MASAL KAHRAMANIM İLE BAŞBAŞA PAZAR KAHVALTIMIZ VE İKEA KEYFİ

>> 29 Haziran 2008 Pazar

Dehşet bir sıcak ve nemle gözümüzü açtık İstanbulda,
ama yinede pazar gününün getirdiği keyiften vazgeçmek olmazdı,masal kahramanım ve ben programımızı belirleyip,minicik ,acil bir kahvaltı hazırladık kendimize,kendimize diyorum çünkü bizim ballı kara dutlar (Oğluşlarımız) uyuyorlardı.
Gerçekten bunaltan bir gün var bugün İstanbulda.
Kahvaltı sonrası, İSVEÇ yapımı ve patentli İKEA ya gittik,kelimenin tam manasıyla çılgın bir yer vede burada tüm ev gereçlerinizi temin etmeniz mümmkündür.
Mobilyadan,yatağa,yastığa,mutfak dolaplarından,mutfak gereçlerine kadar mükemmeli yakalıyabilirsiniz.Mutfak malzemelerinin , kaliteli olması ve çelik -krom ağırlıklı olması ise kullanım ve sağlık açısından çok önemli bana göre.
Masal kahramanım :=) bazı mutfak ihtiyaçlarımı tespit edip ,yanıma geldiğinde çok keyiflendim. hakikaten benim tercihlerimin kopyasını edinmişcesine harika seçimdi hepside.( seviyorum kahramanımı benn :)her şeyimi düşünebiliyor )
sizde seveceksiniz sanıyorum aldıklarımızı. HELE RENDE PEK MARİFETLİ ,tuttuğumuz baş kısmı mini rende,limon sarımsak vs vs için ,yerinden çıkıp ,tekrar takılabiliyor, alt bölümü ise rendelediklerinizi içine hapsediyor, sağa sola taşıp kirletmiyor. şapkasını açıp hooop diye tabağa boşaltıyorsunuz :-) ayy gerçekten çok süperr. istanbuldaki arkadaşların hala böyle bir rendesi yoksa ,lütfen düşünsünler derim.Diğer şehirlerde İkea varmı işte onu araştırmadım. Varsa da bana fısıldarsınız nasılsa .....

Gelelim gıda standına. çekim yapmak yasaktı ,izinle ve kaçak göçek ancak bunları resimledim,makarnalar-organik reçeller, çikolata ve kurabiye çeşitleri,içecekler vs vs hoştu. makarnayıda yakında yayınlıcam sizlere,çok şeker görüntüleri.siz şimdi resimlerle vakit geçirirken ,ben: masal kahramanımla beraber ;çikolatalarımız eşliğinde ,yorgunluk kahvelerimizi yudumluyor olacağız..çünkü -O- bunu haketti :)))

Hepinize sevgiler İstanbuldan. Beklerimmmmm Kahveye :=)
tabiiki de yanına çikolatalardan da koyacağım,
ne demek ? lafı bile olmaz :=))

NOT : 2 numaralı resim melemendir. 2kişilik :)

MELEMEN-(FESLEĞEN VE TULUM PEYNİRLİ)

4 domates rendesi-2 yumurta-2 çarliston biber- 2 yk.zeyt.yağ-2 yaprak fesleğen-2 dal nane- arzuya göre kırmızı pul biber- ve tuz.. içine tulum peyniri çok yakışıyor,ama yanında sevis yaptım.
ben hepsini karıştırıp pişirdim. afiyet olsun.

# sevgili sarı kızımı sevdiniz mi?? (tavuğum :) #





Bu güzel mutfak gereçleri ise,masal kahramanım tarafından hediye edildi :=)
çikolataların lezzetinide hakikaten tadarak yaşamak lazım. En favorim ise NANELİ çikolatalar oldu. bayıldımmmmmmmm....... :)

İSVEÇ İKEA STANDLARI VE ALDIKLARIMIZ





:=((( çok üzgünüm ÇOOKK..dikkatsizlik ederek ,26 yorumu SİLMİŞİMMM :=((((


17 yorum:

Feyza Fidan 29 Haziran 2008 18:34  

Sevgili Nunu, blogun hayırlı olsun, inan ki bayıldım..Samimiyetin, aileni, arkadaşlarını anlatışındaki sıcaklık her şey herşey süper..Ayrıca iki yetişkin delikanlının annesi olmanada inanamıyorum, maşallah diyorum sana :)
Sevgiler...

Ferhanca 29 Haziran 2008 20:02  

Masada dut reçeli olmadan olmaz diyorsun:))ne iyi etmişsin.afiyet olsun..
Naneli çikolata benim de en çok sevdiğim çikolatdır bademlide severim..
yeni mutfak gereçlerin hayırlı olsun..güzel yemekler yaparsın artık..
sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 20:39  

SEVGİLİ FEYZA (SİHİRLİ KEPÇE)HOŞGELDİN, HER ŞEY HİSSETTİĞİM GİBİ YANSIYOR EMİN OLUNKİ.,
GÜZELİM DİLEKLERİNİZE ÇK TŞKRLR,MUTLU ETTİNİZ..
SVGLR.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 20:48  

ferhan haklısın,naneli çikolata dehşet ferah bir lezzet.
yanında buram buram bir kahvee...amanda amannn :=))
cicilerim pek şeker ewt.başladım bile kullamnmaya :)
masal kahramanım sağolsun :=)) svglr.......

Adsız 30 Haziran 2008 08:29  

:=))))))
senin tavuğunu,böcüğünü,süsünü,püsünü,kahramanının hediyelerini, seveyim emiiii..(iyi günlere inşll)
sanatçı ruhlu, kendi gibi güzel,arkadaşımm. en güzel yerinde hazine gibi kalbinn.öptüm seni.
NESLİ.

Bir Dut Masalı - nUnU 30 Haziran 2008 09:28  

sev bacımmm sevvv :=)))))))))
bende çok sevdim,arkadaşlarda...
hazinemin içindedir yerin :)
ARKADAŞINNNNNNNNNNNNNNNNNN.

Adsız 2 Temmuz 2008 08:04  

BİZDE NOLDU BU GÜZELİM SEVİMLİ YORUMLARA DEDYDİKK..
SENİ ACAMİİ SENİİ :=))))))
ness

not: üzülme artık emi ?

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Temmuz 2008 09:45  

Yok valla acaipp üzüldümm ...
ama artık yapacak bişi yokk :(((
sağol neslii yaa.. :((

Adsız 2 Temmuz 2008 10:16  

site muhteşem olmuş!sıcacık..huzur dolu..hayata eşe çocuklara doğaya yemeklereeee aşk dolu bir site:))

yeni evli ve acemi aşçı amatör ev kadını olarak sık sık bu siteye gireceğimden eminim:))

ceylan.

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Temmuz 2008 10:21  

CEYLANIM,,ŞAHANEMM,MASAL DÜĞÜNLÜ TAZE GELİNİMM :))
HER ŞEYİN GÖRKEMLİSİNİ BAŞARACAĞINA OKADAR EMİNİM Kİ, HİÇ TEREDDÜTÜM BİLE YOK. HATTA EN BÜYÜK RAKİP OLUP ,BİR SİTE AÇARSIN DİYE ÖDÜM PATLIYOR VALLAHİ :=))))))))))))))))))))))

ALLAH TÜM GÜZELLİKLERİ O GÜZELİMM YÜZÜNDEN VE KALBİNDEN EKSİK ETMESİN..
ÇOK TŞKR EDERİM BALIMM.
SVGLR SANA VE İTALYANIMA :))

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Temmuz 2008 10:27  

ceylancım unutmadan ekliyeyim ..
senin o istediğin keki yayınlıcam -1-2 tarif sonra burada olacak tattlım. bak nasıl bayıltacan konuklarını onunla......
deeeermişimmm :=)))))
güzel günler canımcımm.

La Madame Chapeau 2 Temmuz 2008 11:32  

Merhaba :)

Ferhan'ın blogunda bir yorum sayfasında gördüm sizi. Dutu çok severim, bir bakayım dedim :)

IKEA'yla ilgili enteresan/trajikomik bir anım vardır.

Kaçıncı gidişimizdi hatırlamıyorum, gıda bölümünün yolunu şaşırmıştım içeride.

Genç bir görevliye yaklaştım ve sordum:

-Pardon... Gıda ürünlerinin satıldığı bölüme nasıl geçebilirim?

-Gıda ürünü satmıyoruz ki!

-Anlamadım?! Nasıl satmıyorsunuz? Reçelleri ben nereden almıştım o zaman???

-Heee... İsveç Gıda Marketi'ni diyorsunuz siz... tamam ...


-Siz hala Türkiye'de olduğunuzun farkındasınız di' mi beyfendi? Türkçe'yi hatırlıyorsunuz di mi?

-Şuradan sağa dönün efendim...

***

O günden sonra IKEA çalışanlarına karşı bakışım değişti :D Tek örnek, yaktı hepsini :))) Ama reçeller süper :D

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Temmuz 2008 11:50  

sevgili BAL Hoşgeldin,
gezerken lezzet duraklarında ki molaları bende çok severim, sizi dinlendirip ağırlamaktan keyif aldımm. çok tşkk...
ayrıca reçellerim size sevgilerini yollamamı söyledilerr :)))
güzel günler diler,her zaman beklerim.

La Madame Chapeau 2 Temmuz 2008 21:33  

Çok teşekkürler :)

Bu arada... Yanlışlık olmuş, Ferhan'ın blogunda değil, Sibel'in Kahvesi'nde rastlamışım size :)


Farketmez aslında, sonuçtan memnun kaldım :)

Sevgiler...

Adsız 2 Temmuz 2008 23:15  

oleeey..site sakinleriyle paylaşmak istiyorum bunu ben müsadenizlee:))

efendim ben dut masalının senaristi ve başrol oyuncusu nuray hanımın oğlunun gittiği öss hazırlık dersanesinin sahibiyim.aynı zamanda da matematik öğretmeniyim.kara dutlardan biri olan berkayım bize össye geldiğinde matematik dersini ben kendisine birebir veriyordum.yoğun diyet yaptığım aylardan birinde berkayım derse geldiğinde elinde bir tabak ve koccccaman kakaolu bir kek vardı.önce içim gitti "aman tanrım"diye.meğer diyet kekmiiiişşşş!allahım diyet olan herşey lezzetsizdir lakin bu ne lezzetliydiii..mmmmmm.diyet yapan bikaç veli de yedi hatta:))

ısrarla öneriyorum!

ceylan hodja:))

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 00:05  

sevgili bal :)
durum anlaşılmıştır cnmm :=)))))

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 00:12  

CANCANIM CEYLANIM :=)))
NE GÜLDÜMM NE GÜLDÜMM. TÜM EV HALKI HEMDE :=))TŞKKR EDERİZZ....

3 SENE ÖNCEYDİ EVET,ÖSS DÖNEMİYDİ.ŞİMDİ ÜNİVERSİTE YOLLARINDAYIZ SAYENİZDE TŞKKRLR...
ÖZEL BİR KEK YAPIP KARADUTUMLA YOLLAMIŞTIM :)
ÖSS KEKİ :))))))))))))))))))
NASILDA SEVİLMİŞTİ HAKKATEN..KEKTE ŞAŞIRDI VALLAHİİİİ... :)
ÇOK YAKINDA SİZE ÖZEL YAYINLANACAKTIR.UNUTULMAZLAR ARASINA GİRECEKTİR HATTA :))))
KEKİM VE BEN SİZE GÖNÜL DOLUSU MUTLULUKLAR DİLERİZ. YEPYENİ YUVANIZDA CEYLAN GÖZLÜLERİNİZLE CAN CANA YAŞARSINIZ İNŞŞ.
KANDİİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.
ÇOK SVGLR.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP