TATİL SONRASI İLK MİSAFİR SOFRASI

>> 21 Temmuz 2011 Perşembe





Tatil sonrası klasikleşen, rutin işler olur malum, 2 gün içinde herşeyi eski düzene getirip, elime bir keyif kahvesi aldığım anda çalan telefonuma elimi uzattım, diğer uçtaki ses masal kahramanımdı, hafif bir heyecanla Kuşadası'ndaki arkadaşlarımızın İstanbulda olduğunu, akşama illa yemeğe alıp alamayacağımızı soruyordu !
''Tabii ''dedim.. Hazır mis gibi güzelim somonlarım varken, zeytinyağlı olmayı bekleyen, çalı faulyesi, barbunya ve Assosta' ki evden bahçe salataları, domateslerimde gelmişken neden olmasın ki ?? Birde havuçlu- üzümlü pilav ekledim mi yeterde artardı haliyle.
İşte bu hafif yaz sofrasıda sevgili Dostlarımız için hazırlandı, Fransa'dan aldığımız pembe şaraplarımız, Konya'dan gelen şahane kirazlar, Assos'taki bahçemizden üzümler, kavun ve dondurmalar da gecemize eşlik eden tatlı görevini gören lezzetlerdi,


HEPİMİZE SAĞLIKLI, FERAH SOFRALAR DİLİYORUM,
SEVGİYLE.

2 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com 23 Eylül 2011 09:49  

tatil sonrası bende pek misafir sofrası kurmadığımı farkettim...ama istek var...güzel bir heyecan oluyor bizler için....ellerinize sağlık...tariflerinizi takipteyim ama sizin izledikleriniz listesinde yokum..:(((...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ekim 2011 10:20  

çok teşekkürler
sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP