YOLCU YOLUNDA GEREK...ALLAHAISMARLADIK.

>> 10 Ağustos 2009 Pazartesi

FOXTÜRK - AFİYET OLSUN PROGRAMI- TAMEK - ALGİDA Carte d'Or- BRAUN ve diğer tüm firmalar VE TEKLİF - DAVETLERİNE TEŞEKKÜR EDERİM... SEVGİLER..



Vedaları hiç sevmedim..
veda etmeleri de..

Geçen sene olduğu gibi, yine bu senede ağzımızın tadı HİÇ bozulmasın diye, tatlılarla veda ediyorum size son haftalarda...

Çok zahmetli dönemleri arkamda bırakmış olmaktan dolayı mutlu,
sizlerin varlığı ve destekleriyle ,harkulade sevgi dolu YORUMLARIYLA, son derece keyifli olarak ayrılıyorum..
Sayfam sizlere emanet....
SİZDE GÜZEL YARADANIMA .

MÜSADENİZLE........





TARİFİ VERECEĞİM
YENİ EKLENDİ !!!


56 yorum:

Asuman Yelen 10 Ağustos 2009 18:45  

Bu mevsimde herhalde tatile çıkıyorsunuz.

İyi yolculuklar,mutlu ve eğlenceli bir tatil diliyorum

Sevgiler..

ebru 10 Ağustos 2009 18:59  

Canım ve bir tanecik Nunum sağ salim git ve sağ salim evine ve bizlere dön.Tatilde güzelce dinlen,kendini fazla yorma.Tatil dönüşü görüşmek üzere canım sana iyi ve güzel yolculuklar.Seni kocaman öpüyorum.Ne olur benim içinde denize gir lütfen.

Unknown 10 Ağustos 2009 19:12  

iyi tatiller nunucum sende allaha emanet ol sevgiler

PAPATYA PRENSES 10 Ağustos 2009 19:23  

ay o terlikleri yerim ben:)

iyi yolculuklar Nunucum, mutlu, huzurlu enfes bir tatil geçir inşallah..

Pembe Tatlar 10 Ağustos 2009 19:23  

Nunucuğum güzel ve mutlu tatiller....
Pasta nefis gözüküyor çok değişik bayıldım:))
Herşey gönlünce olsun canım:)

Adsız 10 Ağustos 2009 19:26  

yerim o appalarını senin nunuşş
bittim onlara.
hadi sağlıcakla git arkadaşım.
çoktan hakkettin !!
sevgiler
neslihan

Adsız 10 Ağustos 2009 19:29  

güle güle güzel insan
yolun açık olsun
vücut sağlığın iyi olsun..........

hanife 10 Ağustos 2009 19:50  

güle güle git güle gel sende Allaha emanet ol

Zehra Gürgen 10 Ağustos 2009 19:51  

Canımm ne tatlı bir yolculuk fotosu yerim ben yerim terliklerini!!!

Hayırlı yolculuklar canım.Güle güle git güle güle gel :)

sevgiyle canım

Adsız 10 Ağustos 2009 20:19  

nunucum biz döndük bekliyor olacağız seni.
terliklere hayran oldummmmmmmm.
zeynep günal.

pelince 10 Ağustos 2009 21:02  

Terlikler çok güzel çok...

Güle güle git gel,kendine dikkat et...Bol bol dinlen..

Sevgiler.

Adsız 10 Ağustos 2009 21:47  

merhaba canım arkadaşım,
bodrum yolcuların geldi..
hadi sıra sende...
uzun bir dinlenmeyi bence çoktandır hakettin sen. herşeyin geride kalmasına en çok sevinenlerden biri olacağım iyi yolculuklar, hep iyi ol güzel arkadaşım benim.
güle güle. SEVTAP

fatma 10 Ağustos 2009 21:50  

hayırlı yolculuklar inşallah gönlünüzce bir tatil yaparsınız

bir dilim bir tutam 10 Ağustos 2009 21:58  

Nunucum vedan benı hüzünlendirdi.Tam üç kere okudum birşey mi atladım diye.....
Tatıle gidiyorsun değil mi?????

Vedan sanki tamamen bizi bırakıyormuşcasına bir ızlenım bıraktı bende....

Eger öyle değilse iyi tatiller canım..Tadını cıkar....Çünki bunu hakkettin.

Yaşamın kıyısında 10 Ağustos 2009 23:02  

Can Nunu'm
İyi tatiller,
Güle güle git, güle güle gel.

müjde 10 Ağustos 2009 23:31  

Ne kadar da şirin olmuş terlikler...
Allah yol açıklığı versin.Yüreğin kadar güzel bir tatil geçirmeni diliyorum.Sevgiler...

boncuk mutfakta 11 Ağustos 2009 00:09  

Güle güle git Nunucum.Bol bol dinlen ,eğlen güle güle de gel. Seni özleyeceğiz.Sevgiyle kal.

Unknown 11 Ağustos 2009 00:33  

Müsade sizin ne demek. iyi tatiller, iyi eğlenceler. bir koşuşturma içersinde bana verdiğin sos tarifi için teşekkür bile edemedim sevgili nunu. tatil sonrası görüşmek üzere..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 11 Ağustos 2009 08:45  

Nunucuğummm,

bol eğlenceli aynı zamanda da bol bol dinlenceli, tam istediğin gibi bir tatil geçirmeni dilerim canım...

Çok güzel terlikler, ellerine sağlık...

Sevgiyle kal,

http://www.lezzetibol.com 11 Ağustos 2009 09:01  

Hayırlık yolculuklar ve iyi tatiller canım.
Allah içinize sindirsin.
Gönlünüze göre bir tatil olsun
sevgilerimle
http://www.lezzetibol.com

bahar yorgun 11 Ağustos 2009 09:12  

sevgili nunu mutlu mutlu bir tatil yap bomba gibi geri dön inşallah.. iyi eğlenceler

Cocukla Cocuk 11 Ağustos 2009 10:02  

sevgili nunu iyi tatiller size, arayı çok uzatmayın bekliyor olacaız

Adsız 11 Ağustos 2009 11:28  

Nuray Hm.cığım
Hakettiğiniz tatiliniz inşallah çok iyi geçer.Güle güle gidip gelmeniz dileğiyle. Sizi dört gözle değil yüzlerce gözle bekliyeceğiz. sevdiklerinizle beraber,bol eğlenceli, mutlu tatiller.
Gülsüm

Damak Tadı 11 Ağustos 2009 11:36  

İyi tatiller canım..Umarım dilediğince dinlenip,eğlenip dönersiniz..


Kocaman sevgilerle..

HADİYE 11 Ağustos 2009 14:35  

Merhaba Nunu,

İyi tatiller.İyi eğlenceler. Ankarayıda bekleyecek biri lazım dimi ama. Ben bekliyorum.Siz güle güle gidin :(

Sevgiler*

Adsız 12 Ağustos 2009 00:33  

hhhhhahhahaaa...,
ay çok güldüm görünce,
telefonda dedinde inanmadım sana.
valla evdeki ŞIPIDIKLARININ aynısı olmuş nunuşşş
ne şekersin ya =))
hadi canikom şimdi BU ŞIPIDIKLARINLA GÜZEL GÜZEL SAHİLLERİNDE DOLAN ŞEKERCİM.
iyi tatiller dileriz nunucumm.
3 g den bakıcam bak ona göre ORALARA =)))))
nesrin

mutfaktakizaman 12 Ağustos 2009 11:55  

ben geldimm..:) gule gule git gel canimm Allah'a emanet ol...
biz hep burda seni bekliyor olacagiz..
guzel bir tatil gecirmen dilegiyle
sevgilerrrr

Sevgi Küçük 12 Ağustos 2009 23:12  

sağlıkla gidip gelin ve çook güzel zaman geçirin :)
sevgiler

Adsız 13 Ağustos 2009 07:44  

tatlı nunum hepinize sağlık ve huzur dolu-iyi tatiller diliyorum canım.hayırlı ramazanlar ayrıcada.(--istanbuldayız döndük--)
eylülde buluşmak üzere selam sevgiler bizden SEMRA.
şık terlikler çok yaratıcı -)))

Pelin 13 Ağustos 2009 10:01  

Nunucuğum,

Güzel bir tatil geçirmeni diliyorum. Kimbilir ne güzelliklerle döneceksin.
Sevgiler

Pelin 13 Ağustos 2009 10:01  

Nunucuğum,

Güzel bir tatil geçirmeni diliyorum. Kimbilir ne güzelliklerle döneceksin.
Sevgiler

Delfina ; 13 Ağustos 2009 13:56  

Ennn şahane tatil sizin olsun Nunucum,beklemenizin acısını çıkarın,hafifçe ve güzelce bir tatil diliyorum...

Gülen gözlerinden öpüversem kızar mısın bana :))

Adsız 13 Ağustos 2009 18:07  

güzel arkadaşım güzel rapunzel saçlarını tüm geride bıraklarınla beraber rüzgarlara, denizlere, bırakman dileklerimle gönlünce geçecek iyi bir tatil diliyorum..
çok çok öpücükler...
asuman.

birsence 14 Ağustos 2009 09:39  

iyi ttailler nunucum...bol bol eğlen dinlen gez ve resimler çek bize...öpüyorum seni...

Adsız 14 Ağustos 2009 10:15  

her şey istediğin gibi olsun nunucuğum,
iyi tatiller iyi eğlenceler canım.
fatoş

NzlGl 15 Ağustos 2009 09:03  

Keyfinizin bol olacağım bir tatil diliyorum.
sevgilerimle

TAZE NANE 15 Ağustos 2009 16:13  

Güle güle git gel canım.
Sevgiler.

aysegul 15 Ağustos 2009 18:57  

İyi tatiller Nuray ablacığım.
Tadını çıkartıp,bol eğlenin.
Kucak dolusu sevgiler üfledim..

Adsız 15 Ağustos 2009 20:03  

sevgili arkadaşım ve ailesi mutlaka hakkını verir bu tatilin.
çok iyi gelecek sizlere bu uzun ayrılık
beni habersiz bırakma nunumm.
3G 'den devam =]]]]]]
BULŞALIM FETHİYEDE.
iyi taTiller hoşça vakit geçir canım öpüyoruuuuuuum. GÜLDEN Y.

pervin 16 Ağustos 2009 13:23  

nunucum ben geldim sen gidiyorsun bende bir süredir kızımın sözü nişanı derken bloğumdan uzak kalmıştım neyse sana güzel sağlık dolu tatiller diliyorum tekrar birlikte olmak dilegiyle iyi tatiller...

pervin 16 Ağustos 2009 13:38  

nunucum ben geldim sen gidiyorsun bir süredir bende bloğumdan uzak kaldım kızımın sözü nişanı derken zaman akıp gitti neyse sana sağlık ve mutluluk dolu tatiller diliyorum tekrar görüşmek dileğiyle ..

Adsız 16 Ağustos 2009 18:34  

tatlım merhaba. iyi pazarlar diliyor tatilinin güzelliğini seninle paylaşıyorum.
sesin melodi gibi çok güzel geliyordu kulağıma -)
hep keyifli olman dileklerimle bol gülücükler.
iyi tatiller benim canıma
A.SEMA

Unknown 17 Ağustos 2009 23:10  

İyi tatiller sevgili nunu...sanırım hayatımın en tatlı parmakaralarını görüyorummm...nefisss ,bayıldım.sen süpersin..
sevgiler ve iyi eğlenceler.

Yelish 18 Ağustos 2009 02:37  

Iyi tatillerrr :)
Biz sayfaniza gayet iyi bakar arada yutkunuruz :)

erzurum 18 Ağustos 2009 15:56  

canım sayfama bakarmısın lütfen sana ödülüm var

Adsız 18 Ağustos 2009 16:55  

canım benim ta oralardan kutlaman için çok teşekkürler ediyorum
yolladığın resimlere aşık oldum.
dört gözle tamamını bekliyoruz.
MÜTHİŞ YERLERMİŞ GERÇEKTEN DEDİĞİN GİBİ !
annemin ve hepimizin ayrı ayrı iyi dileklerini iletiyor, zaten harika olan tatilinizde bol keyifler diliyorum.
sevgiler hayatım.
ESİN.

Unknown 18 Ağustos 2009 22:49  

Ah Nunu'cugum ben geldim sen gidiyorsun. Iyi tatiller dilerim. Tadini cikar insaallah. Sevgiler.

Adsız 19 Ağustos 2009 10:29  

şekerciğim artık istanbuldayım.
tatilinin güzelliklerle dolu olmasını diliyorum. güzel günler,
sevgiler canım GÜLBİN.B

birsence 20 Ağustos 2009 10:45  

Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....

mutfakcini 20 Ağustos 2009 22:40  

Ramazan'ın mübarek olsun canım.

evcilik 21 Ağustos 2009 08:44  

iyi tatiller diliyorum ve yolunuz buralara düşerse(antalya-side)bekliyorum.tanışmaktan büyük keyif alacağım.sevgilerimle

WarhaWk - Cenk 21 Ağustos 2009 11:49  

İyi tatiller dilerim Nuray abla.
Bu ara da ben de dönüş yaptım,da siz tatile çıkmışsınız.Sizin ve ailenin rabmanazanını kutlarım.
Cenk

www.hediyeleradasi.com 22 Ağustos 2009 01:01  

Nuray Hanım ne zaman geleceksiniz artık? Sizi sürekli takip ediyorum artık gelin yeni yazılarınızı, tariflerinizi bekliyoruz

evcilik 22 Ağustos 2009 10:32  

sevgili nunu biliyorum tatildesiniz ama bloguma biara uğrarmısınız? bir ödülünüz var..
sevgiler..

Zerrin Pasta Evi 22 Ağustos 2009 15:05  

Hayırlı Ramazanlar canım. Sofralarımızdan bereket,bolluk ve huzur eksik olmasın.

Sevgiler...

Adsız 22 Ağustos 2009 17:15  

canım arkadaşıma sevgilerimi yolluyor iyi tatiller diliyorum.
ramazanınız mübarek olsun ..
GÜLDEN Y.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP