KESTANELİ ÇİKOLATALI TİRAMİSU

>> 9 Ocak 2012 Pazartesi






O BENİM KLASİĞİM :)

O BENİM , YAKLAŞIK 15 YILDIR  OLMAZSA OLMAZIM  !

O BENİM  YEDİĞİM TEK PASTAM ! ( Oda ben yaparsam !! :)))

O , SADECE  BEN YAPTIĞIMDA,  PASTALARIN  KRALİÇESİ OLUR  :=)))))))

O HER ÖVGÜYÜ  YERDEN GÖĞE , SONUNA KADAR HAKADER :=)))))))

GÖRENLERİN, KALPLERİNİ  HÜÜÜÜP DİYE İÇİNE ÇEKER  :=)))))))))))))

SAKIN DEDİKLERİME BURUN KIVIRMAYIN, VALLAHİ  BURNUNUZUDA KAPAR ! :=))))))))))))))))))))))))))))))



Tarif ??
haşlanmış kestane- çikolata- 3 kat  pastaban ve kreması
Bilirsiniz, onlarca kez verdim... Pastalar katagorisinden yardım alabilirsiniz..

AFİYETLER OLSUN.

bu masadan

14 yorum:

Unknown 9 Ocak 2012 23:28  

canim hayirli aksamlar ellerine saglik ikiside nefis görünüyor.

Limon çiçekleri 9 Ocak 2012 23:46  

Pekte mütevaziyiz yani:))Şaka bir yana canım bence bu pasta dünyanın tüm övgülerini hakediyor.Baksana sanat şaheseri gibi duruyor,ellerine sağlık.

Bulbulunyeri 10 Ocak 2012 00:10  

Canım,
ellerine sağlık. Görüntüsü o kadar güzel ki.Sanmıyorum buna burun kıvıracak olsun. Nefis ötesi. Hani senin için değişik sözler bulmak da zor. Muhteşem, harika, nefis tüm bu sözlere aşina olduğun için sanki bazen beğenilerimi tam anlatamamışım gibi geliyor. Ama bilesin ki yaptığın her şey süper.Sunumların ise muhteşem.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ocak 2012 00:16  

tatlılar gülcandan
Çok teşekkür ederim sevgiler.


limon çiçekler
:)))
Hiiiç değiliz yani :)))))
Belli ediyorum dimi :)))))
çok teşekkür ederim, TABİİ ŞAKALAŞIYORUM ARA SIRA :)


Blbülün yeri
canım birgülüm..
sen çok kıymetlimsin.
çok haklısın , bende o duyguları ne çok yaşıyorum,
ama aslolan birbirimizden bir farkımız yok emin OL !

Nüans diyelim sadece.
hepiniz çok emekler harcıyosunuz.
çok teşekkür ederim kalbinle yazdığın tüüümm yorumlarına.
ne çok duygulanıyorum çoğu kez !!!!

Unknown 10 Ocak 2012 00:26  

Sultanım içinde kestane varsa zaten
asla dayanamam eeeeee birde sen yapar
san tadına doyamam.O beni kapmadan ben onu ham yaparım:)))Ellerine sağlık öpüyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ocak 2012 00:29  

derya

canımmm deryamm
bursa demek kestane demek !
hem ben ben sana ellerimle yedireceğim...
söz.

Nilgün Torunoğlu 10 Ocak 2012 09:07  

Kestaneee !!! Ben ağız kıvırdım ,ağzım onu hüüüp !diye içine çeksin :)

Adsız 10 Ocak 2012 09:31  

hahahahahhahahaha
alemsin koptum sabah sabah
ayol kim burun kıvırır
kopartırım alimallah
ha ha hahahaaa

ağzım sulandı

nesrin

Unknown 10 Ocak 2012 10:34  

bunu en kısa zamanda deneyeceğim çok merak ettim sevgiler:)

mihrimah 10 Ocak 2012 11:49  

valla tam benlik bir tarif minik kızım içinse iyiki doğdun pastası hemen miniğime yapmalıyım çok sevdi çünkü sevgiler

Adsız 10 Ocak 2012 12:22  

ne görkem ne lezzet fışkırmış
canım çekti işte =)))
bayılıyorum bu haşmetli sunumuna bayılıyorum
öpüyoruz canım eline sağlık

sema N

Zeugma 10 Ocak 2012 20:14  

Off offf...Olmaz ki..
Şu ortadaki kesilmiş hali her şeyi kanıtlıyor zaten..
Sevgili Nunucuğum. Önce bunu deneyeceğim ben..
İçinde kestane olan her şeye bayılırım. Buna bittim ben resmen......
O hünerli ellerin dert görmesin...
Öpüyorum, sevgiyle....

Cocukla Cocuk 13 Ocak 2012 22:18  

görüntüsü yetiyor muhteşem ellerine sağlık nunucum

Unknown 20 Nisan 2015 16:21  

Merhabalr,

ilk önce sayfanizi cok begendigimi söylek isterim... Ellinize yüreginize Saglik...

Ben sizin su "Kestaneli Cikolatali Tiramisu" PAstasini cok begendim, ama maalesef Tarifini bi türlü sayfanizda bulamadim.. sizden ricam lütfen Tarifini sayafaya koyarmisiniz.. LÜtfenn...

Saygilarimla

Hacer Yazicioglu

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP