KAHVALTI SONRASI - ISSIZ ADAM

>> 24 Aralık 2008 Çarşamba

Issız adam öncesi kahvaltı masamız..

Boludan gelen yumurtalar , tulum peynirli omlet oldu.
Frambuazlı ve vişneli muffinler...
yazdan kalan böğürtlenlerden, reçel yaptım...
pastımalı- tulum peynirli tava böreği
Sevgili arkadaşlarım = NESRİN- FERDA- ve SEMRA ile güzel bir kasım sonunda, kahvaltı için bende buluşup, akabinde ISSIZ ADAM'a gitmek için PALLADIUM'a sinemaya gittik. Kahvaltımız kızların isteğine göre mutfakta hazırlandı, kızlar simit , poğaça ve taze yumurta , meyve ve benim çok çok sevdiğim mis kokulu Early Grey çaylarımdan getirmişlerdi , biraz bol yumurtalı :) , bol kahkahalı, ama sohbeti kıvamında, çok cici günlerden biri daha yaşanmıştı, hayat sayfamda....

Filme gelince ; ISSIZ ADAM beni çok hüzünlendirdi. Böylesine vurguları tam yerinde olan bu filme, ÇAĞAN IRMAK farkı demek daha doğru olacaktır bana göre...... VE : Görmeyen arkadaşlarım bence gitmeli. Çocuksuz ve 16 yaş üstü seyredilmeli !!!.
70 ' li yılların şarkılarını bende biriktirmiş biri olarak çok değer verdiğim HÜMEYRA ve RAHMETLİ AYLA DİKMEN Şarkıları olağan üstüydü... Zaten bende çoğu mevcut olduğu için çok kıymetlidir. Hala ilk günkü lezzetlerinde dinlerim. Hemde 32 yıldır !!!!!!!!!!
Kahvaltı tariflerini elbette vereceğim. Şu günlerde geçerli nedenlerimden dolayı sık uğrayamıyacağım sayfalarınıza..
İlk fırsatta telafi edecağim ümit ederim.....
Hepinizie sevgiler... Güzellikler dilerim.
SAĞLIĞINIZA- HUZURUNUZA DAHA ÇOK KATKIDA BULUNMANIZ DİLEĞİYLE, ESENLİKLER DİLİYORUM... HOŞÇAKALINIZ.

34 yorum:

Adsız 24 Aralık 2008 09:34  

Herşey çok süper ama ben o minik hayvancıklara bayıldım :)
Elelrine sağlık canım.
Sevgiler

Damak Tadı 24 Aralık 2008 09:59  

Canım,senin cıvıl cıvıl kahvaltı sofranı severim ben...))Nunu farkı bu olsa gerek..Ellerin eve gönlüne sağlık..

Issız adam filmine bende 1 ay önce gittim..Beyoğlundaki çekimlerin yapıldığı pasajda arkadaşım var..Eski plaklar,kasetler ve kitaplar satar..Bu film vizyona girdiğinden beri satışları tavan olmuş..İnan bende arkadaşım adına seviniyorum,çünkü bulunduğu dükkanı satın aldı..Bu yüzden Çağan Irmak sağolsun..))Film içinde kutlamak gerek..Paylaşımların için teşekkürler tatlım..

Umarım herşey yolundadır tatlım..Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

Delfina ; 24 Aralık 2008 10:10  

afiyet olsun nunucum,çok güzel bir mutluluk sofrası olmuş..seni sevindiren dostlarına benden de selamlar,sevgiler...ıssız adam'ı sen de beğenip önerdiğine göre en kısa zamanda bana da gitmek düşüyor :) bol bereketli,sağlık ve huzur dolu günler nunucum sana...

Unknown 24 Aralık 2008 10:31  

Canımmmm yine senin gibi çok zarif bir masa tabii dostlarla dahada anlamlı ağzınızın tadı hiç bozulmasın.Bai ağrın nasıl oldu bende yoğunum pek msn açamıyorum kendine dikkat et kocaman öptüm...

Unknown 24 Aralık 2008 10:31  

Canımmmm yine senin gibi çok zarif bir masa tabii dostlarla dahada anlamlı ağzınızın tadı hiç bozulmasın.Bai ağrın nasıl oldu bende yoğunum pek msn açamıyorum kendine dikkat et kocaman öptüm...

Adsız 24 Aralık 2008 11:02  

omletler ne güzel süslenmiş.ellerinize sağlık

Ferhanca 24 Aralık 2008 11:49  

Afiyetler olsun..keşke ben de olsaydım bak özendirdin :))
kahvaltı çok hoş olmuş masalar dolusu olunca ne oluyorsan ki:))tam bana göre:))heheh ben de nasıl davet ettirirmişim kendi mi:))
filme yarın gidicem artık herkes gitti tek başıma olsa gidicem yaa kıskandım..
canım çok öptüm..

Adsız 24 Aralık 2008 12:45  

Nunucum canım harika bir kahvaltı olmuş herşey harika görünüyor afiyetler olmuş hepinize :) valla kıskanmadım desem yalan olur ne güzel dostlarla kahvaltı yapmak sohbetler etmek dostluğunuz daim olsun.Issız adam filmini bende çok izlemek istiyorum fırsat bulup izlemeye gidemedim tam benlik bir film kaçırmadan gitmeliyim :)
öpüyorum seni sevgilerimi bırakıyorum sana..

IŞILCA TATLAR 24 Aralık 2008 13:05  

Nuray'cığım,
Arkadaşlarla birlikte oturulan sofraların keyfine diyecek yoktur hep. Hele sonrasında da güzel bir filmle günü tamamlamak çok hoş.
İzlediğimde bu film çok hoş bir nostalji oldu benim için de. Çağan Irmak bizleri bolca ağlatsa da yaptıklarını büyük bir keyifle izliyorum hep.Hele rahmetli Ayla Dikmenin şarkılarını tekrar dinleyerek çok mutlu oldum.
Geçerli nedenlerini bilmiyorum ama seni özleyeceğimizi bilmeni istiyorum.

Kucak dolusu sevgilerimle,

Bulbulunyeri 24 Aralık 2008 13:35  

Canım,
arkadaşlarınla geçirdiğin neşeli, bol besleyici kahvaltıların hiç eksilmesin dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 24 Aralık 2008 14:22  

canım harıka bır sofra afıyet olsun. ıssız adam gercekte cok guzel ve duygusal ama ben aglamadım :)
sevgıler..

egeli 24 Aralık 2008 14:50  

BİRİLERİ ÇAY VE KAHVALTIMI DEDİ :)))) HEMEMMMM GELİYORUM.....JETİMİ HAZIRLATAYIM....:))))
EEE ISSIZ ADAMADA GİTMEK ŞART OLDU,BENDE BAYILIRIM 70 LERİN ŞARKILARINA BE NUNİŞİMMM,NE GÜZEL DEĞİLMİ.....

Unknown 24 Aralık 2008 16:12  

nunu'cum
mutfakta yapılan sohbet engüzeli tabiki bu sofra da süper canım.Ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız 24 Aralık 2008 16:14  

nunucum nasılsın güzel bir gun dilerim sana sevgiler

pelince 24 Aralık 2008 16:34  

Kahvaltı nefis olmuş,afiyet olsun ...
Film gerçekten güzeldi,aşkı yaşadığım kişi ile evlendiğim için şaslı olduğumu düşündüm.

Film müzikleri güzeldi bende bu ara çok sık Michel Fugain -Une Belle Histoire dinliyorum :)

Bir Dilim Düş 24 Aralık 2008 16:57  

Canım benim çok özletme bak ben arada kaçıp uğruyorum sizlere muckkkss!!!

Sevgiler,
Evren

zarpandit 24 Aralık 2008 18:34  

ıssız adam tamamen aşk kokan..işte bnde bunu yasadım bi zamanlar dedirten herkesten kopan bir parçadan olusan film..:)

Adsız 24 Aralık 2008 19:10  

Canım benimm harika bir masa ve hakikaten nede ciciydi o kahvaltı günümüz.
vede çok güzel güzel bir filmdi ISSIZ ADAM..
AMAAAAAAAAAAA....
Bir dut Masalı hikayesi kadar unutulmaz hemde..... :))))
bU ARADA :( Çok korkuttun bizi :((((
Her şey geçecek metanetini bilirim. Bu aralar BU ANİ olanlar hep üzerindeler..
Hayırlara er inşallah biricik arkadaşım benim.
güzel meleğimm :(((

ÇOK SEVGİLER... NESRİN :(((

Adsız 24 Aralık 2008 19:19  

mükemmel bir masa ve enfes lezzetler canım ellerine sağlık

ZencefilliÇörek 24 Aralık 2008 19:24  

canim ellerine saglik yine harika bir masa olmus. pastane simidi ve pogacasi da gozumden kacmadi. nasil ozledim bizim simitleri :) Issiz Adam'i izlemedim henuz ama muzikleri nette dolasiyor. sevgiler..

Adsız 24 Aralık 2008 20:05  

Bende rengarenk günümüzü tekrar resimlerden hatırlayıp çok güldümm.
yumurtalara hayat katışın,
böreğe üçümüzü temsil eden kuşları eklemen =),möööö kardeşi kahvaltıya dahil etmen senin kıdemli bir baş yaratıcı olmanı temsil etmiştir bence..
Şu son zamanlarda olanlar ise yaşamaman gereken , çok canımızı acıtan anlar =((((..
kesinlikle aşacaksın.. allah seni daima esirgeyecek biliyorum..
BİLKİ ÇOCUĞUMA GİBİ OLURCASINA kıyamıyorum =((((
İlk fırsatta hayatta ki en neşeli insanı cıvıl cıvıl her haliyle görmek istiyor ve dua ediyorum..
YERİN EŞSİZDİR BİRTANEM..
DUALAR ÜZERİNE OLSUN.

FERDA.

MUTFAKISTAN 25 Aralık 2008 00:04  

Harika bir masa,guzel arkadaslar,issiz adam cok guzel bir gun gecirmissin canim.Arkadaslarinin yorumlarindan anlamaya calistim ,cok canimizi acitan anlar demisler allah korusun seni nunucugum coook eskilerden taniyormus gibi sevdik seni biz, kendine iyi bak lutfen hep mutlu hep saglikli ol yeni yilda gonlunden gecen her dilegin gercek olsun insallah sevgiler

Adsız 25 Aralık 2008 00:47  

Herşey çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Ben henüz Issız Adam'a gidemedim çünkü film daha Aydın' a bir türlü gelmedi.İyi haberlerinizi duymayı sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

Adsız 25 Aralık 2008 07:48  

tekrar merhaba canım..
hayatta bazı anlar ve olaylar vardır, hani yüce yaradanla uzun uzun dertleşmek gibi -(( bende yanından ayrılınca evde uzun uzun dertleştim yaradanla.....
içime doğdu, eminimki bana mesajı içimi rahatlattı. söz verdi. asla korkmayacağız. yarın tüm duaların karşılığı netice elinde olacak.. bizde yanında. bloğun ise hiç yanlız kalmıyacak.. biz KARA DUTLARIN ile halledeceğiz.. sende sayfanı okumaya başladığın gün müjdelerin yüreğinde, sende bizim daima gözümüzün önünde olarak bu hayatta elele yürümeye devam edeceğiz. sen dünyaya yakışan, yeryüzünün en güzel meleklerindensin. ferdacığım ve nesrinciğime katılıyorum bende. her şeye dokunman zaten o nesnenin hayat bulması anlamına geliyor.. kısa zamanda bize hazırladıkların içine kendi sevgi enerjini katman bizi nasıl mutlu ediyor.
ilk fırsatta bizlerde buluşmak dileğimizle...
seni iyiliklerle- şifalarla- başbaşa bırakıyorum.
bal yanaklarından, mis yanaklarından özlemle öpüyorum canım nunum. çok sevgiler biriciğim

SEMRA M.

Adsız 25 Aralık 2008 09:51  

Canım nunummm nerden başladı bu iş, nerden çıktı anlamış değilim Be anacım. senlede görüşülmüyormuş
hoş hiç önemi yok, haberini almamız yeterlii. hayırlısı ile sonuçların müjdeli olur rabbimin izninle.. sen ne günler olduki bizimle bire bir kendimizi bıırakmamamız gerktiğini kıza kıza söylemiştin. şimdi biliyorumki bu güç sırası sende. savaşın eminim yorucu olmasına rağmen ZAFERİNLE NOKTALANACAK HEMDE TEZ ELDEN..
YARINI ZOR BEKLİYECEĞİM BENDE...

BUNU OKUDUĞUN GÜN KORKUMU ANLARSIN ZATEN..TÜM KIZLAR AŞAĞIDAYDI AMA ONLARDA GÖREMEMİŞLER. REİKİ YOLLUYORUZ. ENERJİLER GÖNDERİYORUZ. DUALAR,OKUYORUZ. ALLAH MÜJDECİN OLSUN GÜL YÜZLÜ ARKADAŞIM. Hadi seni BEKLİYORUZ. SIK DİŞİNİ ..

ESİN.

Tijen 25 Aralık 2008 14:06  

Nunu hanım,
Size altı demet nergis gönderiyorum. Ne yapayım odamda bu kadar var. İki üç dalı yıldız nergisi. Mis gibi kokuyorlar. Nunu bizi koklasın ve yaşamın ne kadar olağanüstü olduğunu dostlarına muştulasın diyorlar. Anlatabiliyor muyum?

Adsız 25 Aralık 2008 15:49  

İnsanın içi cız ediyor arkadaşım şu karnaval gibi masaya ve yaptıklarına bakınca..
duyduklarıma nasıl da şaşırıp kaldım bende. oysa 2 gün sonra buluşacaktık seninle kızlarla beraber...
lütfen geçeceğini biliyorsun, daha çok inan kendine nuraycığım. tüm gün tıkandım kaldım inanki.. sesim çıkmaz, gözüm görmez, elim ayağım tutmaz hale geldim..
hemen elini tutup koluna girip seni yanıbaşıma alabilsem..
İNŞALLAH NURUM İNŞALLAH
PEK YAKINDA .. DUALARLA :((

SEVTAP M.

Ferhanca 25 Aralık 2008 17:37  

canım bu gün gittim.
başroldeki adam harika oynuyor tek kişilik tiyatro oyunu gibiydi.
mekanlar harikaydı. ben biraz ameriakn vari buldum.fakat güzeldi

MELİS 25 Aralık 2008 20:50  

Sevgili Nuray ablacığım,
Ne diyeceğimi bilemiyorum,
yorumları anlayamıyorum.
Ancak dualarım sizin için..!
Sevgi ve hep sağlıkla kalın.

Adsız 25 Aralık 2008 21:13  

İlk fırsatta yanında olmak ve ilk fırsatta yanımızda olman dileklerimle :((((
duyduğunu hissettiğini biliyorum..

çok seni anlatan bir sayfa. her şeyde ruhun var hakikaten..
sen bizi hiç bekletmezsin.
sevgiler dualar sanadır canım benim.

GÜLBİN B. :(((

Feyza Fidan 25 Aralık 2008 23:54  

Canım Nunum arkadaşlarının mesajlarını okuyunca inan çok endişelendim ama eminim ki en kısa sürede herşey yoluna girecek, güzel haberlerle bir an önce bilgisayarının başına geçmeni istiyorum, kocaman öptüm seni güzel Nunuşum..

yildiz 26 Aralık 2008 02:16  

Ellerinize saglik,hani orda olabilseydim ben de sizlere takilip sinemaya gitmek isterdim.

Yelda 26 Aralık 2008 13:30  

Canım ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor
Sevgiler

Adsız 26 Aralık 2008 16:43  

bu nasıl bir şey hiç aklım almıyor.
şimdi sadece dua ediyorum..
madem uzun bir zaman sana dayanma gücü diliyorum. önemli olan o menem şey çıkmamış rabbe bin şükür.
nasıl içim sessiz bilemezsin. =((
mucizelerine sığındım allahın.
seni çok özledim kuzum.

SELMA.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP