YILLAR GERİDEMİ KALMIŞ BU SEVGİ BAHÇESİNDE...

>> 13 Aralık 2012 Perşembe



Sevdim seni 2012..
Teknoloji sevgim öyle işe yaradı ki, bana kocaman kapılar bile açtırdın !!
Sosyal paylaşım sitelerini tanıştırdın, o camın arkasından sesler, yüzler getirdin hayatıma,
ordan kalbimin kapısını aralamışken, evimin kapılarını bile aralatmadan, ardına dek açtırdın..



Hani kapıyı açarken düşünmedim de değil ne yalan..
Ben 40 kere düşünenlerdendim ne de olsa !
Hayatın bana verdiği en değerli hazinemdir önsezilerim !

Kolay lokma gibi görür ya kimileri beni , öyle olmadığımı karakterimle onlara anlattın !

Bazen birilerini çıkardın karşıma, iç sesim dur olmaz 'diye  hep doğruyu söylerken , sen yaşanması gerekenlerde  nasıl da ısrarlıydın !

Kimisi, 'biz yol arkadaşıyız ' dedi , ama ben ''hayır değilsin, bizimkisi  çok kısa bir yürüyüş sadece ' diyemedim  ki !!!

Kimisi aynı ben gibi yarı mesafeden bakıp, ama daima birlikte yürümeye devam etti, işte  onları hep sevdim  !

Kimisi tüm yaşamışlığının bedeliymişim gibi davrandı, ilk baştan hızlı koşup,  yarıştan eleniverdi.

Kimi elimi değil, kalbimi tutuverdi, saygıyı hiç çıkarmadan, sevgiyle yanyana yürüdü ,onlara her yanım minnete büründü !

Kimi şekilciydi, ye kürküm ye dedi , silgimin altında toz olup silindi, görüntü kirliliği bitti !

Kimi beni hiç önemsemedi,  eh.. O da zaten, en baştan kaybetti !

Bize öğretilen ise :
insan yaşadıklarıyla değil,   yaşattıklarıyla anılırdı !!!!



Binbir kapısı olan yaşam evlerimizden ,nicee insanlar giriyor hayatlarımıza,
kimine ön yargılı ,kimine gönülsüz  açılıyor kapılar belki ilk başta ?
Kimi ömürlük kalıyor, kimi geldiği gün kapıyı ardından kapattıyor ..

Bazen 20 yaşında taze bir fidan tüm cazibesiyle bize renklerini enerjisini sunuyor !
Bazen 60 yaşındaki koca çınarlar bizi gölgesinde dinlendiriyor !
Bzen de 85 yaşındaki engin denizler  dalgalarıyla bizi korkutuyor  !!

Herkezden alacaklarımız var, herkeze vereceklerimiz de ,elbetteki var..



Ön yargıları bir kenara bırakmalı bazen, akıp  gideceksin karşındakiyle beraber ,
kar olup üşümeli, yağmur olup ıslanmalı, güneş olup açmalısın  birlikte !

Değer vermeliyiz arkadaşlarımıza- dostluklara- komşulara..

Herkezin bir değeri olmalı hakettiğince, saygı çerçevesinde..

Kurutmamalı çiçekleri, çok beklenti içine girmemeliyiz hemen açsınlar diye,
çok su verip çürütmemeliyiz kökleri ... Beklemeliyiz baharları yazları ki verebilsinler sürgünlerini  !

Oysa bilemeyiz ki hayatta, kimler ne dikecek  toprağınıza  ??
Bilemezsiniz ki kimler neler sökecek rengarenk hayat bahçenizden ??

Masal diyarı işte buralar,  yaşananlar sahipleri gibi, bir varmış bir yokmuş olacaklar  !!


***


Bizler O gün evimdeki masanın etrafnda , 2012 Okul pilav gününde karşılaşıp  , teknoloji vasıtasıyla  buluşmuş , 33 yıl sonra yeniden bir araya gelmiş  bir gurup sınıf arkadaşlarıydık  :)
HEPSİNE TEŞEKKÜR EDERİM .

***
DİLEĞİM ODUR Kİ :
HAYAT BAHÇEMİZDEKİ ÇİÇEKLERİ  ARTIK KİMSE KOPARMAZ...



33 yorum:

Unknown 13 Aralık 2012 10:32  

Sultanım yüreğine sağlık hayatından
sevenlerin ve güzellikler hiç eksil
mesin.Seni seviyorum Zerafet Sulta
nım öpüyorum...

Şehnaz 13 Aralık 2012 11:13  

nunucum şükür kavuşturana..hepimizin yüreğinde ortak yaşanan hüzünleri yada mutlulukları böylesine güzel bir dille bizlere kadar ulşatırdığın için sana teşekkür etmek istiyorum..2013 ün tüm dünyaya ve tabiki blok arkadaşlarımıza ailemize kısaca hepimize huzur,sağlık ve bereket getirmesini diliyorum..sena buradan kocaman sevgiler gönderiyorum..

Nilgün Torunoğlu 13 Aralık 2012 11:15  

Çok güzeldi yazın sevgili arkadaşım.
Mesaj verme kaygısı gütmeden içindekileri olduğu gibi paylaşıvermişsin ya bence bu yazıyı böylesine vurucu yapan da oydu zaten.

Dost benimle yürümeli yolda ,bazen o tökelezyecek ben tutaceğım elinden bazen de o benim...
Bazılarını hiç düşünmeden silmek gerek ...

Çok anlamlıydı çookk...Her satırını kaydettim belleğime.

Yüreğine sağlık,kalemine sağlık!

Sevgiler!

Gülsüm Güven Tuncer 13 Aralık 2012 11:34  

Ne de güzel anlatmışsın 2012 yi Eminim 2013 daha güzel olacak. Çünkü biz hayata daha güzel bakmayı öğrendik.

TATESAL 13 Aralık 2012 11:34  

Yüreğindeki tüm güzellikler daim olsun....

NzlGl 13 Aralık 2012 12:14  

Hak edenlerin o bahçede olması dileğiyle, sevgiler

evcilik 13 Aralık 2012 12:31  

Harika bir içdöküş..Eminim herkes bu yazıda kendinden birşeyler bulmuştur....

Sofra da,birarada olmak ta şahane.... bahanesi olan şahaneyi kaybetmiş anlaşılan...

sevgilerimle...

Unknown 13 Aralık 2012 12:57  

herşey harika görünüyor
daha nice böyle güzel günler olsun hayatınızda:)

Heyyfi 13 Aralık 2012 13:12  

Yüreğindeki hayat toprağı ne kadar bereketli onu anladım sevgili Nunu'cuğum.
Umarım hep güzellikler ekilsin oraya.
Ne kadar da güzel ve akıcı anlatmışsın. Büyük bir keyif ve onaylama duygusu ile okudum. Çok doğru şeyleri, harika bir dille anlatmışsın canım.
Sevgiler sana Nunu'cuğum...

Unknown 13 Aralık 2012 14:56  

ne güzel, bizler de bir gün eski dostlarla sofralarımızda bir arada oluruz iinşallah..

Bulbulunyeri 13 Aralık 2012 15:57  

Canım,
ne güzel dile gelmişsin. Bayılıyorum şiirsel anlatımına.
Bence de yaşamın akışına bazen kendimize bırakmalıyız.Ama en çok da yüreğimizin sesini dinlemeye evet diyorum. Biliyorum ki en doğru yolu ve sözü yüreğimiz söylüyor. Sadece onun sesini dinleyebilmeyi bilmek . Sır burada.
Sevgiyle kal.

Asis 13 Aralık 2012 17:50  

Hayatında hep güzel dostlar olsun. İnsanız iyi de olacak kötü de seçim bizim. Yeni gelen yıl tüm güzellikleri getirsin sana ve güzel düşünebilen herkese.. Sevgilerimle

Narince 13 Aralık 2012 18:46  

Aaa ne güzel, ben ulaşamıyorum çocukluk arkadaşlarıma. Ne iyi etmişsiniz.

bir dilim bir tutam 13 Aralık 2012 19:09  

Tüm yprumlara katiliyor sevgilerimi gönderiyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Aralık 2012 21:11  

Deryacımmm
varol canım benim..


şehnazcığım
hepimizin hayat labirentleri böyle geçişlerle bezeli değilmi zaten..
güzel kalbine teşekkürler..


colette
teşekkürler nilgüncüğüm..
ne güzel bir analiz yapıp özetlemişsin.
bende sana sevgiyle teşekkür ederim..




gülsüm güven tuncer
haklısın ! bakmak ne denli önemlidir oysa !
:) çok sevgiler teşekkürler.


tülinciğim
hepimize gelsin bu güzel dileğin- teşekkür ederim.


nazlıcığım
ne güzel bir son nokta kondurdun !
bendende kocaman sevgiler.


evcilik..
ne anlamlı pasajlar geçiyorsunuz dostlar..
anlaşılmak ne hoşş
çok teşekkür ederim.


aylin
çok teşekkürler ederim :)
hepberaber olsun.


heyyficiğim
bazen öyle şeyler hissettiriyorlar ki, yazsan olmaz- yazmasan olmaz..
ama ben ' kendim olmadan yaşayamıyorum '
aydınlık görüşüne çok teşekkür ederim.


dilek iner

çok keyifli anlarda yaşanıyor !
çok düşündürücü zamanlarda !!
:)))))


bülbülüm,
birgülciğüm bende seni sevgiyle özenle okurum.. senin yorumların deniz fenerleri gibidir bana emin ol.
evet katılıyorum, yüreğim konuşunca , ben susarım, sadece hayrıma olanı alır yoluma bakarım.
bu heriki taraf için en hayırlısıdır çünkü.
çok teşekkür ederim yorumlarına.


asis
çok doğru.. herşeyi sıfır hata yaşamak ne mümkün..
su akıyor, yolunu buluyor bir şekilde.
yeterki o nehirleri kurutmayalım !!
:)))


narince,
dilerim bir gün oda olur neclacım.


serap
canım bende çokk teşekkürler ediyor
o güzel tatilinizde keyifler diliyorum

hepinize sevgiler dostlar..



SEVALCE LEZZETLER 13 Aralık 2012 21:40  

Canım,gönülden gelen ne güzel sözler bunlar:)

Hele,İnsan yaşadıklarıyla değil yaşattıklarıyla anılır!
Ne kadar doğru.

Kalplerde güzel anılar yaşamak ve yaşatmak dileklerimle sevgilerimi bırakıyorum canım...

Nuray 13 Aralık 2012 21:58  

ne de güzel anlatmış ve satırlara dökmüşsünüz. Sizin blogunuzla ilk tanıştığımda sizi çok sevmiştim yanılmamışım siz bir harikasınız...
Allah dileklerinizi, dileklerimizi daim ve kabul etsin inşallah hep güzellikler olsun...
Ben sizi çok sevdim çok. Allah inşallah bir gün karşılaşmamızı nasip eder....
Selamlar
Nuray

Pelin 14 Aralık 2012 07:43  

Nunucuğum,

Yeniden sofralarını görmek çok güzel.
Bu arada zevklerimiz ortak sanırım. Tabaklarından bazıları bende de var.
Ellerine sağlık
Sevgiler

MAZES 14 Aralık 2012 09:38  

yüreğine,eline sağılık,her şey söylenmiş....

huuuubakbi 14 Aralık 2012 12:07  

ne hoş bir anlatım olmuş gönlüne sağlık

Emel Yılmaz Akan 14 Aralık 2012 23:38  

Ne güzel özetlemişsiniz ,gönlünüze sağlık...Sevmek ve sevilmek ne güzel şey...

Meral 15 Aralık 2012 03:44  

yazi da sofra da harika olmus soralarinizi hep sevdikleriniz doldursun :)

CEPAYNASI 15 Aralık 2012 13:18  

bayıldım yazına...

bahçen rengarenk çiçeklerle dolsun:)

Mehmet Osman Çağlar 15 Aralık 2012 18:56  

İnsan, sizin gibi pozitif olup, dünyaya güzel bakarsa... işte hazırlanan bu sofralar ve edebi yazılar da böylesine güzel yansıyor bize.

Sağlıklı ve gönlünüzce güzel bir hafta sonu dilerim. Dostlukla...

IŞILCA TATLAR 15 Aralık 2012 20:59  

Nuray'cığım,

Çok özlemişiz senin güzel yazılarını ve tariflerini paylaştığın zarif yemek sofralarını.Ne güzel dile getirmişsin duygu ve düşüncelerini.
Ben de çok geç tanıştım facebookla ama 40 yıllık arkadaşlarımı bulduğum için daha da çok sevdim kendilerini.

Hayatından dostların, sevdiklerin; masandan da yemeklerin hiç eksilmesin güzel arkadaşım.
Ayrıca o güzel yorum ve iltifatların için sonsuz teşekkürler.

Çok sevgiler,

PAPATYA PRENSES 16 Aralık 2012 13:02  

kötü kalpli insanlar bizlerden uzak dursun...

hep böyle cici insanlara cici sofralar kuralım:)

ellerine emeklerine sağlık Nunumm

Birkaselezzet blogspot.com 17 Aralık 2012 15:56  

Arkadaşlarınızla mutluluğunuz daim olsun. 40 kere düşünmeden olmuyor be gülüm.
sofran çiçekler ve sen harikasın.
en güzele emanet ol:)

snow white 18 Aralık 2012 00:03  

Ne güzel bir masa bu. Ve ne güzel çiçekler.

Unknown 18 Aralık 2012 07:49  

Sultanım senden bu övgüleri almak benim için büyük onur ve mutluluk vesilesi:)))Biliyorsun senin zerafet ve asillik fış
kıran masalarının en büyük hayranıyım,senin kurduğun muhteşem masaların yanında esamesi bile olmaz kendimce misafirlerimi en iyi şekilde ağırlamak için elimden geleni yapıyorum.Öpüyorum ve seni çokkkkk seviyorum...

maviye iz süren 18 Aralık 2012 20:52  

Her şey harika gözüküyor:)
Mimledim seniii haberin olsun,görüşürüz nunucum:)

Muhterem'le Afiyetle 20 Aralık 2012 17:45  

Ne güzel, ne zarif bir masa ve menü hazırlamışsın, ellerine sağlık.
Arkadaşların evini çiçek bahçesine döndürmüşler, o güzel çiçekler gibi yüzün hep gülsün, arkadaşlıklar hiç bitmesin.

Adsız 21 Aralık 2012 01:46  

Çok güzel bir anlatım ve doğru tespitler:-)

'Hayat Bahçesinin Çiçekleri Koparılmasın..'

Sevgilerimle,katılıyorum..

yemeknasil 1 Aralık 2014 23:41  

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP