BOĞAZ GÜZELİ (RUMELİ HİSARI )

>> 5 Haziran 2011 Pazar







Rumeli Hisarı

Adeta varmak için geceden erken bile yatıyorum, zinde olayım, her saniyesini dolu dolu yaşıyayım diye sabahı zor ediyorum ..Öyle ki akşamdan her şeyi hazır hale getirip, uyanır uyanmaz 15 dakikada yola koyulmuş bile oluyoruz, saate bakıyorum henüz 08.10, vardığımızda ise 08.25, bomboş İstanbul sokaklarında, köprüyü 10 dakikada geçiveriyoruz ve güzelim Rumelihisarı bizi kucaklıyor bile...
Burayı biliyorsunuz, sık sık geldiğimiz mekan. Artık üst tarafıda hazır hale gelmiş, gördüklerimizden oldukça memnun kalıyoruz. Yakında çehresi çok daha değişip, Ramazan ayında bambaşka bir havaya girecek, çünkü restaurant olma yolunda hazırlıklara başlanmış bile.. Haydi hayırlısı .
Buradan çıkınca rotamız SAPPHİRE !! Orada buluşmaya ve kaldığımız yerden devam etmeye ne dersiniz ??
HEPİNİZE KEYİF DOLU, ESNLİK DOLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUZ SEVGİLİ İZLEYENLER..

2 yorum:

irem 15 Ağustos 2011 19:50  

Kahvaltı yaptığınız yerin adını alabilir miyim? :)

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2011 14:21  

YAZIYORUM SİZE..
sAYFAMDA REKLAM AMAÇLI İSİMLERE YER VERMİYORUM
BAZEN TABAKTA, BAZEN ŞEMSİYELERDE MUTLAKA İSİM YAZIYOR.
bU FAZLASIYLA,, ÇOK ÇOK YETERLİ :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP