BİR DUT MASALININ HİKAYESİ VE GÜMÜŞ YILI...

>> 15 Haziran 2008 Pazar






MERHABA SEVGİLİ DOSTLAR, HOŞGELDİNİZ MASALIMIZA !!
Bu sayfa sadece ''Bir masalın'' başlangıç öyküsüdür.

YER. - Beylerbeyi
YIL: 1982 / 7 - haziran
NİKAH: 1983 / haziran

Her şey 26 yıl önce, ÇOK SEVGİLİ RAHMETLİ BABACIĞIMIN bana her doğum günümde getirdiği bir dut sepetiyle başladı.
Dün gibi hatırımda, O gün valide sultanım ( annem) bana gelen dutu, yan apartman komşumuzla da paylaşalım diyerek hazırlayıp, elime verdi.
Hazırlanan tabakla beraber ,doğum günümün de verdiği keyifle, komşu zilini çaldım. Her zaman güler yüzle karşılandığım bu komşu evine ,içeriye davet edildim, Ana caddeye bakan cam kenarındaki büyük antika berjer koltukta, yaprak gözlü, güneş yüzlü, ilk kez karşılaştığım halde, güzelim haziran ayına rağmen, gözlerimi kamaştıran bir parıltı daha konuktu !!!! ?
Ve her şey, elimdeki bir tabak dut ! ve de çalan bu zille başlamış , gözlerim gün geçtikçe daha da kamaşır olmuştu !!!!!!!!!!!!!!!! :)

Bugün ki hayat arkadaşımla tanışmamızın ilk lezzetli adımı bir doğum günü- ve babamın getirdiği bir sepet dut sayesinde atılmış , o günlerden ,,, taaa bu günlere dek yol arkadaşlığı yapan eşimin nunu'su oluvermiştim.
Bu GÜMÜŞ yılda,GÜMÜŞ tacıma ve ALTIN bir KALBE sahip olmanın keyfini sizlerlede şu an paylaşmaktayım.
25.YIL bize, masalımıza gümüş yapraklar ve 2 tane de ballı kara dut hediye etti :=))
2 oğlumuz, yol arkadaşım ve ben bu çok tatlı olan masalın devamı için el ele ilerlemekteyiz.
Bizlerin masalına sebep olan , hayatta olan ve olmayan çok saygı duyduğum aile büyüklerini sevgiyle anar ŞÜKRANLARIMI iletirim.

VE şu an masalıma varlıklarınızla renk katan ,siz değerli dostlara da katılımlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim.
VE
BİRİCİK EŞİME SONSUZ SEVGİLERİMLE SESLENİRİM...
''SEN MASAL KAHRAMANIM '' :


İYİKİ YOLUMDAN GEÇTİN. İYİKİ GÖNÜL HANEMİN KAPISINI ÇALIP, ÇOK UĞRAŞSANDA KALBİMİ ARALADIN !
VARLIĞINLA BANA EN BÜYÜK HAZİNEMİ KAZANDIRDIN.

50. ALTIN YILIMIZDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE , ŞİMDİDEN RANDEVU DEFTERİME NOTUMU ALDIM :=)
YÜCE YARADAN ve MUKADDES KADER , SENİ BİZE BAĞIŞLASIN...
BİR SONRAKİ DURAKTA ,YİNE SENİ BEKLİYECEĞİM , BİLİRİMKİ HEP DAKİKSİNDİR.
BU SAYFA ve BİR DUT MASALIM SANA HEDİYEMDİR !!!
NUNU'n ....


BEYLERBEYİ

Beyaz bir kayık,biz kiraladık:üç aylık yazı nasıl yaşadık !!!
Bir gün küçüksu,bir sarıyer.kandilli ,beykoz SEVENLER gezer.

Çek kayıkçı kürekleri,gezdir seven şu kalpleri
Mavi deniz,martılardan ayırma sevnleri.

Mehtap olunca doğru kanlıca,gece gün olur gözler bakınca
Boğaz köprüsü inci gerdanlık,altından geçtik kahkaha attık.

Sevmek ne güzel,tatlı heyecan,
Bir çay içelim işte emirgan.

ELLER BİRLEŞTİ,bir çift kürekte
YÜZÜKLER TAKTIK -BEYLERBEYİNDE- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

( Bu şarkıyı Beylerbeyli olan Sanatçı Nilgün Atılgan söylerdi O yıllarda :)

BİR DUT MASALI, SEVGİLİ MASAL KAHRAMANIMA, 25. GÜMÜŞ YILIMIZ ADINA , EVLİLİK YILDÖNÜMÜ HEDİYEMDİR..
ÇOK YAŞAMASI VE YAŞATILMASI DİLEKLERİMLE EFENDİM .....

89 yorum:

Aybike Ceylan 16 Haziran 2008 22:38  

Cok duygulandim,ne kadar guzel yazmissin sevgili Nunu,

Daha nice guzel ve saglikli yillara, tum sevdiklerinle birlikte.

Yanlis anlamadim degil mi? 25 yil mi oldu. Inanamadim, cok kucuk evlenmis olmaniz lazim:))



Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Haziran 2008 23:07  

sevgili aybike.. bu isimlerimizdeki -ay-lardan olsa gerek ,kalplerimiz yüzümüze yansımış galiba..
dünyanın taaa öbür ucundan sizi tatlı tatlı duygulandırdım demek.
evet. 25. bitti. 19 yaşındaydım ozamanlar.( halada öyleyim :=))
bizde dut masalımızı inanın çok sevdik..uzun yıllar yaşatacağız inşş.
bir tabak duttan ..taa nerelere geldik, geldikte MASAL bile olduk:)
bende sizlere eskimiş ama tadını kaybetmemiş,lezzetli masallar dilerimm..sevdikleriniz daima kalp hazinenizde olsun.
masalıma renk kattınız tekrar tekrar. svglr..

Unknown 17 Haziran 2008 20:32  

hayatımda okuduğum en güzel masal herkesin böyle bir masalı olsun inşallah.
sana bu hikayeyi böyle dillendirmek yakışırdı.nice nice yıllara.....50. yılınızdaki masalı şimdiden heyecanla bekliyoruz.
sevgiler
nihal

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Haziran 2008 21:23  

Şeker kızım, Gülecim,neşe kaynağımız NİHALCİMMMM...
Masal kahramanların sana da nicee bal tadında yıllar temenni ederler..
ömrümüz yeter,müsademiz olursa sözz 50. yılımızdada DESTAN yazarım.. :=))
özlemle öperim tatlımcımm.

Müge Hüner 18 Haziran 2008 10:22  

Sevgili Nunu;
sana iadei ziyarete geldim:)
Öncelikle gecikerek olsada doğum gününü ve evlilik yıl dönümünüzü tüm kalbimle kutlarım. Allah ailenle birlike nice güzel yıllar nasip etsin.
Bu arada inanılmaz genc duruyorsun, darısı başımıza diyelim:)
Blogunda hayırlı olsun, inşallah sende bizler gibi, yepyeni arkadaşlıklar ve güzel anılar ile dolu zamanlar geçirirsin blogun sayesinde.
Seni izlediklerime alıyorum, sevgilerimle.

Yemekbahane 18 Haziran 2008 12:57  

Böyle aşk hikayelerine hep hayran olmuşumdur. Darısı ben ve eşimin başına diliyorum. Size de nice 25 yıllar evlatlarınızla birlikte.
Bloğunuz hayırlı olsun. İlk pastanız da son derece başarılı.

Sevgiler
Müge

Zerrin Pasta Evi 18 Haziran 2008 13:32  

Nunu'cuğum,

Kadim dostum Ne güzel anlatmışın hayatım duygularını...

Nice uzunnnnnnnn yıllara canım...Sevdiklerinle beraber...

Altın yılındada görüşmek üzere...
Daha dün gibi evlendiğin ne çabuk da geçmiş 25 yıl...

Sen hala fıstık gibisin...

Atom karıncan Kocaman öpüyor...Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Haziran 2008 14:26  

ZERRİNİMM..Atom karıncamm :-)):-)
sıcacık dileklerine-unutulmaz emeklerine- ilgine-şarap gibi sevgine çookkkkk tşkkkkrlr..
hakikatende zaman sadece arkaya baktıkça gördüğümüz bir dilim.
ama ben yinede,bugünkü zaman diliminden inanırmısın daha çok memnunum.daha iyi kullanıyor ve tüketmek istemiyorum. çok daha kıymetlendi hayat benim açımdan.
VEE..
hep beraber hayatın tüm yaşanası lezzetlerinden tatmak dileğiyle ,minnetle sarıldım sana ZERO cum. yürekten svglr.

bir dilim bir tutam 18 Haziran 2008 22:45  

Sevgili Nuray ,bana biraktigin o güzel sözlerle dolu yorumdan ve yolladigin mis gibi bogaz kokusu icin tesekkürler....
Sayfana gelince dut ve bir cift alyans resmi ile karsilasinca merakimi gidermek icin hemen hikayeyi okudum.Demek 25 seneyi devirmissiniz.Allah yavrularinizla daha uzun ve saglikli birliktelik versin insallah.
Nuraycim ayrica blog alemine yani aramiza hosgeldin.Desene yeni seyler ögrenilecek biri daha katildi aramiza....Bu arada alttaki pasta mükemmel olmus..
Hadi bakalim; eh artik ziyaretine bol bol gelirim.
Berlinden kocaman sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Haziran 2008 22:46  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Dut Masalı - nUnU 18 Haziran 2008 23:10  

Sevgili SERAP HNM. taa berlin-den gelip,bana da uğradığınız için mutluluğum çağlayana dönüştü.yılların ötesinden merakla seyre dalarken sizi,şimdi bir ses-bir nefes oluverdik. hayatta olmıyacak şey yokmuş demek.
çok nazik alakanıza, güzel dileklerinize tşkk ederim.
pek acemice yapılan pastama da fısıldadım,sizin onu çok beğendiğinizi :=)))
nice güzellikleri beraberce paylaşmak üzere tüm BERLİNdeki Türk dostlara selamlar.
varlığınızla masalıma renkler kattınız. sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Haziran 2008 23:22  

Çok sevgili MÜGE hn.(YEMEK BAHANE
:=)
sefalarla hoşgeldiniz. ne yazıkki bu acemi blogcunuz:)MÜGEleri karıştırdı.ATLAMIŞIM BİR AN SİZİ:)
hikayemizi,masalımı herkesler pek sevdi.ve hatta 25 yıl hiç saklanırmı bu masal dediler:=)
bende bu gümüş yılımızda sunmaya karar verdim. bende size ilerlemekte olduğunuz bu masal yolunda ,eşinizle elele altın yılları diliyorum.
beğendiğiniz pastama seslenip sizin onu sevdiğinizi söyledim. bugünlerde tüm sayfamdaki kahramanlar olarak ,pastalarımda pek keyifliler.çok tşkk..renk kattınız sizde masalımıza.her zaman beklerim.. svglr.....

Baharcicegi 19 Haziran 2008 15:43  

Sevgili Nuray,ziyaretin ve güzel sözlerin icin cok tesekkür ederim.
Blogun hayirli olsun,sen böyle güzel masallar anlatirsan biz hergün sendeyiz demektir.
25.evlilik yildönümünü kutlar saglikli mutlu daha nice yillar dilerim iki kücük prensinle ve beyaz atli prensinle.
Mutlulugun daim olsun

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Haziran 2008 20:57  

sevgili bahar çiçeği..hoşgeldiniz.
sayfama bahar gibi, neşe getirdiniz.
samimi temennilerinize gönülden tşkrlr.sizinde güzel yıllarınıza bizler sevgiyle şahit oluruz inş.
benim küçük prensler 23- 20 yaşındalar :) askerden bile geldik :)
sık sık güzelliklerde buluşmak dileğimle..nezaketinize çok tşkk.
her zaman beklerim.. svglr.

cennebazz 20 Haziran 2008 10:13  

nunuuummmm ne kadar güzel bir hikaye,dilerim 50.yılınızda torunlarınız,gelinleriniz çocuklarınız ve tüm sevdiklerinizle kocaman bir aile olup,yüzlerde tarifi imkansız mutluluk parıltılarıyla size yakışır bir kutlama yapar ömrünüzü birlikte geçirirsiniz.
iyi ki tanımışım sizi
kocaman sevgiler...
duygu...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Haziran 2008 16:55  

ÇOK ÇOK ÇOKKKK SEVGİLİ DUYGUCUMM..
SEFALAR GETİRDİN,ÇİÇEKLER AÇTIRDIN SAYFAMA :)
İnsan senin gibi bu kadar cincin bakınca,bu kadar ışıldayınca iyi hissediyor bilesin.:)
o güzelim dileklerine çok tşkk edriz. yıllar çabuk geçmiş dicem gayet sıradan gelecek biliyorum. arkaya bakınca anlıyor insan. BİR bakarız 25 yıl sonra elele 50. ALTIN YIL. pastamızı beraber yapıyoruz. neden olmasın dimi ?? :)ama senin şimdi anneannen var sırada. 50 yıl ona yapılacak. bende kopya çekicem sizden :)
Masalıma renk kattığın için ne kadar mutlu ettin bilemezsin.ellerine-ağzına sağlık. HER ZAMAN BEKLERİM...
Bide şu bloğumu adam gibi bi toparlıyabilsekkkk .......
daha yaraşır bir hal alsa,gayet ii olacak. onada sıra gelir inşş.
Sevgiyle sarıldım size..Bende iyiki tanıdım sizi. olaylı molaylı olsada :-)her şey için sonsuza kadar TŞKKKKKKKKK..

ebrulitatlar 21 Haziran 2008 18:23  

Sevgili Nunu, bloğun hayırlı olsun. Aramıza hoşgeldin. Evlilik yıldönümünüde kutlarım. Eşinle, evlatlarınla ve sevdiklerinle birlikte, sağlıklı ve huzurlu nice yıllar geçirmen dileğiyle. Güzel yorumun için teşekkürler, tekrar görüşmek üzere, sevgiler,

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Haziran 2008 19:22  

Sevgili ebru..hoşgeldin renkler getirdin sayfama.
temennilerin için çok teşkk. evlilik büyük emek ve fedakarlık.hep beraber uzun yılları paylaşacağımızı umuyorum.sizinde yaşamınızda güzel günleriniz çok olsun. yine beklerim. svglr.

Damak Tadı 21 Haziran 2008 23:46  

Sevgili Nunu,blogun hayırlı olsun..

Çok güzel yazmışsın,duygulanmamak elde değil..Nice güzel yıllara diyorum ve gümüş yılınızı kutluyorum..

Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Haziran 2008 09:25  

hoşgeldinizz sevgili GÜL.
çok keyiflendim bu sabah siznle güne başlayınca..
güzel ve hisli duygularınıza çok tşkk ederim.masalıma renkler kattınız.
sizede masal tadında seneler dilerim ve herzaman beklerim bakın kapımı araladım bile :)rahatça girebilirsiniz.. sevgiyle -lezzetlerle kalın.

Ferhanca 22 Haziran 2008 10:40  

Merhabalar, iadeyi ziyaret için geldim güzel bir hikaye ile karşılaştım...Benimde hikayem 26 _27 yıl oldu başlayalı..zaman geçiyor ..
Dut hikayesi çok güzel ben çocukkken dutu her zaman ağaçatn yerdim çok sevrim ağaca çıkmasını.şimdi her mevsim olmasa burladad Bafra tarflarına gidip gene yiyioruz..
Kradut çok özeldir nadir bunur bulunca herkes pek sverek yer..
karadutudu çok estetik bulurum ayrıca..
Ben Ankaralıyım eşim Samsunlu Samsunlular bir gün mukakkak şehirlerine eşlerini getiriler çok severler Samsunu..))))
sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Haziran 2008 13:59  

Sevgili FERHAN:)
Hoşgeldin,nede güzel geldin,dutlarla-ağaç tepelerindeki günlerinle :)..........ama dut ve bazı meyveler başka türlü hakkaten de yenmez.şanslıymışınız..bende çok güzel kara dutun reçelini yaptım.yayınlanmak üzere bekliyor:)sitemin eksikleri bitti sayılır. bu hafta artık sık sık güncellenmiş olacak.HERKEZE SÖZZZ:)
Sizede gönlünüzce yaşanmış nice masal seneleri temenni ederim,çok mutlu ettiniz beni. her zaman gelin emiii:=))
SAMSUN'a İSTANBUL'dan HASRET DOLU SEVGİLERRRRRRRR.

My Turkish Kitchen 23 Haziran 2008 02:00  

ne guzel bir hikaye bu boyle...
Iffet

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Haziran 2008 06:46  

Sevgili İFFET..
Hoşgeldin sefalar getirdin uzaklardan, demek masalımı çok sevdiniz:=)evet şirindi.emin olunki dünkü güzellik hala kendini sevgi ve neşeyle korumakta.sizede içinde hasret olmayan sevgi dolu masallar dilerim.. SVGLR..

pelince 23 Haziran 2008 10:05  

Sevgili dolu aşk dolu bir yazı...

Allah nazarlardan korusun,bir ömür boyu mutluluklar...

Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Haziran 2008 11:15  

Çok sevgili PELİN.
Duygu dolu sözlerin,harkulade dileklerine sonsuz tşkk..
sizinde masal yıllarınız rengarenk ve unutulmaz geçsin dilerim.
ziyaretine ,ilgine ve sevgine çok tşkk..doyamadım yine gellll :=)

zarpandit 23 Haziran 2008 14:57  

nunu bu cok romantık yafff :..(
ben cok fena oldum :(

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Haziran 2008 19:10  

:=)) :=)))
Cici Gökçe, Tatlı gökçeee..
hoşgeldin..hakkatende çok renkli oldu gelişin.. çok tşkk..tşkk.
tşkk. tşkkkkk.. :=)
ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN :)

Bak ben 25 Haziran 2008 15:51  

Ne güzel anlatmışsınız aşkınızı 25 yıl sonra bile, allah mutluluğunuzu daim etsin, daha nice 25 seneleri bu ağız tadı ile geçirmeniz dileğiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Haziran 2008 20:12  

SEVGİLİ SUZİNAZ :
ziyaretinize öncelikle tşk ederim. hoşgeldiniz..
hayatın bizlere armağanı işte böylesine tatlı :)olabiliyor. ben şanslı kullardanım sanırım. sevgili yaradanıma teşekkür ediyor sizlerede hayat boyu rengarenk bir yaşam diliyorum.
svglr.

SOFRAM 26 Haziran 2008 12:14  

Merhabalar, sayfanıza tesadüfen girdim ve bu güzel masalınızı okuyunca yorum yazmadan gidemedim.Ne kadar güzel anlatmışsınız masalınızı...Nice mutlu yıllara eşinizle birlikte sağlıkla ulaşır, beraberce yaşlanırsınız inşallah...
Bizim de eşimle tanışmamızın üzerinden 25 yıl geçmiş evliliğimizde de 22. yıldayız, inşallah bizlerde sağlıkla gümüş yılımıza ulaşırız.Zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan...
Canım bu arada siteniz hayırlı olsun, çok güzel olmuş, görüşmek üzere sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Haziran 2008 13:34  

çok sevgili fatma..(SOFRAM)
Tesadüfler görüyorsunuz bana neler kazandırdı bu 25 sene içinde.
sizinlede tesadüfen karşılaşmış olduk,uumarım uzun yıllar kenetlenerek devam eder bu dostluk zincirleri.
SİZE ve EŞİNİZE GÜMÜŞ ÖTESİ ,ALTIN YILLARI DİLERİM. masalıma varlığınızla renk kattınız.
ÇOK SVGLR.

Adsız 27 Haziran 2008 08:36  

Güzelim tebrik ederizz. olağanüstü bir ifade ile yazmışsın.yüreğine sağlık arkadaşım.
resmide görünce,daha dün gibi gözümün önüne geldin.
25 yıl bitmiş.ah senleer. maşallahh.
ama sen hiç değişmedin..ne kadar şanslısın bu konuda da.
allah daha güzel günler yaşatsın. .çok öpüyorum cnm.
NESLİ.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 19:46  

nesli eskimeyen arkadaş,eskimeyen tatlı dillim..
çok tşk ederim yorumuna cnm. yıllarla çok işim olmaz benim biliyorsun.ama dediğim gibi arkama bir baktım 25 bitmiş.ehh hakkaten maşallah yanii :=))))
çok svglr ,sana ve ailene..

Gizem 6 Temmuz 2008 12:50  

Boyle guzel evlilikler ne kadar mutlu ediyor beni, gozlerim doldu okurken. Insaalh bize de nasip olur. Hele hele hele Istanbul'da d aolursa tadindan yenilmez
Cok guzel cok...

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Temmuz 2008 14:59  

çok sevgili, gizemmmm.
diliyorum ki, kalbinin en derinliklerinde saklı tüm güzellikler yanı başınızda olsunn, hemde bir ömür boyu İNŞŞ.
MASALIMA RENK KATTIĞIN İÇİN ÇOK TŞKR EDERİM.
NAZİK DÜŞÜNCELERİN İÇİN AYRICA TŞKRLRR...
İSTANBULDAN GÖNÜL DOLUSU SEVGİLER...

aslı'nın mutfağı 18 Temmuz 2008 13:41  

Dut masalının anlamını ben de merak etmiştim, meğer buradaymış.. Gözlerim dolu dolu oldu, ikinizi de tebrik ederim :) Nice güzel senelere, sağlık sıhhatle inşallah.. 50. yıldönümüzün de yüreklerinizde hiç eksilmeyen sevgiyle geçmesini dilerim.. Nazar değmesin..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 13:55  

:)))))
ASLIcığım
hassas düşüncelerin benide duygulandırdı,inanırmısın, harika dileklerin için sonsuz teşekkürler ederim, masalıma kattığın renk ise çok keyifliydi..
bende size gönlüzce bir yaşam dilerim.. sevgilerimle...

fatma 11 Ağustos 2008 03:24  

o kadar guzel anlatmissinizki insanin icine isliyor bir masal gibi basladim okumaya cok akici bir diliniz var bnce kitap yazmalisiniz ilk okuyucunuz ben olurum , ayrica 25 yil diyince o kadar sasirdimki anlatamam ben sizi en fazla 30 yaslarinda saniyordum ne kadar genc gorunuyorsunuz cok guzel bir ruhunuz olduguna inaniyorum kalbinizin guzelligi disiniza vurmus ve sizi tanidigima cok memnunum sevgiyle kalin

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:54  

SEVGİLİ MERİNDA, o güzelim yorumunuza çok mutlu oldum. çok incesiniz..
sizde beni şaşırttınız..
sizce benn ,gerçekten öyle bir şey yapabilirmiyimm :)))
kitap yazarı NunU :) :))))
biraz"antreman yapayım dedim :)
hayatt..kimbilirr.
belkide SİZ İLERİYİ GÖREBLİYORSUNUZ ..
ama beni çok mutlu ettiniz. size teşekkür ediyor ve sevgiler yolluyorumm...

Adsız 24 Ağustos 2008 16:43  

merhaba nunu abla yine ben tugba
bir dut masalı hikayeni okudum çok duygulandım.Çok enteresan bir hikayeydi.sevgilerimle muck

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 16:51  

sevgili tuğbacığım, yorumun beni çok mutlu mutlu etti tatlım.
masalımızı seven çoktur..
ama ben senin duygulanmana hiç kıyamadım..
allah sanada güzel bir baht açıklığı yazmıştır inşş.
mutlu olman hepimizin mutluluğu olurr.
ANNENE çok sevgiler. her zaman beklerim. bana yorum yazıp tanıtabilir hatta kendini :))
teşekkür ederim.
yorumlara devamm :)))
svglrrrr

Adsız 25 Ağustos 2008 17:10  

Sevgili Nunu

bence bir insan istedikten sonra herseyi basarabilir ve senin kalemin okadar guzel ki , akici enteresan masalimsi bir tadi var bence kesin cok tutar
ben ilk okuyucun olurum:) bir hikaye uretmene gerek kendi hikayeni yazssan bile cok guzel ben yazilarini zevkle okudum ve kimi zaman egelendim kimiz zaman dygulandim kimi zaman merak ettim :))

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 17:31  

MERİNDAcığım
beni çok düşündürüyor ve şaşırtıyorsun.
hakikaten dışardan bakınca öylemi gözüküyor...
ben sadece sohbet dilimi kullanır gibi olduğumu düşünürüm.
sanki yanımdaymışsınız gibii yanii.
bak şimdi kalkıp bir yayınevine düşecek yıolum..
o olucak en sonunda :)))))
İLK İMZAM SİZE SÖÖÖÖZZ :)
ÇOK tşekkür ediyorumm samimi dilekleriniz için..
gönülden sevgiler....

Adsız 25 Ağustos 2008 17:36  

:) Ben ciddiyim iste bu dogalligin okumaya itiyor beni senin yazdigin hereseyi.

Umarim yolun bir kitapevine duser.

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 17:43  

:)MERİNDAcığım
artık bu tatlı zehiri enjekte ettin bana...galiba panzehirsiz :))))

çk tşkrlr svglr.....

hayat ; bakalım bizi nerelerde buluşturacak.. :))))

Adsız 10 Aralık 2008 00:39  

NE yalan diyeyim bir blogda resminizi gördüm merakla sizin bloga geldim.Tek tek kaydettiğiniz güzel yazılarınızda biraz misafir oldum.Ve son durak bu güzel analtıma denk geldim..Allah umarım 50.yıllarıda nasip eder.Kara dutlarınızada sağlıklar canım.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Aralık 2008 01:12  

YAPRAK SARMA,
samimi duygularınıza çok teşekkür ediyorum, yeni dostlar edinmek beni her geçen gün çok mutlu ediyor.
dostluklarımız daim olsun.
ÇOK SEVGİLER nUnU

NzlGl 7 Şubat 2009 16:06  

Bu AŞK kokulu masalınızın ömür boyu sürmesi dileğiyle
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Şubat 2009 22:10  

NZLGL,
Çok teşekkürler ederiz nazlıcığım..
inşallahh...

daimamutfak 27 Şubat 2009 14:50  

Ne hoş bir yazı bu.Tanışmanız ise ayrı bir güzellik..Çık tatlısınız nunu..Allah ayırmasın sizi..Yazını çok geç okudum sayfanda gezinirken geliverdim buraya..sevgilerle

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Nisan 2009 13:34  

Nerimancığım merhaba.
yorum açık olunca, bende çok geç cevaplıyorum ne yazıkki :)
temennilerine çok teşekkür ediyorum.
sevgiler.

Unknown 20 Nisan 2009 17:15  

Canımmmm harika anlatmışsın.RABBİM sizi birbirinize ve oğullarınıza ba
ğışlasın.Mutluluğunuz daim olsun sevgiler...

Şule 29 Nisan 2009 11:49  

Allah ayırmasın, nice mutlu seneler dilerim:))

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Mayıs 2009 09:38  

DERYAcığım çok teşekkürler ederim canım...

ŞULE,
teşekkür ederim güzel temennilerine. SEVGİLERİMLE.

Zehra Gürgen 7 Haziran 2009 11:08  

Nunum nasıl duygulandım bilemezsin, makyajım akmasa ağlayacağım..Sen ne güzelsin canımmm..
Çok şanslı bir eşin var.İnşallah altın yılınız platin yılınız sağlık mutluluk ve aşkla kutlanır.

ben bu masala bayıldım..

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Haziran 2009 23:27  

Zehracığım..
inci dizisi gibi dizilmiş berrak sözlerine masalım adına teşekkürlerimi sunuyorum..
çok sevgiler canım rakadaşım.

Nilüfer 6 Temmuz 2009 14:34  

Masalınız çok güzel, gelip gidip okuyorum, eşiniz de siz de çok şanslısınız, herkes böyle masallar yaşayamaz, nice mutlu yıllar dilerim sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Temmuz 2009 21:44  

NİLÜFERciğim,
masalımıza ortak olup renk katman bizi mutlu ediyor canım..
çok teşekkür ederim.
sevgiler.

emoş 24 Temmuz 2009 08:55  

sevgili bir dut masalı...
hikayenizi okuduktan sonra arkadaşlarım ile derin bir tartışmaya tutuştuk. neden mi? ben hikayeyi okuduğumda eşinizi yani komşunuzun oğlunu dut vermeye gittiğinizde ilk defa görmüş olabileceğinize olasılık vermezken arkadaşlarım ilk görüşme ve ilk görüşte aşk olduğunu sölediler.bense insan komşusunun oğlunu tanımaz mı,anında aşık olunabilir mi deyiverince ortak bir paydada buluşamayacağımızı anlayınca size sormaya karar verdik.tabi eğer sorumun yanıtı çok özel olmayacaksa bizi aydınlatırsanız çok memnun oluruz.merakla bekliyoruzz :)

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2009 08:59  

emoş,
TÜM OKUDUKLARINIZDAN ANLADIĞINIZ SADECE BUMU :( ?

BU KOADAR YORUMUN İÇİNDEN SİZİNKİ EN DİKKAT ÇEKENİ OLDU :(

VE
KOMŞU OĞLU DEĞİLDİR KENDİSİ ZATEN
!!!!!!!!!!

emoş 24 Temmuz 2009 09:27  

zaten genel olarak arkadaşlar arasında duygularımın noksanlığı ile meşhurumdur ben.affınıza sığınarak sorduğum sorumu yanıtladığınız için teşekkür ediyor ve aşkın varlığına inanabileceğim bir masal da kendim için diliyorum.teşekkürlerr..

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2009 09:30  

SEVGİLİ EMOŞ,
estağfurullah..
mutlaka duygularınız yeterli düzeydedir, belki tam dışa vuramıyorsunuzdur..
bende temennilerinize katılıyor..
en güzel masalın size yazılmasını canı gönülden diliyorum..
sevgiler..

Adsız 4 Aralık 2009 23:35  

Gerçekten harika yazmışsınız.
Çok duygulandım.Altın gibi bir kalbiniz olmalı mutlaka.Allah sevdiklerinizden hiç ayırmasın.

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Aralık 2009 08:24  

Yaşamdan damlalar,
canım çok teşekkür ederim,
altın kalp taşımak,sizlerden gelen değer ve kıymetle oluşuyor emin olunkii
kalbimi de sizleride seviyorum..
masalıma renk kattınız.

sevinç tut 6 Ocak 2010 13:40  

cafe gusto yu ziyaret ettigimde sizin linkinizi görüp tıkladım bi iki dakika önce dut masalını okudum ..inanın okuduklarım karşısında çok duygulandım mayıs ayının 23 ünde dügünüm var dilerim 25. yılımda bende sizinki gibi güzel bir masal anlatırım çocuklarıma..25 yılın birşeyler kaybettirmedigi bir çift olarak ayrıcalıklı oldugunuzu düşünüyor ve bir ömür mutluluklar diliyorum

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Ocak 2010 18:16  

sevinç tut

ne mutlu bana ve bizlere...
sizin gibi gönül dostları yollarımızdan geçip, masalımıza misafir oluyor.
Övgülerinize nezaketinize ve çok mutlu olduğumuz ziyaretinize çokkk teşekkür ederim.
her şey dilediğiniz gibi olur diliyorum..
şimdiden 23 mayıstaki doğum gününüzü kutluyor, hayatın sizede kalp kapısını sonuna kadar açmasını temenni ediyorum.
sevgiler.. teşekkürler.

Mediterranean Turkish Cook 29 Ocak 2010 03:59  

Ben de blog'un ismi neden "Bir Dut Masali" diye merak etmistim, ogrenmis oldum. Cok anlamli ve yerinde bir isim olmus. Ne guzel bir masaliniz varmis. Size omur boyu mutluluklar diliyorum. :)

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Ocak 2010 08:09  

mediterranean turkish cook

çok teşekürler

Unknown 14 Mart 2010 19:07  

Congratulations!!

Big kiss

Ordanburdanhayattan 28 Mart 2010 20:30  

Nunucum ben de yeni okudum bu hikayeyi, çok hoş. umarım 50. yılını da burda berbaer kutlarız canım

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Mart 2010 20:34  

ordan burdan hayattan

:))))
!!!!!
inşallah canım...
inşallah !

Neşetuana 11 Haziran 2010 17:35  

hayranlıkla okudum,çok güzeldi:)

TATESAL 15 Haziran 2010 11:45  

daha nice yıllara sağlıkla,mutlulukla ılaşmanız dileğiyle,sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Haziran 2010 15:02  

neşe tuana :
çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.


tatesal,
Tülinciğim çok sevgiler,
hepberaberce ..

Müge Arıkan 21 Ağustos 2011 00:47  

Ben geldim, çok duygulandım sabahın bu saaatlerinde:)) eşiniz ve oğullarınızla yaşamınızda mutluluğunuza mutluluklar eklensin,büyüsün büyüsün taa aya kadar:))Sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ağustos 2011 00:55  

Sevgili Müge
hoşgeldin masalımıza ! :=)
aya ulaştığımızda oradan sana olanca sesimle seslenip, sevgiler yollıyacağım..

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

muazzez 27 Eylül 2011 11:19  

Bayıldım ben bu masala:) Rabbim bozmasın mutluluğunuzu, uzun uzun yaşayın inşallah. İnanın gözlerim doldu. Bende 5 yıllık evliyim ve eşimi çoook seviyorum. Bir an aşkım depreşti:)
Daha özel daha güzel bir hediye olmazmış..

eda 20 Ocak 2012 10:09  

ay Nunu ! bu ne guzel ne sihirli bir masal boyle ! anlatma kabiliyetine mi yoksa masalin kendisine mi borcluyum bilemicem, belki de senin hayata bakis açinin guzelliginden dolayi, ama bir gercek varki insanda bir damak tadi birakiyor bu hikaye. mutlaka , ama mutlaka bir kitabini yazmalisiniz : bizlerde devamini seve seve okuruz insallah. omur boyu ve omurden de otesi bir mutluluk dilerim. Ha ! bana gene buyur gel, mutlaka beklerim : mutluluk hastaliginin bizlerede bulasmasi dilegiyle sevgiler :)

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ocak 2012 10:16  

muazzez :=)
çok teşekkür ederim duygularınıza..
herşey dilediğiniz gibi olsun ...


eda :=))

kitap !
evet ilk bloğumu açtığımdan beri hep söylenir.

yaınlarda bir kitap olacak doğru..
ama sanırım nUNU markalarımla ilgi olacak.
hitafende 2 satır yazılacak kısmetse :=)

çok teşekkür ederim - hayat sizede gülümsesin..

sevgiler..

Blogger Bolat 22 Ocak 2012 19:27  

Mutluluğunuz daim olsun :) tebrik ederim çok güzel anlatmışsınız.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ocak 2012 19:53  

Bolat

Masalım ve ben Çok Teşekkür Ederiz :)

ayamaya 24 Ocak 2012 12:16  

Ne kadar hoş , inşallah bize de (ve masal kahramanını bulan herkese) böyle uzun mutluluklar nasip olur
Allah nice güzel yıllar nasip etsin

Adsız 15 Şubat 2012 19:57  

AŞKINIZ VE MUTLULUĞUNUZUN MASALI HER DAİM TAZE KALSIN TATLIM.

PERİHAN SAZYEK

kış güneşi 15 Mayıs 2012 11:39  

bloguma ugrayıp şiirime yorum bırakmanızdan dolayı beni mutlu ettiniz bende iyadeyi ziyaret yapıp dut masalınızı okudum,ne hoş bir mutluluk masalı demek için işte yorum yazıyorum Allah daha mutlu etsin herkese nasip etsin diyorum sevgilerimle

Heyyfi 1 Ağustos 2012 11:28  

Sevgili nunu, ben yeni blog yazmaya, daha doğrusu içimde biriktirdiklerimi yazıp, paylaşmaya ihtiyaç duyduğum bir dönemde, yani bu günlerde blog yazmaya başladım.
Senin bloğuna ulaştığımda ise şunu hissettim, sanki yıllardır görmediğim ve yeniden bir araya geldiğim, konuşacak çok şeyimizin biriktiği bir dost randevusu gibiydi. Umarım ben de senin kadar başarılı aktarabilirim içimdekileri. Sevgilerimle...

buzlubadem 11 Nisan 2013 17:38  

İlk defa okudum bu sayfayı, eşlerin tanışma hikayelerini çok severim. Mutlulukları, sevgileri daha bir okunur sanki oradan. Allah mutluluğunuzu uzun yıllar hatta cennetinde de devam ettirsin :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP