DOSTLARIMLA, DOSTLUK MASAMMM..BUYURMAZMISINIZ....

>> 12 Haziran 2008 Perşembe

sevilmek, anılmak,sizin için yapılanlar, birleşip tek yürek olan can dostlar-arkadaşlar.hepsi bu masadaydı.. en çokda dostluk ve sevgi kahkahalarla bize eşlik ettiler.. hadi sizde buyrun :=)



sevgili arkadaşlarımla doğum günüm için buluştuk şu güzelim yaz gününde...

tabiatın kucağında bizlere eşlik eden muhteşem gül bahçemizde , sardunyalar, ortancalar, envayi çeşit kuş sesleri arasında, içimizi ruhumuzu ısıtan güneş eşliğinde, yılın ilk bahçe sezonuna beraberce merhaba dedik biz eski dostlar -çocukluk arkadaşları .

hepinize sevgiyle..

6 yorum:

arkadaşım 25 Haziran 2008 07:09  

TATLIM HER ŞEY OGÜN ÖYLESİNE GÜZELDİKİİ,ZATEN SENİN OLDUĞUN HER YERDE HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLUYOR TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM...
SEVGİLER.

Adsız 26 Haziran 2008 23:10  

güzel arkadaşım sitenin son hali dahada güzel olmuş.Ellerine sağlık okuduğum ve izlediğim herşeyin bir ruhu var.Bence hepsi canlı gibi.GÜZEL çalışmalarının devam etmesi dileğiyle nursel

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Haziran 2008 23:40  

CANIM BENİM O SENİN GÜZELLİĞİN.
ADIM ADIM İLERLİYOR,GÜN GÜN BÜYÜTÜYORUZ KENDİMİZİ....
ÇOK TŞKKRLR ARKADAŞIMM.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 10:37  

ARKADAŞIM'a:

canım benim bencede her şey o gün,güzel ötesiydi.
siznle bence her şey çok güzel oluyor. çok tşkr ederim.
sevglr...

aslı'nın mutfağı 18 Temmuz 2008 13:35  

Ben bu daveti seve seve kabul ederim, ne kadar şık bir sofra.. Hem de eşim ve benim renklerimde.. Nefis! Emeği geçenlerin ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 13:50  

SEVGİLİ ASLInın MUTFAĞI:
hoşgeldiniz,,,sizinde masamıza katılmanıza çok sevindim, yaz sofraları,yaz renkleri, hepimizi ısıtıyor gördüğünüz gibi,
paylaşımınıza çok mutlu oldum.
sevgilerimi iletiyorum size...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP