SAĞLIKLI ! , HUZURLU YILLAR DİLERİZ ....

>> 27 Aralık 2008 Cumartesi

HER ŞEYDEN ÖNCE, ESENLİKLER DİLER, YENİ YILINIZIN HAYRLARA VESİLE OLMASINI TEMENNİ EDERİZ.





Bayram sonu başlayan Nevralji rahatsızlığı, aşamalar halinde hastanede ,tedavi altında tutulmuştu biliyorsunuz. 4- 1- 2009 da, Vertigo tipi kulak migreni adı verilen, yeni bir teşhisle tedavi altına alındı. Bu kulağımızda bulunan - denge - sorunuyla alakalı bir rahatsızlıktır. Şu an bulantı ve ağrı atakları durmuştur. Yürüme zorluğu devam etmektedir. Rahatsızlığının tekrarlıyabilen bir tür olduğu bildirilmiştir. Kullandığı ilaçlar günün büyük bir bölümünü uykuda geçirmesine neden olmaktadır. Ses kısıklığı halen devam etmekte olduğundan ,telefon görüşmeleri, uzun süreli ses kullanımı yasaktır. Ses ve gürültüye olan hassasiyeti ise hala mevcuttur. Bizlerde sizler gibi NORMAL YAŞAM'a geçmesini metanetle beklemekteyiz. Sayfasına bırakılan tüm yorumlardan haberdar ediyor, gelen mesajları ise tek tek iletiyoruz. Özellikle yurt içi ve yurt dışından arayan tüm blog arkadaşlarına ailemiz adına teşekkür ederiz.


KENDİSİNDEN HEPİNİZE TEK TEK, ÇOK SELAM VE SEVGİLER İLETİRİZ..


BİR DUT MASALI AİLESİ....................


246 yorum:

Adsız 27 Aralık 2008 12:31  

biriciğim elim geri geri yazıyorum
ne yazıkki.. hiç bir hastalığı sana yakıştıramasakta, senin hep dediğin gibi işte :''etten kemikteniz işte ''
şifa meleklerin baş ucunda olsun :((((
:(((((((((((((((( selma.

Ferhanca 27 Aralık 2008 12:38  

Nuraycım, çok geçmişler olsun.
zor günler geçiriyorsun. başının ağrıdını söylüyordun sinüzit demiştin, zor olduğunu konuşmıştuk ateşinin çıktığını yeni öğrendim ..
Hay Allahdişin üstüne tuz biber oldu..inşallah son olur canım .
tekrar tekrar geçmişler olsun şifalar dilerim..

Bulbulunyeri 27 Aralık 2008 12:38  

Canım,
Allah yardımcın olsun. Hepimizin dualarının seninle olduğunu bilmeni istiyorum.
Eşin ve çocuklarının yanı sıra, seni tüm sevenlerin de kalbinin seninle olduğunu bil.
Sevgiyle kal.

Adsız 27 Aralık 2008 12:49  

çok çok geçmiş olsun arkadaşım derya nın sayfasından rahatsızlığınızı öğrendim....Rabbim en kısa zamanda size şifalar versin...tekrar aramızda görmek dileğiyle...geçmiş olsun

Unknown 27 Aralık 2008 12:54  

nuraycım çok ama çok geçmiş olsun eminim kendi olumlu enerjinle en kısa sürede iyileşiceksin canım benim kalbimizle duygularımızla hep yanındayız acil şifalar sevgiler

Yasemin Yıldırım 27 Aralık 2008 13:22  

Tesadüfen görüp sık sık girdiğim bloglardan biriydi. Okuyunca çok üzüldüm. Umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz. Güzel sofralarınıza ve yemeklerinize fotoğrafları aracılığıyla ortak olmak bile çok keyifli çünkü.
Geçmiş olsun.

beyaz mendil 27 Aralık 2008 13:28  

Nunu'cuğum,seni bu isimle tanıdık ve her zaman da listemizd olacaksın.Haydi bir an önce iyileş,bunu sen de istemelisin.Senin için inana çok üzüldüm,zira senin rahatsızlığından daha ağır olanına yeğenim yakalanmıştı ve çok şükür iyileşti.Sen de Allahın izniyle iyi olacaksın.

Hatice 27 Aralık 2008 13:33  

Nunucuğum çok geçmiş olsun, bu zor günleri kolaylıkla atlatman dileğiyle...Allah acil şifalar ve dayanma gücü versin...
iyi haberlerini bekliyoruz...
sevgiler...

Adsız 27 Aralık 2008 14:08  

sinüzit derken demekki bu sinsi menem şey hazırlık yapıyormuş.
oysa senin sunacak ne sofraların vardı. merak etme gül bahçem bilenlerle beraber biz arşivlerini tarif olmasada tek tek yayınlarız..
bilirim o pırlanta yüreğin sessiz sessiz içleniyordur onlara.
sakın üzülmeyesin. SAKIN...
TÜM DERTLİLERE VE SANA NERDE VARSA ŞİFA YARESULLALLAH..

BANUN.

hepsusluydum 27 Aralık 2008 14:42  

Hadi arkadaşım, gayret...Allahım şifa verendir..Sana yine şifa verecek bundan eminim..Sevgilerimle Zehr@

Unknown 27 Aralık 2008 14:47  

Delfina'dan duydum ve geldim, çok üzüldüm, çok geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum, Allah acil şifalar versin umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz :/

ebrulitatlar 27 Aralık 2008 16:42  

Nuray'cım çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. Sevgiler..

Mehtap Pasin Gualano 27 Aralık 2008 16:59  

cok gecmis olsun.. Tekrar, saglikla, keyifle ve yenilenmis olarak burada gorusecegimizi biliyorum.. Onun icin biran once iyilesmeye bakin..
Sevgiyle kucakliyorum sevgili NuNu

Adsız 27 Aralık 2008 17:04  

hayatta tanıdıgım en pozıtıf ınsanlardansın,hayat dolusun...buda hastlıgını yenede sana cok yardımcı olacaktır..dualarım senınle..nasıl moralım bozuldu anlatamam..rabbım sıfa vaerın yardımın olsun..

sevgılerımle..

salihaerozan
bınbırcesnı.blogspot

ebru 27 Aralık 2008 18:03  

Sevgili Nuraycım bloguna girince öğrendim.Çok çok geçmiş olsun arkadaşım.Sen bunu da yenecek ve tekrar aramıza döneceksin.Bana İstanbulu gezdireceksin.Allah c.c.acil şifalar versin.Kalbim hep seninle canım.Öpüyorum seni.

ayseyaman 27 Aralık 2008 18:27  

Cok cok gecmiş olsun, dilerim en kısa zamanda sağlığına o güzel neşesine kavuşur. Allahtan şifalar diliyorum. Bizi habersiz bırakmayın.
sevgilerimle

Unknown 27 Aralık 2008 19:41  

nunu'cum
çok geçmiş olsun allahtan acil şifalar diliyorum.İnşallah biran önce herşey eskisi gibi olur.Seni çok öpüyörum.
Sevgiler

zarpandit 27 Aralık 2008 20:18  

:..((

ne diyeceğimi bilmiyorum sabah telefondan blogunu kurcalarken okudum nunum olanları :(

gelsem keske:( diyecek söz bulamıyorum inşallah cabucak iyileşirsin dualrım seninle :(

FİGEN KARAVAŞ 27 Aralık 2008 20:28  

nunu cummmmm:(
Cok cok gecmiş olsun çook üzüldüm:(2-3 gundur bloglara bakamadım bugun öğrendim canım benim:( Dualarım seninle canım benim, insallah tez vakitte atlatırsın ve aramıza yeniden donersin...Acil sifalar diliyorum tez vakitte, kıyamam sana benn.İnan cok uzgunum su anda, çok saşkınım:((

İyi haberlerini bekliyorum en kısa zamanda insallah !..

Figen

Adsız 27 Aralık 2008 20:34  

canim Nunum inan oyle cok uzuldumku deryadan duydum. blogunda yaziyi okuyunca ne yazacagimi bilemiyorum.cokkk uzgunum....canim benim senin icin dua edecegim insallah en kisa zamanda aramiza donersin. sensiz buralarin tadi olmayacak biliyorum.
senin iyi olmann icin dualar edecegim.
seni cokkkkk seviyorum canim nunum
cabuk don aramiza bize supriz yap
cokkk opuyor sevgilerimi gonderiyorum bir tanem.
ALLAHTAN ACİL SİFALAR DİLİYORUM.

Yelda 27 Aralık 2008 20:58  

Çok geçmiş olsun
Acil şifalar diliyorum
Çabuk iyileş dualarım hep seninle
Sevgiler

made in funda 27 Aralık 2008 21:08  

acil şifalar dilerim.en kısa zamanda sağlığına kavuşabilmen dilğiyle...

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 27 Aralık 2008 21:22  

NUNUCUM, CANIM BENİM..... GEÇMİŞ OLSUN...... ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM..... DUALARIM SENİNLE..... BİR AN ÖNCE GÜZEL GÜNLERDE SENİ YİNE ARAMIZDA GÖRECEĞİMİZİ BİLİYORUM..... KUCAK DOLUSU SEVGİLER......

ebruakin 27 Aralık 2008 21:23  

Allah'tan acil şifalar diliyorum.
Gönderdiğiniz mesajlardan bile ne kadar pozitif bir insan olduğunuz anlaşılıyordu.
Hastalıkların en iyi ilacı bu.
En kısa zamanda sağlıkla, mutlulukla aramıza dönmeniz dileklerimle...

Demet 27 Aralık 2008 23:48  

Nunuuuu cabuk iyiles! sen simsicak, pozitif, tatli harika, yasam enerjisi her satirindan fiskiran Nunumuzsuuuun! Gecmisler olsun. Tez zamanda sagligina kavusman icin tüm kalbimle dua ediyorum sana...

ruhdagı 28 Aralık 2008 00:21  

Sevgili Nunu, geçmiş olsun. Şimdi öğrendim çok üzüldüm.
En kısa zamanda yeniden sıcak gülümsemenle, yorumlarınla bizimde yüzümüzü güldüreceksin biliyorum.

Dualarımız seninle.

IŞILCA TATLAR 28 Aralık 2008 00:34  

NURAY'cığım,
Hepimiz sağlıklı ve neşeli günlerine kavuşman için dualar ediyoruz canım.Çabuk iyileş Nunucum.

Acil şifalar diliyor, yanaklarından öpüyorum.

Kahve sözümüzü unutmadın değil mi?

Bir Dut Masalı ailesine de geçmiş olsun diyor haber verdiğiniz için de teşekkürler ediyoruz.

Sevgiler,

Aybike Ceylan 28 Aralık 2008 00:46  

Canim Nunu'cugum,
Cok ama cok gecmis olsun, allahimdan acil sifalar diliyorum, en kisa zamanda ayaga kalkmani temenni ediyorum, cok uzuldum. Ben de nerede oldugunu merak ediyordum, cok ama cok gecmis olsun. En kisa zamanda atlatip kendine gelmen dilegiyle. Cok opuyorum.

Adsız 28 Aralık 2008 01:49  

Çok geçmiş olsun sevgili Nunu.Sana tüm kalbimle acil şifalar diliyorum.En kısa zamanda seni tekrar aramızda görmek dileğiyle...Kocaman öpüyorum.

egeli 28 Aralık 2008 02:09  

CANIM ARKADAŞIMMM...BİR TERSLİK OLDUĞUNU TAHMİN ETMELİYDİM,NE MSN DEYDİN NE DE FACEBOOKTA,İŞLERİNİN YOĞUN OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM,BU GÜNDE BÜTÜN GÜN BİLGİSAYARIMI AÇMAMIŞTIM,ANCA BU SAATİ BULDU VE SENİN HASLALIĞINI DUYDUM,SİNÜZİTİM VAR DEDİN ,BAŞIM AĞRIYOR DEDİN,AMA NELER OLMUŞ MEĞER SANA ,SEN DİRENÇLİ BİR KADINSIN,BUNUN ALTINDANDA KALKARSIN .......ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIMMMM BENİMMM....ÇABUK DÖN....SENSİZ NE YAPARIZ BİZ....

Adsız 28 Aralık 2008 02:20  

Eski topraktır o..hiç birşey olmaz.
Hanımlar sızlanıp durmayın..Ah vah
yok..Pozitif enerjilerinizi onun
yüreği alacak kapasitede..Hadi bakalım hepiniz-hepimiz pozitif
enerjilerimizi gönderiyoruz.Tanrı
onunla...İnananlar AYETÜL KÜRSÜ
veya canı gönülden TÜRKÇE DUA etsin
ve kalben yanında olsun.1 haftaya
kalmaz yine yanımızda olacak o güzel insan.Fazla yazıp yormayın
ve heyecanlandırmayın onu...
herhangi biri

pecete 28 Aralık 2008 02:52  

Çok geçmiş olsun. Bir an önce dönmen dileği ile...

3prenses 28 Aralık 2008 08:43  

çok geçmiş olsun.Allah hayırlı şifanı versin.

Adsız 28 Aralık 2008 10:05  

hala birşeyler yoluna girmesede, hala acıların çok olsada, hala en inançlı savaşçılar gibi göğüs gersende biliyorum hatta biliyoruz
HEPSİ YENİLMEMEK İÇİN.
BİLİYORUM SENDE OHALDE GÖRÜNMEK İSTEMİYORSUN. HALA KONUŞAMASANDA..
HİSSEDİYORUZ.
DUALAR YAĞMUR OLMUŞ ÜZERİNE.HİÇ ENDİŞEN OLMASIN.
BAŞARACAĞIZ. NESRİN.

Unknown 28 Aralık 2008 10:23  

Canımmmmmmm dün baktığımda yorum bölümü yoktu inşallah şimdi daha iyisindir duam seninle biran önce düzelip aramıza dön bizi zerafetinden ve sevginden mahrum etme benim için çok değerlisin duam seninle kocaman öptüm.....

Hayatın Ressamı 28 Aralık 2008 10:32  

şimdi okuyorum.neden nasıl oldu?çok üzgünüm inan bunları nasıl yazıyorum bilmiyorum.sen bize hep pozitif enerjini gönderirdin demek şimdi sıra bizde.senin için dualr edicem.zaten manken gibiydin bulantı kusma iştahsızlık derken iyice zayıflayıp çatlatacaksın beni.iyileşince seni besiye çekmek lazım:))
anlıyorum ki çocukların sana çok iyi bakıyor.bende snin çocuklarının yaşındaydımya KIZIN sayılırımya. işte o yüzden bende bakarım sana.hatta yakın olsak inan gelirdim şuanda yanına.
çabuk iyileş ben seni bekliyorum burada:((

funda 28 Aralık 2008 11:18  

çok geçmiş olsun. dilerim en kısa zamanda sağlıkla dönersiniz yine..

Gizem 28 Aralık 2008 12:58  

Kendisini hic tanimadim, sadece bloguma biraktigi yorumlar ve benim birkatigim yorumlar sayesinde iletisim kurduk ama bu beni cok ama cok uzulmekten alikoymuyor. Yeni yil arifesinde sana cok acil sifalar diliyorum blog arkadasim. Bana birkakacagin yorumunu dort gozle bekliyorum, yorumlarimi cevaplamani da... Ve buraya yazacaagin ilk yazini da...

pelince 28 Aralık 2008 13:41  

Sevgili arkadaşım nunum çok geçmiş olsun..Senin bunun üstesinden geliceğine eminim ben...Dualarım hep seninle olucak...Acil şifa diliyorum..
Seni çok çok öpüyorum...

Adsız 28 Aralık 2008 13:51  

çok sinirlerim bozuk.. elimde değil zorluyorum ama yaşamıyor gibiyiz ailecek.Beyin işleri çok derin yolculuktur. sen en derinr dalıp mutlaka yüzeye bir ALLAH bir SEN TEK BAŞINA ÇIKACAKSIN. HEPİMİZ ORADA O IŞIKTA BEKLİYORUZ NUR TANEM.
gülden.y

Adsız 28 Aralık 2008 13:58  

sevgili masalım, nunummmm,
böyle tanımıştık sizi bir tatil dönüşü, çeşme yazılarınızda, harika bir kadın, gözlükler, bembeyaz şapkası ve giysiler, bir melek bir peri edası..... :((
ne muhteşemdi resimler çeşme, dalyan, alaçatı ve her şeyy..,
seeferihisara davetlisiniz ben tüm yaz bekliyeceğim veya kısmetse bir gün.. ne zaman olursa.
her şey sağlık çünkü.. şimdi tüm akrabalar- eş dost bir dua gecesi düzenledik. sadece adına ve tüm hastalara. biliyoruz ellerimiz elele. dualar açılmış semalara, oradan kulaklarına damla damla yağmur olmuşlar.
allah bağışlasın, en taze gününden daha taze bize sevdiklerine bir dut masalı ailesine bağışlasın esirgesin..,
şifalarla sevgiler dular yolluyorum.geçmiş olsun nunucuğum.

AYSEL BATUR- SEFERİHİSAR-İZMİR

Pembelinin Mutfağı 28 Aralık 2008 14:05  

Nuraycığım, çok ama çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah.

Burçin'in Denemeleri 28 Aralık 2008 14:14  

Çok çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum.

Adsız 28 Aralık 2008 14:26  

Ne demeliyimkiiiii,,,,,
her pencerene baktığımda , balkondaki sıklemenlerin, hala ve hala hepsi açan sardunyaların kışa inat sana çiçek verirken, sende kendinden veriyorsun biz duyamasakta :(((((
nasıl bir mücadelede içindesin ALLAH BİLİR.
bak ne çok dua, ne çok güzel insan var sana seslenen.
DUYDUĞUNU BİLİYORUM.. DEMET DEMET NERGİSLER YOLLADIM SANA.. EN SEVDİĞİNDEN..
SONRA ANILARINIZI YAZARSIN.. ŞEN KALEMİNDEN. NERGİSLER VE SEN...
SENE 1982- 83 YILBAŞISI :))))2008'e açsan gözlerini NE UNUTULMAZ HEDİYEMİZ OLURSUN. :((((

dön hadi..DÖN.. ESİN.

SOFRAMDA BERABER 28 Aralık 2008 14:54  

gerçekten çok üzüldüm allah şifalar versin dualarımız seninle senin yorumlarını ve yazıları özletmiceksin ve yakında döneceksin inşallah ablacım sevgiler...

Annekaz 28 Aralık 2008 16:26  

acil şifalar dilerm inşallah bu kötü günler çabuk geçer

Baharcicegi 28 Aralık 2008 17:09  

Sevgili Nuray,cok gecmis olsun rabbim en kisa zamanda sifa versin.
Seni yine güzel resimlerinle nefis tariflerinle aramizda görürüz biz burdayiz ve dularimiz senin ve bütün hastalarimiz icin.
sevgiler

Adsız 28 Aralık 2008 17:50  

neyleyeyimm her şey kaderde yazılı. başa gelen çekilir.
bak buda senin tevekkel sözlerinden biri.
teslimiyetini ve direnci sende görmüşüzdür.
ALLAH ŞİFACIDIR. SABRETTİĞİNİ İSYAN ETMEDİĞİNİ BİLİRİM.
SABR KUZUCUM BİRAZ DAHA SABR. BİRDE GÖREBİLSEYDİK SENİ. BELKİDE MORALİN BOZULURDU. NASIL RAHATSAN ORDAYIZ NUNUCUĞUM.,SEN NASIL İSTERSEN.
ÇOK ÖZLEMLE ÖPERİM :(((
ZEYNEP GÜNAL

Adsız 28 Aralık 2008 18:07  

Canım hastalığını yeni öğrendim, geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. En kısa zamanda aramıza dönersin inşallah.

Bir Dilim Düş 28 Aralık 2008 18:13  

Canım benim lütfen bir an önce iyileş ve aramıza geri dön. Uzun zamandır msnde gördüğüm hasta yazısından dolayı zaten çok üzülmüştüm ve şimdi kendimi daha kötü hissettim. Ama biliyorum ki en kısa süre içerisinde iyileşeceksin ve masalına kaldığımız yerden devam edeceğiz.Geçmiş olsun canım, seni çoook ama çoook seviyorum.

Sevgiler,
Evren

İlker Ergin 28 Aralık 2008 18:14  

Canım haydi,telefonda o neşeli sesini tekrar duymak istiyorum...

hanimelipasta.com 28 Aralık 2008 18:15  

Blog listemdeki güncellemelerde "İyileşecek " başlığını gördüğümde aaa Nunu da benim gibi şifayı kaptı herhalde dedim. Yazıyı okuyunca çok üzüldüm. Acil şifalar diliyorum. İyileş gel şekerim daha sana havuç reçelinle ilgili yorum yazacağım, denedim ve fotoğrafladım.
Sonsuz sevgiler
Acil şifalar
Hülya

Adsız 28 Aralık 2008 18:30  

SEN ELEMDEN KEDERDEN HİÇ HOŞLANMAZ AMA HEPSİNİ KİMSELERE GÖSTERMEDEN O NARİN YÜRECİĞİNDE TAŞIR DURURSUN :((((
ŞİMDİ AYNI BİZLERDE OLDUĞU GİBİ :((
KESİNLİKLE DÖNECEKSİN.

ASUMAN.

bir dilim bir tutam 28 Aralık 2008 18:36  

Nunucum yaziyi okuyunca ilk önce saka filan sandim...Hani aramizda espirili yazan arkadaslarimiz varya!!!Sonra yaziyi bir daha okudum bir daha okudum,fondada acikli bir müzik vardi....sonrasi isin ciddiyetini kavradim......
Büyük büyük gecmis olsun.Bir an önce eski sagligina kavus ve aramiza dönmen dilegi ile....

Adsız 28 Aralık 2008 18:52  

kaç gün oldu tek gelişme olmadı.. gceler sabaha karışıp duruyormuş, inan olsun moralim artık benimde bitik. dayan bebeğim dayan.buda varmış yaşanacak.
allah dağa taşa versin ağrılı ızdıraplı hastalıkları :(((((
yarın ola hayrlar ola. inşallah sondur bu meret bu gece. ah neler varsı oysa sunacağın. bozma moralini daha çokkk günler var önünde. müjdelerini bekliyeceğiz sabırla bitanem. acil şifalar dilerim.

semra y. :(

Paşa 28 Aralık 2008 19:34  

çok buyuk geçmiş olsun... allah acil şifalar versin...allah çocuklarınıza bir an önce kavuştursun ve sevdiklerinizede tabi...

MUTFAKISTAN 28 Aralık 2008 19:56  

sevgili nunu sana hastalik hic yakismadi...cok gecmis olsun allah seni yavrularina bagislasin
yeni yilda bol bol saglik diliyor iyi haberlerini bekliyoruz sevgiler canim

Adsız 28 Aralık 2008 20:09  

Salı günü sende olacaktık oysa. yeni yıla elele veda edip güzel dileklerle yarınlara merhaba demek için..
menüyü sorduk.. HER ŞEY FARKLI VE İLK KEZ DEMİŞTİN.yani -sır- :))
canın sağolsaydıda böylede olmasaydı. varsın gelmeseydik..
şimdi çalan her telefona acaba senden bir habermi diye koşturup durur olduk. az önce STABİL dendi :(((((
aç şu yıldız gözlerini o gözlerle gülerek bitti de ne olur be nunuşşum.

SEVTAP .M

durutarifler 28 Aralık 2008 20:09  

En kısa zamanda iyileşmen dileği ile. Çok üzüldüm gerçekten.
Sevgiler

Adsız 28 Aralık 2008 20:36  

hangi kelime neyi çözümler bilememki..
yüzünüzü hiç görmedim.. ama resimler öylesine kusursuz bir insanı gösterdiki bana.
sofralarına bin kere hayranlıkla şahit oldum.
yorumun, katılımların, telaffuzun
harika bir insanı tanııtı bie. yeni evliyim dedim onlarca soru sordum sen bana yüzlerce ayrıntı yazdın.SAHİ NUNUCUM HİÇ Mİ SIKILMADIN BENDEN :((
şimdi ne kadar sıkılıyorum bir bilsen. tüm gün işim olduğu halde evimden çıkamadım. acaba bir müjde gelirmi diye..
GELECEK MUTLAKA GELECEK. NE ÇOK DUALAR EDİYORUM. KALBİMİ YOLLUYORUM.
YARADANLA KONUŞUP HEP SENİ SORUYORUM.
NOLUR BU GÜZEL PERİ, BU GÜZEL YILDIZ UYANIP IŞILDAYACAKMI YİNE DİYE ???
ŞİFALAR YANIBAŞINDA OLSUN NUNUCUĞUM.

ELÇİN SARIYER

Zehra Gürgen 28 Aralık 2008 20:45  

Çok çok geçmiş Çok üzüldüm, bir an önce iyileşip sevdiklerinle birlikte sağlıklı hayatına dönmen için dua ediyorum. Acil şifalar

:)den 28 Aralık 2008 21:56  

Nunucuğum çok çok geçmiş olsun canım benim. Dualarım ve sevgim seninle... En kısa zamanda tüm neşen, şahane tariflerin ve hepimizin içini aydınlatan güzel yorumlarınla aramıza dönmeni diliyorum.
Sevgiler...

DİDEM ÖZCAN 28 Aralık 2008 23:05  

Çok çok geçmiş olsun, geldiği gibi gitsin çabucak hastalık başından.. Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur, tüm sevdiklerinin arasına dönersin Nunu'cuğum..

Sımsıcak sevgiler.....

Adsız 29 Aralık 2008 00:01  

NUNUCUM CANIM GECMIS OLSUN. YENI OGRENDIM CANIM OZUR DILERIM. DUALARIM SENINLE ALLAH ACIL SIFALAR VERSIN.

Bulbulunyeri 29 Aralık 2008 00:03  

Canım,
her gün senin için dua ediyorum. Yorumlarını okuyorum. Eşinin ya da oğullarının bunları sana okuduğunda ne kadar mutlu olacağını düşünüp,hep yazmak istiyorum.
Seni sevgiyle bekleyeceğimizi bilmeni istiyorum. Hani bir zamanlar sen komşunla onun eşini beklemiştin ya. Şimdide biz seni bekliyoruz. Senin gibi pozitif bir insanın bunları atlatacağını biliyorum. Lütfen güzel şeyleri düşün, bize daha anlatacağın çok şey var.
Şimdi eşinle yeni bir dut masalı yazdığınızı biliyorum.
Bunları bize anlatacaksın ve biz bu günleri anılarımızda saklayacağız.
Sevgiyle kal.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 29 Aralık 2008 00:21  

Nunucuğum canım benim,

şu anda öğrendim ve tüylerim diken diken oldu, ben sana bu hastalığı hiç yakıştıramadım desem...Ama neticede hepimiz insanız...Canım benim ben yürekten inanıyorum, o güzel gülüşünle ve en önemlisi o pozitif düşüncelerini hızlandırıp, göklere kadar çıkartıp yeniden aramıza döneceksin ve bu apaydınlık sayfana daha da güzellikler katacaksın...

Seni çok seviyoruz,

sevgiyle ve sağlıkla kal canım benim...

Adsız 29 Aralık 2008 00:24  

canim benim simdi oyrendim ve inanki cok cok uzuldum
allahtan sana acil sifalar dilerim tez elden iyiles ve aramiza don olurmu
dualarim seninle arkadasim...

www.yenitadlar.blogcu.com

ZencefilliÇörek 29 Aralık 2008 01:02  

Nunu'cugum cok cok gecmis olsun. okuyunca cok uzuldum. acil sifalar diliyorum. biran once iyilesip aramiza donmeni bekliyoruz. dualarimiz seninle..

Adsız 29 Aralık 2008 08:03  

canım benim :
ben daha çok inatla dua edip dönüşünü bekliyorum.
kuşlar gibi şakımanı, o neşeli hallerine geri dönmeni bekliyorum.
yerini kimse alamaz çünkü.
rabbim korusun seni.
A. SEMA

tatlıhayat 29 Aralık 2008 09:59  

Nunucum,çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum,biran önce seni aramızda görmek istiyorum.Allahın birliğine emanet ol canım...

Adsız 29 Aralık 2008 10:14  

çok geçmiş olsun.Allah hayırlı şifanı versin.dualarımız seninle...

sarımutfak-hande 29 Aralık 2008 10:15  

cnm olanlara çok üzüldüm şimdi meleğin sayfasında okudum
acil şifalar dilerim biran önce aramıza dönmem dileğiyle
öptüm cnm dualarım seninle

neslihan erzincan özgür 29 Aralık 2008 10:15  

Nuraycığım canım çok üzüldüm,okuyunca inanamadım.yeni gördüm yazıyı hafta sonu nete girememiştim.çok çok geçmiş olsun canım.inşallah biran önce iyileşirsin.dualarım seninle canım.çok çok öpüyorum.sevgilerimle...

aslı'nın mutfağı 29 Aralık 2008 10:16  

Canım Nunu'cum çok geçmiş olsun, Allah'tan acil şifalar diliyorum.. Dualarım seninle.. Duyar duymaz senin gülücükler saçan yüzünü düşündüm, pozitif, içten ve sevgi dolu mesajlarını düşündüm.. Eminim bu sıkıntılı günler çok yakında geçecek, sen gene hepimize sıcacık yorumlarınla seslenecek, rengarenk çiçekli ve mutlu sofralar hazırlayacaksın..

nagehan 29 Aralık 2008 10:18  

Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum....

AKDENİZ AKŞAMLARI 29 Aralık 2008 10:21  

Sevgili Nuray cok gecmişler olsun.Allahtan acil sifalar dılıyor .Bıran once ıyleşıp aramıza donmeni beklıyoruz...

Unknown 29 Aralık 2008 10:24  

cok uzuldum:((.cok gecmis olsun biran once iyilesmeni diliyorum bir dut masali

sevglerimle

CAHİDE 29 Aralık 2008 11:12  

Acil şifalar dilerim arkadaşıma.Tez zamanda aramıza dönmen dileğimle..çok geçmiş olsun

Adsız 29 Aralık 2008 11:47  

Sizi delfina sayesinde tanımıştım.duyar duymaz sitenize girdim..Çok üzüldüm..Hastalık sağlık hepimiziçin..allahtan acil şifalar diliyorum..İyi haberlerinizi bekliyoruz..Çok geçmiş olsun..Bahar

Delfina ; 29 Aralık 2008 12:02  

Nunucum,nunucum...

Nunum ben seni çok seviyorum,o günden beri çok duacıyım sana...Dualar yerini bulacak biliyorum çünkü gördüğüm rüya da çokk güzeldi nunum....

Herkes gibi ben de güzel haberlerle döneceğin günü heyecanla bekliyorum....

Hülya 29 Aralık 2008 13:14  

Sevgili Nunu,
Atlatacağına inanıyorum.
Dualarımız sen ve ailenle olsun.

Unknown 29 Aralık 2008 13:20  

Canımmmm inşallah daha iyisindir akılım hep sende dualarım seninle bizi daha fazla sensiz bırakmaman dileğiyle kocaman sevgiler...
ALLAHA EMANET OL,RABBİM YANINDA OLSUN,ACİL ŞİFANI VERSİN.......

SENİ ÇOKKK ÖZLEDİMMMMMMM

Adsız 29 Aralık 2008 13:45  

ÖYLE GÜZEL BİR MASAL YAŞAMIŞ VE YAŞATMIŞSINKİ, BİZLERİN BAŞLANGIÇLARINI TOPLASAK TEK BİR HİKAYE ETMEZ BİLE.
BU MASALI TÜM DÜNYAYLA PAYLAŞMAN HERKESİ HAYRAN ETMEN UNUTULMAZLAR ARASINDA YER ALMANA NEDEN OLDU.
ÖYLEYSE MASALIN KALDIĞI YERDEN DEVAM ETSİN,
HİÇ BİR MASAL KÖTÜ BİTMEZ....
ALLAH KUVVETİNİ ARTIRSIN. GEÇMİŞ OLSUN NUNUŞUM.. HALA DEVAM EDİYORMUŞ BU MERET NE YAZIK Kİ
:((((((((((((((
:(((((((((((((((

FATOŞ :(((

Gaye 29 Aralık 2008 13:57  

çok üzüldüm, geçmiş olsun..en kısa zamanda iyi olacağına eminim.. acil şifalar diliyorum..

akasyakokusu 29 Aralık 2008 13:59  

Canım benim çok üzgünüm çokk..
ben kendimle uğraşırken senin haberini duydum.
çok üzüldüm..gülen yüzüne melek kalbine Allah c.c.den acil şifalar diliyorum..iyi olduğunu duymak görmek istiyoruz..Allah c.c. seni eşine çocuklarına ailene tabiki sonrada biz seven dostlarına bağışlasın..amin..
sen meleksin ve hep öyle kalacaksın..acil şifaların olsun..

Adsız 29 Aralık 2008 14:13  

nasıl da şoktayız bir bilsen. canım ellerim hiçççç bişey yazmak istemiyor şimdi. sadece dua ediyoruz. 8 gün oldu ama tek gelişme olmadı ne yazıkki. çok ızdırabın varmış. canım yanıyor yazarken inanki. tüm hastaların ve senin allah çaresini versin, acılarınızı dindirsin inşallah.
böyle zamanlarda bazı olgular farklı geliyor insana.
allah dayanma gücü versin kuzum sana. içim almıyor yaşadığını.. seni nede çok severim.. şimdi çok özledim ..pek çok hemde. :((
SİMGE SİMUR.

lezzetyolculugu 29 Aralık 2008 14:36  

Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin devamını yaşatmasın.

serpil'in mutfağı 29 Aralık 2008 14:47  

çok çok geçmiş olsun.Allah,ım en kısa sürede acil şifalar diliyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 29 Aralık 2008 16:06  

Çok çok geçmiş olsun... Acil şifalar diliyorum... Bu günler de geçecek ve yeniden aramızda olacaksın inşallah...

Sevgiyle...

Betül KAVAL 29 Aralık 2008 16:07  

Çok geçmiş olsun Acil Şifalar diliyorum..

sevgiler

Yaşamın kıyısında 29 Aralık 2008 16:25  

Canımsın,
en kısa sürede geçecek ben buna inanıyorum ve senin de inandığını biliyorum.
dualarım yardımcın, sevgim, sevgilerimiz ilaç olsun.

Betül İnce 29 Aralık 2008 16:26  

Sevgili Nunu

Çok geçmiş olsun diyorum ve en kısa zamanda eski sağlığına kavuşmanı diliyorum.

Adsız 29 Aralık 2008 16:49  

şoktayım şokta....
az önce ögrendim nunucum peicim ya inan ne yazacagımı ne diyecegimi sasırdım yılbaşı arifesi diye işler yogun olunca ugrayamamıştım sana şimdi tesadüfen gördüm şok oldum inan balım ne olur cabuk dön aramıza aramıza dönmesende seni seven eşine ailene geri dön sen enerji veren birisin hepimize rabbim seni bir an önce ailene kavuşturur inş. ben bu blog olayına başladıgımdan beri cok ark edindim bunlardan birirde sendin yüz yüze görüşemesekte yorumlarınla destektin bana lütfen geri dön
ALLAHTAN ŞİFA DİLİYORUM DUALARIMIZLKA SENLEYİZ NUNUCUM

Adsız 29 Aralık 2008 17:17  

Nunucum inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun..Dualarım seninle...
Sevgiler....
aslı

Adsız 29 Aralık 2008 17:31  

canimmmmmmmmmmmmm cok gecmisler olsun bitanem ins daha iyisindir ve hemen toparlar donersin aramiza ne olur iyi bak kendine seni cok seviyoruzzzzzzzz

Adsız 29 Aralık 2008 19:49  

allah acil şifalar versin çok geçmiş olsun dualarımız seninle sevgiler

gülriz 29 Aralık 2008 20:18  

Eminim ki, en kısa zamanda çok sevdiği masalına geri dönecektir.
Şifa dileklerimle

hepsusluydum 29 Aralık 2008 21:13  

''Hasta olmuş bir güzel can
Tanrım ona şifa gönder
Duy çağrılarımızı
Al götür ağrılarını
Umutla dolsun yarını
Tanrım ona şifa gönder
Sevgiyle bakar gözü
Her zaman tatlıdır sözü
Sararmasın gülen yüzü
TANRIM ONA ŞİFA GÖNDER ''

Hadi arkadaşım gayret...Zehr@

Adsız 29 Aralık 2008 21:23  

nunucum, hayatım..

şimdi gördüm, uzaktım bloglardan. Koşarak geldim..

Çoook çok geçmiş olsun canım nunum.. Lütfen kendine dikkat et.. Ben tedavinin en kıssa zamanda sonuçlanacağına, çok iyi olacağına aramıza döneceğine eminim.

seni sımmsıkı kucaklıyorum.

sevgilerimi gönderiyorum canım benim

Adsız 29 Aralık 2008 22:05  

bende 6 aydır kimseye yorum yazmamış yeni evli biri olarak tesadüfen tanıdım bloğunuzu, sonrada sizi, gezilerinizi, su gibi duru yüzünüzü, dilinizi öğrendim.
her gün işime bakmadım ama size baktım. uzun zamandır gidişatı takip ediyor ve endieleniyorum. eş dost doktor kim varsa soruyorum..
nede zahmetli bir hastalıkmış hemde çok uzun. sevgili masalım sende direniyormusun, hala kaldımı gücün. dayanmalısın çok yoruldun biliyorum..ama mutlaka dayanmalısın

allahım hepimizi duyuyor.. dualar size sel olsun =(

NİL.

Adsız 29 Aralık 2008 22:15  

güzel arkadaşım tüm dualarım seninle inanıyorum bizim enerjimiz seni en kısa zamanda çok daha iyi olmanı sağlayacak.

Sevgim hep seninlee

nazardeğmesin07 29 Aralık 2008 23:01  

ALLAH DAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM ARKADAŞIM ÇOK ÜZÜLDÜM.DUALARIM SENİNLE ARKADAŞIM İNŞALLAH TEZ ZAMANDA İYİLEŞİRSİN SENİ ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ .DERDİ VEREN RABBİM DERMANINIDA VERİR ELBET SABIRLAR DİLİYORUM.

SOFRAOZLEMİ 29 Aralık 2008 23:16  

canımm daha yeni duydum.uzun süredir nete girmiyordum.
çok çok geçmiş olsun.inşallah en kısa zamanda güzel haberlerle geri dönersin canım buna inanıyorum.dualarımız seninle.allah yar ve yardımcın olsun.

sevgilerimle

Unknown 29 Aralık 2008 23:41  

Sevgili arkadaşım..az önce derya da okudum.nasıl üzüldüm.tüm yazan arkadaşlar gibi ..konduramadım sana hastalığı..dualara ve şifa dileklerine gönülden katılıyorum.
şifa bulup en kısa sürede birbirinden güzel tariflerle masala devam et olurmu?
seni ,sıcaklığını,samimiyetini,birbirinden güzel tarifleri,sunumları bizden uzun süre ayırma olurmu?

Mutfaknotlari 30 Aralık 2008 09:52  

canım çok geçmiş olsun tüm dualarımız seninle rabbim en kısa sürede şifa versin inşlh

NzlGl 30 Aralık 2008 10:02  

Sevgili Nuray hanım

Hastalığınızı öğrendiğim ilk gün hiç tanımadığım yalnızca sanal ortamda yazılarını okuduğum bir kişinin hastalığı olarak değerlendirmiş içimden iyileşmeniz için dua etmiştim.

Bu gün ise ;
Sizin bende yalnızca bu ortamda tanıdığımdan daha çok izler bıraktığınızı anlamış bulunmaktayım. Gözlerim o şahane sofralarınızı ve herzaman yazılarınızı okurken duyduğumu sandığım o güzel kahkahalarınızı özledi.
Yorumlara bakarsanız bu duyguyu yaşayan yalnızca ben değilmişim.
Hayat zor ve acımasız davranıyor bazen bize.
Belki de sınıyor bizi.
Bize düşen ayaklarımızı yere sağlam basıp dimdik durmak ve daima ileri bakmak olacaktır.
Bunu başaracağınızı biliyorum ve buna yürekten inanıyorum.
Sizden ricam sizinde buna inanmanız.
Herşey yoluna girecektir. Siz yine bizimle beraber olacak ve masallarınızı yine bizimle paylaşacaksınız.
Ben sabırla o günün gelmesi için bekleyecek ve her gün dua edeceğim.

Allah şifalar versin ve yardımcınız olsun
sevgilerimle
nazlıgül

Limonlu Kek 30 Aralık 2008 13:26  

En kısa zamanda, acil şifalar diliyorum. Büyük geçmişler olsun canım, tekrar yazılarını görmek, cıvıl cıvl neşeni hissetmek istiyoruz, sevgiler...

bir demet feslegen 30 Aralık 2008 13:36  

Canım benim çok çok geçmiş olsun..En kısa zamanda acil şifalar diliyorum senin için..O enerji dolu yazılarını okumak istiyoruz hepimiz bir an önce..Mutlu yıllar diliyorum..

Feyza Fidan 30 Aralık 2008 14:48  

Nunucum için bol bol dua ediyorum, inşallah en kısa sürede iyileşecek ve sayfasının başına gelecek...

Cocukla Cocuk 30 Aralık 2008 15:52  

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar versin Allahım. Dualarımız seninle.

Bulbulunyeri 30 Aralık 2008 16:29  

Canım,
bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
Sevgiyle kal.

WarhaWk - Cenk 30 Aralık 2008 16:51  

Sevgili Nuray abla,
(Manevi annem!)
Bütün dualarım sizin için.En karanlık gecenin sabah aydınlığında
çıkıp geleceğinizi biliyorum.Tüm ailenizle birlikte sağlık,mutluluk dolu bir yıl dilerim.
Cenk

egeli 30 Aralık 2008 18:43  

CANIM NUNUM ,AZ ÖNCE SESİNİ TELEFONDA DUYDUM YA,O AN İŞTE DÜNYALAR BENİM OLDU,MUTLULUĞUMU ANLATAMAM....ALLAH DUALARIMIZI KABUL ETTİ,EMİNİM DİĞER MR LARINDA TEMİZ ÇIKAÇAKTIR,SEN GÜNÇLÜ BİR KADINSIN,YENİ YILA BOMBA GİBİ GİRECEKSİN GÖR BAK....SANA VE AİLENE YENİ YILDA SAĞLIK ,MUTLULUKVE BOL BEREKET DİLİYORUM ...SENİ ÖPÜYORUM...

MELİS 30 Aralık 2008 19:04  

Sevgili Nuray ablacığım,
Sizi çok özledim(k)..Bütün pozitif
yazıları ve duaları hissetiğinizi
duyumsayabiliyorum.Yeni yılda bütün
güzellikler sizden ve ailenizden yana olsun.Gönlünüzden geçen herşeyin gerçek olması dileklerimle
SEVGİLER..Melis

Unknown 30 Aralık 2008 20:39  

acil sifalar dilerim

yeni yiliniz kutlu olsun, saglikli mutlu bir yil dilerim

sevgilerimle

hepsusluydum 30 Aralık 2008 22:53  

Ohh Allah'a binlerce şükür..Canım..Gerçekten çok duygulandım ve çok sevindim...Sevdiklerinin yanıbaşında sağlıklı mutlu yıllar diliyorum sana Nunucum..( gayretin için teşekkürler)
Sevgilerimle Zehr@

Nilay Cinisli 30 Aralık 2008 22:59  

Nunummm,

Nazara geldi benim güzel arkadaşım..Canım benim öğrendiğimden beri dua ediyorum..Kalbim ve tüm dualarım seninle birtanem..
Yeni yılda güzel sağlıklı günlere inşallah..

Nilay Cinisli 30 Aralık 2008 22:59  

Nunummm,

Nazara geldi benim güzel arkadaşım..Canım benim öğrendiğimden beri dua ediyorum..Kalbim ve tüm dualarım seninle birtanem..
Yeni yılda güzel sağlıklı günlere inşallah..

Unknown 30 Aralık 2008 23:10  

canım nuraycım yeni haberlerini okudum tüm yeni yıl dileklerinide dileğim yeni yılın sağlığını en kısa sürede sana geri kazandırması sana ve ailene sağlık ve mutluluk getiricek güzel bir yıl olması dileği ile kocaman sıcacık sevgiler

Unknown 30 Aralık 2008 23:50  

yeni yıla sağlıkla girmeni diliyorum sevgili nunu....

Adsız 31 Aralık 2008 01:16  

CANIM NUNUM İYİ OLMANA COKKKK SEVİNDİM COKKK SUKURLER OLSUN TEKRAR ARAMİZDASİN SENİN İCİN O KADAR COK DUALAR ETTİMKİ COK SUKURLER OLSUN.
SAGLİGİNA KAVUSMAN BİZLERE YENİ YİL HEDİYESİ OLDU.
CANİM SAGLIGINA COK DİKKAT ET ALLAHA EMANET OL.
O GULEN YUZUN HİC SOLMASİN.
2009 'YILINDA TÜM HAYALLERİN GERCEK OLSUN...
MUTLULUK,BASARI VE SAGLIK HEP SENİNLE OLSUN.

MUTLU YILLARRR...

yildiz 31 Aralık 2008 01:18  

Mutlu,saglikli ve huzurlu bir yil gecirmeniz dilegiyle,sevgiler...

Adsız 31 Aralık 2008 02:42  

çokçok geçmiş olsun canım,tüm kalbim ve dualaım seninle.hayat dolu kalbinle bu zor günleride yeniceksin ,her zorluk geçer ben bunu çok iyibilirim sevgilerimle....

NzlGl 31 Aralık 2008 08:26  

Sevgili nunu

İlk aşamayı bitirip masal evinize geri döndünüz . Şükürler olsun
Artık gece bitmiş durumda sabaha az kaldı. Bu sıkıntılarda bitecek inşallah,
Birazcık daha sabır,

Yeni yılınız kutlu olsun Allah ailenize, sevdiklerinize ve tabiiki bizlere bağışlasın sizi.

Sevgilerimle

Mehtap 31 Aralık 2008 09:06  

Sevgili Nunu duyunca çok üzüldüm.Çok geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum.sevgiler.

HÜLYA 31 Aralık 2008 09:43  

çok çook geçmiş olsun canım dualarım seninle..

365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla , her yaprağa bir öykü sığdır. Mutluluk de adına. Nice güzel öykülerin olsun. MUTLU YILLAR CANIM..

şeker pasta 31 Aralık 2008 09:56  

Nunu'cuğum, Hergün bir an önce şifa bulman için dua ediyorum canım benim.
Hastaneden taburcu olman olumlu bir gelişme... En kısa zamanda seni tekrar, herzamanki enerjin ve sıcaklığınla aramızda görmek istiyoruz.
Tekrar geçmiş olsun.
Mutlu sağlıklı yıllar...
Sevgiler...

Ebruli 31 Aralık 2008 10:02  

Cok buyuk gecmis olsun. Cok uzuldum olanlara. Yeni yila girerken; sagligina bir an once kavusmani en icten dileklerimle diliyorum. En kisa zamanda aramiza iyilesip, donmen dilegiyle...

Müge Hüner 31 Aralık 2008 10:10  

Sevgili Nunu;
Yıl sonu yoğunluğu nedeniyle hiç bir bloga giremedim.
Şimdi Yaseminciğimden duydum şok oldum :(((((
İnan çok üzüldüm.

Bende sana nazar değdiğine inanıyorum:( Sürekli pozitifsin ve etrafına mutluluk saçıyorsun. Seni okurken zaman zaman ben bile, "ohh biz çalışalım Nunu hanım gezsin arkadaşlarıyla, kahvaltılar yapsın, maşalllah valla :))" dediğim çok olmuştur. Yani benim bile nazarım değmiş olabilir :)
Şaka bir yana, çok çok çok geçmiş olsun canım.
Her şeyin başı moral sakın unutma ! Ben senin yaşam enerjinin ve pozitifliğinin bu hastalığı yeneceğine adım gibi eminim.
Birde seni seven dostların, akrabaların, tanıdığın tanımadığın blog dostlarının duaları var, unutma...
En kısa zamanda yeni yazılarını okuyacağız buralarda eminim.
Dualarımız seninle...
Çok öpüyor, mutlu sağlıklı bir yeni yıl diliyorum canım..

hatice 31 Aralık 2008 10:32  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hatice 31 Aralık 2008 10:32  

Canım, çok geçmiş olsun, dualarımız seninle, yeni yılda, her şeyin gönlünce olduğu sağlıklı bir yıl diliyorum..... Mutlu yıllar...sevgiler...

hatice 31 Aralık 2008 10:32  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hatice 31 Aralık 2008 10:32  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hatice 31 Aralık 2008 10:32  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damak Tadı 31 Aralık 2008 11:27  

Nunu'm,
Ailecek,2009 Yılınızı kutlayıp, sana,ailene ve tüm sevdiklerine,sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli,başarılı güzel bir yıl diliyoruz..Yeni yılda tüm dilediklerin tek tek gerçekleşir inşallah..

Allah seni,aileni tüm kötü gözlerden,kötülüklerden ve nazarlardan sakınıp korusun..


Sevgilerimizi gönderiyorum canım..))

Unknown 31 Aralık 2008 12:06  

CANIMMMMM SENİ YORMAMAK İÇİN ARAYAMADIM AMA AKLIM HEP SENDE DUALARIM SENİNLE EN KISA ZAMANDA ARAMIZA DÖNECEĞİNE İNANCIM TAM VE SONSUZ...
HER MASAL MUTLU BİTER SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ VARSIN...
NİCE MUTLU VE SAĞLIKLI SENELERE...

Adsız 31 Aralık 2008 12:42  

Geçmiş olsun, umarım biran önce sağlığınıza kavuşursunuz. Yeni yılda ve sonraki yıllarda sağlıklı ve mutlu günler geçirmeniz dileğiyle

akasyakokusu 31 Aralık 2008 13:54  

Kanatsız melek hadi çabuk kanadını takta gel..gülen yüzünü neşeli kalbini özledik bekliyoruz..
2009 sana şifa,enerji ve mutluluk getirsin.
amin.

Zerrin Pasta Evi 31 Aralık 2008 13:58  

Nuray'cığım taburcu olmana çok sevindim.İlaçlarında inşallah etkili olacaktır. En kısa zamanda sağlıklı,neşeli,pozitif haline döneceğini bekliyorum.Sen güçlü bir kadınsın :))) Bunu da başaracaksın.

2009 yılının sen ve ailen için sağlıklı,huzurlu,bereketli,başarılı,sevgi dolu geçmesini dilerim..Herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.

Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız 31 Aralık 2008 14:32  

Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni diliyorum… Dün rüya yarın hayaldir rüyayı mutlu, hayali umutlu yapan bugündür, gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin… YENİ YILIN KUTLU OLSUN.

Dualarımız seninle canım.

uygarimizlahayat 31 Aralık 2008 15:54  

Gerçekten çok üzüldüm, yeni keşfettiğim, çok severek takip ettiğim bir blog, okuyunca inanamadım, şok oldum umarım tez zamanda iyileşir, Allah'tan acil şifalar diliyorum,sevgilerimi gönderiyorum... Yeni bir yıla girerken sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice Yıllara!

pastaciyiz.biz 31 Aralık 2008 16:25  

Gerçekten çok çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun, dualarımız seninle,sevgiler....

Eya 31 Aralık 2008 16:48  

SEVGİLİ NUNUCUĞUM...BENDE 1 HAFTADIR YATTIĞIM İÇİN BUGÜN ÖĞRENDİM RAHATSIZLANDIĞINI.çOK GEÇMİŞ OLSUN.BU YAŞADIĞIN DENEYİMİ GÜZELLİKLERLE BİR AN ÇNCE ATLATMAN VE ARAMIZA DÖNMEN DİLEĞİYLE...SENİN İÇİN DUACIYIZ...

ZEHRA

Adsız 31 Aralık 2008 17:12  

nunuucğummmm acil şifalar diliyorum inşallahh en kısa zamanda en süper halinle dönmen için dua edeceğim...

Işıl 31 Aralık 2008 17:33  

Nunu cuğum

sana ve ailene sağlıklı, huzur dolu bir yıl diliyorum!

Tüm dilekleriniz gerçekleşir umarım.

Biz elimiz karnımızda bekliyoruz.
Belki güzel bir yılbaşı süprizi gelir başımıza ve oğlumuz bu akşam katılır aramıza.

Sevgiler

Işıl

berrin 31 Aralık 2008 19:56  

çok geçmiş olsun nunu
acil şifalar
sağlıklı mutlu yıllar diliyorum

Adsız 31 Aralık 2008 22:55  

Hiç bir şey demicem
sadece dünya büyüklüğünde NAZARA GELDİN,
tertemiz yüreğin ve özün bunu kaldıramazdı zaten..
sen bu aleme fazla geldin NUNUCUĞUM :((((
Kalkta düşmanların !! gülmesin.
ben bıkmadım dua etmekten...
çok geçmiş olsun , saba kıyamam ben inanki :((
adımın önemi yok !!

Unknown 1 Ocak 2009 10:57  

Canımmmmm bugün yeni senenin ilk günü inşallah biraz daha iyisindir hep dua diyorum bugünden itibaren sağlıklı,huzurlu,gülücüklerle dolu bir yıl dilerim,kocaman öptüm...

Adsız 1 Ocak 2009 11:25  

Cok gecmis olsun, insallah en kisa zamanda eski sagliginiza kavusur, aramiza yine deönersiniz. Allah'tan acil sifalar diliyorum, sevgiler.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 1 Ocak 2009 12:48  

İyileşme haberlerini paylaştığınız için teşekürler... En kısa zamanda eski sağlığına kavuşması dileğiyle... Nunucuğum seni bekliyoruz... Yeniden pozitif enerjini bizlere ve etrafına yansıtacaksın...

Sevgiler...

Adsız 1 Ocak 2009 13:19  

belki her şeyden, her birimizden ve yazılanlardan habersiz uyuyosun veya uyutuluyorsun :((
ama duyuyosun.. biliyorum mutlaka duyuyosundur bu kadar güzel insanın tek yürek dualarını ve temmennilerini... çok sabrla metanetle savaştın güzel insanım çok.... acılarında çoktu.. onada dayandın :((((((((((
inşallah normale dönüyorsun..
bize dönüyorsun.
az biraz yolun kaldı..
yolun en başında hepimiz bekliyoruz...eller duada... kulağımız telefonlarda...
YENİ YILIN SAĞLIĞINI ÖMRÜN BOYUNCA YANINBAŞINDA EYLESİN.
BİZEDE İLETTİĞİN DİLEKLERİN ÖMRÜNCE SENİN DE OLSUN BİRİCİK İPEK YÜREKLİM.
SELMA.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 1 Ocak 2009 13:48  

Nunummmm,

Çok sevindim daha da iyi olacağını hepimiz biliyoruz, sendeki bu pozit,iflikle değil kendini yazdıklarını okuyan uzaktaki insanlar bile iyileşir...:)

Bu arada bizleri Nunumuz hakkında haberdar edenlere de çok çok teşekkür ederim...

Ynei yıl sağlık, mutluluk, sevgi ve huzur getirsin....

Sevgiyle kal canım,

Baharcicegi 1 Ocak 2009 13:51  

Sevgili nunu iyi haberlerini aldik insallah dahada iyi olacaksin.
Saglikli huzurlu mutlu yillar dilerim sana ve ailene

Unknown 1 Ocak 2009 14:23  

Canımmmmmmm canımmmmmmm şimdi okudum çok şükür nasıl sevindim anlatamam.En kısa zamanda daha iyi olacaksın inşallah ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUN....
Ne mutlu bana kocaman sevgiler kocaman öptüm......

hepsusluydum 1 Ocak 2009 20:04  

Heyyy yaşasın !!!!! Sevgilerimle Nunucum...Ha gayret az kaldı....Zehr@

LaMa 1 Ocak 2009 22:45  

COK GECMIS OLSUN NUNU,
insllah sagligina kavusursun en kisa zamanda. Moralini ve umidini asla yitirme,
dualarimiz seninle

Adsız 1 Ocak 2009 22:52  

sevgili Nunu,
Hastalığınızı duyar duymaz sitenize girmiştim ve şimdi sadece sizin için netteyim..Olumlu bir haber var mı die merak ederek...İyi haberlerinize yer verilmiş ..Umarım en kısa zamanda tüm yorumlarınıza tek tek cevap verecek ve tekrar yazı yazma enerjisini kendinizde bulabilecek sağlığa erişirsiniz..Tüm kalbimiz siiznle..Sevgiler..Bahar

Adsız 1 Ocak 2009 23:09  

sen allahın en sevgili kullarındasın..
bunca dua , bunca tek yürekte birleşen iyi enerjiler damla damla aktı bedenine...
çok acılar çektin yüreğim titriyor yazarken :(((((
şimdi artık inanç zamanı. dinlene dinlene aşacaksın, dualar hiç bitmeyecek sana.
seni öpe koklaya sararım biriciğim nunum benim.
GEÇMİŞ OLSUN CANTANEM ( senin sözün :)))))

VARLIĞINA ŞÜKÜR, YARADA ŞÜKÜR.
SEVGİLER CANIM.

SEVTAP M.

kelebeklisaniyeler 2 Ocak 2009 00:14  

Ablacim yeni gordum bir sure yoktum,inanilmaz uzuldum su an gozlerim dolu dolu,ne diyecemi bilemiyorum,çok uzgunum su an,dualarim senin için gelsin,nolur daha iyi ol nolur..tekrar aramiza dön sensiz olmuyor,insallah çok daha iyi olacaksin buna eminim,sen çok guçlusun sana hiç bir hastaligi yakistiramiyorum,tekrar ayaga kalkacaksin biliyorum...seni çok seviyoruz nunu,hadi iyi ol. Bu yeni yil sana çok guzellikler getirecek insallah...seni kucakliyarak opuyorum.

Adsız 2 Ocak 2009 00:45  

Çok geçmiş olsun canım.
Mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl olsun inşallah.
Tüm hayalerininin gerçek olduğu bir yıl olsun.
Biran önce güzel yazıların ve tariflerinle aramızda olduğun bir yıl olsun.
Sevgiler

fidaneli 2 Ocak 2009 01:01  

benım guzel nunum, benım guzel ablam.. lutfen bır an önce ıyıles.. senın ıyı haberlerını aldıkca nasıl mutlu oluyorum.. senı sahsen tanıma fırsatım olmadı sımdıye kadar, ama sen tamamen ıyılestığınde bı kahvenı ıcmeye gelıcem ıns.. sevgıyle kucaklıyorum.. gecmıs olsun dıleklerımle, ıy seneler ablacım..

Selma Alkan 2 Ocak 2009 01:19  

Ablacim coook buyuk gecmis olsun benim biraz gec haberim oldu..Insallah en kisa zamanda sagligina kavusursun..

Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2008 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...ablacim opuldun ;)

aslı'nın mutfağı 2 Ocak 2009 08:58  

Nunu'cum çok çok sevindim, Allah'a şükürler olsun.. Umuyorum ki hızlı bir şekilde sağlığına kavuşacaksın, hepimizin duaları ve temennileri bu yönde.. Kendine çok iyi bak ve bir an önce iyileş canım..

NzlGl 2 Ocak 2009 09:00  

Allaha şükür daha iyimişsiniz çok sevindim.
Dinlenme dönemi bence çok daha önemli lütfen kendinize iyi bakın ve iyi dinlenin.
sevgilerim ve dualarım sizinle.....

Adsız 2 Ocak 2009 09:19  

ay yüzün biraz solsada :(
gül dudakların çok haklı olarak gülümsemesede, yıldız gözlerin nice acılardan sönsede, ÇOK HAKLI SEBEPLERİN olsada,
BİZLER seni hiç yadırgamayız, çok hırpalanmışın besbelli ay yüzlüm.
herbiri tek tek silinecek ay yüzünden.. biraz daha sabr ve kuvvet canım benim.zoru bitti sayılır. bu travmayıda atlatacağız el birliği - gönül birliği ile.
sen boğazın kızısın. ne sert rüzgarlar, ne uçuran fırtınalar yaşadın. oysa şimdi sadece sakin meltemler ve tatlı baharlar olmalı hayatında.
seni seviyoruz nuraycım.. seni seviyorum biricik arkadaşım.
FERDA.

Adsız 2 Ocak 2009 09:56  

Rabbim acil şifalar versin,inşalah en kısa zamanda iyileşirsin..

Bir Dilim Düş 2 Ocak 2009 10:35  

Biliyordum işte biliyordum!!!İyileşeceğini ve bizlerle birlikte olacağını biliyordum bak başlamışsın bile iyileşmeye!!!Yuuuppiiii!!!!Çok sevindim canım çoook hadi biraz daha gayret msn sensiz çekilmiyor, sana laf atmadan kuru kuru geliyor!!! Senii kocamannnn öpüyorum Nunucuğum!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız 2 Ocak 2009 10:45  

seni gördüğümde öylesine çektiğin acı yüzündeydiki, defalarca odadan çıkıp ağlamadan edemedim. yenik düştüm duygularıma.özür dilerim canım.
ama bin şükür zorda olsa ayakta, azda olsa bir kaç kelime konuşuyordun. sen nasıl istersen gül bahçem. kimse senden istemez illa konuş illa gülümse diye. acıların dinmiş olması önemli bizler için.
gün gün ilerliyeceksin. daima yanıbaşındayız.
hem çay içmeyi çok özlemişsin. kahveyide , ozaman bizde yanına senin en sevdiğin cicileri yapar geliriz. blog arkadaşların bizler.. sana dualar okur gideriz. bin şifa olur mutlaka.....
KENDİNİ BIRAKMA LÜTFEN. NOLUR.
Dualar üzerine olsun. allah korusun seni ve aileni.

Gülbin.B

sibellebutikpasta 2 Ocak 2009 10:49  

Güzel arkadaşım, uzun zamandır blogları dolaşamadığımdan haberim olmadı, az önce öğrendim rahatsızlığını, çok çok geçmiş olsun, dilerim en kısa zamanda iyileşr ayağa kalkarsın, yeni yılda sana sağlıklı ve mutlu günler diliyorum, bir an önce iyileşmen dileğiyle...

Adsız 2 Ocak 2009 11:07  

hayatım her şeyi, bir an önce unutman dileğimle, kuvvetler esenlikler diliyorum.
iyi haberler inşallah yarın..
duacınım. sevgiler güzel kuşum.

NESRİN.

Adsız 2 Ocak 2009 12:03  

canım 2009 yılında herşey gönlünce olsun, sağlığına kavuşman dileğiyle allah beterinden korusun canım, bütün dualarım seninle bir an önce iyileşmen dileğiyle arkadaşım, ...sağlıcakla kal....en kısa zamanda armızda görmek dileğiyle...
(izmirden dostlar boyoz fırınından muhabbet ettiğin arkadaşın...) sevgilerimi bıraktım...

GANNE 2 Ocak 2009 14:34  

Sevgili Nunu, çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Dualarımız seninle. Yeni yılla beraber inşallah eskisinden çok daha sağlıklı olursun ve en kısa zamanda aramıza donersin. Sevgiler...

Adsız 2 Ocak 2009 16:58  

canım nunuşum..
yarın için son perde diyorum bende.. inşallah hayırlı olacak gülüm. allah bir daha göstermesin inşallah .seni gayet iyi gördüm. direncine hayranım. son gün inşallah güzel perim.
allah yardımcın olsun inşallah
sevgiler bitanem.

NESRİN...

Demet 2 Ocak 2009 17:43  

Nunu cok sevindim iyi haberlerine, daha da iyi olacaksin, cok cok sevgiler, opucukler! :)

pervin 2 Ocak 2009 23:48  

Sevgili nunucum geçmiş olsun iyi haberini aldıkça mutlu oluyorum inşallah çok daha iyi olucaksın seni enkısa zamanda armızda görmek dileğiyle sağlık dolu günler dualarımız tüm hastalara...

Leziz Tarifler 3 Ocak 2009 10:07  

Nunu'cum yeni ziyaretine gelebildim. Çok geçmiş olsun. Kendine iyi bak. Yenil yılın sana sıhhat ve mutluluk getirmesini dilerim canım. Sevgiler..

Adsız 3 Ocak 2009 13:55  

canım nunum, iyi haberlerin gelsin böylee.. Bak iyiye gidiyormuş herşey..

Daha da iyi olacak. Sen umudunu, hayata bakışını, mutluluğunu kaybetmeyecek bir hatunsun..

Biz seninleyiz, seni seviyoruz.

Yanaklarından öperim.

Bir sonraki yazıyı senin yazman için sabırsızlanıyorum.

Sıcacık sevgiler,

Adsız 3 Ocak 2009 18:46  

Merhaba, geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Yeni yılın kutlu olsun. Sevgiler Nesrin

Ferkay 3 Ocak 2009 18:50  

Canım Nunum çok çok geçmiş olsun.
Bende Ankarada olduğumdan pek bloglara uğrayamıyordum o yüzden yeni öğrendim ve çok üzüldüm.
Biliyorum ki en kısa zamanda o güzel tariflerini paylaşmaya başlayacaksın. Kendine iyi bak.
Seni çok çok öpüyorum birtanem.

Adsız 3 Ocak 2009 23:36  

Nuraycım, arkadaşaların bloglarından öğrendim rahatsızlığını, Allah şifa versin, geçmiş olsun,sevgiler

Aybike Ceylan 4 Ocak 2009 07:41  

Iyilik haberlerini aldikca daha da icim rahatliyor Nunu'm, insallah cok daha iyi olacaksin, seni yarin gene aramaya calisacagim, cok sevgiler...

İz 4 Ocak 2009 16:18  

nunu çok geçmş olsun arada sizin gizli takipçilerindendim acil şifalar diliyorum se

simayhobievi 4 Ocak 2009 19:34  

çok geçmiş olsun diyorum Allah acil şifalar versin arkadaşımıza

Unknown 4 Ocak 2009 21:00  

nuraycım şimdi okudumki biraz daha iyiymişsin bir kaç gün geçmiş aradan umarım bugün çok daha iyisindir sevgilerimi yolluyorum

Mutfak Havlusu 4 Ocak 2009 23:02  

çok çok üzgünüm ne yazık ki yeni görebildim bu haberi:(

çok çok geçmiş olsun Allah şifasını üzerinden eksik etmesin inşAllah güzel sonuçlarla yüzün daha da bir gülsün en içten en en içten halleriyle inşAllah..

çok üzüldüm Allah yardımcın olsun sen ayaklan gerisi çok kolay..

tekrardan çok çok geçmiş olsun!

arzumcum.blogspot.com 5 Ocak 2009 00:54  

çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.inşallah bir an önce iyileşir ve aramıza dönersiniz.dualarımız sizinle.sevgi ve selamlar

aysencifci 5 Ocak 2009 10:04  

Nunu'cuğumuz,

Çoooooookkkkkk geçmiş olsun, en sonunda iyi haberlerin geliyor. Dualarımız seninle. Allah'ın izniyle bir an evvel sağlığına ve ailene kavuşmanı diliyorum.
Sevgilerimle,

Pelin 5 Ocak 2009 15:21  

Nunucuğum,
İnanamıyorum.Epeydir giremiyordum internete. Şimdi sayfana bakınca çok şaşırdım. Biran önce iyileşirsin umarım. Çok çok geçmiş olsun canım.Dualarımız seninle.
Sevgiler

Unknown 5 Ocak 2009 16:30  

CANIMMMMM İNŞALLAH SON TETKİKLERİNDE İYİ ÇIKMIŞTIR DÜZELİYORSUNDUR.ÇOKKK ÖZLEDİM SENİ RABBİMDEN TEKRAR ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM TÜM DUALARIM SENİNLE ÖPTÜMMMM

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments 5 Ocak 2009 18:28  

SA.ALLAH(CC)acil şifalar nasip etsin.çok geçmiş olsun.blogları dolaşırken öğrendim herşey insanlar için.eskisinden daha sağlıklı olmanız dileği ile.A.E.O.

pelince 5 Ocak 2009 20:25  

Güzel haberlerini duymak için sabırsızlanıyorum...Bu sene senin için çok çok daha güzel olucak ben eminim...

Bol bol öpüyorum...

Dualarım seninle...

Tüsi ve Yasi 5 Ocak 2009 20:32  

..takip ettiğim bir blogda (meleklerin gıdıklaması ve nergis çiçeklerini sunmasını istediği) bahsedilen kişinin siz olduğunu tesadüfen anladım.Ben de kendi kardeşim için aynı dua ve dileklerde bulunmuştum oraya yorumumda.. Ben de böylesi güzel insanların kem gözlerin gazabına uğradığını düşünmüyor değilim.Rabbim hepimize güzellikler iyilikler versin.Çok iyi haberleriniizi bu sayfalarınızda görmek dileklerimle.Büyük geçmiş olsun..

Adsız 5 Ocak 2009 21:24  

Nunucuğum sık sık sayfana bakıyorum senden güzel haberler var mı diye. İyi haberler gelmeye başlamış, çok sevindim. İnşallah çok daha iyisindir.

Ferkay 5 Ocak 2009 22:29  

Nunu um bu gün nasılsın inşallah yeni ilaçlar etkilerini göstermeye başlamıştır. Seni çok özledim.

Bulbulunyeri 6 Ocak 2009 11:04  

Canım,
bir haftadır yoktum.Blogunda daha iyi olduğun yazısını okuyunca çok mutlu oldum.Dilerim en kısa zamnda yazılarının başına geçersin.
Sevgiyle bekliyoruz.

sarımutfak-hande 6 Ocak 2009 11:27  

durumunun düzeliyor olmasına çoookkk sevindim cnm dualarım seninle tamamen iyileşmen dileğiyle
öptüm

pecete 6 Ocak 2009 12:19  

Ha gayret Nunu, az kaldı...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 6 Ocak 2009 13:11  

Haberler sevindirici... Ne zaman uğrasam güzel bir haber görüyorum... Hadi Nunucuğum bekliyoruz özlemle...

Adsız 6 Ocak 2009 13:51  

Biricik dut masalım :
:((( vertigo çok meşakkatli ve genelde kalıcı bir hastalık. vücudumuzun maestrosu adeta iç kulak degesi. ablam uzun yıllardır vertigo hastası :(
önemli olan beyinsel teşhisinizin olumlu sonuçları..
çok yüksek aşamalardan geçiyorsunuz. ama siz başaranlrdan olacaksınız. mutlaka zoru aşacaksınız. özelliğiniz bu.
bizde sabırla bekliyoruz. nice zor hastalıklar var elbet. bunla geçmiş olsun der geçeriz en kısa zamanda inşallah..
sevgiler ve dualar yolluyorum.
ACİL ŞİFALAR.
Elçin sarıyer.

Hayatın Ressamı 6 Ocak 2009 13:57  

en çok benim özlediğimi ve merakla beklediğimi iletirmisiniz nunuc'cuğuma lütfen:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP