24 AYAR OĞLUM BENİM :=)

>> 21 Haziran 2011 Salı









Doğuyorlar bir heyecan !!
Büyüyorlar ayrı heyecan..

Bir anne için en önemli şey evladıdır şüphesiz.
Hangi yaşta olurlarsa olsunlar, Onlar HEP ÇOCUK BİZ ANNELER İÇİN...
21 Haziran, Benim 2 numaralı karadutum, gözümün kara elması Oğlumun 24.doğum günüydü.
24 yıldır varlığının değeri ile benim yaşam tahtımın en değerli köşesinde ikamet ediyor...


ALLAH HEPSİNİN BAHTINI AÇIK, ŞANSINI, SAĞLIĞINI, HUZURUNU EKSİK ETMESİN. SEVENLERİ ÇOK OLSUN...


NİCE YILLARA OĞLUMCUM...

8 yorum:

neval 12 Ağustos 2011 22:17  

21 haziran benim de kuru kızımın doğum günüydü:)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2011 09:11  

kutluyorum kızının doğum gününü :)
çok sevgiler..

NzlGl 15 Ağustos 2011 09:22  

Sağlık, mutluluk ve hayat yolunda bol şanslı bir ömrü olsun....

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2011 09:34  

nazlım,
hepsinin öyle olsun...
sevgi ve sağlıkla..hep sevdikleriyle.

ufukmutfakta 15 Ağustos 2011 21:37  

Sevgili Nunu, 2 numaralı Kara Dutunun doğum günü kutlu olsun, mutlu olsun senelerce...
Ayrıca kaplumbağa çok şık olmuş, masadaki diğer şeyler gibi... ellerine sağlık....

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2011 21:52  

Çok teşekkür ederim sevgili Ufuk :)
:) :)
Kapluş sayende günün şahaseri seçildi, Bizim delikanlı karadut ise gölgede kalıverdi !!
:)))
çok sevgiler...

yemekbiraşk 16 Ağustos 2011 01:05  

İYİKİ DOĞMUŞLAR İYİKİ HAYATIMIZI DOLDURMUŞLAR... DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN..
SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2011 01:09  

yemek bir aşk

İiyiki !! iyiki !! :))
hepsinin ömrü güzel olsun
TEŞEKKÜRLER SEVGİLER.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP