KARADUT - KAYISI VE ERİK REÇELİ- REÇEL ANNEDEN SEVGİLER :=))

>> 24 Haziran 2008 Salı




8 yorum:

Adsız 24 Haziran 2008 10:50  

Hopefully my art will be of some interest, too.
Ping Desktop / Laptop Wallpapers.
http://screenfonds.blogspot.com/
Peter Ingestad, Sweden

Ferhanca 24 Haziran 2008 20:17  

Reçeller çok güzel görünüyor..Ben dereçeli çok severim fakat evde en çok yiyen ben oluyorum onun için artık ender yapıyorum.Çok canımız isterse ahır kavonoz alıyorum..ellerine sağlık afiyet olsun..sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Haziran 2008 21:08  

Haklısın FERHAN.Yiyememek çok acı veriyor insana.helede sevdiğin bir şeyse dahada zor oluyor.Lakin yinede tüm dertler böyle olsun. Allah hastalık yüzünden ket vurmasın yeterki insanoğluna.
Ama bir REÇEL ANNE olarak bilki daha yemeyen yok bu güzel üçlüyü :)
sevgi ve selamlar iletiyorum
TŞKRLRR...

Adsız 2 Temmuz 2008 15:33  

NURİŞŞŞŞCİMM.
bunlardan yanıma alıp gidiyor olduğuma hala inanamıyorum :)
sabahı bekliyemediğim için affedersin dimii... :-]]]
VALLA 5 ÇAYINA YEDİMMM..
öptüm seni güzellikkk.

GÜLBİN.B

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Temmuz 2008 15:41  

:=)))) )ah gülbinn ahh.
NE DİYEYİMKİ BEN SANAA :=))))

DEMEK İŞTAH BÖYLE BİR ŞEY :=))
AFİYET OLSUN GUBİİİ :=)

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:59  

Bu reçellerden şimdi canım nasıl çekti anlatamam. Ev reçeli gibisi yoktur...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:49  

vallahi öyle EBRULİ,
doğru diyoesunn :))

Adsız 24 Ağustos 2008 10:00  

nuraycığım dün pazardan erikleri aldımm.
nihayet şu şahane erik reçelini yaptım. vallahi aynı seninki gibi oldu. sana çok tşkr ederimm.
tarif birebir ..muhteşemsin..
çok öptümm arım -balım peteğim :))

SELMA.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP