yaşında burası dahada muhteşem görünüyor:))

gonuldenele 7 Haziran 2009 18:39  

Bu lezzetli,sevgi dolu,sıcak,samimi sayfanın ve sahibesinin nice uzun yıllar boyu güzel paylaşımlarla bizimle olmasını diliyorum bende.
yeni yaşında burası dahada muhteşem görünüyor:))

HUYSUZBALIK 7 Haziran 2009 18:47  

Nunucum bayıldım bloğunun yeni haline. Sanki seni daha çok yansıtmış gibi. Hem senin hem de güzel bloğunun yeni yaşını kutluyorum. Daha nice yıllar bu güzel maasalı okumak dileği ile :) Sevgiler...

Adsız 7 Haziran 2009 18:52  

benim de torunumun dogum gunu bugun HAPPY BIRTHDAY!

NuR 7 Haziran 2009 19:30  

Nice mutluluk ve paylaşım dolu yıllar dileklerimle
Sevgiyle kal

Adsız 7 Haziran 2009 20:25  

sevgili arkadaşım
baktıkça seni gördüğüm bu güzel sayfan sanada renkler katsın.
bir dutmasalın
ve SENİN DOĞUM GÜNLERİNİZ kutlu olsun.
bende hayata teşekkür ediyorum.
ARKADAŞIM OLDUĞUN İÇİN.
sevtap

IŞILCA TATLAR 7 Haziran 2009 21:53  

Nuray'cığım,

Ben de seni tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum.
Yeni yaşın ve sayfan kutlu olsun.
Tüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu bol paylaşımlı nice seneler dilerim tatlım.
Herşey gönlünce olsun.

Sevgilerimle,

WarhaWk - Cenk 7 Haziran 2009 21:53  

Sevgili Nuray abla,
Bana yorum bıraktığınız için gelmedim.Bu gece zaten kutlamak içn
gelecektim.

Bu güzel yemek bloğu,aynı zamanda
hayatı anlatan mesaj içeriği ile;
her zaman yorum bırakmasamda,
devamlı severek takip ettiğim bir dut masalının hikayesiydi.

Nice uzun yılları birlikte kutlamayı diliyorum.Size ve ailenize Sevgi ve Saygılarımla,
Cenk

Damak Tadı 7 Haziran 2009 22:45  

Doğum günün ve sayfanın yıldönümü kutlu olsun canım..Dilerim bu masal aynı güzellikte devam eder..


Sevdiklerinle güzel yaşlara inşallah..Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

Unknown 7 Haziran 2009 22:59  

nunucum bu masal hiç bitmesin doğum günün kutlu olsun bu arada sayfanın yeni hali çok çok güzel sevgiler canım

Serap'la turuncu lezzetler 7 Haziran 2009 23:12  

Bu masal hiç bitmesin,iyiki varsın Nunucum:)
Doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı yaşlar canım..
Sayfanda çok güzel olmuş..öpüyorum sevgiler..

Adsız 7 Haziran 2009 23:22  

nuraycığım
her fedakarlığın için çok teşekkürler ediyorum.
doğum günün kutlu olsun çiçeğim. bloğun çok yakışmış bencede.
çok uzun soluklu olsun sevgiler diliyorum canım.
SELMA.

müjde 7 Haziran 2009 23:52  

Bu güzel masalın daha çok uzun yıllar devam etmesi dileğiyle...
Doğumgünün kutlu olsun Nunucuğum.
Bu arada sayfanın yeni haline bayıldım.
Sevgiler...

ipek 8 Haziran 2009 00:55  

Nunucum masalın hiç bitmesin, yüzün hiç solmasın. Nice mutlu sağlıklı yaşlaraa

NEŞELİ MUTFAK 8 Haziran 2009 01:23  

tüm mutluluklar seni ve tüm iyi yürekli insanları bulsun
sevgiler.
blogun bu hali çok şeker olmuş.

HÜLYA 8 Haziran 2009 08:17  

böyle güzel bir masal okunmaz mı paylaşılmaz mı?

nice güzel günlere sevgili nunucum.. Masalının her satırını okumak ayrı keyif ellerine yüreğine sağlık. Her zaman mutlu olman gülücükler saçman dileğiyle... Bu masal hiç bitmesin... sevgiler

SOFRAM 8 Haziran 2009 08:18  

Nice nice yıllara nunucuğum...
İyi ki doğdun, iyi ki bizlerle bu güzellikleri paylaşıyorsun, sağlıklar, mutluluklar canım...
Sevgilerimle öpüyorum...

aslı'nın mutfağı 8 Haziran 2009 09:06  

Nunu'cum yeni yaşın kutlu olsun, sağlık, mutluluk ve sevgi seninle olsun.. İyi ki doğdun :)

Leylak Dalı 8 Haziran 2009 09:09  

Eski takipçiniz ve yeni Blog alemi üyesi olarak ben de nice seneler diliyorum. Sevgiler...

Zerrin Pasta Evi 8 Haziran 2009 09:47  

Doğum günün kutlu olsun.Nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yaşlara... Blogunun 1.yaşınıda kutlarım. Hep daim olsun.

Sevgiler...

Adsız 8 Haziran 2009 09:50  

biricik can kardeşim tekrar doğum gününü kutluyorum bir taneciğim.
şu güzeller güzeli nununun masalınıda tabiiki kutluyorum. kendine ve bize verdiğin e güzel anı-armağan bu oldu.
sevgiler canım arkadaşım. ASU.

Adsız 8 Haziran 2009 10:13  

nunuşum doğum günlerin kutlu olsun canım.
hem sen hem bloğun ne güzel bir ikili.
hayat sanada hep gülümsesin, altın tozlarına ihtiyacın yok senin,
zaten pırıl pırıl doğuştan değerlisin. benim güzel yürekli arkadaşım. sonsuz ol.
kolaylıklar dilerim canım.
SEMRA

Flame 8 Haziran 2009 11:44  

Hep birlikte daha nice yaşları kutlamak dileğiyle..

berrin 8 Haziran 2009 13:06  

merhabalar ben de doğum gününü kutluyor, uzun yıllar sürecek bir dut masalı olmasını temenni ediyorum

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 8 Haziran 2009 14:48  

Nunucummmmmm,

Nİce sağlıklı, mutlu, bol sürprizli, kahkahalı, keyifli ve çok çok başarılı nice yıllar dilerim...

Sayfan çok şeker olmuş...ÇOk hoşuma gitti pembe pembe:D Şeker gibi...

Bu masal hiç bitmesin Nunucuğum...Iyi ki varsın, iyi ki bu bloğu açmışsın...

Sevgiyle öpüyorum seni....

aysencifci 8 Haziran 2009 14:48  

Bir tanecik Nunu'muz, nice yaşlar olsun. Sen hep bizimle ve ailenle ol, sen oldukça biz mutluluğu hatırlıyoruz.
Sevgiler

Adsız 8 Haziran 2009 15:36  

nede güzel yaraşır benim papatyama bu pembiş kelebekli böcekli çiçekli sayfa.
doğum günleriniz kutlu olsun- bayıldık sayfaya.
kutlu olsun -)
ZEYNEP GÜNAL

Cafe Gusto 8 Haziran 2009 17:06  

Uzuuuun uzuun seneler birlikte olmak dileğiyle..sevgiler...

Tijen 8 Haziran 2009 17:14  

Mutlu yıllar bir dut masalıııııı!
İyi ki girdin hayatımıza NuNu'cuğum artık sensizini düşünemiyoruz.

Unknown 8 Haziran 2009 17:27  

Canımmmmmm tekrar tekrar sağlıklı,
huzurlu ve mutluluk dolu nice güzel
yaşlar dilerim.Her dileğin gerçek olsun,sayfanda harika olmuş.Bu güzel masal inşallah uzun seneler devam etsin ve ben severek takip edeyim.Sımsıcak sevgilerimle kocaman öpüyorum...

Adsız 8 Haziran 2009 17:53  

NURAYCIĞIM,HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.
BİR DUT MASALI
VE SENİN GÜZEL YENİ YAŞINIZI SEVGİLERLE KARŞILIYORUM.
ÇOK BEĞENDİM YENİ SAYFAYI.ELLERİNE SAĞLIK.
SEVGİLER CANIM BENİM.
FATOŞ

Adsız 8 Haziran 2009 18:02  

NİCE GÜZEL YILLAR SEVGİLİ NUNUŞUM.
BİR DUT MASALI VE NUNU SAĞLIKLA YAŞASIN.
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
A.SEMA

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ 8 Haziran 2009 18:36  

Canim Nunum dogum gunun tekrar tekrar kutlar,
sevdiklerinle birlikte nice saglikli mutlu seneler gecirmeni tum kalbimle dierim.

sitenin yeni hali cok hos olmus.
cok begendim.
ellerine saglik canim opuyor sevgilerimi birakiyorum

Adsız 8 Haziran 2009 19:45  

yeni yaş,yeni sayfa ,süper nunumuz...iyi ki varsın canım nice nice güzel maceralara masalımız hiçççç ama hiççç bitmesin..:) çok öptümm

Bir Dilim Düş 8 Haziran 2009 22:01  

Canımmm benimmmm çookkk daha uzunn uzunnn yıllar beraberce inşallah!!!!

Bu arada sayfanın yeni hali de süper olmuş.

Sevgiler,
Evren

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 8 Haziran 2009 22:32  

NUNUCUM SAĞLIKLA HEP BURADA OL İNŞALLAH.... MUTLU YAŞLAR... NİCE SENELER DİLİYORUM..... KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM.... SEVGİLERİMLE.....

Moonish (moonsun) 9 Haziran 2009 06:05  

Nunucummm tebrikler, daha nice yillara bizimle birlikte ol, hep yanimizda ol pozitif isiginla :))

yaban mersini 9 Haziran 2009 09:32  

doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllara.slmlar

Adsız 9 Haziran 2009 09:35  

nuraycığım çok seni ifade eden bir rek düzeni ve sayfa olmuş
harika bir iş yapıyorsun bu blogla.
başarıların çok olsun canım arkadaşım .sağlık dolu huzurla geçecek yıllar diliyorum.
NESRİN.

Hatice 9 Haziran 2009 10:26  

Sevgili Nunu doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim...
sayfanın yeni hali de çok hoş olmuş, dilerim bu güzel masal hiç bitmesin...
sevgiler...

bir demet feslegen 9 Haziran 2009 11:55  

Bu masal hiç bitmesin, hep sürsün.. Seni çok seviyorum canım :)

Adsız 9 Haziran 2009 12:49  

ah nuraycığım,ellerinde büyüttüğün masalın demek 1 yaşına geldi.
gönülden tebriklerle kutluyorum.
çok hakketti her tebriği zaten.
seninde ömrün sağlıkla güzellkik dolu olsun sevgili arkadaşım.
çok çok öpüyorum.
GÜLDEN Y.

kristalkelebek(aslı) 9 Haziran 2009 13:19  

Nunucuum bu güzel masalın sonsuza dek sürsün:)..
Hep beraber, mutlulukla, daha nice senelereeee...
Sevgiler.
aslı

SMİLENA 9 Haziran 2009 13:48  

nice güzel yıllara ve paylaşımlara.kocaman bir maşallah.
sevgilerle

daimamutfak 9 Haziran 2009 16:00  

Ne güzel olmuş burası...Kutlarım.
Sağlıklı ve mutlu nice yıllara..neriman

Adsız 9 Haziran 2009 16:17  

nice seneler hayatım.
bende epeyce uğrayamadım.geldiğimde
bayıldım bu sayfanın her santimine. kutlu olsun. dolu dolu olsun yılların inşallah. işlerin bitişine sevindim. hadi çok az kalmış. güle güle otur sağlığınla canımcım. MİNE.K

Baharcicegi 9 Haziran 2009 18:27  

nice saglikli uzun ömürler dilerim canim.
Güzel bir hikayeyle girdin aramiza hikaye hic bitmesin uzasin gitsin yillarca

Narince 9 Haziran 2009 18:35  

Masal pembelerle devam etsin, mutluluğunuz daim olsun. Biz de uğrayıp güleryüzünüzle ısıtalım içimizi.

Sevgi Küçük 9 Haziran 2009 20:35  

nice yaşlara olsun :)
masalların en güzeli gerçek hayatın olsun.
sevgiler

ebru 10 Haziran 2009 12:24  

Sevgili Nunu sana blogunla,bizlerle ve ailenle bir ömür boyu mutlu,sağlıklı ve güzel günler diliyorum.Nice senelere canım.Bizlerle beraber bu masal hiç bitmesin

Primarima 10 Haziran 2009 12:43  

çOK GEÇ KALMISIM KUTLAMAKDA GÜZEL NUNU...AFFET...KUTLUYORUM SENİ:)
HEP MUTLU OL HEP BURDA OL HEP OKUYALIM SENİ HEP ÖĞRET BİZE OLURMU KAYBOLMA BİYERLERE :)
SEVGİLER...

DİDEM ÖZCAN 10 Haziran 2009 15:14  

Nunu'cuğummm,

Nice güzel, sağlıklı yaşlara, paylaşımlara.. Hayatın tüm pozitif enerjisi, gücü hep seninle olsun, yeni yaşın kutlu olsun...

Sımsıcak sevgiler.....

Hülya 10 Haziran 2009 15:59  

Masalla birlikte nice paylaşımlara ..
Sevgiler

mutfaktakizaman 10 Haziran 2009 16:51  

daha nice uzun masallaraa insalahh hic bitmeyen masalimiz olsunn;))
sevgiler

NzlGl 10 Haziran 2009 18:57  

Hayatınız hep dut tadında olsun:)
Yeni yaşınızın yeni güzellikler getirip sizi hep mutlu etmesi dileğiyle............
kocaman sevgiler, öpücükler...

Sayfanızda harika tam nunu marka:)) olmuş:))))

Nilay Cinisli 10 Haziran 2009 21:39  

Nunucum,

Daha nice sağlık, mutluluk ve huzur dolu güzel yıllara inşallah...

En kısa sürede görüşmek umudu ile,
Kocaman bir nazar boncuğunu bırakıp ayrılıyorum canımcım...

Kucak dolusu sevgiler
Nilay :))

PS:Ben de büyüyünce senin gibi olucam :)))Anladın bacım sen onu :))

Adsız 11 Haziran 2009 10:51  

çok sevdiğim masalını bende tebrik ederim, bir çok güzelliği seninle beraber yaşamayı arzu ederim.
başarılarını kutluyorum nuraycığım.
komşuların en marifetlisi en sevilenine sevgilerimle.
TENZİLE ALPAY

İlker Ergin 11 Haziran 2009 14:35  

İnanamıyorum,nasılda kaçırmışım.Canımmmmm çok özür dilerim.Doğum gününü ennnnnn içten,sevgi dolu duygularımla kutluyorum.Allah SAĞLIKLA yeni yaşlar nasip etsin...
Ayrıca blogunuda kutluyorum canım.Daha dün gibi aklımda sana gönderdiğim davet mesajı.
Çok çok öpüyoruz seni...
İlker,Efe veeee Ela:))

Ballı Cimcime 11 Haziran 2009 14:56  

Daha nice güzel yaşlara, yıllara ve paylaşımlara... Sevgilerimle, öpücüklerimi yolluyorum.

yeşim 11 Haziran 2009 17:11  

ziyaretinize çok sevindim.teşekkür ederim...izmirden kucak dolusu sevgiler yolluyorum size ve sizi arkadaş listeme ekliyorum...görüşmek üzere...

neslihan erzincan özgür 11 Haziran 2009 17:47  

Nunucuğum seni tanımak büyük keyif canım.
geç kaldım çok özür diliyorum kutlamak için. nice güzel masallar diliyorum.çok öpüyorum canım.sevgilerimle...

neslihan erzincan özgür 11 Haziran 2009 17:47  

bu arada blogunun yeni hali çok güzel olmuş.güle güle kullan canım...

agro 11 Haziran 2009 23:41  

Sayfanızın yeni hali çok güzel, çok süslü olmuş. Nice yıllar dilerim. Hep mutlu ve pozitif kalın, enerjiniz çok yoğun ve güzel

lezzet sefasi 12 Haziran 2009 01:40  

Nice mutlu yillara,seni tanidima cok sevindim ,sicak samimi yazilarin icin cok tesekkurelr.

Özlem Avcı-mutfaktayimm 12 Haziran 2009 09:10  

Nice senelere güzel tariflerle birlikte...

Sevgiler...
Özlem...

Disalce 12 Haziran 2009 15:02  

masalının ilk yaşı kutlu olsun...iyiki varsın ve bizlerlesin...

daha ne yaşlar kutlayacağız buralarda...

öpüyorum seni..

hülya kenar 12 Haziran 2009 16:43  

nice güzel yıllara hep birlikte ulaşmak dileği ile yeni yaşınız ve bloğunuz kutlu olsun inşallah bende bir yaşıma erişirim saygılar hülya kenar

Hayat 12 Haziran 2009 16:45  

Yazıları konuşturma san'atı ustası'na... : ))
Varlığınız pek çok insana iyi geliyor.Daha nice yıllarda ruhlara şifâlar dağıtabilmeniz dileklerimle, sevgiler...
Masalınızı okudum, çok hoşlandım.Masal tadında nice güzelliklere, diyooor veee...
...devamını yarınki canlı yayına bırakıyorum. : ))

lezzetyolculugu 13 Haziran 2009 11:22  

bu masal hiiiiç bitmesin.Heyecanını yitirmeden hep sürsün inşallah....

atesböcegi 13 Haziran 2009 14:24  

bu masalin bitmesini hic istemiyorum. paylasmak ne kadar güzel degilmi. sanal bir alem ama yinede dostuluklar duygular hersey gercek. ne mutlu bizlere böyle güzel bir platformda bulusabildigimiz icin. kocaman sevgilerimi gönderiyorum o cok güzel yüregine. öpüyorum NuNucum

Esra'nın Mutfağı 13 Haziran 2009 15:44  

iyi ki doğdun iyi ki etrafındakileri güzelleştirebilmek gibi bir yeteneğin var, hep böyle kal hep bizimle kal..

Begüm 13 Haziran 2009 20:34  

Nunucum, yeni sayfan cok güzel olmus :) ve iyiki bir dut masali var... bu masal hic sona ermesin...
sevgiler

Ferahin Mutfagi 14 Haziran 2009 10:28  

Blog dizayni super olmusss cok hos cok sade cok sekerrr...
Tekrar nice yillara guzel masallarla :))

LEMAN 14 Haziran 2009 15:17  

101 de ben olam geç kaldım tatildeydim ama nice yıllara canım allah tariflerini eksik etmesın bizdennn

Yelish 14 Haziran 2009 17:50  

aa bana 103. yorum nasip oldu.Daha once hic 100 kusuruncu olarak yorum yazmamistim :)

Gozum alttaki kestaneli tiramisu'ya kayiyor Turkiyeye gelir gelmez yiyeceklerim arasinda kestane sekeride var cunku :)

Hayirlu , ugurlu olsun

sevgilerrr

zarpandit 14 Haziran 2009 21:46  

nunum ben iyice şaşırmısım iyimi ben pazartesi diye not etmişim delimiyim neyim :( bir gorusmek nasip olmadı :((

Cocukla Cocuk 14 Haziran 2009 22:53  

nice nice yaşlara:)) tarifleriniz ve kelimeleriniz hiç bitmesin

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Haziran 2009 23:37  

BU SEVGİYE..
İLGİYE..
COŞKUYA ,
EBEDİ TEŞEKKÜRLER...
TEŞEKKÜRLER..
TEŞEKKÜRLER......
YOLA DEVAM.....

Tuba 15 Haziran 2009 03:03  

Dunya tatlisi Nunucum. Iyiki bu guzel masala baslamissin. Ve dilerim masalin hic bitmez. Hep sevgiyle,daha nice nice guzel, bitmeyen masallara...

Gülen Tezer 15 Haziran 2009 10:20  

Çok tatlısın, yaptığın pastalardan da tatlısın.
Senin 18. bloğunun da 1. yaş günü kutlu olsun.
Hep buralarda ve umut dolu ol.
Seni ve bloğunu seven Gülen :)

Adsız 15 Haziran 2009 15:29  

Nuray Hn. ben de yeni yaşınızı kutluyorum. Biraz geç oldu ama 15 gün tatilde olmam nedeniyle sitenizi okuyamadım. Tatil dönüşü açtığımda ise önce şaşırdığımı sandım. ama gerçekten sitenizin yeni yüzü çok hoş olmuş. Sizin gibi, siteye girene sanki gülümsüyor,ışıl ışıl bir site. Sanki biraz da eski balkonunuz gibi. Tebrik ederim. Her konuda olduğu gibi sanal alemde de harikasınız. Tüm güzellikler sizinle olsun, nice yeni yaşlara sevdiklerinizle sağlık ve mutluluk içinde ulaşmanız dileğiyle.
Gülsüm

otomatikkepce 15 Haziran 2009 16:28  

Tebrik ederim
darısı başıma
hülya

Hayat 15 Haziran 2009 16:50  

Sevgileriniz itina ile alınmış, zevkle moral depoma eklenmiştir Nuray' cığım... :))
Ne kadar devam edecek sizin tadilat işleri?
Benden de sevgiler ve gönlünce güzel günler...

TAZE NANE 16 Haziran 2009 15:58  

Yeni sayfan çok güzelmiş.
Tebrik ederim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP