2012 MODEL BULUŞMA

>> 6 Ocak 2012 Cuma


Bugünün adı NEŞE-İ MUHABBET Sofrasıydı  Buyrun  sizlerde konuk olun.. Hepinize armağanım olsun.


2012 model masamız  :=)

Herkese - Tüm blog dünyasına iyi seneler diliyorlar.......  Ve masal sayfalarında kahraman oluyorlar :=)


TATLI CADILAR  :=)))))))))))))


2012 model servislerim  ( pasta tabaklarım valide sultanımdan hediyedir. 1957 model !!! Artık antika oldu yani )


elbetteki  1 KESE ALTIN değerindeki hediye dutlarım :-)




ay çekirdekli- susamlı nefis bir karışık salata


ay çekirdekli, kremalı börek !!


amerikan salatası


amerikan salatalı, biber şapkalı neşeli salatalar  (Sırma Berkok. B esinlenildi )


patatesli, biber şapkalı neşeli salatalar ( Ba-yıl-dılar) (Sırma Berkok B . esinlenildi )


Belgin ve Gönül arkadaşlarımın doğum günleri için Kestaneli Tiramisum


kestaneli tiramisum


kestaneli - çikolata bantlı kek


 Çikolata soslu- zencefilli- tarçınlı kapkekler



Ah şu güzel dostluk !!
ah benim cağnım arkadaşlarım.... hayatıma gökkuşağı etkisi yapan sıcacık yüreklerim...
Herşeyi unutturan tatlı diller, yorgunlukları alıp dağıtan  güleryüzler, masal evimizi saran o çocuksu haller, kahkahaların tavanı geçip ,desibelleri  delip ayyuka ulaştığı o eşsiz saatlerle bezeliydi bu günümüz...

  Gönül gelmiş , Betül Gelmiş, Belgin gelmiş , Nursel gelmiş,  Perihan gelmiş, Sevtap gelmiş canı yürekten hoşgelmişlerdi.
Bugün yeni yıla merhaba , valide sultana geçmiş olsun, belgin ve gönülün  yeni yaşları kutlu olsun, perihanın emekliliği  hayırlı olsun günüydü aynı zamanda :=)
Çok amaçlı , ama çok  enfes bir dostluk partisiydi gerçekte.
Valide sultanım emboli ( felç) geçirmeseydi aralıkta olacaktı bizim yeni yıla merhaba partimiz ama,  bugün gerçekten herşeyin değdiği çok kutlanası bir gün geçirmiştik... Herşey düzelip yoluna girmişti, tam zamanıydı oysa kutlamaların   ve ne güzel geçti her şey...

Ya O geçip giden , kocaman bir yıl  !
Sizin bilmediğiniz , duymadığnız, görmediğiniz  neler nelerle geldi geçti, hiç tahmin bile edemezsiniz ! hep gezdim, tozdum , yedim içtim mi sanmıştınız siz yoksa . ?
Her şey yazılmıyor ! Anlatılmıyor ! İnsan kendine bile yüksek sesle söyleyemiyor nice  derinlerdeki inilmezleri, ulaşılmazları .....

Kağıttan  bir kayıkla , koca okyanuslardaki dev dalgalarla nasıl savaştığımı film mi sandınız  :(

Benim  de bir kalbim olduğunu unutanlar çok !  sanırım aranızda .

Olsun, herkes kadar  İçimde yaşadım   herşeyi ,ve  eski hataları , tekrarlamamak adına herkesi çok gerilerde bıraktım ben ...............................

Bugündür önemli olan artık ve bugün müthiş keyifiyim.
 Nasıl güzel bir duygu, nasıl insanı sarıp sarmalıyor , hafifletiveriyor,  nasıl bir muhtaçlıksa artık ; tüm negatif enerjimiz puff diye dağıldı. Arkadaşlarım mutluluktan ağlamaklı, soframa hayran, yaptığım süprizlerle  şaşkına dönmüş haldelerdi...
Bir fotoğraf sahneleri vardı, emin olun en  değme modellere taş çıkartırlardı...    :=)))))) Ben tek tek onları seyredip karelemekten hiç ama hiç yorgun düşmedim.
Ne cümbüş , ne  karnaval yarabbim ! Onları böyle görmek , ne güzeldi...
Onlar Hep güzellerdi zaten.. en çok teretemiz yüzleri gibi kalpleri güzellerden....

Biz 2012 ye çok ama çok büyük bir enerjiyle başladık..
Tüm evrene, insanlığa , hastalara dualar yolladık, ülkemize, aydınlarımıza , yarınlarımıza ,ailemize, cocuklarımıza  hayırlar diledik, kalplerimize, dostluklarımıza kocaman nazarlıklar astık, iyilikleri sıra sıra boş duran raflarımıza dizip, kötülüklerin ağzını sımsıkı bağlayıp, vefasızları , vafasızlıklarıyla beraber  uzayın boşluklarına fırlattık, daha önümüzde çoook yıllar paylaşacağımızı düşünüp, ön hazırlıkların salamurasını yapıp , kavonazlayıp beklemeye aldık. Biliyoruz ki çok lezzet yüklü tadlar çıkacak o kavanozdan...

Çok mutlu oldum. Çok mutlu edildim, çok hoş tutuldum, çok ama çok sevildim,  hepsinin en önemli hazinesi kalplerindeki yerimi hiç kaybetmedim, Unutmadım , unutulmadım,
bu insanlar 6 yaşımdan beri an be an yaşadığım kardeşlerim- dostlarım- HAS Arkadaşlarım ...
Bu sebeple ki hepinize Şükran Ve Minnetle teşekkür ediyorum benim en  kadim, en vefalı  dostlarım.

HEPİMİZE HUZUR DOLU ,SAĞLIKLA BEZENMİŞ YILLAR DİLİYORUM..
ÇOK SEVGİLER...

TEŞEKKÜRLER HAYATTT...

tüm tarifler gelecek !!

78 yorum:

pembe kekik 6 Ocak 2012 16:01  

Kestaneli çikolatalı keki hemen yemek istiyorum.Çok güzel göründü gözüme.Sevgiler.

bahriye-krm 6 Ocak 2012 16:12  

merhaba...emeğinize,sunumunuza,ikramlarınıza hayran kaldım...bloğunuzdan gözlerimi alamıyorum...

Şehnaz 6 Ocak 2012 16:18  

böyle harlkulade bir masaya konuk olmak harika bir şey...buradan herşeyin detayını ve hassasiyetini görebiliyorum..çokkkk zevklisin nunucum....bol muhabbetler dilerim..hele biber şapkalı neşeli salatalara hayran hayran bakmaktayım...çok güzel...ellerin dert görmesin nunucum..sevgiler..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 6 Ocak 2012 16:19  

Offf, offf, offf diyorum başka bir şey demiyorum haa bir de elelrinize, emeğiinze sağlık :))

zeynep 6 Ocak 2012 16:28  

Sofranız çok şık olmuş , yiyecekler çok lezzetli görünüyor , sunumunuzda çok güzel olmuş .
bana da uğrarsanız sevinirim , sevgiler...

Unknown 6 Ocak 2012 16:39  

muhteşemsin hatta muhteşemsiniz başka ne diyeyim sevgiler

mihrimah 6 Ocak 2012 16:40  

ay bu muhabbet sofrası ne güzel olmuş.ellerine gönlüne sağlık canım.güzel dostlarınla ve tüm sevdiklerinle hep mutlu huzurlu ve de sağlıklı kal.iyi ki güzel dostlarımız var sevgiler.

Unknown 6 Ocak 2012 17:02  

Aman Allahım bu nasıl güzel bir masa, nasıl güzel pastalar, salatalar :) Bayıldım hepsine ayrı ayrı. Ne kadar zevklisin, ellerine sağlık. Mutlu Yıllar..

Adsız 6 Ocak 2012 17:04  

benim nuruayım, maşallah suphanallah arkadaşım, kem gözlere şiş, elem terefiş arkadaşım,
gözlerim yuvasında değil, bende bende değilim, nerdeyim biri beni bulsun =)
öleceğim bu masaya. nasıl bir şeysin sen. ah aklını .almıişsın o güzel insanların ve bizimde.
rüya gibi herşey, şapkalı babalara bittim. ağaç keke bittim .masaya tabaklara hele dutlarına bittim yahu.
bitirdin beni beni be kadınım

Asuman

ANNEKIZ 6 Ocak 2012 17:15  

şu resımlerın guzellıgıne bak yaaaaa !

Mutfak Havlusu 6 Ocak 2012 17:31  

Hepsi ayrı ayrı güzel olmuş ama o minik servis tabakların çok güzel onları çok ama çok beğendim:-)
Allah dostluğunuzu daim eylesin..

Adsız 6 Ocak 2012 17:43  

merhabalar sitenizi 1 hafta önce keşfettim biraz geç kalmışım :)sanırım.alışkanlık yaptınız hergün bakmadan duramıyorum.o nekadar güzel,süslü masalar ayrıca anlatımınız da çok etkileyici sanki roman okuyorumda onun içindeymiş gibi hissediyorum kendimi.çok isterdim sizin gibi masalar hazırlamak ne imkanım nede zamanım var nerden alınır böyle süsler falan bilmem.bakmakta güzel hoşuma gidiyor.çok sağolun hoşçakalın

durutarifler 6 Ocak 2012 17:46  

Nunucum hepsi harikalar.
Biber şapkalara bayıldımmm
Ellerine emeğine sağlık
Sevgiler,
iyi hafta sonları

Mehmet Osman Çağlar 6 Ocak 2012 18:01  

Yine sizin gibi bir yemek duayeninden göz kamaştıran olağanüstü sofra...dostlar hiç eksik olmasın masanızdan sevgili Nuray hanım. Sevgiler

Adsız 6 Ocak 2012 18:09  

CANIM BENİM HARİKASIN
HARİKASINIZ.
NEŞENİZ SAYFALARDAN TAŞIP KALBİMİ ISITTI BENİMDE,
MÜKEMMEL BİR EV SAHİBİSİN CAN ARKADAŞIM
HEPİNİZE SEVGİLER MAŞALLAH.
ALLAH NAZARDAN SAKLASIN NURAYCIM SENİ. / Sema N

Hülya 6 Ocak 2012 18:15  

Bu kadar güzelliği güzel dostlarla paylaşmak daha da güzel :) her şey çok güzel..

Unknown 6 Ocak 2012 18:25  

insanın sevdiği arkadaşlarının olması çok güzel.sofra çok cici ikramlar çok leziz ellerine sağlık.

ebru 6 Ocak 2012 18:29  

Nunum her zaman ki gibi yüzümde küçük bir gülümseme ile okudum. Dostluk çok başka bir şey değil mi? hele ki gerçek dostluk. Bu arada yeni servislere bayıldım. Numum eğer atacağın servislerin varsa Denizli taraflarına at ben toplarım valla. her şey mükemmel. Ellerine kollarına sağlık.

Esma 6 Ocak 2012 18:33  

Çok eğlenceli tarifler var ne güzel...
Bekliyoruz tarifleri
Elinize sağlık,
Esma

Adsız 6 Ocak 2012 18:37  

sevgili arkadaşım canım arkadaşım,
senin değil arkadaşın olmak, karşı pencerendeki komşun olmak, hatta bir kuş olup camına konmak bile bir şans bir lutuf.
işte her halinle yine sen, dostların bile şık özenli, bilirim sırf sana saygı ve sevgidendir.
allah yokluğunu göstermesin, biraz daha dinlen lütfen.
seni seviyorum biricik nurayım.
çok sevgiler mükemmel ötesi bir sofraydı buda.

SEMRA U.

Nilgün Torunoğlu 6 Ocak 2012 19:15  

Sizden öyle güzellikler geliyor ki bana doğru arkadaşlarınıza hak vermemezlik edemem. Her şey harika,masanız,siz ve arkadaşlarınız. Bu tablo hiç bozulmasın,yürekten maşallah ve amin !

ruşyena 6 Ocak 2012 19:48  

çok keyifli fotolar...
yazıdaki huzuru okumak da en az o kadar keyifli oldu benim için... :)

bu mutluluk daimi olsun...
sevgiler...

elif 6 Ocak 2012 20:08  

sofra süper, çay tabaklarınıza ise bayıldım

ihlamurcum 6 Ocak 2012 20:08  

Şıklık, zerafet, konsept 4 4 lük bir sofra ama en keyiflisi sevdiklerimizle paylaşmak,, yüzünüz hep gülsün.

neval 6 Ocak 2012 20:26  

hayranım sizin pozitifliğinize :)

Adsız 6 Ocak 2012 20:26  

yıldızlı - yaldızlı onlar yüzler binler on milyarlar veriyorum sana,
en çok sana..
bir gram mutsuzluk yok yüzlerinizde.
nasıl olunurki sen varken, ölüyü diriltirsin alimallah.
maşalllah maşallah
o kumrulu güvercinli tabklara aşık oldum, nerden nunum.
kek pasta, salatalar inanılır gibi değil ay maşşalah

bANU

Ferkay 6 Ocak 2012 20:47  

Hepsi ama hepsi çok güzeller Nunum kırmızı biberlere bayıldım.
Ellerine sağlık canım benim..
Kocaman öpüyorum...

Adsız 6 Ocak 2012 20:57  

gözüm güya ferihada (hehehehE
ama gözümü sayfadan alamadım,
sana size bayıldım, sofran masadakiler nasıl güzel yani anlatamam. üstüne yok üstadsın sen nunum hayranınım

Hülya YILMAZ 6 Ocak 2012 21:15  

ne güzel bir masa... 2012 sağlık, mutluluk, huzur getirsin sizlere.
sevgiler,

Bulbulunyeri 6 Ocak 2012 21:17  

Canım,
ne güzel şeyler yazmışsın. Dostluk ne güzel kelimedir. İçinde her şeyi barındırır.Yaşamdaki acı, tatlı,neşeli, hüzünlü her şeyi beraberce karşılamak.Paylaşmak. Çoğalmak. Hepinizin yüzündeki mutluluk ve neşe öylesine güzel ki. Hiç solmasın.
Hazırlanan o sofraya, servis tabaklarının güzelliğine ve yapılanlara hayran kaldım.Sevgi hepsine nasıl da yansımış. En çok da kötülükleri kapatıp uzaya attım demişsin ya ona vuruldum. Haklısın hiç olmasınlar. Yeterince yaşandı, artık iyilikler gelsin.
Acılarınla, bizlerle paylaşmadıklarınla nasıl da güzel baş ettiğini hepimiz gördük.Güçlü olmak bu işte.Zaten sanırım insanları mutluluk değil de acı büyütüyor.
Yaşamında bu güzellikler hiç eksilmesin.(Eminim asla izin vermezsin.)
Sevgiyle kal.

anne eli gibi 6 Ocak 2012 21:18  

herşey çok güzel görünüyor,masa, yemekler,sizler..mutlu seneler,sevg,ler..

Adsız 6 Ocak 2012 21:37  

nuraycım kıymetlim :
son sözlerin imza atılacak kadar slogan kadar dahice.
bunları ifade edişiniin altında tüm yaşadığın zorluklar, asilce susmuşluğun var.
hep olan buydu. içinde yaşamak, sorulursa söylemek. söylediğinde olacakları bilmek ! -))
çok güçlüsün, güçlüler beğenilir özenilir, ama hiç omzuna dokunulmaz, halledersin ya ondan -(
allah herşeyi gelmiş bitmiş etsin.
bu gülen pamuk yüzün hiç ama hiç solmasın, senide bizden ayırmasın.
hayranlıkla defalarca baktığım bu sayfa, sabaha kadar bakacağım yarın uyanıp bidaha bakacağım bir sayfa olmuş çünkü -)
yüreğine emeğine sağlık canım benim. çok öperim seni

gülbin başaran

maviumut 6 Ocak 2012 22:07  

masa,yiyecekler müthiş gözüküyor.ellerinize sağlık. ayrıntıları çok güzel düşünmüşsünüz.
sevgiler..
maviumut88.blogspot.com

Cocukla Cocuk 6 Ocak 2012 22:16  

Nunu harika bir parti görünüyor. Annene çok çok geçmiş olsun
herşey söylenmiyor yaşanmıyor haklısın
Sevgiler gönderdik, herşey önlünce olsun 2012 de

zeymurancafe 6 Ocak 2012 22:59  

ayyy harıka bır sofra olmus bu bayıldım yaaa ellerınıze emeklerınıze sağlık canım,sevgıler..

TATESAL 6 Ocak 2012 23:19  

Süpersin,muhteşemsin,harikasın....daha ne demeliyim 4 4 lük,sevgilerimle...mutlu yıllar...

Çınar 6 Ocak 2012 23:42  

Herşey ne kadar güzel görünüyor. Hele de dostlarla paylaşılıyorsa tadına doyum olmaz. Dostlarla sevgiyle geçireceğin nice yılların olsun.

Anneciğine geçmiş olsun.

Sevgiler

KİZHATCE 6 Ocak 2012 23:52  

sefanız olsun nunu cuğum...

Elif'in defterinden (mndlna) 7 Ocak 2012 00:46  

İnanılmaz bir sofra olmuş ve tabaklarınıza bayıldım, nereden aldığınızı öğrenebilir miyim :)

Kuebra_B@web.de 7 Ocak 2012 00:51  

Harika olmus hersey. Ellerinize saglik.

Adsız 7 Ocak 2012 01:08  

ay kardan adamlı kekler, çikolatalı çam kek, sandalyelere bayıldım, biber kostümleri, salataların, börek, örtüler, tabaklar dehşet şeyler...
SENİ TEBRİK EDİYORUM EY BENİM CANIMIN İÇİ.

Mine K.

Vanessa Mercado 7 Ocak 2012 06:35  

nice party!!! may you have a happy and prosperous new year!!! yummy foodie and elegant table presentation too, love it!!! love your blog, following you now..hope you could visit my blog too..kissess!!!!

Sevginin Ruhu 7 Ocak 2012 08:45  

Misafirim geldiğinde sizin süslü masalaarınızı ziyaret edip kopya çekeceğim. Çok güzeller çok emekli ve zarifler. Ellerinize sağlık.

Adsız 7 Ocak 2012 09:34  

masal ötesi resimler,
sana masalına okadar yakışıyorki başkasını tasavvur edemez hallerdeyim.

yazın ise masal tadında, seçtiğin cümleler yürek temizliği kokuyor
naifçe sitem kokusu barındırıyor
romanda gezinir gibi birazda.
ne demeli bilemem - sen çok başkasın arkadaşım.
iyiki sen varsın hayatımda, telefonumun uucunda. her sözün kendime getiriyor ilaç gibisin
allah sana uzun ömürler sevgiler sevenleri bol ihsan etsin benim eşsiz arkadaşım. emeğine sağlık

semra y

Kiymet 7 Ocak 2012 11:40  

hmmmm nefisss! Tarifleri bekliyor olacagim =D Harika bir sofra ve gercekten cok eglendiginiz belli oluyor guluslerinizden:)
Sevgilerimle,
Kiymet
http://kucukseylerr.blogspot.com/

neslice tarifler 7 Ocak 2012 11:53  

Çok doğru. Herşey anlatılmıyor, herşey yazılmıyor. Kan içip, bloğumuzda kızılcık şerbeti yayınladığımız zamanlar da oluyor. Olsun Nunucum. Kavanozladığımız salamuralardan ben de artık umutluyum.

Sofranıza hayran oldum. Dostluğunuza da maşallah dedim. Allah sizleri hiç ayırmasın. Yollarınız ayrılsa bile kalpleriniz hep bir olsun. Annenize acil şifalar, güzel yüreğinizle istediğiniz herşeyin 2012'de gerçekleşmesini içtenlikle diliyorum.

Adsız 7 Ocak 2012 12:09  

Allahım
cennetin kapısını açtında hurileri burayamı yolladın
maşallah size.
yakıyorsunuz ortalığı kızlar....

nunuuuuuuuu

ben o masaya KURBAN OLURUM KURBAAAN

ŞAHANEM BENİM.
SÜPER KADINIM MAŞALLAH ( fatoş)

NzlGl 7 Ocak 2012 13:41  

Canım Nunucum

Dostlar özel, dostluklar kıymetli... Ne mutlu size....

Nice uzun seneler beraber olmanız, birlikte güzel günler geçirmenizi diliyorum.

Sevgilerimle

Adsız 7 Ocak 2012 14:05  

masanız harika görünüyor ama benim gözüm tabaklarda kaldı modellerinde vintage havası var sakıncası yoksa sorabilirmiyim nerden diye?
aysel koç

Unknown 7 Ocak 2012 14:39  

Allah'ım nasıl şirin,nasıl şık,nasıl hoş bir sofra veee nasıl güzel masal kahramanları :)
Ellerine,emeğine sağlık Nunucum:)
O neşeli salatalarına bayıldım ben..
Neşe hiç eksik olmasın yaşamında..
Sevgilerimle..

Unknown 7 Ocak 2012 14:39  

Allah'ım nasıl şirin,nasıl şık,nasıl hoş bir sofra veee nasıl güzel masal kahramanları :)
Ellerine,emeğine sağlık Nunucum:)
O neşeli salatalarına bayıldım ben..
Neşe hiç eksik olmasın yaşamında..
Sevgilerimle..

Adsız 7 Ocak 2012 15:39  

1. resim deki kalpler çok hoş
isim kartlarına tek tek baktım
yazı şeklin şahane inan bravo.

2. resim kal geitiriyor insana bu nasıl bir hazırlık insan hemen oraya gelmek istiyor.

3 resim maşallahlık.

4 resim tam neşei muhabbet korosu gibi ))))

5 resimdeki suplalar çok hoş ya.

6 resimdeki peçete süper.
çay tabağına bayıldım
ama dut kesesi müthiş fikir )))

7 resim çok şanslı oturanlar çok.

8 resim iştah açıyor hemde nasıl

9 resim merakla bekliyorum tarifini. çok hemde.

1o. resim ellemeye kıyamaz insan

11 resim nasıl gülümsetiyor beni

12. resim okadar tatlısınki

13 resim- HELAL OLSUN sana.

14. resim artık biri beni lurtarsın bu sayfadan diye bağırdığım andı nuraycım..

İNANILMAZ BİR BULUŞMA. TEBRİK EDERİM. ÇOK HEVESLENDİM ÇOK.

SELMA

keskin makas 7 Ocak 2012 19:35  

masanızda güzel yiyeceklerde imrendim size.bloğunuz çok renkli ve güzel benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

made in funda 7 Ocak 2012 20:09  

resimlere büyük bir mutlulukla baktım yazını zevkle okudum.senin adına çok sevindim.inşallah 2012 de de çoook çok büyük mutluluklar seninle ve ailenle olsun.yılbaşı sofrana ise kesinlikle bayıldım...

pempe gönlüm sende 7 Ocak 2012 20:30  

bu nasıl güzel bir sofradır:) nasıl güzel yiyeceklerdir onlar:) ne kadar özenildiği belli herşeye, resmen bayıldım ellerinize sağlık. ayrıca yemek takımına resmen ba-yıl-dım:) pasta tabaklarını nereden aldığınızı öğrenebilirsem çok sevinirim:)

Saadet 7 Ocak 2012 20:53  

neşeli salatalar beni neşelendirdi:)
çok güzel olmuş herşey!

takibimdesin..

reyhan kokulu mutfağım 7 Ocak 2012 21:07  

harika bir sofra:)lezzetler harika detaylar harika dostlarla geçen güzel bir gün olmuş ellerine sağlık...

darkolivee 7 Ocak 2012 21:30  

oofff bu ne güzel bir masaaa, az önce yemek yemiş olmama rağmen genede gözüm döndü masaya :)

ellerinize sağlık bütün hanımlar çok şık...yüzünüzü hep güldüren bir sene olsun...

sevgiler...

Unknown 7 Ocak 2012 21:46  

Sultanım canımmmmm yine kurduğun muh
teşem sofra ile aklımı başımdan aldın
41 kere maşallah diyeyim.Her ayrıntı nasıl özel,nasıl itina ve sevgi ile hazırlanmış.Böyle bir dostluk dostlar
başına:)))Rabbim daim etsin.Menü muhteşem ellerine sağlık.İnan içimden
neler yazmka geliyor ama muhteşem masan ve sunumların karşısında kifayetsiz kalıyor.O güzel yüreğine sağlık.Mutlu hafta sonları diliyor ve öpüyorum.

esra yerebakan 7 Ocak 2012 22:21  

merhaba... sizi devamlı takip ediyorum çok keyifli yazılar yazıyorsunuz devamını dilerim... ancak bir küçük sorun var blogunuzu acınca çk kısa bir süre sonra yazılar kayboluyor , resimler kalıyor öyle hızlı oluyor ki her paragraftan sedece bir cümle okuyabiliyorum belki kasten yapılmış bir şeydir hareketlilik adına eğer öyleyse şu an bana gülüyorsunuzdur;)sevgiler...

!! HASKUMAS !! 7 Ocak 2012 23:28  

Bu nasıl şahane bir masa nasıl şahane görsel bir şölen hangisinden bahsetsem acaba bilemedim kusursuz son derece mükemmel hazırlanmış çok değişik ve harika bir kutlama olmuş
Ellerinize yüreğinize ve sevginize sağlık yeni yılınız kutlu olsun ve dostlarınızdan hiç ayırmasın ALLAH
sevgiler

bittermutfakta 7 Ocak 2012 23:30  

Ne hoş bir masa olmuş.Herşey leziz,şık,dostluklar sıcacık..Ellerinize yüreğinize sağlık..İyi yıllar
sevgiler

Cocukla Cocuk 7 Ocak 2012 23:32  

hayat boyle işte acısıyla tatlısıyla herşey yaşanıyor..dostluklarınız daim olsun...tarifleri merakla bekliyoruz...sevgilerimizle:)

kurabiyeevim 8 Ocak 2012 00:05  

Ne güzel bir masa.. Ne güzel bir dekor.. Nefis görünen yemekler... Masal gibi bir masa hazırlamışsınız...:) Çok beğendim.. Ellerinize, emeğinize, yüreğinize sağlık... Umarım bu yıl masal gibi geçer.. İçinde hep güzellik olur.. 2012 yılının kurabiye tadında geçmesi dileğiyle...:)

PAPATYA PRENSES 8 Ocak 2012 00:45  

Herşeyi yazamamak, içinde fırtınalar kopartmak.. Ahh ne zorlu bir değil tam iki yıldı benim için..

İnşallah bundan sonrası daha az zorlukla daha çok güzellikle geçer hepimiz içinn..

A'dan Z'ye herşey harika görünüyor.. Neşeniz daim olsun Nunucumm.

Bu aralar neden uğramaz oldun bana, sen gelmez oldunn türküsünü sana armağan ediyorum :)

esra yerebakan 8 Ocak 2012 05:26  

blogumu ziyaretin için bende çok teşekkür ederim:) benden de sana çoook sevgiler ...
umarım yazıların kayboluyor olması geçici bir durumdur ben sık sık denicem hala devam ederse yine bildiririm...
benım bloguma yorum yazmakta bır kac arkadasım daha sıkıntı yaşadığnı söyledi biraz ayarlarla oynadım ama umarım halledebilmişimdir...görüşmek üzere :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 8 Ocak 2012 18:40  

Çok güzel, çok zevkli neşe dolu şşahane bir sofra. Bayıldımmmm :))

ezgilimelodi 8 Ocak 2012 19:10  

Sadece salatalar değil,her şey neşeli.
Ben de olsam salatalardaki ifadeyi alır,sırıtık bir şekilde bakardım bu güzel masaya..
En güzeli de masayı şenlendirecek dostların olması.
Dilerim hep böyle şahane hatta şapşahane bir yıl geçirirsiniz...
Sevgiyle;)

irem 8 Ocak 2012 20:58  

bu nasıl şahane bir sofradır, bayıldım ellerine sağlık ;)

sare 8 Ocak 2012 22:11  

Sevgili NuNu, içten cümlelerle anlatmışsın yaşananları, duyguları, geride bıraktıklarımızı...
Dostluklarının devamına, keyifli günlerin hep sürsün.
Masaya ne söylenir! Tek tek düşünülmüş, lezzetler özenle seçilmiş, ellerinize sağlık.
Mutluluklar,sevgiler.

Adsız 8 Ocak 2012 22:39  

ah benim canparem ya-
kim seni kalpsizlikle suçlayacak kiim allahaşkına,
allah çarpar adamı ayıptır :(

sen bu insanlığa ve yeryüzüne yakışan en kıymetli varlıklardan birisindir.
çok içime dokundu o yazının o kısmı. acıtmışlar canını yazık.

seni tebrik ediyorum, allah seninle yaşlanma şansını banada naip etsin. son ana kadar sonssuz kal.
alalha emanet ol benim canım arkadaşım.

ZEYNEP GÜNAL.

Adsız 8 Ocak 2012 22:56  

Güzellik,gözümüzün gördüklerinde,fizikte olabilir ama özellik daima yürekte saklıdır...İnsanları hayata bağlayan bu özel yüreklerdir...O yürekler iyi ki var...İyi ki varsın Nunucum...O gün herşey harikaydı,ne diyeyim...Allah herşeyi gönlüne göre versin...

‎(¯`v´¯)Gönül Ünver
`·.¸.·´
¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥

Adsız 8 Ocak 2012 23:31  

sevgili nunumuz
sen hepimize yaşama sevinci aşılıyorsun. yaşam veriyorsun hatta.

okadar sevgiyle bağlılıkla izliyorumki bloğunu bunca zaman üzerine kimseyi görmedim. bukadarda tok ve karşılıksız, sayfanda reklam kokusu olmadan yıllardır seviyeni koruyorsun.
tebrik ederim gönlü zenginliğinizi.
allah herşeyi temiz kalbinize sağlık ve güzellik olarak versin tek temennimdir.
tüm emeklerinize hayranım
denilecek bişey bencede yok artık
susalım ve seyredelim
İŞTE BUDUR NUNUMUZ diyelim.
sevgiler nunumuz
*********

Nes-Kayfee / Nesli 9 Ocak 2012 08:29  

Dostluğunuz daim olsun sizlerde masanızda harika görünüyor nice mutlu yıllar

Muhterem'le Afiyetle 9 Ocak 2012 10:19  

Sevgili Nuray,
Masasından, mönüsüne kadar her şey nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Güzel dostluğunuzun ömür boyu sürmesini diliyorum.
Yeni yılın sana ve ailene yepyeni umutlar, sağlıklı ve huzurlu günler getirmesini diliyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ocak 2012 10:23  

kalbinizle yazdığınız TÜM yorumlarınıza:
kendi adıma
ve ARKADAŞLARIM adına ÇOOKKK TEŞEKKÜR EDERİZ ..

SEVGİLER

Deli Kız Pınar Mutfakta 10 Ocak 2012 01:08  

nunucum bayıldım ayılamıyorum.seni benim bloğada bekliyorum.lütfedip gelirsen sevinirim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP