YİNE İZMİR KOKULU BİR GÜNDÜ..

>> 20 Aralık 2008 Cumartesi

ISLAK KEKLİ MUFFİNLER TARİFİ BURADA

SAKIZLI LOKUMLAR VE SAKIZLI KAHVEM
İZMİR DOSTLAR FIRININA AİT BOYOZ VE YUMURTALAR
BOYOZLAR
ÇİKOLATA

BENİM YAPTIĞIM KARAMELLİ yaban mersinli, cevizli ve fındıklı ÇITIRLAR İlknurun bana getirdiği ıspanaklı- peynirli boyozlar ( gece çekimi olduğundan renkler
doğal değil )
İZMİR ALSANCAKTAKİ DOSTLAR FIRININDAN BİR KARE
SICCACIK BOYOZLAR KARA FIRINDAN ÇIKARKEN...


MERHABA ARKADAŞLAR,
Geçen gün ceylan bebek annesi ipekten söz etmiştim.Sevgili arkadaşım İLKNURun kardeşi ve yeğeni.
İlknur bayramda İzmirde ki kardeşi İPEKin yanındaydı ve bende kendisinden Bana BOYOZ getirmesini rica etmiştim. sağolsun kırmamış ve getirmişti.

Boyoz İzmirlilerin ve izmir severlerin yakından bildiği Milföy hamurlu yaklaşık 20 - 25 katlı ,katmer katmer bir tür poğaça-çörektir.

Hikayesi ise şöyle : 15.YY. da İspanyadan göç eden Museviler gelirken yanlarına bu çöreğide almışlardı, ondan sonrada izmire yerleşince oraya has bir çörek olarak anılmaya başlanmıtır.Orjinal adı İspanyada BOLLOS tur

BU lezzeti İzmirde Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesinin sonundaki DOSTLAR FIRININDA bulabilir, en güzelini ordan alabilirsiniz. hatta artık dondurulmuş olarakda satılıyor. ülkeler arası veya şehirler arası götürülebilsin diye.

Burada sadesini, ıspanaklısını vede tahinli şekerlisini bulabilirsiniz. Mutlaka sabah kahvaltılarının vazgeçilmezidir İzmirlinin. Yanında da kara fırında , suyun içinde 10-15 satte yavaş yavaş pişen ,Gri Yumurta servis edilir. lezzetini buradan alıyor işte.

İstanbulda ise şubeleri taksim- şişli- mecidiyeköy- ümraniyede bulunan HAMUR ABİ BÖREKÇİLERİnde bulabilirsiniz.

Birde Beyoğlu- İstiklalde börekçilerin camında boyoz vardır yazar. Benden söylemesi :)))) Amaaaaaaaaaaaaa illaki alsancak DOSTLAR FIRINI ,Unutmayınız.

Biraz çok yenince vücutta tatlı şirinliklere sebep oluyor. Tartı size durumu açıkça belli ediyor çünkü :))))))))))))))))))))))))

Yolu İzmire düşen herkese selam ola. Kumru ve boyoz yemeden, sakızlı kahveyide dibek kahvecinden almadan sakın dönmeyiniz..... benide unutmak yok tabii bu arada :))) !!!!!

SEVGİLİ İLKNUR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYOR, Yukarıda ilknura hazırladığım ,kahve yanı ikramlıklarımı görüyorsunuz.

HER BİRİNİZE SEVGİLER İLETİYORUM.

HOŞÇAKALIN.

45 yorum:

Unknown 20 Aralık 2008 17:32  

canım hersey cok güzel ve nefıs öpüldün kocaman

bir dilim bir tutam 20 Aralık 2008 17:49  

Ya Nunucum yapma böyle......Oldu mu simdi? Sakizli kahve- sakizli lokum birde boyoz, yaaaaaaa benim Izmire gidesim geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

ne demis Ali Kocatepe
IZMIR ÖZLEDIM SENI
BURNUMDA TÜTÜYORSUN

SOFRAMDA BERABER 20 Aralık 2008 18:15  

HERŞEY ÇOK GÜZEL BEN GELDİM
İZMİRE SELAM
NUNU ABLAMA SEVGİLER
KAFİYE OLDU SANIRIM MERHABA SİZLERLE OLMAK ÇOK GÜZEL

Adsız 20 Aralık 2008 18:20  

nefıs valla canım cektı boyozlardan bır tane aldım sevgıler..

MELİS 20 Aralık 2008 19:20  

Sevgili Nunu ablacığım,
Sizin ve Serap ablanın sayfaları
her zaman harika.Sizlerden öğreneceğim çok şeyler var..İleride
sizler gibi yemek tarifleri verebilecek miyim(?)..Tariflerin ötesinde yaydığınız sıcaklık ve
pozitif enerji!!..Kendime sizleri örnek alıyorum.Harikasınız..
SEVGİLER,Melis

Adsız 20 Aralık 2008 19:37  

canım ben dostlar boyozun abonesiydim çalışırken yumurtasıda odun ateşinde pişiyor bilirsin ayyyy oranın boyozu gibi izmirde başka hiçbiryerde yok dondurulmuşta alıp evde yapıyordum şimdi çalışmıyorum ama arada sabahları işim olunca eşimle yada babamla gidip boyozları yemeden gelmem canım sen izmirlimisin istanbulda yaşıyormuşun ama bayramdamı geldin, sevgiler canım....

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Aralık 2008 19:39  

KARABİBERim
çok tşkrlr.. sevgiler.


SERAPcığım
aynen canım aynen. beraber mi gitsek ne ??? :((((


SOFRAMDA BERABER,
ama 2 ay oldu,sayfanı da terkettin :)) bizide..
her şey yolundaymış sevindi..
hadi bakalım tekrar hoşgeldin :))


BANUcuğum
sorma sıccacık çıtır çıtır nede güzel olur değilmi ))


MELİS tatlı MELİSciğim
elbette kendine güvenip şans tanısan OTEL yönetirsin emin ol :))
SERAPcığıma daima hayranım, bloğum yokkende mutlaka ilk ona bakardım. ÇOK BAŞARILI VE HARKULADE BİR RENKTİR BENİM İÇİN.
sevgiler cnmm

Adsız 20 Aralık 2008 19:44  

canım benimde hergün muhakkak damlasakızlı türk kahvesi ve damla sakızlı lokum yemeden olmazsa olmazlarımdandır....tiryakisi oldum, annemde hisarönündeki dibekte kahve hastası kahve bitsin doğru kendini kemeraltında bulur biz kahveciyiz anlayacağın, ayrı ayrı yazdım ama kusura bakma artık, kahveyede yorum yazmadan geçemedim...kokusu geldi mis gibi hemennnn yapmaya gidiyorum, gel şekerim birlikte içelim... iyibir haftasonu diliyorum ve sayfama ekliyorum seni...sevgiler canım....
lezzet istasyonu

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Aralık 2008 19:49  

SVEGİLİ HAYRİYE,
En iyi boyoz gerçekten orada. birazdan yazımı tamamlayıp açıklama yapacağım .
15 saat pişen yumurtayı bilmezmiyim. onsuz boyoz olmaz asla. giri yumurta deniyor. kahverengi gibi olur hatta. ne lezzettir ama. bilen bilir.
BİZ 52 YILDIR İSTANBULLU BİR AİLEYİZ. BOĞZALI.
izmirli sayılacak kadar bilirim şehri. yıllar yılı çeşmedeyim zaten.
ÇOK SEVERİM VE İSTANBUL BENZERLİĞİNDEN DOLAYI DA HAYRANIM.
İZMİRE . HER SENE 2 KEEZ GİDERİM. BİRDE ÇEŞMEYE.etti 3 :)))
bende dibekten alırım ve 2 ayda bir kakuleli- hindistan cevizli ve elbetteki sakızlı getirtirim.
2 sene önce ilk kez alaçatıda görmüştüm. hiç unutamam o minicik sakızların dilimin ucuna gelişlerini :)))))))
ÇOK SEVGİLERR GÜZELLİKLER Hayriye.

Unknown 20 Aralık 2008 20:03  

Canım hepsi birbirinden şık ve leziz tam senin zerafetine yakışır şekilde,iyi ki varsın kocaman sevgiler öptüm...

Adsız 20 Aralık 2008 21:17  

hepsi mükemmel görünüyor sevgilerimle:))

MUTFAKISTAN 20 Aralık 2008 21:29  

nunucugum ustten asagiya dogru hepsinin tadina bakarak indim harika gorunuyorlar .Ne guzel anlatmissin yorumu okudum boyoz ve pastahaneyide gordum haftaya bodruma gitmek istiyorum istahimi kabarttin donuste izmire girip sakizlar boyoz'lar alirim heralde senide unutmam sanirim ayni yakada oturuyoruz sevgilerr canim

HUYSUZBALIK 20 Aralık 2008 21:37  

Hepsi harika görünüyor. Boyoz hiç yemedim merak ettim doğrusu. Sakızlı lokumu seviyorum ama kahvesini hiç denemedim. Senin o çıtırları servis ettiğin kalp şeklindeki tabak da çok güzelmiş. elerine sağlık. Sevgiler...

Adsız 20 Aralık 2008 23:30  

Vallahi hepside çok çok çok şık lezzetler.
elinizin değdiği nasılda belli
o yüzden sayfanız mükemmel ötesidir benim için.
Boyozu bende bilirim. aynen dostlar fırınından hemde.
harika bir tanıdımdı, tebrikler sevgili bir dut masalı

ELÇİN SARIYER

Adsız 21 Aralık 2008 00:26  

Hepsi nefis görünüyor.Sevgiler...

Hayatın Ressamı 21 Aralık 2008 10:15  

her şey muhteşem ama o leopa desenli fincanla inanılmaz muhteşem.b-a-y-ı-l-d-ı--m.

hamdivehusnucan 21 Aralık 2008 12:26  

günaydın nasılsınız.ahh izmir çok severimorayı.birde dostlarım orada daha bir güzel geliyor oralar ank selm

Adsız 21 Aralık 2008 13:24  

nunucumm. valla bir izmire sık sık gitsen varya.. neler göreceğiz kim bilir ki.
bende sana geldiğimde sakızlı lokum ve sakızlı kahvelerini bu şahane fincanlarından içmiştik. hemde enteresan sen 1 gün önce almış ve ilk benle içmiştin..
GERÇEKTEN ÇOK Bİ HOŞ =)
Vede beyaz çikolatalı muffin aklımı aldı..
ya şu çıtırlar şahaser kalp tabak !!! ne kadar zevkli olduğunu tekrar tekrar görüyorum..
Boyoz hiç yemedim.. ama bir gün İİstiklale gideceğim sırf bunun için.
Hadi balım iyi pazarlar.
yarın her şey yolunada olur umarım.. sıkma canını emi güzel kuzum.

BELGİN S.

egeli 21 Aralık 2008 14:42  

GÜYA EGELİYİM :(( SEN BENDEN İYİ BİLİYORSUN BE NUNUM ,BAK BOYOZU SENDEN DUYUYORUM ,HAAA KUMRUYU VE DİBEKTE KAHVESİNİ BİLİRDİMDE ,AMA BOYOZU BİLMEZDİM ...TAKIL NUNUYA HAYATINI YAŞA !!!!!

pelince 21 Aralık 2008 15:09  

Bende boyoz hiç yemedim,ama bu yazılanları okuyunca tühhh dedim :)Yolum düşerse izmire mutlaka yemeliyim..
Sakızlı türk kahvesinide severim.Kıbrıs kahvesine de bayılıyorum ben beyaz ve daha tatlı gibi sanki..Ahh ahh afiyet olsun size..Ben mutfağa gidip kahve yapıyorum şimdi :))
Ellerine sağlık..

WarhaWk - Cenk 21 Aralık 2008 18:02  

Sevgili Nuray abla,
Ellerinize sağlık.İzmir'de teyzem
sizin kadar olmasa da bazılarını yapar.Ben Çeşmenin 'kumru' sunu da çok severim.
İyi bir hafta dileklerimle Saygılar
ve Sevgiler aileye..
Cenk

Ferhanca 21 Aralık 2008 19:06  

izmir'in her şeyi güzel.)
boyoz diyorduk geçen yaz Turgutreiste yedik bilmem izmirin ki kadar güzel olabilirmi. sadece bana yağlı geldi temelde yağla açılan bir hamurdan yapılıyor herhalde..
kahvenle lokumuna bayıldım..
çok sevgiler

Adsız 21 Aralık 2008 19:25  

ben o fincanlardan çıtırdan kıtırdan lokumdan senden benden hepsindennnnnnnnnnnn
issssssstiiiiiyoorruuuummmmmmmm.
BU KADDAR :-))

GÜLDEN Y.

Tijen 21 Aralık 2008 19:58  

Kemeraltı'nda bir boyoz fırını vardı, oradan boyoz alıp Kestane Pazarı'nın oradaki çay bahçesine gidersin, oooh!

Adsız 21 Aralık 2008 20:35  

SEVGİLİ NURAY HANIM.
Yine İZMİRİMİZİ nasılda yakalamışsınız Can evimizden .
evet dastlar müthiş çk iyi bir tespit. sakızlı kahvemiz, lokumlarımız kumrumuz, boyozumuz
çeşme- alaçatı- dalyanı- bu güne kadar çok mükemmel tanıttınız.
çok tebrik ediyorum. dikkatiniz ve doğru bilgilerinizle ışık saçıyorsunuz İZMİRimize.
bende SEFERİHİSARIMIZDA ağırlıyacağım sizleri inşallah.
fincanlarınız ne kadar şık. tam size yakışan güzellikte tüm sunumlarınız.
BEDE CANDAN SEVGİLER YOLLARIM SİZE.

aysel batur - seferihisar

Adsız 21 Aralık 2008 22:24  

Nunucum özlemiş yahu neler yapmışsın yine.Damla sakızlı kahve bana da yazın geldi ama tad alamadım ben sıradan kahve gibi geldi ya :( New Year Cookilerinde yıkılıyor :) Seni çok özlemişim didik didik edeyim blogunu bakayım.

Damak Tadı 21 Aralık 2008 23:00  

Canım,yine harika lezzetlerle bizlerlesin..Boyozları görünce benimde İzmir'e gidesim geldi..Zaten hep aklımda, bir hafta sonu kaçamak yapmak..Yıllardır İzmir'e teyzeme hiç gitmedim..))Şimdi gitme sebeplerim artmayad abaşladı zaten..))

Ellerine ve gönlüne sağlık güzel yüzlüm..Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum..

Unknown 21 Aralık 2008 23:13  

bir İzmir'li olarak kokuyu alıp hemen geldim...8 günlük bir izmir ziyaretinde 4 adet boyoz yedim desemmmm...ve anneciklerin yemekleriyle 2 kiloya yakın fazlalıkla döndüm inanırmısınız?
öyle bir yazmışsınızki yeni dönmüş olmama ragmen burnumda tüttü resmen.
sevgiyle kalın.
yeni hafta mutlulukla dolu olsun..

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Aralık 2008 23:16  

Canım deryacığım
her zaman o zerafet sana ait, teşekkür ediyorum..


KARDELEN,
teşekkür ederim.


MUTFAKİSTAN, Canım filizciğim, ruhu, yüreği güzelim benimm..
güle güle git, sağ selim dönmeni özlemle bekliyeceğiz..
yeni yılda ordamısın acaba ??sayfandan haberleşiriz kısmetse
FİLİZciğim, Ben ANADOLU yakasındayım.. Kadıköy civarında..
çok sevgiler..


ESİN ciğim, huysuz balığım :)
nerelerdesin sen bakimm :)) ???
tabaklar size feda olsun canım..çok teşekkürler.. svglr.


ELÇİN hanım,
ziyaretleriniz beni çok mutlu ediyor, cici sözleriniz dahada çok. tşkr ederim..



MÜJDENİN DENEMELERİ
teşekkürler...


SİHİRLİ ELLER, benim marifetli, çok yaratıcı, becerikli arkadaşım..
sanada leopar desenli kahve fincanlarım feda olsun.
tşkrler canım.


HAMDİ VE HÜSNÜCAN,
haklısınız istanbuldan sonra yaşayacağım tek yerdir..
sevgiler..


BELGİNİM BİRİCİK ARKADAŞIM..
haklısın hatırladım fincanları nede çok sevdin.
nihayet 7 ay sonra gelmiş gördüm ben. alacağım canımcım sana.
ve yarın ola hayr ola dediğin gibi, hala çok ağrım var..sonu iyi olur inşş.
sevgiler canım.


EGELİM, gerçekten de mübcüğüm şaşırdım .. hemde çok.
umarım ilk fırsatta tanışırsınız boyozla :)))
ayrıca takıl bana canım, ama insanın enerjisini tüketirim :)))
hazır ol emii :))))
öpüyorum tatlım.


PELİN
inşallah tadarsın canım.
kıbrıs kahvesini ben sevmem !!!bundan 15 yıl önce ilk kez kıbrısa gittiğimde getirmiştim yanımda epeyce...
arkadaşlar ve komşularımda sevemedilerdi.
bir dahaki gidişlerimizde hiç getirmedim.sadece hellim yeter bana.
oda kooperatif süt ürünleri olmak kaydıyla :)))hoş bana sadece kokusu bile yeter.
ben nescafe ve tutku derecesinde CAPPİCİNO sevenlerdenim.
kahven afiyet olsun. :)))


WARKHAVK
cenkciğim merhaba canım.
N e şanslısın İzmirde bir evin ve ayağın var.
kumruyu bende illa ve illa KUMRUCU ŞEVKİDE AMA ILICA DENİZ KENARINDA YEMEK isterim. yeri harkulade bilirsin. turkuaz EGE ye karşı..
tatlı esen rüzgar, çarşaf gibi duru su, ahh içimm cızz ediyor,gerisini yazmıyayım..iyisimi ben yaz için geri saymaya başlıyayım :)))
teşekkürler..annene sevgiler.


FERHANcığım CANIM BENİM,
çok haklısın milföy sonuçta.. gayet yağlı tabii ki
ama bu milföyden çok daha ince, dediğim gibi 1 ısırsan 5 dökülür :)))illa izmir dostlardan yenmeli. gerisi biraz masal :(((


GÜLDEN :)))
Krizinmi tuttu bakimm..
hadi gel gel Ozaman :)))


TİJENciğim, şekerciğim
Girme kanıma şimdi akşam akşam :)))
zaten hiç halim yok :(( yarın beni İzmire yollandıracaksın bak..
Hem GÜLde bileylenmeye başlamışken vallahi bende takılsammı ne :))



AYSEL BATUR,
:))) İzmirde yaşamakta ne hoş olurdu. KIşları istanbulum, yazları İzmirim.
nasipte varsa inşallah..
Konuk severliliğiniz için çok teşekkür ederiz alem adınada.
bu yaz planlar farklı kısmetse..
Ben urlayıda çok sevmiştim. 2 senedir orayada gitmeden çeşmeden dönmüyorum.ama nem ve sıcak yüksek :(((
alakanıza teşekkürler canım.


CRAFT WOMANIM.
tatlım bayat sakızlı kahvedir. tadı olmayan onlar. ben denk gelirsem sana vereceğim inşallah.
sevgiler canım.


DAMAK TADIM,GÜLÜM,
merhaba şekercik.
allah duanızı kabul etsin. bak tijen ne diyor :))
hazır sende niyetlenmişken, yapalım gel bir çılgınlık.bende özgülcüğümde kalacağım :))
sende teyzoşta..gündüzleri sahilde fayton gezileri yapar, öğlenleri kumru yer, sabah kahvaltısına boyoz yemeye gideriz..üstünede miss gibi sakızlı kahveleri içer, alışveriştede incir ve üzüm alırız. sonrada saat kulesi önünde resimler çeker yanak yanağa bloğa atarızzzz :)))))
FERHAAAAANNN geliyomusun hadii.
SAYIN YOLCULARIMIZ: İZMİR YOLCUSU KALMASIN
HAYDEEEEEE.... :))))))



GÖNÜLDEN ELE DÖKÜLENLER

ahh ne güzel ne güzell.. mis gibi İzmir koktu buralar desenize :))
ne mutlu izmirlilere..

herkese teşekkürler.. çok hoş yorumlar oldu yine..

SİZNLE HER ŞEY GÜZEL ZATEN..

Bir Dilim Düş 21 Aralık 2008 23:53  

Nunucuğum canım nasıl da özlemişim seni. Boyozu b en de çok severim ve İzmir'den gelen olursa mutlaka sipariş ederim. Bu arada yukarıdaki çikolatalardan payıma düşeni aldım ve kaçıyorum.

Sevgiler,
Evren

Adsız 22 Aralık 2008 00:37  

Ahhh ahh İzmir burnumda tüttü şimdi. Hem İzmiri, hem boyozları nasılda özledim. Burda olsada, İzmir'de yediklerimin tadı gibi olmuyor nedense. Muffinlerde harika canım.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Yaşamın kıyısında 22 Aralık 2008 01:10  

Canım Nunu'm
Şöyle bir baktım ve çok güzel şeyler gördüm, dikkatimi çeken havuç reçeli ve çok güzel kurabiyeler falan işte.
İlk fırsatta incelenecektir fikir söylenecektir de.

Önce geç de olsa hoşgeldin demek istiyorum.
Sevgilerim seninle olsun...

elma şekeri 22 Aralık 2008 02:26  

Hepsi birbirinden mükemmel.
Sevgilerimle.....

HÜLYA 22 Aralık 2008 08:39  

sevgili nunucum ... hiç boyoz yemedim ama ne kadar leziz bir şey olduğu her halinden belli. inşallah bir gün yemek nasip olur.

boyoz kadar diğer sunumlarda harika.hele muffinlere bayıldıım süsleme ve sunum harika ötesi... yine farkını ortaya koymuşsun canım benim.

ellerine kollarına sağlık..

Adsız 22 Aralık 2008 09:18  

Şekercik
neler de yapılmış böyle, hele boyoz çöreğe bayıldım..muffinler süper ötesi.çıtırları nasıl yaptın yazarsın dimi bize.
fincanlarda nefesimi kesti ne yalan..
hepsi yarış halinde dizilmişler adeta. o güzelim ellerden alışkınız şahaserlerine biz.
eline sağlık . bu arada nasıl gidiyor tedavin, daha iyimisin. ?
öptüm şeker yanaklardan byby

SEMRA.Y

muko 22 Aralık 2008 10:44  

Ne kadar güzel görüntüler böyle,harika harikaaaaa...
boyozu da ilk kez duyuyorum.

sevgilerimle...

AKDENİZ AKŞAMLARI 22 Aralık 2008 11:51  

Arkadasım ıstedigin boyoz olsun ne zaman ıdtersen yollarım sana .Benım oglan her sabah yemesse olmaz .Kucak dolusu sevgıler İzmirden.:))))

Adsız 22 Aralık 2008 13:16  

tatlişkom..ya bunlar ne eşsiz üzellikler böyle, kahve tepsisi harika içindekilerle,
çıtırların tabağınamı bakayım , kendinemi,
ya muffunler...
boyozuda bilmiyordum inan. tşkrlr tatlım.
ama bizim güzel kahvaltı mamalarımız nerde peki.
mööööölü ve kuşlu hani :))

kal sağlıcakla gülüm. öperim.

ASUMAN.

bir demet feslegen 22 Aralık 2008 14:32  

Şimdi kafamda Ege nin İzmir şarkısı çalıyor :) Nasıl da özledimmm İzmiri..Sakızlı kahve nasıl ola ki acep :) Tarifi yok galiba sitede dimi..
Nefis lezzetler ve bilgiler için teşekkürler :)
Sevgiler

şeker pasta 22 Aralık 2008 21:34  

Nunucum, valla sakızlı kahvenin kokusu gelşdi burnuma...Oh mis...
Bir de bu boyozu ilk defa duyuyorum. istiklal e gidersem bir dahaki sefere dikkat edeceğim. tadını merak ettim deneyeceğim...
Sevgiler...

Yelda 23 Aralık 2008 00:04  

Ay çok güzel taksime çıkarsam dikkat edeceğim. Şu meşhur boyozdan tatmam lazım ama İzmire gelirsemde atlamayacağım tabi.
Canım arkadaşlarınızla ağzınızın tadı hiç bozulmasın Sevgiler

Adsız 23 Aralık 2008 00:56  

''Yolu İzmire düşen herkese selam ola. Kumru ve boyoz yemeden, sakızlı kahveyide dibek kahvecinden almadan sakın dönmeyiniz..... benide unutmak yok tabii bu arada :)))''

canim benim bu sozlerinde cok haklisin:)))sana katiliyorum.
izmir dedinmi gevregi,bayozu meshurdur.
bayozu gecenlerde yaptim oyle nefis olmuski anlatamam,arsivde yayinlanmayi bekliyor:))
guzel İzmir'imizi anlatmakla bitmez:)

Canim Nunuma İzmir'den kucak dolusu sevgilerrr.

Aybike Ceylan 23 Aralık 2008 01:54  

Nunu'cugum,
Boyoz mu dedin? Cok severim, her yil teyzemin yanina gidince alir yeriz firindan sicak sicak.

Ayrica muffinler de cok guzel ellerine saglik.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum, ve de opuyorum....

Adsız 23 Aralık 2008 12:33  

Boyoz ve sakızlı kahve vazgeçilmezlerimdir :) ne de olsa İzmirliyim :P Geçen bayram İstanbuldan misafirlerimiz vardı ve burdan sakızlı kahve alıp götürdüler

aslı'nın mutfağı 23 Aralık 2008 18:08  

Ahhh ahhh güzel kokular buralara kadar geldi :) Afiyetler olsun..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP