YENİ YIL YAKLAŞIRKEN....

>> 19 Aralık 2008 Cuma




TARİF BURADA

8 yorum:

akasyakokusu 19 Aralık 2008 08:22  

canımmm günaydın..
az erkenciyimde bakınıyordum..
bu enfes görüntüler kurabiye değilmi.
ama tarifi yok..
sen yaparsan tarifi olmasada olur..
arife tarife ne gerek..
öpüyorum şeker.
sesime oğlan uyandı:)))kalkayım bari:)

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Aralık 2008 08:37  

Günaydın akasyacığım.
TARİF in üzerini yıklarsan açılacaktır canım..
afiyetler olsun.
oğluşuna sevgiler canım :))

Unknown 19 Aralık 2008 09:10  

nunucum ellerine sağlık kurabiyeler çok cici,amaçsa çok daha güzel komşunuza acil şifalar diliyorum güzel yüreğine ve ellerine sağlık sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Aralık 2008 09:31  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ
Canım benim sende çok naziksin..
hepimiz adına teşşekkür ederim.
çok sevgiler hayatım

Damak Tadı 19 Aralık 2008 10:01  

Kurabiyeler senin kadar çok tatlı ve şeker olmuşlar..Gönlüne sağlık canım..Öpücük..!

Adsız 19 Aralık 2008 23:17  

Çok cici olmuşlar,ellerine sağlık.Sevgilerimle...

IŞILCA TATLAR 20 Aralık 2008 00:44  

Nuray'cığım,

Sevgili komşun arkadaşın Nurselin eşine acil şifalar diliyorum canım. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur. Dostluklara, arkadaşlıklara böyle zamanlarda daha çok sarılmak gerekiyor. Sen de bunu çok güzel yerine getiriyorsun.Güzel yüreğine, gönlüne sağlık, güler yüzlü arkadaşım.

Kurabiyelerin de çok cici ama şu alttaki havuç reçeli gerçekten de NUNU marka olmayı çoktan haketmiş.
Ellerine sağlık.

Çok çok sevgiler,

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP