ZEYREKHANE

>> 24 Ağustos 2013 Cumartesi

 

Canım sıkıldığında,
Bir vapura binerim, temizlenir yüreğim
Ben olurum yeniden !..
Bu şehirden uzaklara gitmek istediğimde
Bir vapura binerim ...

Sevda olurum ... vefa olurum ... martı olurum ben
İstanbul , İstanbul olur yeniden !..

 
 
























 Teraslar, Balkonlar,Seyir tepeleri doğduğum günden beri bana hiç yabancı olmadılar !
3 katlı evimizin her katı ,boğazı en ince ayrıntısına görür, bahçesinde Boğaziçi köprüsü yapıldığından beri tüm ışıklar inci gerdanından içeri süzülüverirdi...
Bizim sokağımız ve mahallemiz de,tüm komşu evlerinin tamamı ya köşk, ya konaktı...
Her birinden  güzel İstanbul'un ,tüm albenisini ,görmem mümkün olurdu.
...Bunun için sadece camlarımıZdan, ya da balkonlardan dışarı bakmak yeterde artardı bile...
Ben Boğaziçiliyim, yüksek tepeler, boğaza hakimiyet benim iliklerime nakşetmiş, ben seyir terasları olmadan, martıların kanatlarına tutunmadan ,oralardan İstanbul'umu görmeden edemem ki...
 
HAYRAN OLACACAKSINIZ ŞİMDİDEN SİZE SÖZ !
 
İşte yine muhteşem bir İstanbul Terasını sizlere tanıştırıyorum..bURASI ZEYREKHANE !
kOÇ AİLESİNE  Burayı bizlere ve tüm İstanbul'a kazandırdığı için BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜRLERİMİZLE  MİNNETTARIZ !!!!

Gelmek görmek isterseniz ki, mutlaka bunu yapın derim, Eminönü'nden Unkapanı'na gelin, indiğiniz yerden yukarı doğru yürüyüp ikiye ayrılan yokuşun solundan yukarı çıkın ve ilk sağa döndüğünüzde sizi Zeyrek camii ,karşısında ise muhteşem Zeyrekhane size tüm kollarını açmış bekliyor olacak..

Çalan müzik ruhunuza huzur yüklerken, esen hava tüm yorgunluğunuzu unutturacak..
Önünüzde muhteşem Süleymaniye, solunuzda ise Galata ve tüm Boğaziçi gözlerinize amade olacaktır..

Şahane bir kahve servisi, kahvaltı, ya da çay servisi sizin seçeneğiniz olacaktır..
HAYDİ HAKKINI VERELİM :)))

İYİ SEYİRLER DİLERİM...

Hemen sonra Zeyrek Kadınlar pazarı ve lezzet durakları ve tatlı anılarla sizlerle olacağız !!

11 yorum:

Unknown 24 Ağustos 2013 22:57  

fotograflarınız ve yzaınız cok beğendım istanbulda okudum ama iş hayatı ve sorumluluklar vakıt bulup gelmeme engel bu nedenle yazılarınızı dikkatle takıpteyım özlem gideriyoorum

Swotpisces 25 Ağustos 2013 13:12  

harikaaa, çok özledim İstanbulu...

Unknown 25 Ağustos 2013 13:20  

Sultanım inan o postun yazısını yazar
ken aklımda sadece sen vardın:)Okuyun
ca en az benim kadar mutlu olacağını biliyordum,mutluluğum tarifsiz hamd olsun Rabbime öpüyorum kocaman...

Mehmet Osman Çağlar 25 Ağustos 2013 14:36  

Şu an da pazar kahvemi keyifle içerken; İstanbul, İstanbul oldu yeniden. Teşekkürler Nuray hanım!

TATESAL 26 Ağustos 2013 09:44  

Emeğine yüreğine sağlık Nunucum harikasın tek kelimeyle....

Dostbahcesindenlezzetler 27 Ağustos 2013 04:00  

Ozledim ozlediiimmm Istanbulu ozledim..Turkiyeyi ozledim..sagol canim paylasimin icin..sevgiler:)

bırtutamkekik 27 Ağustos 2013 22:56  

AHH İSTANBULLL...
kaybolmak istiyorum nunum bende bu güzellikler içindeeee...
lütfenn lütfenn lütfenn..
öpüldünnn,sıkaca sarıldınnn;)

reyhan kokulu mutfağım 28 Ağustos 2013 22:07  

Herzamanki gibi muhtesem nunucugum...emeginize saglik...cook opuyorum...

Sevgilerimle...

NEŞELİ MUTFAK 31 Ağustos 2013 22:06  

Muhteşem bir gezi olmuş nunucuğum

sevgiler iyi gezmeler

Adsız 18 Eylül 2013 19:56  

harika ilk fırsatta gitmeliyim siz böyle güzel yerleri kesfedin gezin böylece bizde ögreniyoruz tavsiye de bulunmanız cok hoş tesekkürler takipçinizim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP