ARTIK DİNLENEBİLİRİZ :)) İŞTE TÜM İSTANBUL AYAKLAR ALTINDA, ÇAYLAR DA BENDEN HAYDİ BUYRUN :))

>> 15 Temmuz 2013 Pazartesi



Evet mutluyum, Yorgun kelimesi hiç kalır ama, ben bu geziden dolayı, Çok Mutluyum...


Limonlu çayım, yanında dondurmalı  irmik helvam, Gözlerim alabildiğine İstanbul dolu... 
Nasıl Mutlu olmam ? Kaçıncı keredir adım atmadık yer-mekan bırakmadım Sultanahmette... 
Yine de doyulmuyor şu manzaralara..


1 saat boyunca kalkmadan dinlendim, kitabımı okudum, resimleri sosyal paylaşım sitelerimden paylaştım,
şans bu ya,  tazecik demlenmiş çaya  denk geldim, sonra bir yanım Ayasofya' da pozlar verdim,


sonra diğer yanım Sultanahmet Camii manzarasına gülümsedim..
 bir arkadaşımın telefondan yolladığım bu kareye karşılık söylediklerine öyle çok güldüm ki !!! 
''Ya nUnU Allah aşkına, o taktığın 20 cm 'lik kalın pantalon kemerini çok mu aradın be kadın ??
 5 aylık hamile gibisin '' dedi bir de :))))
:)))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))) evet doğru, birde O'nun şekle şemale simetriye de takıntısı olduğunu düşünürsek e haklı da :)) ! 


sonra da tüm yaz ve kış- dört mevsim buralara geldikçe , kahve ve çay molalarımı verdiğim güzelim Four Seasons Oteline karşı yudum yudum çayımla, sıcağa inatmı inat  ! İstanbul  seyrini sürdürdüm...




Özetle Haziran Ayındaki O , Bir güne neler sığdı dersek hepsi burada tıklayabilirsiniz.
III . Ahmet Çeşmesi-  Soğuk Çeşme SokağıSarnıç Restaurant-   Cafe Turıng- Şehzadeler Türbesi-  II.Selim Türbesi VE  Seven Hills Otel (terası)

8 saat geze geze ayakta geçen bir günün sonunda, bilmem ki şimdi bu  50'lik kızın ayakları eve kadar nasıl gidecek  ? 
İllaki bir şekilde varır varmasına da, çok sürmeden bakın da görün, O nasıl da enerjisini toparlayıp, sizi daha nerelere götürecek !!!




 HARİKA BİR GÜNDÜ ...
VE ÇOK BEĞENDİĞİNİZİ DE BİLİYORUM..

 Ama daha bitmedi ki !!
ÖMÜR BİTERRR... İSTANBUL BİTMEZ EFENDİM....
Görüşmek üzere.

31 yorum:

mutfagabuyrun 15 Temmuz 2013 00:47  

ne güzel fotolar böyle canım.yeni geldim istanuldan ama özledim tekrar.sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler 15 Temmuz 2013 04:38  

Keyifli gezmeler olsun, sayenizde Istanbul ozlemimi gideriyorum resimlerle..manzara nefis, sizde cok hos cikmissiniz:)

durutarifler 15 Temmuz 2013 08:25  

Ben de tam 43 yaşında gezdim Ayasofya, sultanehmet. Nre ayıp :)Halen gitmeyen arkadaşlar var. Onlarla da gideceğiz. Ama o çevrede nezih turistlerin pek uğramadığı ve çok da pahalı olmayan bir restaurant bulamadık :)

durutarifler 15 Temmuz 2013 08:25  

Kemer olayını çözmedim hani nerde :)

sdsss 15 Temmuz 2013 08:50  

hem istanbul hem çay.Harika, tam benlik. Keyif içinde kalın...

bir dilim bir tutam 15 Temmuz 2013 10:04  

Nunucum Istanbulu pek tanimam ama senin sayende güzel yerler görüyorum...Tesekkürler..

ebru 15 Temmuz 2013 10:12  

ah Nunum ah.İstanbul yaşanası şehir. İnşallah bende geleceğim. Hatta tek umudum 2 sene sonra kızımın İstanbul' da ki üniversiteyi kazanması:))
Şaka bir yana sayende sanki ben de oralardayım. Emeklerine sağlık.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 15 Temmuz 2013 10:26  

Vallahi İstanbula gelişimde bana rehberlik yapmanı isteyeceğim bir dahaki sefere. Eminim beni en güzel yerlere sen götürürsün nUnU'cuğum :) Her kare ayrı bir güzel. Sımsıcak sevgiler...

kalpkurabiye 15 Temmuz 2013 11:51  

harika bir turdu :)
ablacım benıde gezdirdin tesekkür ederim :)

Delfina ; 15 Temmuz 2013 13:02  

Manzara karsisinda nutkum tutuldu Nunum,dondugumde seninle kesfe cikmak icin cook heyecanliyim.

Sevgiler

Delfina ; 15 Temmuz 2013 13:04  

Manzara karsisinda nutkum tutuldu Nunum,dondugumde seninle yeniden o guzelim İstanbulu kesfetmek icin coook heyecanliyim...

Sevgiler cok cok.

ilhan 15 Temmuz 2013 13:40  

Uzun süren blog ayrılığımda çok özlediğim bloglardandınız. Gene harika bir İstanbul paylaşımı. Elinize ayağınıza sağlık çok da güzel anlatıyorsunuz.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2013 23:38  

Mutfağa buyrun
İnsan arkasını döner dönmez özlüyor gerçeten :))


Dostbahçesindenlezzetler
Çok teşekkür ederim :))


Nilay
:))) vallahiben aklı başında zamanda gezmişsin aslında :))
Gençken farkındalık olamıyor !!
Benim kemer olayım dehşet nilaycım sende güldürdün beni yine :))))
Kalın bir kemer üzerimde iz yapıp karnım varmışngibi gösteriyor ya, arkadaşım da ona kızıyor:)))
Ne taktın onu çirkin görünüyor diye :)))


Petek Uluğ
Çok teşekkürler


Serap
Canım varolasın :)))


Aysel
:))) ne güzel olur teşekkürler


Suhuba
Aynen aynen :))

Deniz
Çok özledin sende haklısın Denizcim


Delfina
Evet Delfişim daha nelerrr nelerr. .. Bekliyorummm !!!!

İlhan
Çok teşekkürler.. Gönül neler yazmak istiyor inanın ki, ama ruh yerinde olacak ..
Bu arallar benden kaçak yaşıyor ruhum

Çok sevgilerr

birincisin 16 Temmuz 2013 01:44  

Güzel manzaralar,keyifli gezmeler,selamlar:)

Gamze Esra Ersöz 16 Temmuz 2013 10:55  

Ne güzel anlatmışsınız tarihi sokakları.Ramazandan evvel ben de arkeoloji müzesini ziyaret etmiştim hatta dün blogumda paylaştım.Şimdi yazınızı okuyunca Ayasofya nın arka sokaklarında dolaşmak için sabırsızlandım.Bu arada mola verdiğinzi cafe seven hills otel in cafesi mi?Orayı tam çözemedim.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2013 11:09  

birincisin
teşekkürler :)

gamze
çok teşekkürler
arkeoloji müzesinin postu hazır olmak üzere yazıları beklemede sadece :)
evet burası otelin- yazlık cafe- terası

Kiraz Limanı 16 Temmuz 2013 14:41  


Ne kadar hoş görünüyorsunuz...Blogunuzu okuyorum ancakl yorum yazma fırsatı pek bulamıyorum. Umarım kusuruma bakmazsınız..Sizi iyi gördüğüme sevindim.
Sevgilerimle,
Yurdanur

Baharcicegi 16 Temmuz 2013 20:59  

ISTANBULDA OLUPTA BU MANZARA KARSISINDA CAYINI YUDUMLAMAK KIMI MUTLU ETMEZKI NUNUM
SEN GITTIGIN YERE GÖTÜR BIZIDE RESIMLE YETINSEKTE DOYUYURUZ ISTANBULA
SANADA HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Temmuz 2013 09:07  


kiraz limanı
çok teşekkür ederim takibinize ve ses vermenize de..

bahar çiçeği
öznurcum bura öyle bir teras ki, ender İSTANBUL Panaromasına sahip..
hepinizi davet ediyorum
teşekkür ederim


glsüm
:))))
ama haziran ayı diye not düşmüştüm komşum
:)))
yoksa mazallah mazallah :))


AsOrTiK 17 Temmuz 2013 12:21  

haftasonu oradayım, beklesin istanbul benide:))
nUnU harikasın, enerjin hiç bitmesin emi!
öpüyorum seni

Güngör Ekinci Saglik 17 Temmuz 2013 17:11  

Enfes kareler Nunu´cum. ozellikle 1. ve 4. super. optum, sevgiler.

Unknown 17 Temmuz 2013 18:22  

nekadar güzel bir gezi olmuş Nunu ablacım ..benimde birkaç kez cafe turıngte kahve içmişiliğim vardır çok sık gidemesemde o güzel sokakları çok seviyorum..birdaha gittiğimde seven oteldi sanırım senin gibi gidip çay ve dondurmalı irmik keyfi yapıcam güzel manzaraya karşı..:))sevgiler..

Lezzet Taneleri 18 Temmuz 2013 01:56  

Harika fotoğraflar....Çok tatlı çıkmışsınız....Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2013 10:31  

Güngörcüğüm
çok teşekkürler canımm

döndü
takibinize teşekkür ederim hayırlı olsun bloğunuz

sevil
ne mutlu ,bilenler oldukça çok mutlu oluyorum

not ****

irmik kötüydü ve geri yolladım..

bence bir fincan kahve yeterli
servis elemanlar DRAM !!!!
:((

MAVİANNE 18 Temmuz 2013 14:02  

ben de çok beğendim hele de o manzaraya karşı çay ve irmik helvası
harika

Heyyfi 18 Temmuz 2013 22:22  

Nunu, yine muhteşem bir İstanbul gezi yazısı olmuş. Keyif ve özlemle okudum...
Sevgilerimle...

Blogger Bolat 19 Temmuz 2013 07:02  

En güzel keyifler sizin olsun İstanbul çatıları ağzımı layıkmış, ben de çok beğenirim Sultanahmetteki bazı otellerin roofunu :)

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2013 08:18  

mavi anne
:))))
çayı müthiş allah için ama başka bişey sakın yemeyin. Geri gönderdim
:((

heyyfi
çok teşekkürler sevgiler :)

A.O.bolat
Haklısınız :)

teraslar mutlaka kullanılmalı bence de, çok geç kaldılar..
ama işletme ruhu yok sevgili Bolat
elemanlar üslublar dehşet !
otelcilik mezunlarıyla yoğunlaşmalı buralar
ama NAFİLE... .:((


Ihlamurcum 21 Temmuz 2013 09:38  

İstanbul bitmesin,Nunucum.Sizinle bizde geziyoruz, bu arada bende tam tersi resimlerden sizi çok formda gördüm.
sevgilerle.
www.ihlamurcum.com

Nuran 12 Ağustos 2013 18:44  

teşekkürler, güzellikleri görmek güzeldi. birebir başka güzel tabi...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP