NİHAYET İLK SOFRA - BABALAR GÜNÜ- DOĞUM GÜNÜ

>> 23 Haziran 2009 Salı

Her şey 'onun ' gözleri kadar mavi olsun istedik :(
Anısına ,çiçekler açmış Itırlarım

Küçük karadutumuzun 21. yaş günü için vişneli çikolatalı tiramisu
Anısına yollanan siyah- beyaz DUTLAR
:(
Anısına yapılan soslu iskorpit balığı
Bemim Çipuram
( diyeti unutmadım .. Hiçç !! )

Anısına Tazecik Kıraçalar,


Domatesler-çanakkale- assos'tan


Merhaba arkadaşlar..
6 haftalık tadilat dönemimizi nihayet pazar günü sonlandırdık. Allah sağlık huzur verirse ki inşallah, normal düzenimizi devam ettiririz.
Pazar günü malumunuz BABALAR GÜNÜ idi. Tekrar tüm babaların ve baba adaylarının gününü tebrik ederim.
Aramızda olmayan babalarımıza rahmetler dilerim.
Bizim içinde geçerli rahmetler. Masal Kahramanım ve ben babalarımızı yad ederek, özellikle benim babamın anısına hoş ve birazda buruk bir gün geçirdik.
Rahmetli babamın en sevdiği şeydir Balık ve balık sofraları, Mis gibi kokan ıtırlar, dutlar, incirler onunda olmazsa olmazlarıydı, yaz sofralarımızda.
Ki benimde öyle.
Bizde hem 21. Yaşına giren küçük karadutumuzun doğum gününü , hemde babalarımızın gününü aile içinde anma merasimi yaparak çok tatlı hatıralara dalarak ,bol sohbetle geçirdik. Ayrıca yorumlarınıza tek tek teşekkür ederim .
Şimdi sizi resimlerle başbaşa bırakıp, artık '' İŞ BAŞI ''DİYORUM ve YOLA KOYULUYORUM...

HEPİNİZİN KUTLAYACAĞI GÜZEL ANILARINIZ ÇOK OLSUN..
SEVGİLER.. İYİ HAFTALAR.

31 yorum:

akasyakokusu 23 Haziran 2009 09:50  

canım benim tekrar babaıcğın nurlar içinde yatsın..mavi gözleri kadar ufuklar gibi ballı dutların ömrü olsun..tabiki tüm ailenin..
sofra çok güzel elbette babalara en güzel yaraşır..
ballı dutuna nice yaşlara..ömrü uzun bahtıda yoluda aydınlık olsun..amin..
ıtır kokusunu hissediyorum pembeside çok güzeldir...

ayrıca yazmayı unutuyorum hep..mor salkımlarını aldım masaüstünü süslüyor çok tşk ederim..kocaman sevgiler.

Delfina ; 23 Haziran 2009 09:52  

sofra tam anılar üzerine kurulmuş,sofradan her türlü güzel anıyı görmek mümkün nunucum...hayatımızı güzel kılan anne,babalarımız Allah katında en en sevilen kullar olsunlar.Çok şanslıyız Nunucum.

Güle güle kullanın güzel mutfağınızı, biriktireceğiniz güzel anılar da çocuklarınızın hayatında iz bırakmaya devam edecek..

kucak dolusu sevgiler çiçekler olsun sana nunucum...

HÜLYA 23 Haziran 2009 09:52  

GEÇMİŞLER OLSUN SEVGİLİ NUNUCUĞUM MUTFAĞINA KAVUŞMANA ÇOK SEVİNDİM GÜLE GÜLE KULLAN CANIM...

KARADUTUNA NİCE GÜZEL YAŞLAR DİLİYORUM.. BABACINA RAHMETLER...

MASANDAKİ TABAKLARA BAYILDIM HARİKA BİR UYUM OLUŞTURMUŞLAR..

nice gzüel masalara ve nice güzelliklere canım

NzlGl 23 Haziran 2009 09:58  

Öncelikle babanıza rahmet olsun.
Oğlunuzun yaş gününü kutlarım. Annesi-babası ve sevdikleriyle beraber nice senelere diyorum.
Tadilatınızın bittiğine çok sevindim sağlık ve huzurla kullanın. İşin en güzel yeridir bu temizlik ve yerleşim faslı (tecrübe konuşuyor)
Ve iş bittikten sonra şöyle geri çekilip manzaraya bakmak:))))
Herşey gönlünüzce olsun nunucuğum
sevgilerimle

Gönül 23 Haziran 2009 10:37  

hayatım çok teşekkür ederim güzel yorumun için..desteklerini bekliyorum..sevgilerimle öpüyorum

Hayatın Ressamı 23 Haziran 2009 10:45  

babalarınız nurlar içinde yatsın.
küçük karadutta sağlıklı sıhatli,mutlu bir ömür geçirsin inşallah.ben bu kadar balık olan bir sofraya balıklama dalarım:D

Leylak Dalı 23 Haziran 2009 10:50  

Sizi tekrar güzel sofralarla aramızda görmek ne güzel. oğlunuza sağlıklı uzun ömürler dilerim tüm sevdikleriyle birlikte. babanızın sizi sarıp kollayan manevi varlığı aranızdan hiç eksik olmasın, sevgiyle kalın...
nurşen

Unknown 23 Haziran 2009 10:58  

Canım benim güler yüzlüm yine hari
ka ötesi bir sofra...Yine muhteşem
lezzetler.Başta karadutuna sağlıklı
huzurlu,başarı ve mutluluk dolu uzun bir ömür dilerim.Bende sizler gibi anılarla babalar gününü kutladım.Tadilat bitmiş gözün aydın
Rabbim mutluluğunuzu daim etsin kocaman öpüyorum...

meleginmarifetleri 23 Haziran 2009 10:58  

Canım allah rahmet eylesin karadutada nice mutlu yıllar..
Sofra muhteşem ellerine sağlık.
Sevgiler

Hayat 23 Haziran 2009 11:08  

Oğlunun yeni yaşı hayırlı olsun, nice güzel yıllara sağlık ve mutlulukla erişsin dilerim.
Sizler de yanıbaşlarında olun uzun ve mutlu nice senelerde...
Sevgiler canım...

Çınar 23 Haziran 2009 11:15  

Merhaba; Nice nice mutluluk dolu yıllar "Küçük karadut" unuzun olsun...
Babacığınıza allah'tan rahmet dilerim.
sevgi ile kalın...

Gülen Tezer 23 Haziran 2009 11:21  

Nunu'm; hüzünle mutluluğu harmanlayarak hangisinin bir diğerine baskın olduğunu bilemeden yaşamak..Kaybettiğin bir kuşak öncesinin özel gününde bir sonraki kuşağın doğum gününü kutlamak..
Bu hayatın cilvesi işte..
Babanın yeni evi nurla dolsun, babalar günü kutlu olsun.
Karadut'un doğum günü kutlu ve mutlu olsun..
Sevgimle öpüyorum..

Damak Tadı 23 Haziran 2009 11:26  

Canım Nuray'cığım,

Karadutunun yeni yaşını kutlayıp,nice sağlıklı yaşlar dilerim sizlerle ve tüm sevdikleriyle..

Babacığına tekrardan rahmet diliyorum..O'nun sevdikleriyle o'nu yad etmen çok anlamlı olmuş..

Mutfağını güzel günlerde,nefis yiyecekler yaparak şenlendir canım..Tüm güzellikleri sana gönderiyorum ve öpüyorum yanaklarından..

Sevgilerle


Not:Gülseren'e ve sana çok teşekkürler..İnan hiç üzerinde durmadım bile..Çünkü seni çok iyi tanıyorum ve ne kadar çok sevdiğimide bilirsin.İnsanları tanımakta ve anlamakta çok zorlandığım için artık ne zaman nerden ne çıkacağını kestiremiyorum..En yakınımızın başına neler geldi sen biliyorsun canım..Bende buradan esefle kınıyorum bu kişiyi..

Güneş balçıkla sıvanmazmış Nuray'cığım..

Tekrar kolaylıklar diliyorum canım..

ARZU - ENGÜZELTATLAR 23 Haziran 2009 11:28  

Güle güle oturun. Ohhh zorluk çektiniz ama mis gibi oturursunuz artık. Kafanız rahat bir şekilde. Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun. ALLAH uzun ömür versin...

Özlem Mertler 23 Haziran 2009 11:45  

Ağzınızın tadı, sofranızın bereketi, huzurunuz daim olsun.

Pembe Tatlar 23 Haziran 2009 12:17  

Canım oğluşunun doğum günü kutlu olsun....
Babanada allah rahmet eylesin...
Masada masadakilerde nefis...

Adsız 23 Haziran 2009 13:44  

Allah rahmet eylesın nıce senelere saglıkla ınsallah...

neslihan erzincan özgür 23 Haziran 2009 14:23  

Nunucuğum baban nur içinde yatsın.mekanı cennet olsun...

sofran şahane olmuş,her zamanki gibi.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Unknown 23 Haziran 2009 14:39  

Hersey harika görünüyor, bilhassa cupra... Uffff nasil istedim simdi... Ellerinize saglik tüm menü harika.... Ayrica babaciginiza tekrar Allahtan rahmet diliyorum... Mekani cennet olsun hepimizin gecmislerinin....
Tekrar sevgilerimle

made in funda 23 Haziran 2009 14:54  

babalar çok kıymetlidir.sen de en güzel şekilde anmışsın..yeni mutfağın hayırlı olsun.sağlıkla güzel yemekler yaparsın inşallah canım..sevgiler..

Unknown 23 Haziran 2009 17:57  

nasıl anlamlı bir masa ve anlamlı bir yazı olmuş. Allah aramızda olan canımız babalarımıza uzun ömürler versin. aramızdan ayrılanlarada Allah gani gani rahmet eylesin.

Yarın ne olacağı belli değil
dün geçmişte kaldı
yaşanacak bir gün var
o günde bugündür.

bende fırsattan istifade haftasonu bizimkilerin ziyaretlerine gittim çınarcığa.gidipte bulamamak, bulupta görememek var. Allah sağlıklı ömürler versin.
Tüm babaların bu güzel günü kutlu olsun.

Narince 23 Haziran 2009 18:04  

Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun. Aile saadetiniz hiç eksilmesin, çoğalsın.

bir dilim bir tutam 23 Haziran 2009 22:25  

Nunucum Karadutunun yeni yilini kutlarim......llah uzun ve saglikli ömür versin....
Bu arada balkonun resimlerini dört gözle bek li yo rum...

WarhaWk - Cenk 23 Haziran 2009 22:37  

Sevgili Nuray abla,Ankara'da olmadığım için geç te olsa eşinizin
babalar gününü kutlar ; rahmetli
babanızın toprağı bol,nur içinde
uyumasını temenni ederim.

Oğlunuzun yeni yaşınıda kutlarım.
Sevgi ve Saygılarımla,Cenk

Mehtap Pasin Gualano 24 Haziran 2009 00:34  

Hayatta ne yapiyor olursan ol, yureginin guzelligi doluyor yasadiklarina.. cok iyi bir evlat olduguna eminim, cok iyi bir anne ve es, bir o kadar da iyi bir arkadas oldugun gibi..

LEMAN 24 Haziran 2009 02:57  

nuraycıgım o huzur ve buruk dolu duygularını öğle satırlara aktarmışınki yazacak birşey gelmedı aklıma aglamaklı oldum gönlün ne kadar güzel

LEMAN 24 Haziran 2009 02:57  

nuraycıgım o huzur ve buruk dolu duygularını öğle satırlara aktarmışınki yazacak birşey gelmedı aklıma aglamaklı oldum gönlün ne kadar güzel

Tuba 24 Haziran 2009 08:38  

Nuray'cim, isiklar icinde yatsin baban. Karaduta da yeni yasinda mutluluklar diliyorum.
Sevgiyle,

SOFRAM 24 Haziran 2009 08:51  

Yeni mutfağını sağlıkla kullan,güzel yemekler yap, keyfini sür canım.
Canım karadutunun da yeni yaşını kutlar dana nicelerine sağlıkla ulaşmasını dilerim.
Güzelim masa her zamanki gibi yine zevkle hazırlanmış,afiyetler olsun, mutluluğunuz daim olsun.
Babacığına da tekrar rahmet diliyorum, nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun...
Sevgilerimle öptüm Nuray'cığım:))

kristalkelebek(aslı) 24 Haziran 2009 15:39  

Canım Nunu, bir süredir yoktum buralarda, şehir dışındaydım. Gelince yazılarına baktım, yeni bir çok şey eklemişsin.
Babacığın nurlar içinde yatsın. Onun anısına harika bir sofra hazırlamışsın.
Karadutuna da uzun, sağlıklı ömürler diliyorum.
Çok çok çoook öptüm..
Sevgiler:).
aslı

Kirpikteki Gözyaşı 25 Haziran 2009 12:00  

Küçükkaradutun geçmiş doğumgünü mutlu olsun! Ne güzel bir sofra:) Ellerinize sağlık! Azminize de hayranım. Diyette kolaylıklar. Sevgiler...

Sebla

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP